-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
-
ZavaBalazs
őstag
ez az esemény pont neked valónak tűnik: pilis ring
én még gondolkodom rajta, jó lenne, de én nagyon gyorsan kipurcanok felfelé, itt meg nem lehet kipihenni síkon, mivel olyan nincs (lefelé meg nyilván bele kell tekerni ), 6 napra rá meg másik esemény van, amire nem tudom, mennyire lenne jó ráhangolódás...wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
rétisün
veterán
"Már gondolkodtam azon is, hogy megyek itt "helyben" 200+km-t, amiben mondjuk Dobogókő is lenne. De az nem jó, mert az nem a "balatonkör" "
pont ezt csinálom évek óta. de még görgőn is inkább lenyomom, mint az 'igazin'
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Fifaisshit
őstag
Igazából szerintem igenis jó a Balaton kerülés és minden évben csinálom, aki meg szereti a tavat annak meg pláne kötelező
Minden évben próbálok javítani az időn……
Szeptember közepe kiváló idő akkor a forgalom se nagy már az úton sem és a rossz részeket kitudod ott kerülni simán.
igaz egyre jobb az út sok helyen már tavalyhoz képest is rengeteg új utat adtak át. -
ZavaBalazs
őstag
én voltam ennek a mátrai állomásán, volt ott félprofi versenyzőtől pinarellós kötözöttsonka mamilon keresztül (remélem nem topiktárs! ha igen, bocsi ) a lepukkant ősmontiig minden. ez nem kifejezetten verseny, inkább egy szervezett közös biciklizés, csak lemérik az idődet is. mi tippre nagyságrendileg hasonló szinten lehetünk egy olyan távon, mint a mátrai (100 km, 1200 szint, nettó időre kb 26-os átlag sikerült), ott kb az indulók harmada futott be előttem, lefelé biztosan nem fogsz kilógni, sőt, hát te errefelé tekeregsz nap mint nap
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mondjuk a csobánkai elágazástól még nem annyira meredek, igazán Pilisszentkereszten kezdődik a dal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
flash-
veterán
ha már Pilis, nincs nektek esetleg 2000m szint kör-gpx-útvonal-régebbi tekerés?
jó lenne már elérni egyszer a 2000m szintet egy kb 100km-es edzés alatt, de lehetőleg nem egy emelkedőnJester01: köszi a tippet, be is rendelem outira meglássuk
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ISThun
csendes tag
Én néztem amikor tudtam.
G-nek szurkolok, most is reménykedtem benne, hogy talán egy dobogóra még jó lehet az "öreg", de aztán a kiesések miatt egyre rózsaszínebbé vált a világ. Roglic utolsó előtti szakaszos teljesítménye nagyon durva volt, nem is elég az, hogy adott Thomas-nak 40 másodpercet, de gyakorlatilag mindenkinek a mezőnyből. A 12. helyezett az adott szakaszon már több mint 2 perccel lassabb volt nála. Úgyhogy le a kalappal előtte.
Amúgy jobban örültem volna ha jobban eloszlanak a három héten a hegyi szakaszok, így olyan érzésem volt, hogy mindenki az utolsó hétre spórol az összetett menők közül.Balaton körbekerülős témádhoz:
Én minden évben körbetekerem legalább egyszer, morgolódok a sok kocabicajos, az időnként minősíthetetlen "aszfalt" meg sokminden miatt, de mégis nekilátok újra és újra. A déli rész egyhangú útjaihoz nem árt egy barát/ismerős akivel végig lehet dumálni az utat, az északi rész hepe-hupái meg önmagukban is szórakoztatók. Mivel az első pár alkalommal egy összecsukható Bromptonnal mentem ezért azt gondolom, hogy kb. bármilyen bringával teljesíthető. -
Friczy
senior tag
-
Friczy
senior tag
Ebbe az irányba még nem mentem, a másik irány (Révkomárom-Párkány) már többször megvolt, bár ennek már pár éve. Alapvetően jó út, ahogy a szlovákoknál általában, mérsékelt forgalom. A magyar oldalon viszonylag új kerékpárút van (lehet, hogy csak egyes helyeken, egész használható. És ha jól látom (bár ezt nem jártam be) mintha a szlovák oldalon valahol Muzsla és Karva közti részen a Duna mellett is aszfaltos kerékpárút kezdődik és egész Révkomáromig elmegy. Legalábbis szakaszosan.
-
Szakbarbár
aktív tag
Én legutóbb talán 4-5 éve voltam arra, akkor teljesen vállalható volt a Szlovákiai rész, csak borzasztó unalmas. Párkánytól Karváig a 63-as úton kell menni (jó széles) Karvától pedig van a gát tetején a kerékpárút Komáromig. Dunaradányon kell még visszamenni a főútra ha jól tudom.
Magyar oldalon voltak azóta fejlesztések, de Szőny és Almásfüzitő között, ha jól tudom még most is elég rossz a kerékpárút. Almásfüzitő és Dunaalmás között idén épült új kerékpárút. Visszafelé Neszmély és Süttő között szűk és forgalmas a 10-es út és sajnos kerülő sincs. Nyergesújfalutól pedig Tátig van elfogadható minőségű bringaút.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
szuszinho
őstag
Köszi! Ennyit még nem ültem nyeregben Feleségem most tekerte körbe először, így az Ő tempójában mentünk. Idén az előző héten ült először biciklin, ment is olyan 15 km-t
Forgalom gyenge volt, valószínű az előző Pünkösd hétvége miatt. Pár helyen levágtuk a főúton, ezzel bíztattam, hogy megint mennyit spóroltunk Tavaly a nagy kört 2 héttel később csináltuk, sokkal többen is voltak már.
Én továbbra is szeretem. Valószínű haveri társasággal is lesz még idén. Az gyorsabb
Z-s tekerés meg megmarad a nagy körnek strandolással, több nézelődéssel. A keleti részen úgyis "csalok": Kenese végén, Csittényhegy megállónál levisszük 2 lépcsősoron a bicikliket, így kimarad 1-2 domb, meg a bringaút, viszont nem is jár arra nagyon senki. Világosnál meg vissza a bringaútra. -
jjeahh
nagyúr
"A sport mélytechnikai oldalát azért nem mutatja be."
4-ik résznél tartok és pont ez a bajom vele, nem vagyok outis, de még így sem tanultam semmi újat, az első résztől csak annyit szajkóznak, hogy mennyire szenvednek a bringások és el kell viselni a fájdalmat. Olyan érzésem van, mintha az egész sorozatban egy mondatot ismételgetnének, csak mindíg átfogalmazva . A fényképezés tényleg okés. De harmadik résznél neki kellett álljak Arnold sorozatának is, hogy ne legyen egyhangú[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
Én végig néztem amúgy, nekem is hasonló a véleményem, bár én Van Aert szerepét nem éreztem ilyen negatívnak. Szerintem csak azt próbálták megmutatni, hogy mennyire nehéz egyensúlyozni a csapat érdek és az egyéni sikerre való vágy között. De azért jó pár jelenet volt benne, amikor Van Aert lemondva a céljairól, segített a csapatnak (pl. A murvás 4-5. szakasz talán ahol ugye volt baja a Jumbonak és visszamaradt és ledolgozta a hátrányt, vagy a végén amikor visszamaradt a szökésből és vezetett Vingegaardnak a hegyen és leszakitottak Pogacart is.)
Pogacar elvileg azért nem szerepel, mert az UAE több más csapathoz hasonlóan nem engedélyezte a filmben való részvételt, nem akarták hogy forgassanak náluk.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Igen voltak, Trek Segafredo, Movistar, BikeExchange, stb se szerepelt pl, de még sokan mások. Bár valahol azt olvastam, hogy az UAE azért nem vett részt, mert hogy elvileg egy saját dokut akartak forgatni Pogacar 3. Tour győzelméről, de hát ugye a többi már történelem.
Na mindenesetre ez a sorozat és a Dauphine utolsó szakaszai teljesen Tour lázba hoztak, alig várom a versenyt. És ha már itt tartunk, nem tudom, hogy követitek-e, de sérülés miatt egy hely ugye kiadó a Jumbo előzetes Tour keretéhez képest. Valter vagy Keldermann lehet a befutó, Valter mellett az szól, hogy mint nyilatkozta is, jóban van Jonas-sal, már több versenyen mentek együtt, szépen és nagyon jól ment végig, ellenben nincs Tour tapasztalata, Keldermann viszont jóval rutinosabb, de nem ment még Vingegaard-dal szóval kíváncsi leszek, mi lesz a vége, lesz-e Tour keret Valternek.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
lsebestyen
addikt
Szerintem kihozták a maximumot annak ellenére, hogy az UAE nem akart szerepelni, ehhez képest Pogi sokat volt képernyőn. Nekem egyáltalán nem úgy jött le, hogy ellenségként lennének beállítva, volt egy csomó szép jelenet közöttük (kivéve a bevárós sztori, az nekem is hiányzott). Ha tudod, hogy nem volt partner ebben az UAE, akkor miért rovod föl ezt nekik? Wout meg egyszerűen ilyen, nekem ez sem jött le negatívumként. Amikor kellett, akkor ott volt, de jól be volt mutatva az is, hogy egy vérbeli versenyző ilyenkor mennyire gyötrődik a saját és a csapat érdekei között. Versenyzők között ugyanúgy megtalálhatóak a különböző szerepek, mint egy munkakörben. Van aki vezető beállítottságú és van akinek jó az, ha megmondják mit csináljon, aztán csinálja. Egyikkel sincs baj, sőt.
Nekem nagyon tetszett a sorozat. Még úgyis izgalmas volt, h emlékeztem majdnem az összes bemutatott végeredményre a tavalyi tour-ról.
Én nem mondanám magam laikusnak, eléggé benne vagyok a témában, de köszönöm jól szórakoztam.
szerk.: aki a technikáról akar hallani az nézzen GCN-t.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
Szerintem nem volt negatívnak beállítva WVA.
Igazából azt jól bemutatja, hogy akik GC-t mennek, mennyire alárendelik maguknak a csapatot.
Amikor az Ineosos részben volt, hogy szükjön-e Pidcock vagy ne, ott is G egyből rávágta, hogy ne mert a GC fontosabb.Szerintem margetingben egy ilyen sorozat elég sokat ér, nem csak a csapatoknak, de a versenyzőknek is. Csapatonként azért bemutattak 2-3 versenyzőt, kaptál egy kis back story-t, lehet "szurkolni" az egyes részekben. Tud-e nyerni Pinot vagy sem, lesz e szakaszgyőzeleme az EF-nek vagy sem, stb.
Nyilván aki ezzel kel és fekszik, annak sokat nem fog nyújtani. Az edzéseiket meg a diétáiakat értelemszerűen nem fogod látni. De azért be-be lehet kukkantani a csapat búszba, lehet látni mi van nekik kiírva a TV-re stb.
-
lsebestyen
addikt
Sorry, félreolvastam. A sorozat felénél kezdtem gyanakodni, hogy itt bizony nem lesz külön UAE rész, aztán utánaolvastam a neten. Meg elvileg az UAE szeretne majd saját sorozatot, bár ezzel én is úgy vagyok, hogy jó szöveg lekoptatni a kamerákat. Aztán hátha megjön a kedvük a következő évadra.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mugli 2 paramétert ismer: km és km/h. Munkahelyemen indokolatlanul és annyit tömjéneznek azért amennyit tekerek, hogy ha rákérdeznek szégyellem elmondani ma volt 40 km 17km/h átlaggal 🫤...mert a szint, vagy a terep nehézsége már kínai a legtöbb embernek. -Hú, Attila ma mennyi volt? 😃 -Háát...(csak) 55km.🙄-De biztos jó gyorsan, mi?! 😃-Háát, izé itt a Kevélyen nem lehet olyan gyorsan...🙄...
6030D...én ha élek és megyünk is, ott leszek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
Pàr helyen eltévedtem az északi parton, de Ábrahámhegyen pont nem Szerintem ott már nincs lezárva a bringaút. Ellenben Badacsomtomajon fel van túrva a főutca , ott lementem az országúthoz. Meg Badacsonyörsnél és Balatonfűzfőn néztem még be. Ha nincs "csiganyàlas" vagy egyéb térképes navigációs bringaòràd akkor használj valamilyen térképes alkalmazàst. Én mapy.cz-t használok, le lehet tölteni offline a térképeket. Ha valahol nem voltam biztos magamban akkor ránéztem Én Siófokról indultam és Keszthely felé vettem az irányt. Túl akartam lenni a nem túl izgalmas déli parton. esetleg nézz reggel egy széltérképet, hogy a Keleti parton lévő meredekeknél ne legyen még szembeszél is. Amúgy ilyen szempontból a déli part elég védett, végig házak között mész, amik fogják a szelet
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Bár én rosszul tájékozódom, meg régen is voltam már Balaton körön, de állandóan eltévedtem a bringaúton. Ha valami edzés féleséget is vinnél a dologba, akkor ajánlanám a főutat, de eléggé a szezon közepén mész.
én csendben mosolygok a Karoo-val, hogy csak egy url-t kell beillesztenem és automatikusan felismeri az útvonalat, mindegy honnét van. 🤭
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
nagyúr
Én se tekerek akkor ha már sötétedik bár volt olyan eset hogy kényszerűségből mennem kellett mert elhúzódott a bringázás.
Viszont ha van rendes világítása akkor miért ne tekerhetne, olyan mint egy motoros csak lassabb.
Még egyszer hangsúlyozom én se mennék ilyenkor de joga van mindenkinek akkor tekerni amikor akar.
Mondjuk az utat nem ismerem ahol történt a baleset, pl nálunk a 81-esen soha nem mennék. Még az is para kicsit mikor 200m-t kell ott menni mert Csókakőről át akarsz jutni Bodajkra vagy fordítva (ezt sajnos nem lehet elkerülni).[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
andrisbandi
őstag
Ízelítő az outis világból.
Munkatárs kérdezi;
- Jössz Pénteken meló után tekerni (főútas körük, minőség ok, de a forgalom mindíg nagy, munka után meg...)
Dehogy, ennyire zajos helyen sose megyek.
- Ja az igaz, de mi fülessel megoldjuk, a jó zene még segít is.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
6030D
Ármester
Te voltál ott este 11-kor, meg a helyszínelő rendőr, aki lehet, hogy 3 órája ott volt.
Illetve ha nem 2-ig dolgozik valaki, hanem 5-ig, szeretne hét közben is hosszút tekerni, mert mondjuk kell neki a méter, akkor az biza estébe lóg.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
mauimagic
aktív tag
Szerintem a "De..." huszadrangú kérdés, tökmindegy, joga van hozzá.
Ha nem ezek jönnének elő, hanem széleskörű közfelháborodást váltana ki egy egy ilyen eset, és lekapcsolnák a cserbenhagyó drogos/piás/pszichopata sofőröket, mert ez lenne a társadalmi igény, akkor egy idő után mindenhol nyugodtan lehetne bringázni, mint egy normális országban. -
parandroid
nagyúr
Én pl hajnali fél négykor járok munkába. Sokszor országútival. Főúton, erdőn keresztül. Természetesen ki vagyok világítva, mint egy karácsonyfa, fényvisszaverő cuccok, meg minden, de a partyarcoktól így is fosok alapból. Szerencsére nagy forgalom nincs.
Amúgy meg este egy jól kivilágított, fényvisszaverős biciklis szerintem jobban észrevehető, mint nappal egy kivilágítatlan (ezért villogok nappal is elöl-hátul).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
Mondjuk ha nem csak egy képet dobnátok be blikkes CSERBENHAGYTÁK! szalagcímekkel, meg fél infókkal, akkor nem kellene találgatni. Ettől függetlenül tartom magam ahhoz, amit írtam, és amire írtam (miért tekerhet valaki este országúton).
A cserbenhagyás is olyan, hogy mindenki most arra gondol, hogy hátulról megkoccolta az autó, vagy elvitte a kormányát, csóri meg beesett az árokba. Aztán lehet, hogy csak egy furgon elment mellette 2 m-rel a másik sávban 90-nel, és a szele meglökte a 80 (?) mm magas felnit. Amire sokan mondják, hogy eléggé szélérzékeny. Beesett az árokba, a furgonos meg max annyit látott a tükörben, hogy nincs lámpafény. Akkor ez cserben hagyás?Na, itt a cikk, ez szerint hátulról koccolt. [link] Ennyit kellett volna, téma zárható.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZavaBalazs
őstag
nem szelektíven értelmeznek, hanem az autós kapcsán konszenzus van, így azon nincs mit beszélni, a biciklis minekmentodázásával meg nem értenek (értünk, én sem, csak még nem szóltam hozzá) egyet.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
parandroid
nagyúr
Egyetlen esetben hibázott a kerékpáros: ha nem volt rendesen kivilágítva. Az, hogy hol teker, az ő dolga, elütni akkor sem szabad, ha történetesen olyan helyen teker, ahol nem szabadna neki. A kivilágítatlan, meg a részeg közlekedő az egyetlen, aki mindig saját hibás lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.