Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #42591 üzenetére
Ausztriában kb senki nem használja a waze-t, még a nagyobb városokban mint Salzburg is 12 usert írt ki... Vidéken meg konkrétan 0.
mod:
aero.: Csini Merga.
Skillet: Cserébe nem is megy a gép. Azért pihenés is volt és mivel ott nem nulltolerancia van még 1-1 sört is meg tudtam inni. Jópofa a kocsmákban arrafelé van szonda megfújod és kiírja, hogy mennyi a szinted.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
ezzel nem írsz amúgy hülyeséget, mert gyorsabb lesz a reakcióidőd de csak azért, mert a mérlegelési fázis kimarad. észlelés->mérlegelés->cselevés helyett csak észlelés->cselekvés van.
kresz oktatómék csináltak kísérletet anno, hogy 1-2-3 sör után hogy változik a dolog és meglepődve tapasztalták, hogy az első sörtől gyorsabbak lettek, viszont ennek ellenére kevesebbszer sikerült a vészhelyzet elhárítása (vízfal, rántópad), mert a legtöbben csak beleálltak a fékbe. utána meg lassan és szarul reagáltak -
barnam_
nagyúr
válasz focvis #42511 üzenetére
A sor6 is szépen szól, még dízelből is. Tegnap voltam kicsit autózni, elpörgettem 4 ezerig, kb. olyan hangja van mint egy hajómotornak Ez nem az én videóm, de a motor és a hang ugyanaz.
(#42515) FerNandor: mit szeretnél kenetni a gázolajjal? Én a Liqui Moly termékeket preferálom, de kimutatható hasznát nem biztos, hogy tudnék mutatni. 2T motorolajat szoktak ajánlani, de én nem tenném bele. Közös nyomócsövesben akár kárt is tehet, a régebbi soros adagolót meg a motorolaj keni. Viszont a karcos, kopogós hangját a dízelnek csillapíthatja, de ki tudja milyen áron?
-
Qru
MODERÁTOR
A bajoroknál nem divat az indexelés, de osztrákoknál sem plusz minidig a vonalon mennek ami elég idegesítő. Jah és a pályán nem vacakolnak, úgy bevetődik eléd hogy nem győzöd taposni a féket...
Viszont közúton nem előzgetnek egyáltalán a németek. Sok helyen a látnivalók miatt 80-al mentem a megengedett 100 helyett. Itthon már 28x levillogtak volna (én is magamat ilyen esetben ) ott meg szépen km-eken át jöttek mögöttem. A jobbra tartás intézménye remekül működik, és ha be is merészkedsz a belsőbe előzni nem villog le senki akkor se ha ez egy 200 feletti tempóval érkező Porsche vagy S6 Ódi.
Az osztrákok inkább játszanak berepülő pilótásat ők kevésbé kultúr lények. Rengetegszer volt, hogy csettegett előttem vki 110-el, megleőztem majd visszaelőzött. Biztos fájt neki hogy egy k. európai megelőzte vagy nem tudom de ez legalább 10x előfordult a pályán.Az Alpok szép és elég meredek, amikor a sasfészekbe mentünk volt ahol 23%-os kaptatót kellett legyűrni.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
osztrákoknál nem véletlen, hogy bevetődnek index nélkül. ott no matter what, mindig az a hibás, aki hátulról érkezik. éppen ezért a büntetősatu is nagy divat -bár azért hozzáteszem, hogy ha emiatt belecsattanok és megállunk, akkor agyon is verném az ilyen gyökeret.
téged meg azért előzgetnek vissza, mert asuzukidnak nincs ród prezence fehér is, kszenon sincs, azt se tudják mi fán terem a subaru
a visszaelőzőssel meg nem kell nagyon foglalkozni, óvatosba tolni kell, 180 körül megunják, ott már drága a bünti. -
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #42614 üzenetére
Nálunk is így van még sem esnek be eszetlenül eléd a pályán. Aztán hamar rászoktam, hogy ha besorolót láttam pánikszerűen menekültem át a belsőbe.
Sok helyen volt útfelújítás tele 60-80-as korlátozással az megnövelte a menetidőt. De leginkább az, hogy 2 órát araszoltunk a határnál kifelé menet. 1 sávon engedték be az osztrákok a forgalmat ellenőrzés mellett.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz MunezXBK #42609 üzenetére
Milyen autóban?
Érdekel a tapasztalatod, mert minden máshol nem javasolják a motorolaj gázolajhoz való öntését.
szerk.: az is érdekel, hogy a hangon változat-e valamit.
Szeretem a Merci ketyegését alapjáraton, de azt se bánnám, ha halkabb lenne. Elvileg a porlasztócsúcsoktól van a kopogósabb alapjáratom, mivel korán nyit, ezért alapjáraton melegen is füstöl kicsit. Fordulaton már nincs füst.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
"De leginkább az, hogy 2 órát araszoltunk a határnál kifelé menet. 1 sávon engedték be az osztrákok a forgalmat ellenőrzés mellett."
Azzal én is majdnem megszívtam. Egy boltba mentem ki Bécsbe hétfőn, munka után és gyorsan 10 percre redukálódott a nyitvatartási időben a boltban tölthető tervezett 1 órám. Nem örültem volna, ha feleslegesen megyek ki.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz barnam_ #42616 üzenetére
Hallottam már én is pl a hármas tdci mondeoba többen is öntenek a híresen fosch üzemanyag rendszere miatt, hogy legyen kis kenése. Elvileg az itthoni gázolaj túl száraz és ezért szoktak 2T olajat önteni hozzá. Újabb autókhoz én viszont nem önteném az tuti. Muneznek még asszem adagolós 2.5 tdi van abba önti.
-
z123456789
addikt
Na végre egy független vélemény az osztrák közlekedéséről. Rettenet. Berepülő nikilauda pilóta mindegyik. 1,2 tfsi, vagy 1,6 dízel, nem számít, padlón küldi, le kell nyomni mindenkit. Besorolás, ahogy írod. Nem fogja fel a barma, hogy nem egy kamion parkolót tartasz te fenn közted és az előtted haladó közt, hanem az az, amit úgy neveznek: követési távolság. Leszarja, ő befér oda, be kő menni. Te ismét létrehozod a biztonságos távot, a mögötted levő erre már ideges, hogy miért nem mész? Jobbról már küldi is az előzést. A végén meg már távolabb vagy, mintha otthon lennél, mert mindig vissza kell lassítanod.
-
SzlobiG
félisten
Mi tartalék volt ebbe az f10-be.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz barnam_ #42608 üzenetére
Tudom, hogy szépen szól. A baráti társaságban van 2db W124 hobbi autó, nagy becsben tartva - egyik 250D manuális, másik 300 turbóD. Az rémlik, hogy ezek 4400-nál adják le a teljesítményt, úgy hogy pörgetheted tovább is a motort.
@Qru: 7,6-os fogyi nagyon jó akkora motortól + AWD.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz z123456789 #42620 üzenetére
A hegyeshalmi kishatáron is sor van olyankor mikor ellenőriznek az autópályás átkelőnél? Mennem kell arra valamelyik nap.
-
barnam_
nagyúr
válasz MunezXBK #42621 üzenetére
Lehet kipróbálom majd, kíváncsi vagyok. Milyen arányban szoktad keverni? Minden tankoláshoz, vagy csak alkalmanként teszel hozzá?
(#42623) focvis: a teljesítmény max 4600 f/perc, a nyomaték pedig 2800 f/percnél van. Nem szoktam gyilkolni, de tegnap jó volt pörgetni a hang miatt
-
B-L-A-C-K
titán
válasz B-L-A-C-K #42396 üzenetére
Na ez is liszt, hívtam reggel a kereskedőt, hogy elkérjem a rendszámát ellenőrzés miatt...Még nincs rajta magyar rendszám, jó semmi gond akkor az alvázszám kellene, mondta most nincs ott, nem tudja megnézni majd fél óra küldi...Nem küldte, felhívom 1.5 óra múlva, még nincs bent de mindjárt oda ér küldi. Nem küldi, felhívom 2 óra múlva, jaj hétfő rohangálós nap, volt bent de elfelejtette ne haragudjak, de 30 perc küldi, ez volt 2 órája... Innentől kezdve felesleges erőltetni, valami miatt nagyon nem szeretné azt megadni...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #42618 üzenetére
Nem meszelnek el. Legalábbis amikor még biztosítónál melóztam mindig a hátulról jövőt hoztuk ki vétkesnek. Ha nagyon verte magát az ügyfél és elment az igazgatóig akkor esetleg számoltunk közrehatást de legjobb esetben is az 60-40%-os kármegosztást jelentett.
mod:
focvis: Elégedett vagyok vele de mondom kellemes utazótempó, 5.-ben 3000-3100 rpm-en gurultam.
zoo8800: Ez elég meredek. Szó szerint.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz focvis #42624 üzenetére
Amikor nagyon ellenőriznek, akkor hajlamos az is bedugulni. Volt már példa erre is. :S Semmi sem biztos, csak ez a fb csoport. Van még egy határátkelő Jánossomorja/Andaunál. Ott nem szokott gond lenni. Az egy kis kitérőt jelent, de Halbturmnál már vissza is tudsz menni az A4-es osztrák pályára. Illetve Albertkázmérpuszta is üres, de az azért, mert épeszű ember arra csak lovaskocsival jár.
-
brumi1024
veterán
válasz SzlobiG #42622 üzenetére
Vajon egy esélyesen még garis, ingyenszervizre jogosult autónál csinálták ezt? Ez már a faceliftelt változat, azok pedig 2013 utolsó napjaitól elérhetőek, tehát legrosszabb esetben is 2,5 évesek. Most vagy beletekertek ennyi idő alatt több, mint 100k km-t, vagy elbukta a szervizeket és a garit.
-
fagylalt
senior tag
Sziasztok!
Valaki aki jártas futóművek terén, az tudna nekem írni egy rövidebb összefoglalót a manapság elterjed futóművekről (pl. csatolt, kereszt, sok lengőkar, McPherson,...és a többi) ? Nem a felépítésére lennék kíváncsi elsősorban, hanem hogy melyiknek mi az előnye/hátránya (pl. kanyarstabilitás, kényelem,...stb.).
Köszi!
-
trialboj
őstag
Tudna valaki egy komoly forrásból származó cikket mutatni, tehát nem gyakorikérdések, arról hogy sebességben gurulva nem fogyaszt az autó?
Egy vitát szeretnék rövidre zárni vele, és ezt a nem túl profi totalcaros kérdés/választ leszámítva nem találok semmit ami 2 mondatnál tovább foglalkozna vele.
Kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
deicide
veterán
válasz trialboj #42642 üzenetére
Cikket nem találtam hirtelen, de ez minden modern autónál így van, motorfék üzemmódban nincs befecskendezés, nincs fogyasztás, az autó mozgása tartja forgásban a motort.
Viszont, hogy melyiknél fogyaszt kevesebbet, ott már megoszlanak a vélemények. Totalcar mérte is, hogy az üresbe rakás, ha hajszálnyival is, de kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint a motorfék, mert hiába nem fogyaszt abban az esetben, de sokkal jobban lassul a súrlódás miatt és ezért gázt kell adni, hogy ugyanoda eljuss, mint üresben gurulva.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Skillet
addikt
válasz trialboj #42642 üzenetére
nem szimplán gurulás, hanem motorfékről beszélsz...
KATT(#42645) deicide
jó de ennek nincs értelme. ha jön a piros lámpa, messziről látod, akkor nem gurulsz oda üresben, aztán fékezel, hanem motorfékkel mész addig, majd megállsz... egyértelműen a motorfék takarékosabb. ha valahova el akarok jutni, miért motorfékeznék? nem is értem... olyankor a gázt kell tiporni(#42647) Qru
csaló!persze, vitorlázás, más tészta... de eleve a kérdés sem teljesen egyértelmű. gurulni. hja, de mi a cél?
(#42648) tomcsi23
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
trialboj
őstag
Ez így már elég egybehangzó, köszönöm.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest