-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz velizare #200642 üzenetére
Fulton az 1x11-et hasonlította a 3x11-hez. Ott a lánc szélessége ugyanaz, nem?
Ez esetben a középső lánckerékről a szélsők hanyagolását én inkább csak állagmegőrzésnek tekinteném. Hallottunk eleget olyanról, hogy 1x-es rendszereknél hátrafelé tekeréskor, jellemzően a legnagyobb lánckerék ledobálja láncot
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Toobee
veterán
válasz velizare #200955 üzenetére
Az nem én vagyok. Hiszek a jogban, meg a hivatalos útban. Nincs priuszom, nem is szeretnék. Családom van, jó munkahelyem, hülye lennék ezeket kockáztatni pár havi fizetésért. A pénz részét próbálom elengedni, bár iszonyú nehéz, de már csak az igazságot keresem, illetve minden erőmmel küzdök azért, hogy ez az ember többet a bringás élet közelébe ne kerülhessen és örökre viselje ezt a stigmát magát. Bár már 55 éves, de lehet(ett volna) még pár jó éve/évtizede. Mivel a fiát is belekeverte, ez a teher örökre a vállán fog csücsülni.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz velizare #201372 üzenetére
Letétként, a fia beleegyezésével. Írásos nyoma is van. De hangsúlyozom, ezt én nem eladni szeretném, hanem visszaadni. Remélem, hogy végre a korrektség és az őszinteség medrébe terelődik az ügy. Szomorú, hogy ehhez nekem minden követ meg kellett mozgatnom, mert ameddig szépen kértem, csak ígéretek voltak.
https://barbieripnk.hu/
-
arcitec
addikt
válasz velizare #202531 üzenetére
Azért ne mondja le a bringa útról. Bizony nekem is az a tapasztalatom, ilyen helyeken hiába van elsőbbség, nagyon résen kell lenni, mert sok autós, alig lassít és már fordul is.
Rutinná kell fejleszteni a hasonló kereszteződésekben, a lassítást(ha szükséges) és bizony
sasolni, hogy minden ok-e. Vannak helyek, ahol stop tábla van a bringásnak pont az ilyen helyzetek elkerülésére és nyilván nem a "balfék" bringások okán.
Ha már. Busz. Bizton sokan látták anno a Thököly úti bringás-buszos esetet. No velem ilyen nem fordulhat elő. Nincs az a rohanási indok, ami egy elütést megér. Ha szűkös a hely és pl jön egy busz, félreállok és mindenki happy.( és nem akarom utolérni és lekerülni).Mikor kell felfújni a defektvédős kereket? Amikor betöltjük, nyilván való, de nem is erről volt ám szó.
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz velizare #202673 üzenetére
Olyan szempontból kicsit mások a felhozott példák, hogy kereszteződésben vannak, ahol amúgy is lassítani kell, itt meg a folyamatos haladást akadályozzák Én néha örülök is egy lámpás kereszteződésben lévő oszlopnak, ha piros a lámpa nem kell kicsatolni, hanem meg tudok az oszlopon támaszkodni
-
Ringman
nagyúr
válasz velizare #202713 üzenetére
jön a tél, és nem ártana, ha kicsit össze tudnám húzni magam
koskormánnyal macera az eltérő fékváltókarok miatt
vannak "alternatív" kormányok is, amit lehet használni úgy is, hogy beljebb fogod, pl koga denham bar, jones h-bar, surly moloko, ergotec spacebügel, ezeket lehet "aero" pozícióban használni. (surly cornerbar is ilyen, de az még nem kapható)
de megpróbálhatsz egy csavaros kormányszarvat is feltenni a fékkaron belülre, ezt olcsón ki tudod próbálni.
és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a koskormány miatt a kormányzás átalakul, vsz. rövidebb stucni kell hogy ne nagyon nyújtózz, stb.
-
Friczy
senior tag
válasz velizare #202713 üzenetére
Régebben írtam hosszabban is róla, hogy a fitneszbiciklit (Merida Speeder) alakítottam át koskormányosra. Van benne buktató, és persze nem olcsó játék, egy országúti fékváltókar nem olcsó, és nem jó hozzá a V-fék. Típustól függően még a hátsó váltó sem biztos, mert valamikor változtattak a bowdenhúzáson Shimanoéknál.
-
arcitec
addikt
válasz velizare #204037 üzenetére
A fotó alapján, nem igazán értem, hogy lehet belemenni abba a gödörbe, ha figyel valaki előre.
Ott a gödör mellett, attól biztonságos távolságban a kerülő csapás. Meg azt sem miért kellett lezárni? Tolva a kerékpárt abszolút biztonságosan ki lehet kerülni.
Hangsúlyozom az alapján amit és ahogy a fotón látni.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz velizare #204037 üzenetére
Nálunk terepen van egy ilyen mindenféle jelzés nélkül, ha meghajtod simán beleesel és neked annyi.
Más, ha már veszélyek, újabb cikk, sosem lesz vége
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Maximum1
őstag
válasz velizare #204057 üzenetére
Tudom, rendszeresen járok arra.
Szerencsére sokan járnak arra, ha nem így lenne a srác még a gödörben lenne.
Véletlenek nincsenek, az elején is látszott hogy ne menj arra, vannak akik leszarják, nincs itt min vitázni és belegondolni nem életszerű helyzeteket.
pl. megyek a másik után, bambulok, jé egy fehér/piros szalag a földön, jé a betonútból murvás lett, ez mit csinál előttem, na kikerülöm, jé egy gödör, ilyen nincs, vagyis hogy 4x volt...? -
ivana
Ármester
válasz velizare #204037 üzenetére
Ebben az a vicc, hogy zsaludeszkából kb. 5 perc ácsolni valami ideiglenes fedelet. Simán beleeshet vad is, ott az ártéri erdő...
Kutyák: itt van a cikkben a megoldás, kezdjék el a vadászok betartani a törvényt és kilőni a francba az erdőben kószáló vérebeket. Már évekkel ezelőtt is durva volt ami ott ment.
-
Maximum1
őstag
válasz velizare #204063 üzenetére
Nem védek senkit, egyikük pártján sem álok, de azért ne hozzuk már ki a felelőtlen bringást áldozatnak.
Mondom ezt úgy, hogy 3 hete dobtam el a bringát egy tök egyenes, de szemetes szakaszon, persze jelölt bringa út volt.
Ha a jelölt is életveszélyes, akkor miért nézném meg a lezártat? -
erhas01
tag
válasz velizare #204037 üzenetére
Versenyzők ne figyeljenek ide.
A cikk kerékpárutat ír, de ott más is közlekedhetett ??? velo 6 ...
Elektromos, roller, talán segédmotor stb. is.
A betont se kerékpáron hordta oda valaki.
Ha már a normálisabb közlekedők közé tartozom, ne csak a kerékpárosra asszociáljon az olvasó - a cikkben és itt a ph-n, és ne az jöjjön le neki, hogy ez egy periféria, mert ő gyalog, vagy - "igényes" (ők így vélekednek magukról nekem) - kocsival jár és nem érdekli sebezhetetlen...
Csak a kerékpáros ne legyen már boxzsák.... három hónapig ...
Igen, nekem is ennyi idő alatt ért ide az 5 db csatornatetőm - 4m mély- 50x50 fedlapja, reggel, délbe, este ellenőriztem a lefedést, szalagkorlátot szereltem és kitábláztam a parkolót, lezártam az utat is. Böcsis és ovis volt a legtöbb kiváncsi, aki belekukucskált.
...kerékpáros ... az átment rajta ...
Ide naponta kijött az önkormányzattól a művezető, vagy a tervező, ellenőrizni a gödröt.
Nem a munkás, hanem a felelős. Jó példa.Eldöntötték, hogy meghagyják ...
Egy ilyen kicsi felületű lyukat nem tudtak lefedni köműves pallóval, a pallót osb táblával lecsavarozni és erre vaslemmezzel borítani, majd ezt is lerögzíteni? Három tétel, ami újra felhasználható.
... kötelező,kellene, hogy tartsanak ilyet?!? ...A munkások nem jelezték az eszközöket, a kivitelező nem ellenőrizte, a titkárság nem értesült róla, a raktáros nem találta, a tervező nem vett tudomást róla, a pénz nem állt rendelkezésre. Levelet írnak egymásnak a negyedik balesetnél is... rendőrségi eljárás?
...de vállalták... ez..... velo6 ? He?Az oszlopokat azért szedik le, mert valaki nekimegy figyelmetlenségből.
Az oszlop szürkületben nem megoldás.
Bekoszolódik eltűnik a háttérbe.
Nalunk 30 Km hosszan távolították el egy hét alatt, mikor egy " fejes " gyereke összetörte magát, addig álmomban, vakon is tudtam melyik középen,mikor, melyik szérül.
Egyszer szükségem is volt rá éjjel lemerült elemnél. ...éjjel ...Persze engem az aszfalt túrázót ... nappal ... a föddel feltúrt útszakaszon a bicikli arra szólít fel, vegyem már fel a vállamra és vigyem át ott azon a rossz szakaszon. uff.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz velizare #204497 üzenetére
Szerintem jól írtad először. A szélessége nem egyenlő a hosszával. Rövidebb az a hosszára vonatkozik, keskenyebb pedig a szélességére.
Aztán van a vastagság amit tesztekben rendre vékonyságnak jellemeznek telefonoknál pl. 8,9 mm vékony.. nem 8,9 mm vastag helyesen.[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz velizare #204509 üzenetére
A 660 teljesen jó, ha a bringádhoz illik és kényelmes. Mi a faknak vennél keskenyebbet? Ha nem férsz el az álló kocsisorok közt, akkor ne is menj közéjük! Vagy egykeréken kiemeled a kormányt a visszapillantók fölé és ennyi. Én ezt csináltam 720-as kormánnyal.
Ha mégis leszednél belőle, akkor se kell új kormány, fémfűrész, csókolom. De előtte mindenképpen helyezd el a kezelőszerveket, mert nem minden esetben tudod annyira középre húzni azokat, hogy tényleg tudj fűrészelni.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Ringman
nagyúr
válasz velizare #204511 üzenetére
ergo markolat inkább akkor kell, ha hátrahajlított kormányt használsz.
a quadlock tartót nem tudod a stucnira rakni (vagy ahhoz külön szett kellene?)
trekkingen én ezt használtam, erre több minden ráfér, ha helyszűkében lennél (nekem 25,4 mm-es kormányt fogadott a stucni): [link]
ha nem akarsz féket/váltót cserélni, de koskormányszerűt akarnál: [link] (ez is 60 cm-nél szélesebb)
de akár koskormányra, akár hátrahajlított kormányra váltasz, az fel fogja borítani a kormányzást. (ha jelentősen keskenyebb egyenes kormányra váltasz, az is). ezt lehet a stucni hosszával is kompenzálni, ha szükséges.
[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz velizare #204511 üzenetére
Ha nem kényelmes, akkor ha más nem, 2 centinként faragsz belőle. Hogyne lenne jó, ez a megoldás, teljesen standard dolog. A koskormányosítás viszont egy baromság a városba. Ilyen beleakadós dolgokat se vennék, mint amit Ringman írt.
Ringman: Ergo markolat minden esetben jó, csak a szögével kell játszani. Ez hülyeség, hogy csak hátrahajlóhoz lenne jó. Nekem az egyenesen gyárilag is ergo van, és nem is használnám máshogy. Ha a csuklódat bassza a kormány, akkor ez az első lépés.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
senior tag
válasz velizare #204511 üzenetére
Mennyivel szeretnél keskenyebb kormányt?
Ez egy 56 cm-es Ritchey Classic Flat, és nem igazán van már hely rajta [link]
A középső rész szélességéről sajna nem igazán lehet infót találni egyik kormánynál sem
Amit nézegettem, hogy viszonylag keskenynek tűnt a közepe, de akkor nem lehetett kapni, és ez flat [link]SpaceJam városban nem sok értelmét látom a vállszélességnél jóval szélesebb kormánynak, kerékpártárolóban vagy akár szűk bicikliúton is csak gondot okoz
Путин, иди нахуй!
-
válasz velizare #205355 üzenetére
Ja, pont ez volt a mondanivalóm lényege, hogy nyilván nem 2 km-ről sült el az a fegyver, csak így jobban nézett ki a jegyzőkönyv. Azt papíroznak le, amit akarnak, a politikai érintettség miatt ez a legkorruptabb szabadidős tevékenység pillanatnyilag. Már várom az első híreket a helikopteres vadászatokról. Czinege elvtárs meg vígan tapsikolva forog a sírjában.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Maximum1
őstag
válasz velizare #205350 üzenetére
Jártam oda én is, de a szaki egyszer kibontotta a láncomat és nem patentszemmel tette vissza, az erdőben kinyílt, visszavittem hogy ez van, erre megmagyarázta hogy én basztam el valamit ez csak úgy nem nyílik ki, a gyárban is így csinálják.....
Azóta se jöttem rá kinek volt igaza , de már nem járok oda. -
válasz velizare #205551 üzenetére
Nem is egy 160-as becsúszót várok, de ne is a legolcsóbb papírnehezékeket használják, mert az azért egy 3k eurós bringán elég illúzióromboló. Nyilván nem kell egy downhill teló, de legalább rendesen működjön, meg normálisan karbantartható legyen.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz velizare #206495 üzenetére
Szerintem szép lassan, nagyon lassan folyik is a dugattyúk mellett, persze nem vagyok ebben biztos. Viszonylag gyakori, hogy bringamosás után elkezd nyikorogni a tárcsa, az gondolom azért van, mert a dugattyúkról a vékony filmszerű olajréteget rámosod a betétekre/tárcsákra. Ugyanígy a teleszkóp becsúszójára is folyamatosan kenődik vékonyan az olaj és idővel el is fogy belőle. Na ott tuti nem azért, mert felforr... Szal nem azt mondom, hogy egyet terepezel és bemegy a kosz a zárt rendszerekbe, hanem azt, hogy 1-2 év után már látszik az apránként bedolgozott finom por.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz velizare #206506 üzenetére
A dugattyún egy minimális fékfolyadék kijuthat szerintem, hasonló filmrétegként, mint ahogy a telón teszi, csak persze sokkal vékonyabb. De ez még édeskevés a fékbetét szennyezéséhez. A fékpor is itt juthat be a rendszerbe, ami szennyezi a fékfolyadékot.
Amúgy ha teljesen zárt lenne a rendszer, a vizet se tudná sehonnan megkötni a dot folyadék, hiszen hol kerülne vele érintkezésbe? A kiegyenlítő tartály is zárt, ellentétben az autókéval, ami ha zárt lenne, nem tudná lekövetni a rendszer a fékbetétek kopását.'92 Honda VFR 750
-
flash-
veterán
válasz velizare #207045 üzenetére
sőt 8 sebességnél is van shadow, pl a deore m592 hátsó váltó nekem kezeli a 8as sort (nekem 11-28, pedig shimano leírása szerint 11-32 alatt nem kezeli),
egy igazi szakértő (fb outi csoportban M.Z.) is azt mondta hogy shimanonál az összes 6,7,8,9 és outi 10 (4700 tiagra és 7400 dura ace kivételével) mind SIS szabvány....működik a 9s rendszer váltója még 6s-ban is...ugyanúgy 1.7 a húzás arány[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Új hozzászólás Aktív témák
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs