-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tertius
tag
FYI Nem spoilerezek
Azt hiszem, nekem ezzel a játékkal betaláltak A történet tetszik, és szerencsére jól megoldották az Andromeda Initiative elhelyezését az univerzumban a régi dolgok bántása nélkül is, ettől valamelyest féltem, már a trailerek / előzetes hírek kapcsán is. A bolygók / pályák nagyon szépek, utóbbiaknak a sandbox jelleg jót tett, mert óriásiak (talán már túlságosan is, Isten áldja a fast travelt), a történet és a küldetések / mellékküldetések is jók (egy-két szkennelős gyűjtögetős kivételével).
Ami szerintem negatívum, hogy kicsit túlbonyolították a küldetésszálak egymással való átszövését. Néha 2-3 bolygóra kell elmenni, ténykedni, ÉS a főszállal haladni, hogy egy-egy mellékküldetés mozogjon, soknál van "HOLD", amíg nem lép tovább a játékos, nem lehet egyszerűen megcsinálni, ezért a széthúzásért szvsz kár.
-
nubreed
veterán
válasz Tertius #6151 üzenetére
Sok mindennel egyet értek. Sok szempontból ez a sorozat legjobb része szerintem (annak ellenére is, hogy a neten rengeteg negatív vélemény van a játékról, nekem tetszik, leköt) , nagyon jót tett neki tényleg az, hogy ilyen nagy területeket lehet bejárni. Én egy dolgot sajnálok, ami nekem nem jött át, az első rész hangulatát sajnos nem tudták hozni. Bár gondolom ez szinte lehetetlen lett volna, az akkor akkorát ütött és olyan magasra rakta fel a lécet, hogy azt nehéz átugorni.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
maajsz
senior tag
válasz nubreed #6153 üzenetére
Így a második playthrough közepén úgy érzem, hogy nem is akarták megugrani az első részt, ami jól is sült el meg nem is. A játékmechanika jóval jobb (oké itt a 10 év különbség segít), számomra nomádozás meg a barangolás betalált, de a pálmát a pörgős harcrendszer viszi. Nagyon jó arra, hogy az ember leül egy két órára pl és zúz egyet. De sajnos ennyi idő eltelte után azt kell mondjam, hogy csak ennyire. Akkor viszont inkább már multizok. A singlere mondhatjuk oké van egy elfogadható alap sztori, de az viszont rövid és ötletszegény kvázi a trilógia lefordítása "más" nyelvre. Ez még mindig menthető lenne, ha érdekesebb, karizmatikusabb karaktereket kaptunk volna, mint pl az elején Alec, mert hogy e miatt lenne kedve az embernek újra meg újra végigjátszani. Valóban vannak szempontok amikben ez a legjobb, de ezek nagyrészt nem azok amiket a harcore ME fan várt a trilógia után. Valószínű emiatt is volt a nagy hatehullám, najó meg a kicsit béta jelleg miatt is Részemről egy grandiózusabb sztorinak jobban örültem volna erősebb karakterekkel (egy két kivételtől eltekintve persze), de megértem azt is aki így is többször újrajátssza, én max befejezem másodjára ha az újabb peccsekbe mutatnak valamit, addig is ott a multi.
-
Ellia
addikt
Kb nekem is ez hiányzott, meg amit már párszor írtam, örültem volna, ha elrugaszkodnak a szénalapu életformáktól (na meg, ha többféle élőlénnyel találkozunk, bolygónként eltérőek...stb), új galaxis, meg lett volna rá a lehetőségük. Bár úgy érzem, hogy a biztosra mentek és nem voltak elég bátrak.
Nem rossz maga a játék, én várom a folytatás (remélem lesz) de sok tekintetben lehetett volna jobb is.
-
nubreed
veterán
Szét lehet szedni azt az Armor darabot ami éppen rajtam van? Ha igen, hogyan? Ha szétszedem, ugye vissza kapom azt az augmentation -t amit craftolás előtt bele raktam?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
k-adi
nagyúr
Na végigvittem én is. Tetszett de nem voltam elájulva tőle.
Csalódott vagyok, hogy a kett és az angara is humanoid, túl emberiek. Jó lett volna ha új helyen másmilyen alienekkel találkozunk akik másképp néznek ki.
A sok utazás egy idő után már idegesítő lesz a hosszú felszállás, leszállás animáció miatt. No meg azért is, mert 1 quest alatt 3-4 helyre is elküldi a játékost ami elég szemétség.Az outpostok, élhetőség, stb. ötletes volt.
A hűségküldetések is tetszettek, mindegyik változatos és a karakterhez hű volt.
Eladaan nem tudom hogy lehet legyőzni a Worm-ot, nem is adott ilyen questet pedig örültem volna neki.A karakterek nem rosszak de nem is tökéletesek. Peebee az egyetlen talán aki érdekes félig meddig, meg talán Jaal.
Most mintha kevesebb QTE döntés lett volna, amik voltak azok pedig nem voltak olyan mélyrehatóak. (kiss, hug, stb) Így ez nekem csalódás a korábbi részekben megszokott Renegát QTE-khez képest.
Nagyon sok bolygó van amit lehet scan-elni de lényegében kb 10 ami értelmes is és használunk is. Jó lett volna ha több helyre le lehet szállni kicsit nézelődni, 1-2 kisebb quest stb.
A harcrendszer viszont nagyon tetszett, az automatikus fedezékrendszer általában jól működött. A képességekkel gyors és hatásos csatákat lehetett vívni, ez jó volt.
Ami viszont nem tetszett a harcban, az a fegyver, armor kreálás, stb. Túl lett bonyolítva ezzel a Kutatás-Fejlesztés dologgal.Azt is sajnálom, hogy a Tempesten lévő "majom" nem csinált sose semmit. 1-2 poén azért jó lett volna vele.
Viszont a Movie Night ötletes volt, bár a végén az a színészi játék már túl erőltetett volt nekem..Összességében nem bántam meg, hogy végigvittem, mert nem rossz játék, de ME szinthez képest a story eléggé összecsapott volt. Azt is sajnálom, hogy nem
Szóval a boss harc szar volt.üthettük meg az Archont, vagy nem is lőhettük le. -
Edem05
őstag
Nyilván
, ha nem így lenne meglepődnék.azért nem bánthattad Archont mert lesz ennek még folytatása Amúgy egyet értek a leírtakkal, köbö nekem is hasonló észrevételeim voltak.
OFF/Nemrég kezdtem el játszani a Witcher 3-at és már tudom, hogy miért hasonlítják sokan ehhez a játékhoz. Fel sem ér a questek mennyiségéhez és minőségéhez szegény ME:A. Azt hiszem most lettem Witcher fan IS. /OFFvége -
-
xeon forever
addikt
Valaki tudja h hol a peloban kell AZ ajton atcsalogatni AZ observert? Vagy egy masodikat hivni? AZ oldalso ajtokhoz! Kellenek elvileg.
PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
maajsz
senior tag
válasz xeon forever #6161 üzenetére
Elvileg a scannerel kell, rászkennelsz meg ahova kell asszem.
-
-
k-adi
nagyúr
válasz nubreed #6163 üzenetére
A Cyberpunk-ot én is várom már nagyon de még odébb a megjelenése sajnos
W3-ban is menj A, kill, go back to B de mégis jobb érzés. A DLC-k meg tényleg hangulatosak nem csak az alapjátékból kivágott sablontartalom.
Így, hogy mindkét játékot végigvittem 90%os kimaxolással (pár gyűjtögetős questet már nem volt idegem), egyértelműen a W3-ra szavaznék ha kellene. -
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
oriic
HÁZIGAZDA
Kb most untam meg a multizgatást. Nem igazán van miért játszanom vele, eddig is csak a napi apex küldetéseket toltam már csak le. Igazából amiket akartam karaktereket és fegyvereket azokat kinyitottam (ok Inferno jó lenne még, de hagyom inkább), szóval már semmi nem hajt előre. Lehet pár hónap múlva előveszem újra, hátha lesz valami változás...
Live-Die-Respawn
-
maajsz
senior tag
Nekem még lenne bőven mit nyitni, ultra rare-m szinte semmi csak 2 fegyó. Mióta tudok goldozni, azóta jobban is tudok nyitogatni na meg néha váltok karit, ha még olyanra ami nem is annyira fekszik, de kevéssé unom meg. Így húztam fel egy krogan vanguardot, 14 körül már tudott goldozni, már 8-as meg asszem 6os ruzadja van nem olyan rossz. Kicsit ésszel kell, charge egy flekk shoti, probléma hogy a melee-n húzniuk kéne goldon mert elég gyengusz. Tegnap olyan bandát fogtam ki a parodoxon, hogy a evac helyre mind a 3 beállt kempelni.. mondom fasza, ráadásul kett, charge-olgattam előttük kersztbe egy dbig, aztán csak rájöttek hogy az objektivek miatt vkinek ki kell jönni, de utána rögtön ásták be vissza magukat. Hosszú kínszenvedős menet volt ne is mondjam..
-
L3zl13
nagyúr
válasz Tertius #6151 üzenetére
Szerintem is jó, hogy a BW elindult az Open World felé. De szomorú, hogy több mint 10 év után még mindig le vannak ragadva a statikus helyszíneknél.
Nincs nappal/éjszaka változás. Az NPC-k nem sandboxolnak, csak föl-le mászkának. Az összes lakott település szánalmasan kicsinek tűnt tulajdonképpen lakótér nélkül.
Csalódott voltam, hogy az Outpostok fél perc alatt felépültek de utána már nem változtak. És hogy a Nexus sem haladt semmit.Az ellenfelek újrateremnek, akár 2 perc alatt, de nincs semmi random generált küldetésrendszer. (lásd: TES Radiant questek)
A rendszerek 80%-ában nincs semmi amiért érdemes lenne odamenni. A bolygókon barangolva találsz küldetéseket ami pozitív változás, de hiányzik a trilógiából, hogy random bolygókon "anomáliát" észlelve változatos, jobb vagy rosszabb küldikbe futhattál bele.
A számláló szerint valami 160 óra alatt toltam végig és tényleg élvezetes volt. Alig pár küldi volt ahol az agyatlan, ok nélkül rám kényszerített választási lehetőségek felidegesítettek.
"Szerencsére" az egyik ilyet pont a játék legvégére sikerült beszúrniuk, csak hogy nehogy happy enddel záruljon.Remélem lesz még folytatás, de azt is, hogy valami jó irányító ember kéne a BW-hez mert valahogy nem megy nekik az igazi áttörés. És kétlem, hogy ez a programozók és grafikusok hibája lenne.
Aki hülye, haljon meg!
-
kovi831
aktív tag
Sziasztok!
Srácok azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet beslő nézetre állítani a játékot?
Engem az zavar, hogy nem tudok vele úgy játszani mint a FarCry-ban. Ebben mindig kivülről látom az embert.[ Szerkesztve ]
-
Tertius
tag
válasz nubreed #6153 üzenetére
Az biztos, hogy szép a nagy terep, most Elaaden-en vagyok, és egyszerűen lenyűgöző, de amikor először megláttam az óriásinak tűnő térképet Habitat 7-ön teletűzdelve küldetés-pontokkal, és mind más volt, kicsit féltem, hogy a sandbox rossz hatással lesz játékra. Az előző részek zártabbak voltak, de annak is van / volt előnye.
-
-
maajsz
senior tag
válasz bitpork #6178 üzenetére
Ha valaki szintezni akar kell valahonnan xp. Meg amúgy is, még az uccsó quest után sem vered ki a rendszerből teljesen a kettet, szóval valamennyire makes sense, persze nem teljesen logikus
#6177 Szerintem pont bevan találva az "open world" mérete, mert 2 forward station között is rosszabb esetben 2 perc roverezés. A 2-3 rész zárt rendszere jobban passzolt a sztorivezetéshez, mert itt lássuk be a fővonal annyira nem sok 8-10 óra alatt is letolhatod akár. -
L3zl13
nagyúr
válasz AAtt1la #6179 üzenetére
Persze, csak nem logikus, hogy ha ekkora légi (űr) fölényük van akkor mit szenvednek még mindig.
Nyilván kellett csinálniuk valamit, hogy ne ürüljön ki az egész bolygó miután végigmentél rajta.
De, hogy amint "kiteszed a lábad", már száll is le a következő dropship...Ha telne a játékban az idő, akkor csinálhattak volna valami rendszert, hogy X idő után valaki újra kisajátítja az elhagyott kett/outlaw szekértáborokat.
Aki hülye, haljon meg!
-
válasz AAtt1la #6183 üzenetére
Ok, de ne azonos mapon 2x végigmenve legyenek már megint enemyk ugyanott ahol 30 perce lenyomtam őket
No meg az is fura nekem, hogy nagyon csúnyán beletörlöm a lábam egy fajba, mindenki mást magam mögött tudok és nem tudjuk egy területre szorítani az ellent.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
AAtt1la
aktív tag
-
-
-
nubreed
veterán
Vettem már a Nomadra több féle festéket is, de nem változott semmit a színe. Ez most bug vagy pedig még vagy valahol még külön alkalmazni kell a festést?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
-