-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz Burt1793 #11618 üzenetére
20 a minimum, amit enged, azt is kettesben, egyesben semmit sem enged. Kettes alapjárat kb 20 (2.0 tdi), viszont nagyon enyhén, kellemesen gyorsít, ha átnyomod mondjuk 40-re. Kéri a váltást is, váltás után nyomkodás nélkül tartja tovább a tempót. Egész jó, bár autópályára való.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Burt1793 #11736 üzenetére
Direkt sarkítottam ki, hogy attól függ milyen célra veszel autót. 9 gurigából kijön mind a kettő. Egy jó Passat is meg egy jó BRZ is. Nyilván Passatba dsg a BRZ-be meg sperr a "kötelező" az extra listáról.
Arra a platformra van automata. BRZ-ből is meg GT86-ból is, sőt az FR-S-ből is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz Burt1793 #11832 üzenetére
GPS szerint 154-157 pont azt néztem h nem csal sokat az óra.
De ezt a témát ne nagyon feszegessük itt . Amúgy ja régi.
Wagonr félékben szerintem mégsz@rabb lehet nagyobb sebességnél az érzés. Ugye majdnem ugyanannyi kg mint a Swift cserébe magas mint az állat. Nem lehet egyszerű wagonr nekem sem tetszik.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Burt1793 #11837 üzenetére
Nem. Gyári 155/70 r13 guruló van rajta falken sincera gumikkal ,gyári órával új kipuffal(mert a régi ilyenkor mindig kilyukadt )
GPS nekem is ennyit mutat ha neha neha megengedem.
Napokban kiprobalom majd megint ha lemegy a forgalom mert kilett véve a kati(nem,nem azert h így jobb hanem azert mert csörgött már ) így jobb hangja is lett meg mintha jobb lenne a gazreakcio. Bár ezzel eddig se volt bajom.
Tennék be ide képet hogy nem kamuzok de akkor megint cirkusz lenne azt meg nem akarom
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Burt1793 #11839 üzenetére
Ja nem azert cseréltem. Hanem a gyári volt rajta foltozgatva meg már rohadt is stb ,nagyobb távok utan mindig lyukas lett ugye 15 eves volt rajta aztan ezért csereltettem ki.
Katalizatort meg azert mert nem tudtam rájönni mitől volt alacsony fordulaton ilyen csörgő fos Trabant hang Aztan beültettem valakit h nyomdossa a gazt finoman kocsi alá mentem es akkor vettem észre hogy a katiból jön. Na kivetettem azóta tok szep hangja van plusz mélyebb is.Cserébe nem tudom h lesz majd a vizsga . Jövő decemberig van rajta még.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Dorien
veterán
válasz Burt1793 #11826 üzenetére
Igen, 5%-kal lefelé csalja a km-t.
DonLaca@:
Nálam 79-re volt állítva a 60-as táblánál az tuti.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
válasz Burt1793 #11996 üzenetére
"Ne állj meg tilosban és akkor nem büntetnek meg általában. Szerintem ez külföldön is így megy."
Aha, 15 EUR a bírság. Érdemes átszámolni. Aztán belegondolni, hogy itt olyan 12 EUR a minimálórabér... Persze külföldi rendszámos autóra előszeretettel tesznek itt is bilincset, vagy visznek el, hogy behajtható legyen a bünti, illetve mozgássérülteknek fenntartott, vagy tűzoltóútvonalon parkolás, vagy egyéb más fontos dolog akadályozása (kihajtás, villamos, ilyesmik) esetén szó nélkül szállítanak el. Az egy olyan 50-60 EUR-s játék itt is, de még úgy is jobban jössz ki belőle, mint felétek (és a vásárlóerő-paritást megint nem számoltuk). Ezzel együtt az az érzésem, hogy itt komolyabban veszik az egész kérdést...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szőröscica
addikt
válasz Burt1793 #12104 üzenetére
Köszi, de messze vagyok még én ettől, mire eljutok az autócsere megvalósításáig, addig valószínűleg százszor megváltoztatom az elképzeléseim.
A napokban láttam pár ilyen Mazdát, és nagyon megtetszettek, aztán elolvastam pár tesztet és rápillantottam használtautón a kínálatra, 3-3.5 millió között szép 2.5-ösök vannak alacsony futással.
-
válasz Burt1793 #12112 üzenetére
Hidd el láttam már családos lelakott autót. Ez egy rendszergazda céges autója amit Svéd-Mo viszonylatban használ. Első tulaj a cége és csak ő használta. Lehet hogy valamibe belenyúlt, vagy nemtom, de ennél eddig csak jobb japán autót láttam kortól függetlenül.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz Burt1793 #12166 üzenetére
Ha mondjuk lehetne egy olyan új KIA Sorento-t venni, aminek a hasmagasságát le tudod rakni 15centire alapból és terepre felemelni, az eléggé jollyjoker lenne. 12-13misiért (listaár!) van egy fasza, nagy-kényelmes-jól felszerelt-biztonságos utazóautód, ami városban sem eszi le a fejed és elfér benne 7 ember. Innentől kezdve a prémium suvokra kiadott plusz pénz kb 10% mechanikai javulás, 20% beltéri javulás és a p
öcsresztízsnövelésről szól, közel dupla áron.
Megértem azt is, aki olyat vesz, ha megteheti, miért ne. Csak ne állítsuk be racionális döntésnek, ennyi. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Burt1793 #12217 üzenetére
Hegynek felfelé azért olyan sokat nem fékezel, hogy érdemben töltsön vissza, ahhoz nem elég bika ez a GTE. Akárhogyis szerintem nem éri meg az árát. 11+ millától indul, ezt felextrázod már 12-13 millánál jársz. 3-4M-ért meg van Impreza ami nem pénztemető kategória szinten van és veszel mellé egy Jazz-t 3-4M-ért ami szintén nem pénztemető. Számold ki a fennmaradó diffiből hány km-t autózhatsz.
Jah és az áram sem ingyen van, bármennyire is szeretik ezt elmaszatolni a gyártók.
Engem nem tudtak meggyőzni de mindenki azt vesz
amit akaramire pénze van.Úgy vagyok ezzel a GTE-bel mint a Zsiráffal az állatkertben. Jópofa-jópofa de otthonra azért nem kéne.
mod:
Jó, így mennyit eszik városban? 4-5 litert? Ott a Jazz-em, városban 5-5,5-ből el van úgy hogy sokkal nagyobb a csomagtere. Ebben a konfigurációban sztem paraj vakítás ez a GTE.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz Burt1793 #12231 üzenetére
"Igen, ez az európai gyártóknál így megy. "
De ez nem büszkeség. Mert a szavaidból/írásmódból kivéve,ez ugy tűnik mintha nagy büszkeség lenne h a legutolsó sz@rért elkérnek 60rugókat . Kérjenek el pénzt erte. De ne ennyit legalább.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Burt1793 #12231 üzenetére
Igen, ez mondjuk idegesítő, hogy csak csomagban van minden a japókhoz. Nem tudod saját szájízed szerint összekonfigurálni. Bár én pont nem vok ez az extra fétisiszta de azért kellemes tud lenni az ülésfűtés, egy fényre sötétedő tükör, a klímáról nem is beszélve...
peterkeT: Passatban van ilyen, tényleg kellemes. Főleg itt Pesten mert látod ha kutyagumiba tottyanál bele a kocsiból kipattanva.
mod:
Declare: Nincs nagy difi. 5 év múlva egy szett új gumi kell a Jazz-re 15" nem drága. Vezérlés csere nincs mert láncos. Olajcsere az évi 30k. 5 évet elmész egy szett fék betéttel... Ezek mind nem vészes összegek, az 1M diffifből bőven telik rá.
Én tuti nem vennék GTE-t, nem tudtatok meggyőzni róla/vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Burt1793 #12242 üzenetére
Passatban imádom erősen gondolkozom, hogy Bubu is kap egyet. Kb 120$, nem a világ vége... A kormányt meg 20-22k-ból bebőrözik az se egy vészes történet.
bitpork: Ne hülyéskedj, egy 80-90 lovas motornál százegynyéhány Nm-rrel? Én meg nem hallottam arról, hogy Jazz-ben cserélni kellett volna láncot. De gúglizz rá bátran, hátha neked dob vmit.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Burt1793 #12241 üzenetére
ahogy látod, máshol is több hónap a várakozás. unokatesóm alap G astrájára is kellett várni 3 hónapot.
peterkeT: nekem szerencsére nincsenek nagy igényeim tempomat, ülésfűtés, jó zene, napfénytető, tolatóradar, BT kihangosító. nyilván, ha belefér a keretbe meg hasznosnak tartom, akkor berendelgetnék mást is, de alapvetően nekem ennyi elég.
#12249: azért abba a nagyon magas alapárba egy rendes kárpit nem szokott beleférni...Declare: jó, mondjuk egy golf extralistája is mekkora már... amúgy ha a szalonban is a kezedbe nyomnának egy tabletet, hogy nesze, ha ezt x-eled be, így néz ki, sokkal egyszerűbb lenne. inkább a konfigurátorok rossz dizájnja a gond. Elhiszem, hogy fáj az élet annak, akinek fussa új bömösre, de azért azt a fél órát rá lehet szánni az összeválogatásra, ha már kitaláltad a típust és a motort hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Burt1793 #12247 üzenetére
Alapjarat fölött 200-300 al elgurulsz, akkor sokaig nem gurulsz majd es viheted kettöstömegü cserere az alacsony fordulat legalabb olyan karos, ha nem karosabb a dizelnek, mint ha 5000en pörögne.
Extralistaval meg sokan nem szeretnek bajlodni, ha alaposan beleagja magat az ember az nem keves idö azert, de szerintem is sokkal jobb, mint a csomagos megoldas.
(#12249) peterkeT en se hiszem, hogy ilyet csinalnanak, csak olvastam valahol, hogy van egy ilyen problema, hogy tul hosszu az extralista.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Burt1793 #12253 üzenetére
Te fordulatod még nem is vészes, de egyik csaj ismerősöm apja emelkedőn felfelé, lepadlózza alapjáratról a turbódízelt 5.-ben, mondván, hogy nem érezni, hogy erőlködik, így kíméli azt hiszem múltkor volt emiatt szervizben jó ideig, azóta is tovább kíméli, mert szerinte így helyes Amikor a csaj 2500-ig pörgeti, már ordibálnak vele a szülők, nem is ül velük egy autóba
-
tomiii.
aktív tag
válasz Burt1793 #12258 üzenetére
Nekem a szívóbenzines meg pont 2500-nél adja le a csúcsnyomatékot, így én mindig közvetlenül ez alatt tartom a fordulatot és mindig ott a tartalék, ha kellene. Fogyasztás is jó ezzel a módszerrel, nem is erőlködik
A hölgye meg érzi az autót, csak dinamikusabban vezet(ne), nem ehhez van szokva.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Burt1793 #12262 üzenetére
Dehogyis, csúnya lenne. Csak most jött el az ideje, hogy kifejezzem az első kerék meghajtású autókkal való nem szimpatizálásomat
FWD-nél azért más az a kipörgés, az egy trabantnál is előfordul, hiszen gyorsításkor az eleje elkönnyül és a hátsótengely terhelődik. Fogom is a fejem, mikor első kerekes gumiégetéssel nagyzolnak a zöldfülűek az autóstalálkozókon. Mondjuk már nem is járok emiatt ilyenekre, szóval nem is értem miért sírok emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Burt1793 #12264 üzenetére
Persze, látszott, csak mivel tanulnom kéne, helyette inkább pofázok a semmiről, addig se tanulok.
Hétköznapokban tényleg jobb az emberek nagy részének, ugye azt mondják, hogy az alul kormányozottságot könnyebben kezelik az emberek. Én pont az ellentét vagyok, elöl inkább kiszélesítem a nyomtávot 100mm-el, hogy inkább a fara induljon meg. Sokkal kezesebb az autó.
(#12265) [rvilike] :
Nekem már az elv se tetszik, valahol nem rég szerintem leírtam mi jut eszembe az FWD-ről címszavakban.
Költségcsökkentés, nagyobb profit, kisebb helyigény, nehezebb szerelhetőség, rossz kanyarvétel, indulásnál tapadás hiány stbstb -
tomiii.
aktív tag
válasz Burt1793 #12267 üzenetére
Igen, nekem is picit alulkormányzott volt gyárilag, de kijavítottam a gyár által elkövetett "hibákat" és most már tökéletes(lenne, ha nem darabokban állna )
Jó neked, nekem ez a vizsga lehet kihagyós lesz, már bánom, hogy nem matekoztam/fizikáztam középsuliban és ilyen hülye lettem
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz Burt1793 #12253 üzenetére
Jajaja a DSG valtoval az ugy ok, de abba nincs is kettöstömegü, ha jol tudom. Kezi valtora vonatkozott amit mondtam
Sokan azt hiszik az a jo, hogy a hideg dizellel mennek 1000es fordulaton, holott ezzel nyirjak a motort.
Ha meg ceges kocsi, azzal meg plane nem törödik senki.....ezert nem szeretnek soha egy ceges autot megvenni szegenyeket azokat mindenki csak üti vagja
-
tomcsi23
veterán
válasz Burt1793 #12690 üzenetére
Nem felejtem el, de sok ilyen van, akinek mindaddig megfelel a (csiga) tempó, amíg mögötte vagy, viszont a mellette elhaladó felqrja pici agyát, és nehogymámegelőzzön mód on lesz nála.
Qru: mondott valamit, ja. főleg az állórajt tetszett.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rbalint88
addikt
válasz Burt1793 #12824 üzenetére
Barátnőmék Zsámbékról napi 5-10 percet nyertek, évi 10e Ft-ot buktak, mondhatni egálban van a két dolog. Én havi 5-10 percet nyertem (inkább Budakeszi felé szoktunk menni hozzájuk, nem a pályán), viszont mivel elég sokat rohangálok mindenfelé, muszáj volt megvennem, szóval én inkább buktam a dolgon, mert olyan utakért fizetek, amiért eddig nem kellett, jellemzően M0-on belül közlekedek. A családban a másik két autóra pedig tiszta bukó volt megvenni, de ha el akarnak menni ikea-decathlon bevásárlónapot tartani, akkor nem akarnak szórakozni a bírsággal, mert megszokásból felhajtottak a pályára... Szóval ha úgy nézzük, akkor az 5 autón évi 20ezer bukó van...