Hirdetés
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Xbox Series X|S
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fecus
őstag
Van olyan topik ami az autó okosítással foglalkozik? Egy alap Peugeot 308-ast okosítanék ha van rá jó megoldás.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
veterán
válasz brumi1024 #100836 üzenetére
Melyik japán kompakt tudja? Autóról beszéltem... meg hogy bírja a tartós 200-at.
Közben pusztítom a GDP-t, ezért kapkodok. Arra gondolok, hogy a 4-es 100-as gyorsulás szvsz eszement, nem normális, hüjegyerekek kezébe nem való, mert meghalhatnak vele / megölhetnek másokat - a forgalom hatalmas; városban lepadlózzák, máris 120; autópályán lepadlózzák, 250; bármi gixer, és kész a baj.
De én már biztos oldman vagyok; a GTI-m végét még nem néztem meg, az előzőét se; max 240-et nyomtam az órán; nagy a forgalom, nincs hely / bátorság.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #100850 üzenetére
(#100854) focvis: Igaz. A második résszel amúgy egyetértek, a 4 gyors és túl sok helyről látom/hallom/tapasztalom, hogy mindegy, nyomjuk a gázt, majd az autó okosabb lesz és megfog. Nem véletlen annyi amennyi, viszont kérdés mi lesz pár év múlva, amikor ezek használtan megfizethetőbbek lesznek. A 4 secet akkor is tudni fogják.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #100859 üzenetére
Ótomata felvált, valami ilyesmi volt ott a gond, ha jól rémlik.
-
fecus
őstag
válasz EQMontoya #100853 üzenetére
Tolatóradar v/és kamera bluetooth kihangosító, autó diagnosztika.
Azért okosítást keresek, mert a beépített, integrált rádió nem egészen buta. Mutat pár hasznos infót amit nem engednék el. Ezért nem lehet lecserélni a beépített rendszert hanem külső cucc kellene."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #100861 üzenetére
Tud az annyit egyáltalán? Relatív alacsony végsebességre van limitálva, nem?
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #100863 üzenetére
Ora szerint 169, es azt konnyen megfutja, le van korlatozva a villanymotor fordulatszama miatt.
Nekem eleg, legalabb nem heveskedem vele. Regebben en is belementem ilyen tolos, megmutatos jatekokba.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #100865 üzenetére
Vagy úgy. Volt egy olyan sejtésem, hogy 130-140 körül már elkezd belassulni, de így érthető a dolog.
-
válasz Speeedfire #100864 üzenetére
Tiptronic és igen felvált ha sokáig gyötröd magas fokozaton.
(#100862) fecus : bár csak a VAG vonallal ismerkedem , de szerintem ne nagyon reménykedj benne. A nácik pl már nem szoftveres oldásokat csinálnak hanem elkezdtek átállni a fizikai konfigokra - pont amiatt h mindenki ezen nyerészkedett.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
-
veterán
válasz EQMontoya #100857 üzenetére
Lehet, de én még benzines Subaru STI-t se nagyon láttam 120-nál gyorsabban menni autópályán.
Most vasárnap délután viszont volt egy elmeborult Honda CRV-s az M7 kétsávos részén (90-es és 65-ös km között), mindenkit tolt a seggében állva, hiába nem lehetett menni, mindkét sáv csurig... én inkább elengedtem, aztán mentem utána, hadd csináljon helyet.
@ (#100861) joamilestoné: de ugye nem fertőző?
[ Szerkesztve ]
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #100861 üzenetére
Első dolgom volt, hogy megnéztem mit tud az Omega. 220-nál kijöttek elém.
-
-
stickermajom
addikt
Újszülöttnek minden vicc új, ezért játszottam kicsit a Kiszámolós autó költség kalkulátorral és lehet inkább villanyrollerre váltok. (És bocs, hogy ide blogolok.)
Egy 6 éves J Astra minden apróságot beleszámolva, 6 évig megtartva (ha elmennek ezek egyáltalán 12 évet ), évi átlag 80 ezer forintos szervizköltséggel számolva (az olajcserén felül ennyi a szerviz) havi 99k-ra jönne nekem ki, 79 Ft-os kilométer díjjal. Új K Astra (~6,2 millió, 30k/év átlagos szervizköltség, 10 évre megtarva) 104k, 83Ft/km.
Örülök, hogy eddig távol tartottam magam az ilyen kalkulátoroktól, nyugodtabb volt az életem. A BMW-t be se merem írni, ott a végefelé már havi 80 ezres szervizköltség volt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #100883 üzenetére
Mióta röfögöm h NEM nézegetünk ilyen marhaságokat, mert a következő lépés a guminő!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
barnam_
nagyúr
Olajshop.hu -n vásárolt már valaki olajat? Megbízhatóak?
-
válasz stickermajom #100888 üzenetére
Komolyan nem elég érv az elégedettség érzés és a mosoly minden használat után? Remélem azért szexelni nem csak az utódnemzés gondolatával eltelve szoktál
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #100888 üzenetére
Ha BP belvárosban élsz, szülők is BP-n élnek, stb, tehát sem a napi, sem hosszabb hétvégi utakhoz nincs szükséged praktikus autóra, akkor szerintem csak olyat vegyél, ami élményt ad. Nem baj, ha néha szervizbe kell vinni, úgyse kell napi szinten, csak élvezd. Most hogy ez BMW, Alfa, MX5, MR2, igazából tökmindegy. Ha nincs szükséged praktikus autóra, ne vegyél praktikus autót.
Hétvégi bevásárlás még egy MX5-be is befér (tapasztalat), annál meg minden nagyobb.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #100883 üzenetére
Nem tudom mennyire jó konstrukció, de mióta láttam 3-ból 3 db, 5 évnél fiatabb 1.4T Meriva motorját olajzani a kartertömítéstnél (=tiszta olaj volt a karter külseje, annak ellenére, hogy egyikben sem volt 60e km-nél több), azóta én letettem az Opel 1.4T motorjáról.
-
https://coub.com/view/14oymd Hanggal szigorúan és nem árt minimális angol sem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kisza25
félisten
válasz szőröscica #100861 üzenetére
Más lett a fontos, másképpen vezetsz
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
stickermajom
addikt
válasz EQMontoya #100890 üzenetére
Muszáj praktikus autót vennem, szüleim 220 km-re laknak egyik irányban, asszony nagyszülei a másik irányban, illetve a kutyát sem tudjuk állandóan lepasszolni anyóséknak (nem is szeretnénk), miatta meg szükséges a kombi. A másik dolog, hogy azért 2-3 éven belül tervben van a kismajom, de az aktív mászkálós életmódot szeretnénk utána is megtartani. Hétköznap kb. nincs is autóra szükségem, de hétvégente ha megyünk, akkor messzire.
(#100891) BigBlackDog Én csak csörgő, bekokszosodó és 20000 km körül meghaló 1,4T-kről olvastam, de elvileg az újabbakban ezek már javítva lettek.
Igazából az elmúlt 4-5 évből egyik márkánál sincs olyan motor (amivel haladni is lehet), amiben 100%-ig meg tudnék bízni. Szép új euro normákkal és költségcsökkentéssel megvert világ. -
válasz szőröscica #100899 üzenetére
Akkor hivatalosan is smucig vagy
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest