-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #36250 üzenetére
És akkor a próbaautókba gondolj bele. A BMW vételi szándék esetén ad itthon akár egy teljes hétvégére is próbaautót, korábban km korlátozás nélkül. Valaki megjárta az egyik próba 5-össel Horvátországot, de úgy, hogy a homokot a hátsó könyöktámasz tartójából lapátolták ki. Természetesen nem vásárolt utána autót. Na azóta van 300 km-es limit.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #36242 üzenetére
Nem rég a literes 3 hengeres C3-at kaptunk a bérautónak, annak is egész kellemes érces hangja volt. Igaz autópályán már nem volt virgonc de azért a 130 még ment neki.
Bár anno pont ezért vettem Jazz-t a Fabia helyett mert nem akartam 3 hengeres motort.
#nincsbennetarcsi
-
trassher
addikt
Van továbbá hűtött középső könyöklőrekesz és kesztyűtartó, tempomat, és felfelé is automata az ablakemelő!!!
Nyugtassatok meg, hogy ez a felfelé is automata ablakemelő mint kiemelt extra csak ironizálás a cikkben és nem kuriózum ebben a kategóriában.Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #36251 üzenetére
Nyilvan van, de a többseg szerintem nem ilyen.
(#36252) brumi1024 nem tudom pontosan itt a nemeteknel hogy van de relative könnyen dobaljak a probaautokat. Kollegam aki nemreg vett xc60 at par napig egy xc90 el jart, megkapta probakent. Masik kollegamnak v60 van ö egy xc60 ast kapott amig szervizben volt a kocsi, fönököm meg az elmult 2 hetben az összes letezö SUV ot elhozta par napra (Q7, X5, GLC, Infinity) es mind a full felszereltseggel (S line, M pack...magat becsuko ajto, ejjellato stb)....nagyon komolyak ezek az autok basszus
Nyilvan itt is az van azert, hogy korabbi vevö, nem utcarol beesett ember....nem hiszem hogy ilyen 80-100ezer euros autokat hozzamdobnanak, ha beparkolnek az Astraval hozzajuk
-
brumi1024
veterán
válasz trassher #36259 üzenetére
Teljesen normális, nem ironizálás. Szinte fullos Mazda CX3-at néztem a pár hónapja, csak a vezetőoldali ablak volt automata. A távolkeletiek érthetetlenek ebből a szempontból.
(#36261) bandus: Ritkaság? Nem láttam még csak lefele automata ablakemelőt európai autón. A G7-en is nagyon meglepődnék, hacsak nem kurblis hátul az ablak (de talán már ilyen modell sincs G7-ből), mindegyik ablak fel és le is automata, mint ahogy az már a 6-oson is így volt. Ha ez nem működik, akkor vagy hibás az autó, vagy be kell kalibrálni, ezt az ablak tövig le- és felhúzásával lehet a kapcsolók 2-es álláson tartása mellett.
(#36260) Declare: Itt csak a BMW ad így, soknál voltam, senki nem adott. A Volvo volt a legviccesebb. Nem akartak autót adni egy próbaútra, csak akkor, mikor látták, hogy mit hagytunk volna ott cserébe.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Hétfőn, kedden dolgoztam kicsit a Hondának, Hungaroring, reptér és a szálloda között kellett vinnem az újságírókat egy idei CRV-vel.
Nem vezettem még ennyire új autót, de igazából semmi extra nem volt, az automata váltót kellett csak szoknom, de azt hamar sikerült. Annak örültem, hogy a fedélzeti számítógép az gyakorlatilag egy tablet amin android fut, viszont a gyári navija az elég felejtős volt. waze-t pedig biztosan gyorsan rá lehetne tenni, telefonról net megosztása, aztán öröm bódottá
Volt kint egy mugen type-r civic, azt hiszem az nem egy gyakori darab, meg végre közelről is megtudtam nézni az új type-r civicet is. Norbi is kint volt aztán nagyon dícsérte, hogy mennyire meglepően jó a pályán, pedig csak utcai gumival ment (és ez nem egy szokásos marketingduma volt).
Amennyire láttam az újságírók idejét, kb 10mp-vel voltak lassabbak Norbinál, azért az baromi nagy különbség Egyik alkalommal odajött dumálni mikor pihent, bedobtam, hogy látom nagyon fáradt vagy, cserélhetünk, mert mi már 2 órája unatkozunk, aztán teljesen komolyan azt mondta, ha lehetőség lenne rá, ő simán belemenne
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
z123456789
addikt
válasz trassher #36259 üzenetére
(#36259) trassher
Pedig el tudnám viselni, hogy mind a 4 ablakom automatán menjen fel. Cserébe csak a vezető oldali ilyen. Szeretek lehúzott ablakkal menni, mert nem vagyok egy nagy klíma párti, és mikor megállok, macera a 3 ujjas mutatvány.
Ezért irigykedem kicsit a VW távirányítós emelő/engedő funkciójára.(#36260) Declare
Na jó, ez igaz...(#36264) brumi1024
Na hazafele szétnyomkodom munkatársam 7es golfját. Nem emlékszem rá, hogy neki hogy van?(#36265) raczger
És? Belement?
Jó kis élmény lehetett.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz z123456789 #36266 üzenetére
Sajnos nem, azért írtam, hogyha lehetett volna. Elég szigorúan vettek ott mindent, mi pl mobillal nem is nagyon fotózhattunk.
Amúgy pont nézem, hogy az új civic type-r nem is sokkal drágább, mint a cr-v, szívesebben vittem volna azzal az embereket
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
veterán
válasz yodamastah #36268 üzenetére
a ceeddben nekem is, bár csak két ablak van (3 ajtós).
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
Az ufo civicben az első 2 automata, a hátsók nem (sport felsz.), de pl. egy fapadabb nem fl-es fóka jobb elől csak lefele automata, felfelé nem. Vagy fordítva, nemtudom, de marha idegesítő
raczger: Ez tökjó, ilyen melót hol lehet szerezni? Milyen volt a CRV futóművileg-motorilag?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz Mágus2 #36248 üzenetére
Ha saját vagy céges lenne, nyilván nem néztem volna meg 1000km-es korában, hogy mennyire pörög 6 ezer fölé. De ez egy bérautó, nem érdekelt. Egyébként meg mint írtam, rátankolással az 1000km átlagfogyasztása 6.6 lett, szóval nem volt kitaposva a lelke.
brumi1024: egyetértek, én Octavia 3-ban próbáltam az 1.4 és 1.2 TSI-t, azokban halkabb volt a motor, de nekem ennek a hangja jobban tetszett. És tényleg van 1-2 olcsó megoldás (meglepett, hogy az ajtózseb nincs kárpittal bélelve pl.), de ettől függetlenül nekem irtóra tetszett.
Skillet: Gyors váltásnál nem tudsz rántás nélkül váltani, mert sokkal magasabban van a fordulatszám a lassú leejtés miatt, mint amibe kerül majd a következő fokozatban. Pl. 6500-nál kinyomom a kuplungot, átteszem harmadikba, ráengedem a kuplungot és ekkora tempónál mondjuk 4500-at forogna a motor, de még 5500-nál van, ezért ránt egy szépet. Míg ha rendesen visszaejtené, akkor gázadással szépen, finoman és gyorsan lehetne váltani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #36271 üzenetére
Ha saját vagy céges lenne, nyilván nem néztem volna meg 1000km-es korában
Mindegy, nem a tiéd, majd ha kifizetted, akkor tönkre lehet tenni. Nem volt kitaposva a lelke? 4 emberrel 70-nél visszaszúrtad 2-esbe? Meg lazán vitte a 160-at? Na neeeeeee. Azért mert bérautó, mindent lehet?
[ Szerkesztve ]
-
hurenzon
senior tag
válasz szőröscica #36271 üzenetére
Nincs véletlen eladó autód? amit te járattál be?
-
raczger
őstag
válasz Tsebacsi #36270 üzenetére
Protekció Valaki megkeresett, aki kapcsolatban van velük, hogy lenne-e kedvem menni. Megvolt velünk elégedve, aki szervezte az eseményt, mondta, ha legközelebb lesz ilyen, megint hív minket (remélem lesz itt NSX bemutató majd ).
Futóműve nagyon tetszett, 18-as gumik voltak rajta (225/60r18), egész sportosnak hatott az úttartása, kormányzása, de egy bukkanónál mégsem esett ki a vesém.
Motorja is rendben van, 4 emberrel is könnyedén gyorsult 130-ra, besorolás sem volt probléma autópályán. Fogyasztásról nem tudok nyilatkozni, úgy kaptam meg, hogy 8.8-at mutatott a mérő és nem kerestem meg, hogyan kellene nullázni, de szerintem olyan 6 liter körül ehetett.
A start-stop rendszer az egész korrekt, ha csak kicsit nyomom a féket pl piros lámpánál még nem áll le és kiírja, hogy nyomjam meg erősebben ahhoz, hogy leálljon a motor (ha olyan lámpánál álltam ahol tudtam, hogy ez most hosszú lesz, akkor benyomtam jobban), aztán a fékpedál felengedésekor újra beindította és mire a gázra léptem, már nem kellett várni, hogy elinduljon.[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #36274 üzenetére
Közben rájöttem, hogy bal, nem jobb, de szerintem egyre gondoltunk, vagy ha nem, akkor is mekkora lol, hogy egy elektromos ablak csak 1 irányba legyen automata, és az első kettőből is csak 1.
raczger: Az akkor jó ismerős, tartsd meg 1 dolog hiányzik nekem a legtöbb automatából, a merci féle hold funkció, ami akkor aktiválódik, ha pirosnál telibe benyomod a féket. Utána fel lehet engedni, áll a kocsi, és gázadásra automatikusan old. Atom kényelmes, nem kell állni a féken, vagy ki-be rakni a válót D-ből.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Drakoo
tag
válasz kalmanchris #36139 üzenetére
(#36140) Mágus2
Hali 1.4 benzin 16V 1-es ráncfelvarrott 2009-es érdemes ezeket tuningolni?
A modern mũvészetet épp olyan nehéz megérteni, mint a cselekményt követni a betũlevesben.
-
Skillet
addikt
válasz Mágus2 #36273 üzenetére
A "70-nél 2-be" sztorin én is csodálkoztam még a vr4-nél is 3-ba szoktam tolni ilyen sebességnél
De azért bírnia kellene a technikának(#36282) Drakoo
mire gondolsz? Szétkapni a motort, erősebb cumókat bele, rárakni egy turbót, leömlőt gyártatni hozzá meg kipufot, nagyobb benzinpumpa, erősebb féltengelyek... stb stb stb? Van rá egy milka csokid? Érdemes?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
brumi1024
veterán
-
trassher
addikt
Na most megöltetek, viccen kívül. Az én állítólag belül kripta '99-es g astrámban automata le - fel és távirányítóval zárásra felhúzza az összes ablakot.
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz brumi1024 #36284 üzenetére
Én az F30-ban nem találtam sehol, igaz vadul nem is kerestem. Azt hittem, nincs benne... Ja és a 3-as Oktáv DSG-ben se botlottam bele véletlen. Valamit rosszul csinálok vagy el van dugva?!
(#36285) trassher: Haver 1-es Focusában (Ghia) is van, bezzeg a francos Civicből "véletlen" ki van hagyva...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #36277 üzenetére
Egyszerüen arra gondolt Magus szerintem, hogy ha valami nem sajat, attol azzal meg lehetne ugyan ugy banni.
Nem alszenteskedes, vagy okoskodas, de nekem sem adja soha ez a feeling, hogy huu ez mase, akkor rugjuk toljuk, pedig vezettem többször es vezetek most is neha ceges vagy berelt autot. Az lehet, hogy mondjuk hazafele 200al megyek, mert erjek haza csak 15 perccel hamarabb, a ceg fizeti az üzemanyagot en meg elöbb hazaerek, habar nincs konkret program es lehet sajat autoval nem ennyivel mennek eppen....bar azzal sem 100al közlekedem a bahnon . Ettöl függetlenül ugyan ugy banok vele es ugyan az a vezetesi stilusom, mint a sajattal.
Legtöbbször ugyan ezt latom az embereken, hogy nem az enyem, ki van fizetve, berauto, akkor csikorogjon a kerek, tiltasig forgatom....a hidegen tiprom az meg szinte alap.
Tenyleg ne okoskodasnak, vagy kötekedesnek vedd, csak szerintem se jo ez a hozzaallas a dolgokhoz
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #36291 üzenetére
Bizony, ettől még van auto hold manuális váltóhoz is, csak nincs gombja. Nálam csak az emelkedőn való elindulást segíti. Megtartja a fékrendszerben a nyomást 3 másodpercig vagy a gázpedál érintéséig. Ez elég idő arra, hogy fogáspontig engedd a kuplungot.
[rvilike] Nem is tudtad hogy a gázpedálnak van 0 állása, is mi?
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #36290 üzenetére
Azért egy kicsit itt túlaggódjátok a dolgokat, szerintem attól, hogy üzemmelegen egy kamiont megelőztem, meg vagy két-három körforgalomban kifelé kiforgattam a kettest, és egy autópályás előzésnél elmentem 160-ig (ahol egyébként még talán 3500-at sem forog), nem lesz semmi baja, még ha csak ezerpárszáz km is volt éppen benne.
Szerintem az általános használatról 4 ember plusz klíma mellett az a rátankolásos 6.6-os fogyasztás mindent elárul.
-
z123456789
addikt
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #36296 üzenetére
ezerpárszáz km is volt éppen benne
Miért amúgy egy mostani autót meddig kéne bejáratni? Én tuti nem szöttyögnék vele 5e km-t .. ezer-ezerötszázig figyel az ember aztán simán lehet már jobban tolni, nem azt mondom kinyomni a szemét de nem kímélném különösebben utána.
-
trassher
addikt
válasz z123456789 #36297 üzenetére
Elsők villanyosak nálam, fel és le is automata. Gyárilag nem komfortelektromos ablak de a vezérlőhöz futó vezetékek közül a két megfelelőt össze kellett forrasztani és kész a komfort üzemmód. Távirányítós zárásra felhúzza mindkét ablakot és jóidő.
Aki használt már klíma tisztító habot attól kérdezném, hogy a ráírt felhasználás általában helyes? 500 ml-es motip-ot vettem, azt írja mindet be kell lőni a párologtatóhoz. Na nekem a fele ment be, a többi már folyt kifelé a pollenszűrő ajtajának a helyén. Esetleg ha kifolyt a hab utána mehet bele a másik fele vagy elég ez így?
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000