-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snooker
senior tag
Én nagyon kíváncsi voltam az Andromeda történelmére, ezért is tettem a hajóra, hátha megtudok valamit tőle. Jó lett volna még több infót megtudni a Remnantokról is, de majd a következő részben. Ha a játék pénzügyileg sikeres volt (az volt), akkor lesz folytatás. Nagyon sok nyitott kérdés maradt. -
maajsz
senior tag
válasz Snooker #6601 üzenetére
Nem tudom az EA nyilvánossá tett e valami bevételt konkrétan a játékról. Viszont ha folytatják, jó lenne ha jobb minőségben tennék főleg sztori téren. Illetve némi nemű újítás is elvárt lenne a gameplayben, főként ugye a teammate kontrollra volt panasz, na meg a még insanityn is buta AI-ra. A frostbitera ráfér egy komplett animációs pakk meg egyebek is, de ezt a közeljövőben remélhetőleg fejlesztik más játékoknál is. Ezt az ME univerzumot nagy kár lenne a süllyesztőbe rakni, nagyon sok a potenciál még mindig benne. Hátha lesz egy olyan 2. rész amilyen ennek kellett volna hogy legyen, mert lássuk be AAA játékoknál ezek a hibák, póré kivitelezés nem nagyon megengedett. Lehet az Anthemből is sokat tanulnak, a játék engem személy szerint nem igazán izgat, esélyes hogy egy tiniknek készült lövész parádé lesz, de hátha a coop hatására végre készülne egy kópos ME játék is.
-
Ellia
addikt
Valószínűleg anyagilag sikeres volt, megtérült, de kasszát nem robbantott mint ahogy várták. A legnagyobb probléma, hogy az érdemi rész fejlesztésébe sokszorosan belenyúltak variáltak... és ez ütött vissza. Ergo mintha csináljuk de valahogy egységes koncepció nem volt ami egy ekkora cégnél és brandnél marhára gáz...
-
Edem05
őstag
Van köztetek olyan aki aktívan tolja még a multiplayert? Két embert keresek, hogy meglegyen a full team.
-
N€T0X|N
őstag
Én szívesen tolnám néha, mert ME3 multira vagyok "kárhoztatva" mostanában (idézőjel azért, mert amúgy azt is szeretem). MEA-ban belépve általában lagfest fogad, ha meg én hostolok, rohadt sokáig tart, mire jön végre valaki - ennyire megcsappant volna világszinten az érdeklődés?
Egyedül a silver sok, de a bronz meg unalmas és ugyanúgy csóró maradok, fos cuccokkal...Sent from my keyBoard
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz N€T0X|N #6606 üzenetére
Ma nyomtam 10 kör silvert, mert kipróbáltam és húztam az adeptet. Lag probléma csak egy körben volt, játékosokból nem volt hiány.
Amúgy ha kihúztad a karid és a silver megy normálisan, akkor mehetsz goldra is. Az utolsó két kör húzós szokott lenni, de ált. jobb játékosok vannak ott. Cserébe 50k lóvé...
Nem tudom tolod-e az apex missionokat. Napi 3x4 (ha jól adja a rendszer) küldetésre kiküldöm a csapatokat telefonról, aztán hamar lehet beváltani a pontokat gold fegyverre, karakterre vagy modra.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
N€T0X|N
őstag
válasz CPT.Pirk #6608 üzenetére
Csapatban mentem már goldra, úgy nem nagyon volt gond, legalábbis amikor mindenki használta az eszét is. Csak, ha nincs senki, akkor marad(na) a szólózás...
Apexet szoktam nyomni, bár mostanában tényleg nem indítottam el a játékot. Windows telefonra nincs alkalmazás.Sent from my keyBoard
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
C4mp3r
addikt
hivatalos, nem lesz dlc es tobb patch sem a single playerhez. a multit meg tamogatni fogjak egy ideig de ennek a jateknak annyi
-
Azt hittem szűk kisebbség, aki ennyire mindenevő (érdekli a MEA és LIS is --- mint amúgy engem is).
(#6615) C4mp3r - Nem túl meglepő és azt sem tudom eldönteni, hogy szomorú-e vagy sem. Szívesebben láttam volna a Quarian story-t DLC formában, illetve bármi DLC-t, amitől azt vártam volna, hogy némileg "kárpótol" azért, amit nem kaptam meg az alapjátéktól. Viszont megértem, hogy miért nem akarnak többet dolgozni ezen a játékon, és valószínűleg úgysem javított volna már túl sokat a megítélésén egy-két jó DLC sem (és aki azt várja a DLC-től, mint én vártam volna, az eredendően csalódásra lenne ítélve). Talán tényleg többet ér, ha a következő játékokra költi az idejüket.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Fitzgerald
veterán
Bármennyire is le lett húzva ez a játék, azért ez elég röhejes hozzáállás.
Ma kb. 4 hónap után újra betöltöttem az új pécén, hogy megnézzem, kikalapálták-e legalább a komolyabb hibákat, teljesítménybeli problémákat. A faszt. Ugyanazok a brutál framedropok vannak jellemzően ugyanott ahol eddig is voltak, 2 perc töltés egy Samsung 960 Evo-ról, mikrolag, stb. És akkor ezek még csak a technikai jellegű problémák, és azok közül is csupán a legdurvábbak.
A slusszpoén meg az, hogy közben szorzózáras i5-ről zármentes i7-re, 1070-ről meg 1080-ra váltottam, és mégis ugyanott vagyok. Hát bekaphatják, tövig. -
-
cyberkind
félisten
Pedig nem hiszem, hogy ebből lesz valami, pláne ha siker lesz az Anthem és a sztorija is olyasmi lesz mint a trilógiának, akkor 25 előtt el se kezdeni ezen gondolkodniuk, nem jó ez így de mit érdekeljük mi az EA-t.
Évente jön tőlük aminek kell, most már ott a SW is, Endrú Wilzon majd kapja az év végi bónuszt, ennyi a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
-KP-
addikt
Nem lenne olyan nagy baj, ha rebootolnák a trilógiát. Adják ki újra az eredeti trilógiát normális harcrendszerrel és frankón felújított grafikával az új enginere. A harmadik résznek adjanak egy normális befejezést startchild és a 3 szín nélkül, aztán onnan haladhatunk tovább.
-
maajsz
senior tag
Így is eleget hasonlítgatták az Andromédát a trilógiához, nem még ha ilyen rövid időn belül rebootolják. Akármit rebootolni, folytatni egy kicsit mindig öngól, pont az elvárások miatt, ezért is néznek most másfelé valszeg.
Lehetne ezt nyugodtan folytatni csak össze kéne szedni magukat. Nem rossz ötlet az új válasz rendszer sem, főleg hogy sokan agyatlannak tartják a renegate/paragon szisztémát, csak marhára elcseszték, mert kb semmi hatása nem volt sem a karakter fejlődésére sem a sztorivezetésre.itt egy elég jó review ahol elmondja, miért is üt el annyira az MEA az OT-tól, illetve miért van sokkal kevéssé RPG feelingje
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Az eredeti ME1 harcrendszerét kellene visszahozni, az még jó volt. Mikor a társaidat is te tudtad képezni, meg nem volt ez a thermal clip hülyeség. Annyira gáz volt, ahogy Shep. az ME2 elején Konrádnak megmagyarázta, hogy miért jobb a thermal clip, mint a korábbi rendszer...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
vitaro
senior tag
Jobban bele kéne nyúlni a sztoriba, nem lenne elég csak a harmadik rész végét átírni. Már a másodiknak arról kéne szólnia, hogy a megoldást keressük a Reaper-ek ellen, akkor talán megúsznánk a Crucible szintű marhaságokat.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Snooker #6631 üzenetére
Borzasztóan rossz volt. Az EC meg csak magyarázta a bizonyítványt... Mindegy, arra legalább van MEHEM mod, azzal úgy végződik a játék, ahogy kellett volna neki.
A termal clipses rendszerrel meg az a baj, hogy szedegeted össze az ellenségtől. Az Andromedában is tök gagyi, hogy lemész egy vaultba és ott kinyitott ládákból töltesz újra... Ki tette oda, a manók?
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Snooker
senior tag
válasz CPT.Pirk #6632 üzenetére
Igen, az tényleg gagyi, hogy a ládában találsz belőle, de most azt, hogy összeszeded az ellenségtől abban mi a kivetni való? Nagyon sok játékban ez a megoldás a lőszerpótlásra.
Szerintem volt valami nemes abban, hogy az életét áldozta a galaxisért. Az volt neki a végzete, hogy megmentse a galaxist, ha ehhez az életét kellett áldoznia, akkor azt. Shepard egy olyan karakter volt aki bármikor életét áldozta volna egy magasabb cél elérése érdekében. Persze van olyan befejezés amiben elvileg életbe marad. Egyébként megnéztem ennek a MEHEM módnak a leírását, nekem nem jön be amit változtat. Különbözőek vagyunk
-
válasz CPT.Pirk #6632 üzenetére
Az "ahova ember még nem merészkedett" és az "univerzális szabvány" (beleértve lőszer, de minden egyéb hasonló) sohasem voltak igazán kompatibilis koncepciók, és az első részt kivéve meg sem próbálták értelmesen eltusolni a problémákat. Lényegében minden ME részben járunk olyan helyeken, ahol lehetetlen megoldás (ha utólag ki is derül, hogy mégsem először jár ott kompatibilis technológiájú entitás, ahova készülünk, erre látatlan nem lehetne alapozni).
Na jó, persze, biztos meg lehetne oldani logisztikailag a dolgot, hogy "bárhova" eljusson a lőszer, ahova kell, de a játékban egyértelműen az idegen helyeken is az orrunk előtt találjuk, sohasem említenek olyat, hogy jön mögöttünk az ellátmányvonal. De ez általában minden lőszert használó játékban ordas baromság, mindig így találjuk a lőszert a semmi közepén az orrunk előtt, ami pont elég, és pont jó... Itt csak az a fájó, hogy még hihetetlenebb, és hogy az első részben volt rá megoldás, csak eltörölték, ami felhívja a figyelmet a hibára és arra is, hogy le vagy sz@rva a logika és hitelesség.
Az Andromeda még talán jobb is ilyen szempontból, mert az Angara logikusan a Remnant alapokra építkezett, a Kett pedig szükségszerűen is alkalmazkodhatott a harctérhez, így nekünk is elég hozzájuk igazodni. Tehát van egy úgymond "egységes Andromeda szabvány" (Remnant@Andara+Kett kompatibilis), amit most beolvasztunk mi is érkezéskor. Persze az nyilván hülyeség, hogy 0 perc alatt varászlat nélkül, de sokkal kisebb a diverzitás ebben a részben és sohasem merészkedünk teljesen váratlan, ismeretlen helyre (mint pl. Ilos), csak egyre mélyebbre ugyan abban (Remnant).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
maajsz
senior tag
válasz janos666 #6635 üzenetére
Ez legyen a legkevesebb. Ha letesznek egy jó játékot bánja tököm legyen lőszer szanaszéjjel' nem érdekel. Amúgy a miklywaybe valószínű, hogy "univerzális" szabványként került be a thermal clip hiszen nem csak human de minden fajta fegyver azt használja. Hogy miért váltottak még is erre, jó kérdés, leginkább az állhat ilyenkor mögötte, ha a játék kényszeríteni akar bizonyos szituációkban, hogy limitált lőszerrel old meg a helyzetet. Annyira meg azért nem a semmi közepén voltak ott sem lőszerek, mert ahol fegyveresek gangolnak ott valszeg akad pót töltény is.
Az Andromedaba meg nekem pont jobban szemet szúrt, hogy a kett lőszer kompatibilis még ha angara/remnant alapra építkezett is. Ott pl kezdhették volna úgy, hogy a hozott fegyverekhez az elején csak consumable packban van ammo, mondjuk a habitat7-es küldin, és utána kellett volna az ottanihoz, pl egy talált minta fegyver alapján hozzá craftolni a többit. A vintage heatsinket meg rögtön az elején defaultba kellett volna rakják, hiszen sejthették volna hogy egy másik galaxisba nem biztos hogy szabvány az a töltény..
Az már sokkal jobban tetszett volna, ha variálni kell ezeket, pl olyan küldetés ami messzebb, mélyebbre megy csak oldszkúl heatsinkel oldható meg, cserébe ott a visszahűlési idő hosszabb mint a reload viszont nem kell pót, ha meg intenzívebb de rövidebb, közelibb harc oda meg előnyös a clippes. Ez is ugyanúgy egy jó stratégiai húzás lehetett volna, mint anno a "pause" és körbe néz kit/mit hova.
De az biztos, ha egy játékot lehúznak, ott nem első szempont lesz az hogy hol miért van pótlőszer -
Ennek a linkelt videónak (még a Part1 végén járok) az utolsó ~10 percében teljesen olyan érzésem támad, mint ha a jó öreg fan-fiction teóriákhoz kanyarodba majd be (még nem értem a videó végére), amik még a hírhedt indoctrination theory-ból ágaztak ki oda, hogy az ME szinte összes eseménye (akár már az ME1 nulladik, vagy legalább is első néhány percétől kezdve minden) egy virtuális valóságban játszódó szimuláció (mint egy élethű videojáték, meghatározatlan arányú élőszereplővel és AI NPC-vel, ami lehet akár szórakozási célú történelem, vagy fiktív történetmesélés, esetleg katonai stratégia-elemző szimuláció, bármi egyéb...)
Pl. mikor arról beszél, hogy a szereplők sokszor teljesen nyilvánvalóan úgy viselkednek, mint ha előre tudnák a történetet, illetve láthatóan egyáltalán nem félnek attól, hogy végzetes lesz a veszélyesnek tűnő szituációk kimenetele, hanem látszólag szórakozásnak tekintik az ügyet (akkor is, ha épp a halál torkában lógnak és az alapján amit mi látunk, nincs még ötletük hogy ússzák meg).
Most, hogy nemrég (de már a MEA után) néztem a HBO-s Westworld-öt, még az is beugrott erről: ott is alapvetően csak a kellékként szolgáló robotoknak eshet bántódása, a szerepjátszó "valódi" embereknek nem (legfeljebb, ha két játékos egymás életére tör ököllel/késsel/kővel, de azt is megpróbálja megakadályozni egy NCP, ha van a közelben + átnézik a pszichológiai profiljukat mielőtt beengedik őket...).Ez alapján a MEA még egy szimuláción belüli szimuláció vagy "light edition" spin-off is lehetne: a ME-OT a történelmileg/történetileg viszonylag hiteles, "keményvonalas szerepjáték", ahol végigjárjuk mi történt Shepard-el (épp csak annyira kiszínezve a valóságot vagy eredeti fiktív story-t, hogy izgalmas és szórakoztató legyen ilyen virtuális játék formában), a MEA pedig egy mini-game a játékon belül, vagy az mellett, ahol szórakozhatunk a szimuláció kellékeiből összerakott alternatív valóságban, egy "mi lenne ha?" világban.
Én sohasem unom meg az ilyen teóriákat, csak kár, hogy úgysem lehet igaz...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
maajsz
senior tag
válasz janos666 #6637 üzenetére
Igazából, ami miatt linkeltem, hogy jól rámutat miért érződik az Andromeda kevésbé szerepjátéknak, mint az előzőek.
Amikor Liam loyalty missionjén félig kilógnak az űrbe, azt azért emeli ki, mert azzal hogy Ryder elpoénkodja kvázi megtöri a 4-ik falat (hogy tudja úgysem lesz komolyabb baj), amit önösen írói poénnak szántak, ugyanakkor lesz@rja hogy kibillent a szerepből. Mert ugyan lehet ezt humorként használni, lásd Deadpool, de kevésbé, legalábbis nem így ilyen helyzetekben.
Amikor Voeldon kilépsz a két angarához, ahonnan belátni a pályát, azok is csak szimpla infotáblaként használt NPCék, mert akárhogy mesélik, hogy mekkora szenvedés meg háború van a kettel, nem jön át belőle semmi. Arra utalt, hogy csak ott álldogálnak, ahelyett hogy pl lejjebb harcoltak volna, segítesz nekik és utána beszélnek. Nulla emóció maradt utánuk. Nézd meg Feroson, a Fai Den mellett álló csajtól mennyire jobban átjön, hogy mi van, még ha elsőre egy idegesítő pics@nak hat is, de rögtön utána belép pár geth és máris érezteti hogy mi van.
Ott is igaza van amikor Akksul fél méterre fegyvert tart Jaal fejéhez és hirtelen döntened kell és ha lősz, le leszel cseszve és nem is tudsz rá egyáltalán válaszolni. Honnan kéne tudnod hogy egy igen képzett katona olyan közelről hibázni fog? Sehonnan, az író azt akarja, mert azt döntötte el, hogy az a helyes út. Még rosszabb, hogy nincs következménye így se úgy se a karakterekben. Hasonlóan, amikor Garrus áll a Dr Saleonnal szemben, ott érzed a következményét mind 3 döntésnek, mind Shepard (paragon/renegade pont) mind Garrus karakterében (c-sec vagy spectre irányba tereled).
Így történik Peebee küldetésén is, ahol lelőheted az asari "barátnőjét" és utána sem érződik semmi, kb Peebee elmodja, hogy meh, jobb lett volna ha nem lövöd le.Másrészt a játék során, úgy érződik hogy csak mechanikusan be lettek illesztve főbb döntések, hogy ne ugyan olyan legyen minden karakter, de azok mégsem alakítják a karakter jellemét kb semennyire. Talán a krogan scoutoknál érződik valami, de az csak a Drackhez való viszonyba nyilvánul meg, sőt az is ideig óráig. A többi olyan hogy A-t vagy B-t ütötted. Hozzáteszem ezt mind arra értem, hogy szerepjáték szempontjából nem érződik sok semmi Ryder jellemének fejlődésében, nem pedig arra hogy a döntések teljesen irrelevánsak, mert nyilván nagyobb szerepet kapnak (kapnának) a folytatásban sztori szempontjából. De ahogyan a srác is kiemeli már az elején, sőt maga vezető író, a lényeg mind a karakterek lennének, mert a hozzájuk kapcsolódó szituációkra emlékszik az ember, nem pedig arra hogy hány ellenen mentem át és milyen kapcsolókat kellett milyen sorrendbe megnyomni. És itt teljesített az Andromeda rosszabbul mint a trilógia.
-
inf3rno
nagyúr
válasz janos666 #6635 üzenetére
Szerintem meg lehet oldani értelmesen UFO1-ben is már el lehetett szedni az idegenek fegyvereit, ha már kikutattad őket, aztán azokhoz mindegyikhez különböző töli volt... Nyilván nem egy 3 fős csapatra szabták azokat a küldetéseket, legalábbis a nagy pályákat, de lehetne mondjuk effektívebb thermal clip-et kutatni, amivel nőne a lőszer mennyiség vagy lehetne a páncélra több lőszer tartót tenni, vagy olyan viszonylag gyenge sebzésű fegyvert kifejleszteni, amibe nem kell lőszer, a kocsiba lőszeres ládát tenni, stb. Mind megoldható lenne ilyen láda nyitogatós bohóckodás nélkül. Igazából még a kikutatás se lenne muszáj, találsz valami idegen cuccot, ami ránézésre fegyver, beállítód az irányba, keresel rajta ravaszt, aztán megpróbálod elsütni. Rossz esetben magad lövöd vele fejbe, de benne van a pakliban, amúgy is rémlik valami MEA glitch, amiben fordítva adták az emberke kezébe a fegyvert. Nem is beszélve arról, hogy úgy rémlik MEA-ban van valami röntgened, amivel menet közben is tudsz kutatni, úgyhogy nem kihívás onnantól menet közben rájönni, hogy egy cucc fegyver e, és hogy hogyan tudod használni.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Értettem (és néhol éreztem magamtól is valamennyire) ezeket, a többit csak kiegészítésnek szántam, én gondoltam tovább, mert a videó egyáltalán nem fordult be ebbe a zsákutcába.
[...] le leszel cseszve [...] az író azt akarja, mert azt döntötte el, hogy az a helyes út
Ennek az iskolapéldája szerintem a Dreamfall: Chapters-ben egy jelenet SPOILER, mikor az az "objective" (ki van a GUI-n, ami ugye általában egy íratlan szabály, hogy vagy engedelmeskedsz, vagy "critical mission failure / game over"), hogy fuss oda egy NPC-hez (akit eddig hallgatózva követtél, és felületesen ismersz régebbről, így már kezdheted kapiskálni a szitut), így én is tettem felé egy-két lépést, de mivel "bullet-time" módban megy az egész ominózus jelent, így volt időm végiggondolni és "kilépni a béklyóból", hogy "Őőő, izé... Nem! Az ott robbanni fog!! Én nem akarok egyenest belefutni a robbanásba!!! Óóó, nem, nem nem...", szóval rántottam gyorsan 180 fokot az egéren, és próbáltam elfutni amilyen messzire csak tudok, de mégis hamarosan jött egy cut-scene, amiben a játékos karakter nyíl egyenest belefut orral a lángokba, és elájul az út szélén fekve, majd felébred egy ágyban, leégett hajjal. SPOILER
Itt először csak zavarodott, tanácstalan voltam, magamra hárítottam a dolgot hogy lassan reagáltam és legelőször a robbanás felé indultam, de utánanéztem neten, hogy ez eredetileg fix jelenet volt, amiről az író olyasmit nyilatkozott, hogy "nem hitte, hogy bárki olyan nyuszi lesz, hogy el akar futni". Aztán rájöttem, hogy az én játékverziómban elvileg már lehetséges elfutni és van is erre alternatív cut-scene, tényleg csak lassú voltam, viszont azt is kielemeztem azért, hogy azért voltam lassú, mert át voltam verve, mert hozzá vagyok szokva, hogy bármennyire is agyf@szoló egy játék story-ja, ahol mindenki átveri a saját anyját és félrevezeti a barátait, hátba szúrja a gyerekeit, a GUI, a kezelőfelület az nem szokta átverni a játékost, tehát ha ki van írva a mission objective, hogy bele kell futni a robbanásba, akkor bele kell futni (akkor megy stovább a story, egyéb esetben mission failed). A józan ész felül tud ezen kerekedni, de időbe telhet és csak néhány másodpechünk van kijózanodni, majd cselekedni, így nem feltétlenül érjük el az az X,Y koordinátát a játékvilágban, ahol az alternatív cut-scene üt be (így azért szerintem sokkal korrektebb lenne csak azt nézni, hogy az utolsó pillanatban épp merre nézünk/haladunk, mintsem hogy elég messzire futottunk-e már, vagy elég hosszú cigarettaszüntet hagyni, hogy ezt átgondoljuk).
Ez a robbanás nem triviális, csak intuíció, jó eséllyel be lehet tippelni, ha figyelt az ember a részletekre és van egy kis esze, de a cutscene-ig nem tudjuk pontosan előre, hogy mi fog történni. Szóval legelőször még arra is gondolhat a játékos, hogy a cutscene-ben majd leteperjük a földre az NPC-t / kiütjük a kezéből a detonátort, nem lesz semmi robbanás. Ez inkább akkor látszik lehetetlennek, ha már tettünk felé egy-két lépést, hogy túl messze vagyunk, nem érünk oda és semmi quick-time event opció nem jelent meg a GUI-n, amivel valami hősies varászlatot hajtunk végre, aminek hála nem robbanunk fel.
Szóval ezer és ezer racionális nyíl mutat abba az irányba, hogy miért engedelmeskedjünk, játsszunk úgy ahogy a játék kéri, de épp az utolsó pillanatban mégis rá lehet jönni, hogy bukott szitu, nincs más lehetőség mint 180 fokos fordulat és menekülés... mikor már túl késő!Ez az átverés és írói nyilatkozat együtt nekem már kifejezetten dühítő volt.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Derrewyn
senior tag
Van még remény, bár valószínűleg nem az Andromeda vonal számára...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Derrewyn #6641 üzenetére
Ebből évek múltán két dolog lehet szerintem.
Egy ME1 "remaster", vagy egy előtörténet, az ember-turián háború és a tanács beavatkozásának témájával. ME3 utáni folytatásnak nem lenne értelme a "színes" endingek eltérései miatt, ha csak ki nem jelentik az egyiket "canon" endingnek, de az meg milyen gáz lenne már...
Vagy még esetleg egy komplett JJ Abramsos reboot. Samantha felébred a kómájából, és törlik emiatt a Dallas utolsó 300 részének cselekményét. Shap csak álmodta a szájbergyereket a sebesülések okozta delíriuma miatt...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
maajsz
senior tag
válasz CPT.Pirk #6642 üzenetére
Egy reboot több problémát vet fel nekik szerintem, jó ez az MEA alapnak bőven. Ugyanakkor reapertechel 2x olyan gyorsan lehet hasítani mint amivel jöttek, szóval egy MEA2-be akárki felbukkanhatna, még Shep is ha túlélte. Ebből a remnantból meg simán lehet vmi reaper erősségű ellen is akár de barát is.
Amúgy mind a 3, sőt 4 endingre lehet kitalálni valamit hogy folytatható legyen, így még hirtelen 5 perc alatt is, lehet némelyik kicsit klisésnek tűnne, de ha utána jó játékot tesznek le kit érdekel. -
Ha kétszer gyorsabban jön át Shepard, akkor már halott, mikor Ryder felébred, vagy esetleg már hazahúzott a Föld-re, mikor látta hogy itt még szarabb az élet. Vagy jó, lehet hogy leállt az automata időzítő és a Nexus mögött két kilométerre lebegnek az űrben pár száz éve.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
maajsz
senior tag
válasz janos666 #6647 üzenetére
Jó de nem kell neki 2x annyival nyomi ha integrálni is tudják valahogy a reapertekket nem bizti hogy h 100%-osan ki is tudják használni, illetve az "üzemanyag" nem tartana ki vagy bármi más magyarázat születhet arra miért pont kb abban az időben értek oda. Vagy akár hamarabb is és ők már zúznak egy másik rendszerben aztán ott futnak össze vagy akármi.
-
#74018560
törölt tag
Nemrég kezdtem el a játok, nekem nagyon tetszik! :-)
Repkedés a csillagok között nagyon feelinges, minden bolygó leírását elolvastam
6 kerekű holdjáró is nagyon király. 1 bolygót már sikerült kolonizálni.
Skillek közül nem tudom mit kéne fejleszteni, nagyon egyiknek se érzem szükségét
Az egyik UFO-t meg megpróbáltam felszedni. Csaj karakterrel -
#74018560
törölt tag
Te jó ég! Visszamentem az Eos-ra megcsinálni a maradék küldetéseket, a víz kutatás azért odab*xott!
Egyébként mi van ha nem vizet bányászok hanem gázt? Mi lesz a különbség?
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...