Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz EQMontoya #37103 üzenetére

    azt ugye vágjátok, hogy amíg nem éri el a kívánt hőmérsékletet, addig mindegyik maxon hűt? nem 25 fokos levegőt fúj be, hanem ugyanúgy 10 fokosat, csak hamarabb hagyja abba.
    autója is válogatja, hogy melyikben mennyire kell klímázni. 1-2 fok eltérés a kijelzőn könnyen előfordulhat az azonos hőérzet kialakításához. nálam most a városozáshoz 23 fokra van állítva, de az átlag 20 perces utakon pont kellemesre hűti út végére az utasteret úgy, hogy nem direktben magamra fújatom. ja meg ugye az alap, hogy dugóban, ahol nem tud úgy hűlni a klímahűtő sem, meg semmi, kevésbé hatékony, jobban növeli fogyasztást stb. meg hát a felforrósodott levegőt illik egy kicsit kiszellőztetni a kocsiból, hogy legalább ne a tesco parkolóban érlelt 70 fokról kezdje hűteni az utasteret, csak a kinti 35 fokról.

    ja és menő kocsival nem kapcsolatot keresni mennek az emberek, hanem csak lukat. aki csak a pénztárca vastagságát nézi, másra úgy se jó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák