-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
-
veterán
válasz Integrale #35399 üzenetére
Igen, 16v, Opelben gyári 150 le. 2 ilyenem volt; az egyik csipszes, krva jól megy, egy jó barátom vette meg, még nála van, idén 10 éves.
A másik csipszmentes, az is jó, de erősen érezni lehetett a különbséget, még a feleségem is megjegyzte, hogy a másik sokkal jobban megy.@z123456789: VW Golf TSI (turbóbenzines)
-
szőröscica
addikt
Utolsó Fiestás tankolásom: 4.57l/100km, 730km-es etapon. Itt már klímázgattunk is.
Szombattól Nissan. Csak úgy repülni fog, mert a pénztárcám nagyon könnyű lett.
-
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #35410 üzenetére
És majd helyette veszel másik verdát amire megint locsolhatod a pénzt, mert nem lehet mindenbe belelátni.
-
szőröscica
addikt
válasz F_Zolee #35412 üzenetére
Hogy ennyi pénzt locsoltam a Nissanra, így már marad még egy ideig. Két évet minimum adok még neki.
A CR rendszere hibátlan, a DMF-ben kevés km van, egyetlen szopó a turbó lehet, de én 10 ezrenként cseréltem az olajat benne, csak nem száll még el 210ezer km-es korában.
Pedig mindig ott jár a fejemben, hogy bimmer kell. De egy jó E39 2 millió ft, akkor meg gyűjtök még inkább egy jó E60-ra.
-
nagyúr
válasz szőröscica #35413 üzenetére
Nem az E60 volt ekézve picit, hogy közel sem olyan jó Bömbi, mint a korábbiak? Nekem egy nepper ismerősöm nagyon szapulta, igaz ez csak 1 vélemény. Az utcában van egy E60 és mindig mosolyog a tulaja
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tomcsi23
veterán
válasz z123456789 #35411 üzenetére
Sima 1.2-es tsi-ben van 280-ig az óra, ja.
Lol, már némelyik 1.4-esben is, ekkora nagyképűséget.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #35411 üzenetére
Sima 2 literes TSI.
(#35415) tomcsi23: Nálam 280-ig van számozva az A3.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #35414 üzenetére
Tartós autó az, csak mire az átlag magyarhoz eljut, van benne 400 ezer km, az órájában pedig 150. 200-nál lehal ez az, és köpködik.
De a facelift előtti E65 is nagyon tetszik, az viszont elvileg tényleg szívás lehet.
tomcsi23: az 1.6 szopóbenzin VW borda is 240-ig van skálázva, úgyhogy bármi megeshet.
-
z123456789
addikt
válasz tomcsi23 #35415 üzenetére
(#35415) tomcsi23
Nem értem. Minden VW konszernes autón vagy TDI van vagy TSI. Ez nem olyan ritka ma már. Mármint nem lehúzni akarom a kocsit, egyszerűen érdekel, hogy van neki valami más jelölése is, vagy csak simán mint TSI jelölik, és az megy ilyet? Van Golf-ból még GTI, meg "R"harminc valami is, nem? Persze, böszme, hogy így megy. Láttam a múltkori BMW-s összehasonlítást is. Pöpec konstrukció ez a TSI ezzel a kasztnival. És a kocsi is tetszik. Kisebb testű TSI/TFSI-t még nem vezettem. Nem vágom.(#35416) brumi1024
Na erre gondoltam. Mármint a 2 liter az már nem annyira sima. De TSI van 1.2-ben is. Már minden szart turbósítanak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #35419 üzenetére
Kormiban is csak 260-ig van skálázva, de hát ahol nincs tartalék ott minek is tovább.
mod:
F_Zolee: Szerencsére én nem járok arra napi rendszerességgel.
tomiii: Egész hosszan 80-as tábla néhol beletoldva 1-1 60-as szakasz. Öröm lesz...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz z123456789 #35411 üzenetére
dzsitiáj = 2 literes TSI.
A gyengébb 7-es Golfokban 260-as óra van - 1.4 TSI-ben biztosan; a normál GTI-ben 280-as; a Golf R-ben meg talán 300-as. (A GTI Clubsport esetén végképp nem tudom, abban az R motorja van, szoftveresen 265 lóra butítva.)
Az Audi felvágos.
Régebben volt egy Astra G 2.0 16v-m, gyári vége 208 km/h, az óra meg 210-ig volt skálázva. Egyetlen autóm volt, ahol a mutató simán kiment az órából.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz tomcsi23 #35419 üzenetére
Nagyon mennek ezek a gépek na
kornelka: Van benne tuning potenciál.
Mondjuk ez egy smoke and charm golf.
z123456789: Ötösgolfban volt GT, az kívülről kicsit más volt a simánál, turbó kompresszorral volt 170ló.
Már az ötös golfnál sem variálták túl a rövidítéseket.
turbó kompresszor: TSI= Twincharged Stratified Injection
a sima turbó: TSI= Turbocharged Stratified InjectionGive them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
Nekem meg semeddig sincs skálázva
(A képet csak loptam)
-
zack
nagyúr
válasz Tsebacsi #35414 üzenetére
E60-hoz sok pénz kell, és nem csak a megvételéhez. Ha a fenntartása megy, mindegyik jó autó.
A régebbi szériák jóval megbízhatóbbak voltak. Nekem előbb kellene egy tip-top E39 540i, mint egy E60.Alapvető gond, a kis fizu, túl nagy autó. Előjön egy hiba, de nincs pénz rá azonnal, pár hónapot rá kell készülni, viszont az autóval járni kell, mert napi használatban van. Pár hónap alatt az az 1 hiba magával húzott még pár dolgot, és lett belőle 2-3x költség, amire megint nincs pénz, csak egy részére, a másik része megint tolva lesz, és kevés pénzből így nincs kiút. Csak annyira tartják karban az autókat, amennyire muszáj, és hogy A-ból B-be elguruljon. Ezért ilyen a felhozatal.
Én a Mondi 2.5 V6-ra 2 hónap alatt 160k "locsoltam", és most semmi gondja. Egy BMW-hez ennek az összegnek a 2-3x kellett volna. Nem voltak nagy dolgok. Aksi, bal hátsó kerékagy csapágy, vízpumpa szíj, feszítő görgő, hosszbordás szíj, kipufogó javítás, alapjárati léptetőmotor csere.
Most problémamentes, de ahogy felmerül bármi más, egyből utána megyek. Másképp ezt nem lehet.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Qru
MODERÁTOR
-
szőröscica
addikt
Ne legyél benne biztos, hogy sokkal drágább lenne, egy E39-et fenntartani nem a világ pénze, még gyári alkatrészekkel sem. A legtöbb kopó cucc pl. olcsóbb egy 530d-hez mint a Nissanomhoz.
kornelka: szintén lopott képpel, de jelzem, hogy az enyém sem a klasszikus ergonómia mintapéldánya, viszont azt az őskáoszt ami az UFO Civicben van, sosem tudnám elviselni.
Amúgy 240-ig van skálázva, de óra szerint 220-nál többet chippel sem tudtam kihajtani belőle, igaz nem is próbáltam csak egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz z123456789 #35430 üzenetére
Ötös golfnál igen, hatos golfból már nem volt turbó kompresszor.
Give them hell Ukraine!
-
-
raczger
őstag
Van itt valaki Székesfehérvárról? Keresnék valami őrzött parkolót, ahol 4 napra ott lehet hagyni az autót, de a google-ön nem igazán találok értelmeset...
Kéne hamar az infó, mert holnap reggel megyek.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
zack
nagyúr
válasz szőröscica #35435 üzenetére
Nem feltétlen az E39-re gondoltam, hanem sokkal inkább az E60-ra.
A fenntartás pedig állapotfüggő. Minden lehet drága és olcsó is, adott kategórián belül.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
veterán
+brumi1024
Bízom benne, hogy az új topiktársak nem nyúlnak bele, tegnap nem volt szívem kiábrándítani a márkatopikban Scirocco után érdeklődő kollégát. :/
Szólni kellett volna neki.Szerk: igaz úgy kérdezte, hogy "kinek van hosszabb tapasztalata a 160 lovassal?" Senkinek sincs itt, tudtommal.
Szerk2: válaszoltam néki.
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz szőröscica #35435 üzenetére
UFO Civicben egyszer ültem. Egyszer... De ez a Volvo is borzalmas.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Buster17
addikt
...ezt a hybrid aurist is kifogom próbálni azért. Kíváncsi vagyok mit tud
-
raczger
őstag
válasz z123456789 #35445 üzenetére
Köszi, közben megoldódott, kicsit változott a terv és kicsit máshol, haveromnál teszem le az autót.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...