-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Szerintem ahanyan vagyunk, annyi fele keppen költenenk el ezt a penzt autovasarlasra pont ettöl szep ez az egesz.
En pl biztos nem ülnek be egy G astraba mindennap, csak azert, hogy legyen egy jatszos autom, amivel huligankodom "just for fun" . Ha valaki adna 8,5M, hogy csak autora költhetem, de utanna nekem kell fenntartani is, akkor 330/325d lenne, szepen felszerelve (e90/e92). Ha a benzinkartyat is kapnek akkor ugyan ez csak benzines kivitelben
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
1. Szivo bubut nem turbositunk
2. Akkor mar inkabb egy WRX ( azzal tojassal a pedal alatt 9 lityit lehet csinalni )
3. Hosszu tavon gondolkodva meg egyertelmuen STINew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #14255 üzenetére
Igen, ezt máshol is kimondottan nem ajánlották. Főleg az én motoromnál bajos a turbósítás az élettartamra nézve.
Háát, a topiktársnál bőven többet evett de lehet kihozható 9-ből. Nekem most a sima szívóval a nagy átlagom 8,6 (kevés város kevés pálya és sok országút).#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
Hjam tied mar a 2.5-es csodamoci abbol a turbos verzio meg gyarilag is egy hatar szar ( es akkor meg finoman fogalmaztam ) szoval a szivos verziojat ne te akarjad jobbra csinalni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #14259 üzenetére
Igen, a hosszított löketes változata már jó belőlük de ez a rövidebb löketes eléggé alul méretezett darab. Így szívóként nem lesz gond vele de a GT/WRX verziói sorra hengerfejesek lesznek cca. 100-150k km után.
Nem véletlenül tértek vissza a 2000 ccm-es blokkhoz a 2015-ös GT/WRX-ben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
Valaki szót emelt a 'szervíz' és az 'egyenlőre' szavak ellen. helyes. A szervíz szó amúgy, sajnálatos módon szinte beleég az emberekbe, mert rengeteg szerviznél hibásan van írva.
De egy ilyen jellegű autós topikban illik odafigyelni a szerviz szóra... is. Meg amúgy isAz opc 400Nm-e szép teljesítmény. Manapság már minden kis autóban ott lapulhat a szörny. A nagy autósok sincsenek teljes biztonságban. Kegyetlenül kihegyezett vasakat raknak a gyártók az utcára.
De számomra az erő sosem jelenti azt, hogy folyamatosan tolni is kell neki, mint állat. Az enyém gyárilag 180-ig van skálázva és ott le is tilt... de még annyit sem mentem vele soha, hogy biztos legyek benne, ez az elektronikus tiltás már rég ki van lőve.
Nem szoktam száguldozni. Már annó a 60 lovas astrám is ment 200 felett később pedig a 2 literes szívó galant 240-et. Nem igazán vonz a nagy sebesség. Inkább a gyorsulás. De összességében nem egyszer a megengedett sebesség alatt megyek picivel, mert ezeken a pocsék utakon nem fogom legyalulni az autót. Meg amúgy sem sietek sehová. Igaz, néha megyek vele egy-egy sodrósat, de az esetek 99%-ában nyugodtan haladok. Volt is, aki anno azt kérdezte tőlem, mi a töknek nekem ilyen autó, ha nem tolom neki?
Haver is, amikor leugrottunk velencére: "most már értem, miért fogyaszt neked ilyen keveset". Nem is értem, mit gondoltak, hogy az ember mindenhová úgy közlekedik, mint a mérgezett egér? Az ilyenek egy 3 mókus hajtotta literes szuzukinak is kinyomják a szemét... na pedig annak aztán tényleg felesleges.
Szóval nagyon úgy tűnik, hogy ez is, mint olyan sok minden, ember függő.
Az említett 6-os szakaszon, itt budafok mellett gyakran járok. Sokakat nem érdekel a 30-as tábla. Én 40-nel szoktam azokon a részeken "átszáguldani" de mit mondjak, nem halok bele. Semmivel sem érezném magam jobban, ha 80-nal zúznék ott el.
Szó se róla, néha akad versenytárs, kicsit játszunk egymással. Végén intünk egymásnak, elköszönünk. Van pár fura figura is, akiknek konkrétan kell az erődemonstráció, a leckéztetés. Például egy X5 a 6-os úton úgy gondolja, hogy az autópályán van és simán levillogja a 80-nal a belső sávban haladó autót olyankor nekem is elgurul, persze. Hamar le lett ő is villogva, 140 körül értette meg, hogy hiába nyomja, félre kellene állnia.
De magam is úgy látom, hogy nem túl szép dolog olyan sebességgel száguldozni 70-es táblánál.
Nem is gyakorlom.Más hibakód olvasásban, elektronikus problémákban tud valaki segíteni?
Megint más kik vannak itt fórumos autósok budafok környékéről és milyen vasakkal? Hátha szoktuk látni egymástMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
deicide
veterán
válasz Skillet #14261 üzenetére
A 6-oson merre? Azért kérdem, mert én meg a 62-n futottam össze nemrég egy BMW-vel, akit az zavart, hogy ő megy kb 120-al én meg elzúgtam mellette, aztán elkezdte felvenni a sebességem és jönni a seggembe. Ott 180-ig volt bátor, aztán visszalassított. Azt nem értem, miért fáj neki, ha elmegyek mellette?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
Skillet
addikt
válasz deicide #14264 üzenetére
Az M0 felhajtó és a savoya park közötti szakasz (itt szoktam sokat kódorogni). Ahol most a sok 30-as karika van. Akkor még nem volt, ez tény, de érthetetlen volt mindenhogyan.
Szerintem sok a hülye autós.
Declare. Úgy gondolod normális dolog az autósokat levillogni főúton? Mert autópályán ugye egy elfogadottnak mondott valami. De a 6-os főúton 80-nal haladót, miért is? Kerülje ki, ha valami nem tetszik.
zoo8800. 180-at ment 2 személlyel... utána jött a lejtő a 200 megvolt! Bár ijesztő is volt, az tény.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tresh
addikt
Bocs de ez nagyon nagy
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #14263 üzenetére
Ott azért szépen lendületet lehet venni.
Decide: Visszafelé Veszprémnek jöttem, bekóstolt egy Passat CC de nem bírt elmenni mellettem (igaz 3-as padlón érkeztem mellé magas fordulaton). Gondolom a 140 lovas TDI volt mert ha vmi combosabb akkor nem bírtam volna vele...
#nincsbennetarcsi
-
Burt1793
veterán
válasz Skillet #14261 üzenetére
Nekem meg az ilyen hszek ütik ki a biztosítékot, rendes gyerek vagy, de nevelési ceélzattal X5öst alázol és 60 lóval egy astrában mész 200-at, amikor az az autó gyárilag ennek a háromnegyedét tudja... És mindezt ide kiírod álszenten? Ezzel a fórumozókat szeretnéd hülyének nézni az én olvasatomban.
A mi 1.6-os H astránk ment 180-at rendesen mérve és az biztos több ló volt, persze folyamatosan, nem 10%os lejtőn... Bár ez már régen vót.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz Skillet #14266 üzenetére
Én az említett részen közlekedek. Egy fekete Rover 45.
A villogástól én is kivagyok a 6-on. Főleg hogy én 90-110 között közlekedek de sokszor így is rám állnak és villognak. Azért 70-es úton ne már... Kerüljön ki ha nem tetszik. Viszont a 40-el megyek a belsőbe típusoktól is elered az orrom vére néha.A 6-os végénél érd előtt múltkor 100-al teli sor végig de a szakadt kettes golfos gyerek beelőz. Értelme nincs de egyel előrébb van. Az hogy a kanyarba xart se látott én meg fékeztem hogy beférjen az nem számít. De egy kétszer akkora autó elé bevághatott... Sok a barom ezen a szakaszon IS.
Burt1793Az Érdi lejtőn a szemét kinyomva könnyen karcolhatta a 200-at. Saját erőből persze ez valótlan. Viszont nekem az 1.1 saxo 187-et ment ott és tudtam volna még nyomni.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
-v-
addikt
válasz Skillet #14261 üzenetére
kik vannak itt fórumos autósok budafok környékéről és milyen vasakkal? Hátha szoktuk látni egymást
Engem könnyű megismerni a kék focussal, mindig elég gyorsan megyek
(#14276) Rivaul: nekem igazából csak attól gurul el a gyógyszer, hogy késő este, szó szerint teljesen üres az út, és megy két autó egymás mellett 70-el, egyik kint másik bent, mennek egymás mellett kilométerekig, elmenni nem lehet mellettük... értem én, hűdeszabályosan közlekedik, de rohadjon meg mit fájna neki ha lehúzódik, és 70-el a szélén megy? Igen igen nincs jobbra tartási kötelezettség városban, akkor ugye lehet is rá szarni, természetesen bent megy mert miért menne le, én meg a csúnya boyracer vagyok aki többel akarna menni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz Skillet #14266 üzenetére
Szituacio függö a dolog. Nem ismerem azt az utat, sem a helyzetet.
Egysavos utnal nyilvan helyesnek nem helyes , de ha el tudna menni nem is villogna. En ugyancsak agygörcsöt tudok kapni ilyen helyzetekben, ha valaki a megengedett sebesseg alatt szedeleg, mert ö hej de nagyon raer. Tipikus suzuki swift es dacia logan mögötti kocsisorok föutakon...mert ugye 70 el csak jobban fogyasztEn is van ugy, hogy nem sietek es mondjuk nem megyek 100 al, csak 80 al csordogalok hazafele, de csak es kizarolag akkor, ha ezzel nem tartok fel senkit. Autobahnon is ha nem is sietek, de odalepek a belsö savban ha arrol van szo, hiaba elözhetnem akamionsort 125 tempomattal fütyürszve, nem teszem, mert figyelek a környezetemre.
Szerintem ez total alap lenne, hogy hogy figyelek masokra, mas is figyel ram es azonnal kevesebb hajmeresztö elözes lenne. szvsz
(#14276) Rivaul ha Neked fekezned kellett, hogy beferjen, akkor azert Te sem tartottad be a követesi tavolsagot ram is villogtak mar ilyenert (irtam multkor), hogy 3-4 autoval a kamion mögött, nyilegyenes uton senki nem elöz es en meg mondom ezt azert meg sem (100 a megengedett, helyette 70 el mentünk). Ugyan ez, hogy elözök, szepen indexelek visssza, mert jön egy kanyar, de fekeznie kell, mert a masik seggebe megy mindegyik es ezert villogat...hat mondom baratom, követesi tavolsag...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Amúgy műxenek M7-en a jobbra tarts táblák, én tegnap úgy láttam sokkal többen lemennek, teljesen elégedett voltam. A motorosoknak is mindenki lehúzódott, legalábbis elég sokan, pedig azt nem muszáj de jófejség.. abszolút fejlődik szerintem a közlekedési morál.
-
tresh
addikt
-
deicide
veterán
válasz Declare #14285 üzenetére
Ennyire nem. Csak ha nem jönnek szemből, akkor képzeletben bal oldalon megszaggatom a záróvonalat.
Qru: a kanyarodósávot mindig erre használom, ha éppen van. Autópályán a leállósáv viszont tabu, oda nem megyek.
[rvilike]: na, megnyugodtam, jól van.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Skillet
addikt
válasz tomcsi23 #14273 üzenetére
ez egy japán belpiacos galant.Burt1793. az az astra is régen volt. kerek 10 éve. nem nézek senkit hülyének, ment annyit az a vas.
igaz, egyszer próbáltam. a mellettem ülő csaj -haver húga- már mondta is, hogy talán lassítani kellene már, mert para.
haver 90 lovas hondájának gyári adata is valami 170-180km/h. és? jóval többet megy.
a régi galantom meg a 137 lóerejével gyári adatban volt 200-205km/h. vitte a 240-et. onnan egy tapodtat se tovább, de annyit ment. azt is egyetlen egyszer próbáltam ki, amikor megvettem, Zalaegerszegről hazafelé, autópályán.
a 60 lovas astra nemhogy 180-at, de 4-esben 140-et se ment, ha jött az emelkedő
rég volt, 10 éve, lehet hátszél volt és csalt picit az óra, nem gps-szel mérve, de megvolt lejtőn a 200, ahogy előtte ordítva a 180 is. szegény végül hengerfejes is lett, eladtam
és még egyszer, nem akarok senkit hülyének nézni.[rvilike] a rohanó kék focus rémlik , Rivaul a rover már kevésbé.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tomcsi23
veterán
válasz Skillet #14290 üzenetére
Őő, az 2,5 turbós 280 paci, 4wd? Lájk disz?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...