-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nmate91
tag
válasz Csokicsibesz #166827 üzenetére
Ja, itt valamit túltoltak.
(#166824) Maximum1 Csillebérc, aszfalt. Ezek ilyen igazi lánctépők, ahol max pulzust lehet generálni pikpakk: Magas út , Határ utca
Terepen persze lehet találni több helyen is, de aszfaltnak is megvan a szépsége -
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #166988 üzenetére
lehet pont az a baj, hogy S helyett (ami passzolna) M-es nyerget használsz.....én 140mm-es párnázottról váltottam 125mm karbonra....ég és föld
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
#75376384
törölt tag
válasz Csokicsibesz #166988 üzenetére
de milyen valaszert? marmint ezt mindenkinek maganak kell eldonteni, hogy be tud e vallalni x penzt havonta es megeri e neki. most komolyan egy ujsag random ujsagirojatol varnak erre valaszt?
en elofizettem ra es tokeletesen teszi a dolgat. megyek valamerre azt meri es utana kiir mindent. mi kell meg tenyleg?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #166988 üzenetére
Hol fáj? Ha sokat ülök nyeregben,nap mint nap visszaülve,akkor hiába jó a nyereg,csak fájni kezd kicsit az ülőcsontokon.Ha szélesebb mint kellene akkor inkább a belső combdörzsölés jellemző.
xyzsolt+Toobee...ott szerintem a párnázottsággal,vagy egyébbel lehet a baj.Úgy vélem szélesebb nyereg csak kidörzsölhet belül,meg nehezebb lehet a kelletténél,de ülőcsontodon nem lehet rosszabb mint a keskeny,míg a túl keskeny viszont tényleg kényelmetlen ha ülőcsontjaid nem fexenek fel.
Maximum1...mehetne bringára is nemcsak rásegítésesre!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #166988 üzenetére
Az egész forma lehet nagyon eltalált, meg nagyon nem neked való is. A nagyon domború nyergeket pl. én nem is értem, pedig a legtöbb az ilyen. (nem is a csontomnál támaszt,hanem közötte...) Aztán van a lovas testtartása, ezt legalább 3 kategóriába sorolják, aszerint hogy mennyire dől előre. Én ezzel kapcsolatban is bizonytalan vagyok, de szerintem nem dőlök úgy előre,mint egy átlag "sportos" montis. A Fiziknek van ez a Spine Concept (vagy az nem nekik van?) felfogásuk, 3 állatfajjal szemléltetik a hajlékonyságot. Na mindegy is, én egy ideje a minél laposabb/síkabb nyergeket keresem, de mint sok másban, ebben is kiderülhet,hogy fordítva ülök a lovon, mert vagy én nem csinálok valamit jól, vagy a nyereggyártók 90%-a :) Persze az én igényem szerint, a nagytöbbségnek lehet hogy jó, amit csinálnak. Az Ergon is olyan,hogy oldalnézetből (és hátulról is) majdnem sík, de egy kevéske kis mélyedés csak van a közepén, már ha a kivágást nem nézzük, akkor is. Ezzel az a bajom, hogy azt a paradox helyzetet idézi elő, hogy ha elöl nyom, akkor az elejét kell emelnem, ugyanis akkor jobban hátracsúszok (pontosabban nem csúszok előre, hanem ott ülök, ahol szeretnék), de így az eleje mindig felfelé néz, és annak az orr-résznek nem kéne ott lennie. Alig van olyan nyereg, ami oldalnézetből sík (pl. Fizik több típusa..). Ma hazaérve szerencsére azt láttam,hogy van még tartalék dönteni, még nem fog talán nyomni, ha már ott vízszintes,ahol ülni szeretnék (hátul), de meglátjuk. Egyébként az ülőcsontomat nem törte, szóval lehet jövője. Most adtam esélyt a párnázottabb borításnak, eddig keményebb nyergeim voltak. Ja igen, a párnázottság... a nagyon puha, süppedős nekem tuti zsibbasztana, azt azért kerülöm. De ebben sem tudok általános tutit mondani. Próbálok az eddigi nyergeim alapján olyan formákat keresni, amik ránézésre jók lehetnek, de volt már,hogy elhoztam ismerős boltjából kettőt próbálni, és nem az lett jó, amelyikről azt gondoltam,hogy jó lesz.. és nálam az is hetekig tart , hogy bejátsszam a szöget, ahol a legjobb :)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Csokicsibesz #167147 üzenetére
Azért ezt így nem biztos, hogy ki lehetne jelenteni. Szerintem ha lenne egy értelmes felvonós pálya, több lenne az érdeklődő is. Mondjuk a Libegő alatt is ki lehetne alakítani pár nyomot. Annyira nem kell sajnálni a Magyar embereket se. Ha az ebikeshop-ban eladnak évente ezer db e-bike-ot, ami átlag áron 1 millió, akkor azért nem gondolnám, hogy nincs itthon pénz. Elég elmenni a Budai hegyekbe, rengeteg méregdrága bicaj rohangál, mindenféle kategóriában. Az alapvető probléma inkább az, hogy Magyarország természeti adottságai, domborzata, úthálózata nem annyira kedvez a kerékpározásnak. Ha nekünk is lennének olyan hegyeink mint pl az Osztrákoknak, akkor azért nálunk is nagyobb lenne az érdeklődés. De nincs és ezen nem lehet változtatni! Mi soha nem leszünk komoly piac, ez van.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #167165 üzenetére
Érdekes mert bár a bringázás nem nevezhető nálunk tömegsportnak,mégis még világviszonylatban is sokat bringázunk...persze ez inkább a vidéki bringával közlekedők miatt van.
Ami a parkok hiányát illeti,szerintem is a domborzati adottságok miatt (is) kiépítetlen infrastruktúra lesz a ludas."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Csokicsibesz #167165 üzenetére
én csak az ebikeshop ezer darab milliós ebike-jára reflektáltam, semmi másra.
már évek óta "inflálva" vannak az ebikeshop számai a piacon....ami a bikeparkot illeti, biztosan tudom, hogy legalább 2 épül ma Magyarországon, egy ráadásul Budapest közvetlen vonzáskörzetében - felvonóval! (igen, olyan helyen lesz a bikepark, ahol eddig felvonó sem volt)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sebgutkopf
őstag
válasz Csokicsibesz #167147 üzenetére
Azért felhúztam a szemöldököm, amikor Szlovéniából hazafelé pünkösdkor a magyar rendőr megkérdezte, hogy mi van Mariborban, mert 100-ból 99 magyar onnan jön bringával a kocsin?
Ja nincs rá kereslet és pénz, de külföldre valahogy mégis több százan járunk...Személy szerint ez a közösségi bikepark építés nekem sokkal jobban tetszik. Mert van benn egy elég erős közösségépítő vonal. Igazából a jogszabályokat kéne kicsit, úgy átírni,...
Igen ez is egy lényeges pont mert van jó és rossz példa is. Valahol legálisan épülnek itthon a pályák, valahol nem legális, de valójában nem ellenzi a hatóság, de törvényesen nem engedélyezheti, ezért vannak a megtűrt pályák, és persze vannak az illegál nyomok, mert ugye ahol van bringás valahol menni is akar és épít. A többségnek nem az a buli, hogy a turistákat kerülgesse a piros túrista útvonalon, így beljebb mennek az erdőbe, ahol senki se látja őket mit csinálnak. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #167295 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tisn
addikt
válasz Csokicsibesz #167295 üzenetére
itt alfoldon, aki elektromos bringat hasznal az altalaban nyugger. pont ugy, mint peterke irja, benazik, SOHA NEM LASSITANA, es tul sok neki a 25km/h amit a gep megy. eletveszelyesek... nekik a 28-as parasztbrigna kellene, amivel 10km/h-val elkovalyognanak, neha beesve egy-egy auto ala. igy viszont mindenkit veszelyeztetnek, masik bicajost, kisgyereket, gyalogosokat...
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #167850 üzenetére
Nekem kiszedték a szervízben az összetört, 1 hetes carbon bringámból a pressfit csapágyat.....itt van a szekrényemben tartaléknak. Gondolom mondták volna ha nem lehetne berakni ismét vázba
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
gabro0
őstag
válasz Csokicsibesz #167850 üzenetére
Szerintem vissza lehet, hisz nincs olyan része a csapágynak, ami deformálódik berakáskor. Azt hiszem némely típust szinte csak a tengely tart össze, majdnem kézzel is kiszedhető.
A szervizelést nem tudom, az kicsit más tészta -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #167850 üzenetére
Nem tudom,szerintem attól függ.Van olyan csapágy melyet ki lehet venni úgy,hogy közben nem nyomod a közepét,vagy nagyon könnyen kijön,az újrahasználható lehet,de sok csapágyház olyan,hogy a beszoruló peremet,vagy a csapágy külső gyűrűjét nem lehet elérni betolva,így ha az ráadásul nehezen is jön ki biztos sérül a csapágy a kinyomáskor,kihúzáskor. Zárt csapágyat szervizelni meg én ideiglenes megoldásnak tartom az új csapágy érkezéséig,a zárt csapágyak porvédői nem amolyan ki-be járósak,ritkán tudod kivenni sérülés nélkül őket,egyszer megsérülve meg sz@rral meszeltek a csapágynak.
(#167852) ZolkoW...elméletben akármekkora körirányú elmozdulás is legyen a fékerő azonos kellene maradjon,legalábbis az előrekottyanás után.Ha más irányú elmozdulás is van,vagyis helyenként kissé kimenne a tárcsa a betétek közül,akkor csökkenhetne a fékezett felület rajta,és vele a fékerő. Továbbá én tulajdonképp még mindig nem értem hogyan kotyogósodhatott meg 6 (!) szegecselés,amiből mondjuk elég ha 2 fix ahhoz,hogy tartsa.
Közben ...kutakodtam egy kicsit,mert az jutott eszembe,hogy még a CL záró része is megkotyógósodhatna esetleg és [link](#167860) Toobee...első kerék nem kotyog?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #168168 üzenetére
Pont ez a lényeg, hogy nem nekünk fogja eladni, hanem annak, aki nem olvas utána. Ezért kell az ár. Gondolj bele, akar venni egy bringát valaki 300-ért, ott a Deca, új, nem megy csődbe. Nála is van ennyiért használt, de az vajon jobb? Ja, hogy ez 4 éve 850e ft volt, akkor lehet hogy jobb, mint a Decás, szép állapotban is van. Ez így működik, a 2 millás kocsinál is be fogja nyögni a kereskedő, hogy ez újonnan 6 volt. Viszont ha valaki új autót vesz, akkor elmondja neked, hogy mekkora biznisz volt, mert 4,5 millát fizetett, de a listaára 6 milla. Aztán amikor hirdeti majd, nem azt fogja mondani, hogy ezt 4,5-ért vettem, hanem ennek az ára 6 milla volt újonnan.
maximilian4: nem ő lopja, nem hülyék ezek sem, főleg ha ekkora készlettel rendelkezik. Neki van papírja, hogy kitől vette, ha ellopod, te tőle lopod el.
Az ért pöröghet az angol meg olasz lopott bringa keleten, mert nincs olyan eu-s oldal, ahol fel tudja rakni a nápolyi srác, hogy ezt ellopták tőle, te meg látod a hirdetést, megnézed a bringát, elküldöd neki a vázmatricát (ha megvan), és már fel is jelentheti az eladót. Nem véletlen, hogy nem ugyanabban az országban árulják a lopott cuccot.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #168178 üzenetére
Margit hídra? Az elég meredek,főleg a budai oldalról!
(#168184) Segal...szinte felhívás az önbíráskodásra amit ezek művelnek!
(#168174) 6030D...az Interpol igazán működtethetne egy ilyen oldalt is a bejelentéseknek,mely elérhető mindenhonnan.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
beleriand72
tag
válasz Csokicsibesz #168344 üzenetére
Nagyon jó minőségű
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
őstag
válasz Csokicsibesz #168344 üzenetére
Gatyám van, meg vagyok vele elégedve, szerintem jó cucc, most lehet egy felsőt is beújítok majd tőlük...
Nem mondom, hogy olcsó, de nem sokkal drágább mint a komolyabb decás gatyák, és legalább magyar cég, ha jól tudom...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Kasya
nagyúr
válasz Csokicsibesz #168403 üzenetére
Hosszu tavu turazas, foldut es aszfalt fele-fele aranyban kb. Erdei turak, korutak, geocaching, stb.
Az 1x12-vel semmilyen tapasztalatom sincs, csak harom dolog miatt gondoltam a 2x12-es verziora:
- Sram < Shimano (korabban deore es deore xt szettem volt es imadtam)
- tobb fokozat (1x12-re azt irtak, hogy maszasnal nem mindig kellemes a fokozatok kozti kulonbsegek)
- gondolom kevesbe erzekeny a rendszer a kopasra, strapára.
A kereknel mit tartasz gyengenek? -
Kasya
nagyúr
válasz Csokicsibesz #168419 üzenetére
Koszonom a reszletes valaszt!
A tipusbol erdekesseg, hogy van 2x12 (Shimano) es 1x12 (Sram) valtozat is. A Sram nekem teljesen ismeretlen. -
Kasya
nagyúr
válasz Csokicsibesz #168419 üzenetére
Gondoltam megfogadom a tanácsod (tanácsokat) és nézek olyan kategoriát, ahol van márkásabb felni, 1x12 (hogy ne a 2x12-re kelljen utolag atalakitani) és talán a villa is jobb.
Cca. 100k plusz költséggel lenne ez: Cube c62 Reaction SL
Megér ekkora felarat a Shimano, villa és felni különbség a Sramhoz kepest?
Mondjuk a Cube modelljeit végignezve nagyon jó portfóliót állítottak össze. -
Kasya
nagyúr
válasz Csokicsibesz #168489 üzenetére
Ahh, 700 a keret, 800 a lelektani hatar.
A Cube tunt a legjobb felszereltsegnek ezen a hataron belul.
Kozben belefutottam olyan problemaba is, hogy hol lehetne beszerezni... :/ -
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #168798 üzenetére
+NKusz, +6030D: [link] - konkrétan most ez az, ami reális lehet... Mondjuk súlyt nem nagyon találtam róla, de gondolom 12 kg körül lehet.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169160 üzenetére
Vannak új hazai korlátozások? Nem csak a határokra? Egyébként tök mindegy, ha a verseny előtt egy héttel kitalálnak valamit, akkor nincs verseny. Ez sajnos most ilyen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169434 üzenetére
Ja, nem nagy élmény, az eső sokat hozzátett.
Azért a Bükk meg a Mátra jobb ám, főleg a CRK.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169436 üzenetére
Nyilván a hegyekbe jobb útvonalat lehet rakni. Mondjuk nekem a velencei pálya tetszik, aztán az se magas.
A bükki infrastruktúrával mi a baj? Az utazás vagy hogy ott nincs semmi?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169452 üzenetére
A vizesblokk kb mindenhol ugyanaz. 2 magasnyomású, 3 slag, 10toitoi.
Na jó, crk-n talán van 10 slag.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169460 üzenetére
CRK: az amerikai iskola előtti parkolóban állsz kocsival (vagy a kis utcákban, vagy a főút mellett), onnan sétálsz át mindenért a versenyközpontba. Egy réten van az egész, tavaly 35 fok volt, a rajtba úgy álltunk, hogy aki a szélén volt, behúzódott a bokrok alá, a többiek meg álltak a tűző napon, negyed órát... nem tudom mi van odakint, de Váctól az Intersport sorozatos versenyek (amibe régen beletartozott a Duna és CRK is) mind 250-280 km-re vannak. Ahhoz már nem árt a szállás. Haverom volt a Görgői Vadulóson, arra azt mondta jó, meg Kassa ugye sokaknak etalon. A szegedi brigád meg Romániát emlegeti, hogy ott is nagyon jó, de az sincs közel innen.
zsocy: Gratula! Amúgy hány éve vagy 41 éves?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169550 üzenetére
3 hét, de hétfőig nem lesz különösebb, úgyhogy inkább 4.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169557 üzenetére
Minden számít, amiért pontot lehet kapni egy sorozatban.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #169879 üzenetére
20-60 ezer Ft között lehet ilyesmiket beszerezni, az igazi kuriózumokért pedig 100k körül kérnek, de ha használni akarod, akkor tök oké ez a 20-40e Ft közötti sáv. Jófogást érdemes figyelni, de ez elég melós, mert reggel és este is át kell pörgetni a friss hirdetéseket, illetve az ősmontis fb csoportot (ott lemaradtam egy Marinról, meg egy Scottról is sajnos, bár utólag nem bánom)
https://barbieripnk.hu/
-
flash-
veterán
válasz Csokicsibesz #169879 üzenetére
ha ősmontik akkor ő megkerülhetetlen
[link]"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Somatom
veterán
válasz Csokicsibesz #170077 üzenetére
Legfeljebb kiderül, hogy van-e értelme a DAS biztosításomnak.
Egyébként meg nem olyan nagy összeg a javítás, hogy emiatt kuncsorogjak náluk. Ha nem csinálják meg gariban, akkor megcsináltatom mással, pénzért. Aztán meglássuk, hogy bírják a presszinget.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Alg
veterán
válasz Csokicsibesz #170142 üzenetére
Az tegnap már megvolt
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #170142 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #170142 üzenetére
Gondolkodom, hogy átbaxom a rendszert és feltöltöm a fit fájlt a Polarba. Aztán majd nézik az emberek, hogy, de hááát neked miért megy?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #170147 üzenetére
Mi történt? Tuningolod Bükk előtt?
Toobee: aztán nem győzi majd az ember nyomkodni a kudost, mert mindenkinek felkerül egyben az egy heti adag.
Hasaggymeg: ez már a wifis verzió?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz Csokicsibesz #170171 üzenetére
Én bíróságot írtam. Pont a magas ügyvédi költségek miatt írtam, hogy legalább kiderül, van-e értelme a DAS biztosításomnak.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #170153 üzenetére
Bocs, ezen átgördültem. Ha nincs gondod az alkatrésszel, akkor csak a lelkednek lesz jobb, ha cseréled, de lehet, hogy az is számít. Én lehet, hogy várnék egy évet, hogy biztosan tudd mit szeretnél csinálni, és ahhoz alakítani a gépet (vagy cserélni).
Edzőt szerintem úgy keress, hogy a téli alapozással kezdtek, tehát nov-dec-jan, attól függ mennyire akarsz neki esni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #170268 üzenetére
Megpróbálom rövidre fogni. Szóval Rad Companyból elhoztam a bicajt, már az első tekerés komolyabb lefeléjén megszólalt a tag. Elvittem a Dr. Bike-ba, kapott kisszervizt, átnézték az egész bringát, vázat, forgáspontokat. Következő tekerésnél ismét előjött, ekkor vettem fel a kapcsolatot az eladóval. Vissza kellett küldeni, én szereltem ki. Pár nap múlva megjött a tag, nagyszervizt kapott. Ekkor már kotyogott is, nagy szaki volt az ürge (telefonban), végül felvettem vele is a kapcsolatot, mondta, hogy belerobbant az arcába a tag. Mondtam neki, hogy továbbra is szar, ekkor már szabadkozott, hogy jó lenne, ha nem neki küldeném vissza újra, mert többet nem tud tenni. Itt jött a képbe a Bikemen, gyorsak voltak, ügyesek és szerencsére megszűnt a kotyogás, de a vinnyogás ugyanúgy megmaradt. Közben TREK-kel is beszéltem online, akik a SRAM-hoz irányítottak. Csak annyit mondtak, hogy vigyem a helyi szervizbe. Közben kitúrtam a netről a szervizkönyvet is, itt derült ki, hogy egy szerszám nincs meg senkinél, ami amúgy a 200 órás (tehát a nagyszerviz) esetén kell. Kaptam ígéretet, hogy beszerzik, de végül a Bikernél nem volt, én meg egyelőre nem akartam megrendelni a németektől, mert egy picit tele van már a hócipőm az egésszel. Szóval ezek után újra a Dr. Bike-ba került, megint nem találtak semmit csak annyit, hogy a pici kamrában 250 psi helyett 50 volt, ez lehetett tévedés vagy akár menet közben is elengedhette a levegőt. Szóval szóltam újra az eladónak, hogy most már legyen valami, küldtem neki pinkbike linket bontott új 115 fontért szállítással (ennél nem sokkal kevesebbet költöttem már el a tagra). Beszélt valami osztrák szervizzel, akik elvileg ismerik és tudják, hogy hibás az összes, van is kiadva valami új alkatrész hozzá. Most ment vissza Győrbe a tag, várom a fejleményeket. Ez nem kevés idő, km autóval, pénz és bosszúság. Azért gondolkodom a merev enduron, mert eléggé tele lett a hócipőm. Specivel nem volt gondom soha.
Merev vs fully nem releváns tőlem, mert ősmontit nehéz összehasonlítani egy viszonylag friss geoval. Viszont lenne próbára egy XL-es On One, de nem vagyok elég magas hozzá, bár szerintem a viselkedését le lehetne szűrni belőle. Szóval egyelőre nem vetettem el ezt a vonalat, de nyilván örülnék ha normálisan működne a TREK, mert imádom főleg azt, ahogy a hátulja mozog.
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #170355 üzenetére
yyeahh, megnézted? Fulldynamix?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #170971 üzenetére
Kérdezd meg mit csináltak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sirandrish
legenda
válasz Csokicsibesz #171231 üzenetére
Majd megfigyelem legközelebb(azt legalábbis megnézem hogy az óra mit mutat), de szerintem olyan 120 körül lehetett.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
bardi
aktív tag
válasz Csokicsibesz #171395 üzenetére
Igazából semmi, csak gondoltam, hogy képes vagyok rá, ha már régen összejött.
Jelenleg csak utólag látom mennyi, remélem lassacskán megjön a kínai óra, ami majd kiírja.(#171396) itouchfan Remélem a héten majd tudok hosszabbat is tekerni, az időjárás miatt nem úgy tűnik, hogy menni fog, hétvégém meg kilőve sajnos. 150 alá most csak lejtőn ment, a hosszabb útvonalamon van pár rész, amit mindig ellustulok. Valószínű, hogy egy 2,5-3 órás tekerésen más lesz az átlag, annak a végére már el tudok fáradni úgy, hogy nem csak az emelkedőkön érzem igazán.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #171398 üzenetére
+6030D...Éppen azon agyaltam,hogy annyira 1formák a pályák évről évre,hogy össze lehet hasonlítani időidet?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #171395 üzenetére
nekem pl sípol az órám ha azt állítom be, hogy pl 170 felett jelezzen.....gondolom a tied is tudja ezt?!
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #171398 üzenetére
Nézd meg Master 2-ben hányadik lennél, elsírod magad.
AXisBOLD: én kerestem ilyet csavarboltban, nem nagyon van olyan, amin átmegy a menet, a legtöbbnek a teteje zárt. Ezekbe be van sütve az anya, amit csavarboltban adnak, abba meg te rakod be,és a tetejét bepattintva tudod fixálni. Ha látsz valahol ilyet, értelmes áron, akkor szólj. Bár nekem M6 kell, de gondolom az is lesz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tuvix
tag
válasz Csokicsibesz #171413 üzenetére
Hali
Neked az Edge hogyan vizualizálja a zónákat? Leszedtél valamit hozzá vagy csak a beállításokban kell valamit állítani? Fenix mutatja alapból futás és tekerés közben is, de az Edge az nem. -
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #171490 üzenetére
Beszéltük a sziklás, "halálfejes" szakaszt, meg utána a defekteket. Itt egy videó, 53 percnél fordul rá a kövesre, tuti ott kapta a felütést, aztán le is engedett. Amúgy jó tempót megy, azt hiszem Master 2-es.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #171594 üzenetére
"Sajnos" valószínűleg teljesen igazad van.
Esetleg, ha úgyis várni kell decemberig, akkor erre rááldoznék még, ha megéri: [link] Concept Store-os eladó azt mondta, hogy a "lite" vázakat nézzem, ne a "tfs"-t.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen