Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #45950 üzenetére
Röviden: tavaly nyáron egy kanyarban egy szembejövő autós túl gyorsan jött és kiegyenesítette a kanyart, én meg pont rosszkor voltam rossz helyen. Többek között nyílt combcsont- és bokatörésem lett. Idén májusban hagytam el a mankót. Még mindig nem vagyok teljesen gyógyultnak tekinthető, a fémek is bent vannak, de az egyetemet már el tudtam kezdeni. Pár hete volt a tárgyalás, a másik fél végül elismerte a felelősségét, úgyhogy most a végzéssel a kezemben kezdhetem a harcot a MABISZ-szal.
Hosszabban: keress vissza a motoros topikban a hsz-aimra!
szerk.: Itt van pár kép a motorról.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #45952 üzenetére
Nekem azért azok az emlékeim vannak gyerekkoromból, hogy a szocialista autókat állandóan szerelték úton-útfélen.
Annyiban igénytelen, hogy az út szélén valószínűleg nem hagy, és elmegy rettenetes utakon is, de baj azért volt velük bőven.Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #45954 üzenetére
Mehetett volna közös megegyezésre, de mivel nem ismerte el (mer' a hülye motoros...), ezért volt a tárgyalás, ahol végül is sikerült neki.
Nem értem, hogy miért kellett ez, hiszen ha az elején azt mondja, hogy bocsika, én voltam, akkor én mondok neki egy összeget, azt kifizeti nekem és elfelejtjük egymást, még büntetést sem kap. Így meg már közel másfél éve húzódik, megbüntették 250k + 74k Ft-ra, és az AstraMABISZ is be fogja rajta hajtani a kártérítésemet.A kárrendezőm szerint, ha minden jól megy, jövő tavasszal már lehet újra valami kétkerekűm.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboldi #45951 üzenetére
Iiiiiiii baszki, jobbulast, remelem teljesen helyrejössz!
Ez a baj ezekkel a rohadvany motorokkal bakker....nekem is nagyon bejön, vittek, is mentem is vele, meg persze 17 evesen nyomtam ezerrel a Simsont es imadtam azt is de en ezeken a nagymotorokon mindig azt ereztem, hogy bitang jo, nagyon allat....de nem.....es nem is csak magam miatt....hanem pont ezert. Eleg egy elbambult autos, aki index nelkül bekanyarodik eled es a serülesek azonnal a zuzodastol, halalig terjedhetnek a pech vs. szerencse "kerék" alapjan.... autoval ugyan ilyen esetben legrosszabb esetben lesz egy gazdasagi totalkar, de ha nem egy 10 eves suzukiban ülsz, jo esellyel max ennyi.
Ilyenkor amugy a serülesed miatt kapsz karteritest is valami alapjan?
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Declare #45956 üzenetére
Köszi!
Ilyenkor amugy a serülesed miatt kapsz karteritest is valami alapjan?
Persze. 2 körből áll majd a kártérítés. Először az anyagi kárt fogják kifizetni (motor + ruha - 1,5-1,6M Ft), majd később a nem anyagit (súlyos sérülések, visszamaradó dolgok, X nap kórházban fekvés, munkából/iskolából kiesés, nem tudtam elmenni nyaralni, -1 év családi pótlék, stb). Ezt nem tudom, hogy állapítják meg, de összesen olyan 5-6 millióra számítok.
(#45960) Qru: Nekem nem pont ezt mondta a kárrendező. Vagy csak én értettem félre. Mindegy, azért lett megbízva, hogy ő intézze a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Anyummal azon gondolkozunk, hogy le kéne cserélni a családi autót. 99-es Ford Galaxy, 1.9 TDI. A vásárláskor már sok km volt benne (óra szerint 260 ezer), sok ember ennyivel nem vesz autót annyiért, mint amennyiért mi vettük. Lényeg: nagyon meg voltunk vele a 8 év alatt elégedve, soha nem hagyott minket cserben, és bár sok extra nem működik/működött benne, az alap koncepciót nagyon jónak találtuk. Most azonban eljutott odáig az autó, hogy sok helyen ráférne egy alapos kasztnizás, küszöbök, hátsó kerékívek, csomagtér ajtó, stb. Maga az alváz is elég rozsdás. A javítás önmagában 200 ezer Ft körül lenne, ehhez jön még az, hogy van már benne majd 400 ezer km, nem működik a klíma, a tempomat, kissé le lett harcolva a belseje, adagolóshoz kéne vinni (nehezen indul), lehet, hogy porlasztócsúcsokat kéne cserélni (szintén az említett dolog miatt). Mindezeket figyelembe véve arra jutottunk, hogy le kéne cserélni.
Az új autónál nem kitétel, hogy 7 fős legyen (csak előny), viszont legyen szintén megbízható, és működjön mindene. A kérdésem leginkább az lenne, hogy ajánlott-e ilyen használatra egy hasonló, de jóval újabb autó vétele? Mondjuk ez: [link] Ajánlott-e egyáltalán ilyen autó vétele? Mennyivel kényesebb a PDTDI, mint a sima TDI? Anyum 90%-ban városban használja az autót, ezt a dízel autók nem szeretik, viszont a TDI az bírta a gyűrődést. A benzinessel az a bajom, hogy egy ekkora kasztnit mozgatni sok benzinbe kerül, illetve én nagyon szeretem a dízelek nyomatékosságát (jómagamnak egyébként egy 1.8-as benzines autója van, rendre 8-9 literes fogyasztással, 90%-ban országúti használattal, 10% várossal ). Mi a véleményetek?Én Anyumnak ilyesmit javasoltam még: [link]
Ez is 7 személyes (nyilván a 2 hátsó ülés inkább valamiféle kényszerpad, de évente 3-4 50 km-es utat ki lehet rajta a 2 kisebb gyerkőcnek bírni).Köszönöm ha eddig eljutott valaki, és még segít is.
-
csabi94
őstag
válasz Tsebacsi #45968 üzenetére
Igen, de ez nem nagyon befolyásol semmit. Ezekről az 1.8-as benzines motorokról viszont csak jót hallottam eddig. Egy 2.0 PDTDI-nél ha valami tönkremegy, jobban a zsebbe kell nyúlni. Cserébe ugye kevesebbet fogyaszt, szóval mondhatni, hogy kvittek, nem??
Amit egy benzinesnél beletankolok pluszt a dízelhez képest, azt a dízelnél ráköltöm néha a kettőstömegűre, és a társaira. -
-v-
addikt
Nem kéne egy jó gokartot tolni a szokásos tali helyett?
-
raczger
őstag
válasz Kornel #45978 üzenetére
Összességében jó állapotúak a gokartok a normális helyeken, de nem azonos minden. Azért nem kell 1 másodperces különbségre gondolni, de a legrosszabb-legjobb között 5 tized azért szokott lenni. Viszont ennél is fontosabb, hogy be van-e melegedve a motor és a gumi (1, akár 2 másodpercet is jelenthet), illetve a legfontosabb, maga a pilóta.
Értelme ettől még van, de legalább 2-3 turnust kell menni úgy, hogy mindig mindenki másik gokartba ül.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
EQMontoya
veterán
Egy tisztességes NC 3M, azért az nem a világ, ennél sok drágább autó van a topicban is.
Gokart: támogatom, megyek szívesen.
raczger: A Gokartringesek szerintem gumicsizmában születtek, akkor tajparasztok, Silver és G1 valóban rendben van. Főleg, hogy a Silverben viszonylag újak most a kartok.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #45982 üzenetére
Te meg kapsz egy M-es meg egy L-es golyóálló mellényt egymásra, hogy csak 20 kilóval legyél könnyebb, mint én!
Same rules apply!
-
Kornel
veterán
16 fő esetén az 1 óra 8k huf kornyeken kijönne per kopf.
Ki jönne?
Legalább így Vilike is vezethetne -
raczger
őstag
válasz Kornel #45984 üzenetére
+1, én mennék
Viszont a Silverkart így drága, ha pályát ki akarod bérelni. Az 1 órába kb csak 6 futam fér (tehát egy ember 3 futamot tudna menni, ami drágább, mintha csak úgy betoppannál, vicc).
G1-ben kicsit jobb a foglalási rendszer, plusz ott hétfőnként a 3 futamos jegy csak 4k.
(#45981) EQMontoya: Ugyan nem járok gyakran, utoljára is kb 1 éve voltam a gokartringen, de nem volt bajom velük.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-v-
addikt
válasz Kornel #45978 üzenetére
Úgy nincs értelme versenyezni, hogy valaki kifog egy lenullázott gumit, a másikon meg zsír új van.
Én csak úgy fun szempontjából gondoltam, tudod ez nem vérre megy nem versenyezni gondoltam gokartnal testsúlyban is 10 kiló(k) elég sokat számítanak ám és gokartokban is nagy a különbség.. szóval eleve nem tudom mennyi értelme lenne. A G1 szerintem jópofa, mert csúszik mint a picsa.
(#45981) EQMontoya:
Egy tisztességes NC 3M, azért az nem a világ, ennél sok drágább autó van a topicban is.Rendes autónak. Ezt innentől ne is ragozzuk tovább
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz z123456789 #45988 üzenetére
+1
dettó
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #45990 üzenetére
Max raallsz egy deszkara es akkor befer. De evi ketszeri hasznalatra a gyari emelo pont jo es az biztos befer. Tobb tipusos minta alapjan legalabbis eddig nem csalodtam benne.
-
Declare
őstag
válasz tboldi #45959 üzenetére
Igazabol, mint autos, ilyen szemszögböl erdekelne meg egy dolog. Mondtad, hogy ha elismeri a felelöseget, akkor kifizet es mentek haza, nincs per. Ezt addig ertem, hogy az anyagi kart kifizeti (marmint ugye a biztosito), viszont a nem vagyoni karteritessel a serüleseid miatt, azt is a biztositonak kellene allnia nem? Vagy arra ez nem vonatkozik? Hogy van ez a fizetes kerdes ha balesetet okozom? Meddig terjed a kötelezö biztositas hatasköre?
(#45960) Qru igen sajna egyik haveromnak azert kellett szegecselni a vallat mert körforgalomban vol valami olaj kifolyas rament, normalisan haladva, kicsuszott alola a moci es elkapta vallal a padkat....nekem ennyit nem er ez a dolog....
gokart az nagyon allat, nyomjatok (micsoda verszivas lesz itt ha összejön, elöre keszitem a popcornt )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
1,6M a nem vagyoni?? hat az lopikula na ennek utannanzek en is, itt mi a szitu...
off a kerdes, de valamelyest idetartozik: felelöseg biztositasa kinek van közületek? Mar csak hogy nekem pl nincs, de az ismerettsegi körben sem nagyon tudok rola...ellenben a Nemeteknel kb mindenkinek van....
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #45998 üzenetére
kgfbd = kötelezö felelöseg biztositas <> felelöseg biztositas
Szerintem olyan, hogy autos felelöseg biztositas nincs....casco talan reszben mondhato annak.
Altalanos felelöseg biztositasra gondolok. Ilyen esetben ami tboldi -val törtent, amikor fizetned kell a nem szemelyi serülest. Ha jol ertem itt a vetkes autosnak több milliot kell majd kifizetnie karterites gyanant, ha csak nincs felelöseg biztije.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #45997 üzenetére
"A KGFB szolgáltatása
Személyi sérüléses károknál a káreseményenkénti kártérítési limit 1.600 millió forint, dologi károk esetén káreseményenként 500 millió forint összeghatárig térít a biztosító. A szolgáltatás egységes és minden biztosítóra kötelező." - [link]
Nincs csak a kötelező felelősség bizitm.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest