-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jarod1
addikt
válasz Napfénysüti #48599 üzenetére
júli 17 3 napos, céges szállásokaal 40 emberkés, edzésnek 1 velencei kör letuudva..
-
fm!
tag
válasz vendingo #48596 üzenetére
Köszi az infót! A gondom az, hogy tíz perc próba után kell választanom bringát, aztán ha rosszul döntök, akkor szívok vele 10 évig. Kb. mint ha matracot vennék az ágyhoz, az ugyanez a szitu, csak azt nehezebben lopják el.
A Merida tetszik a legjobban, de a boltban az eladó nem volt túl szimpi, a KTM szerintem rendesen tolvajmágnes, a Kellys és a Kross maradt. Te mi miatt döntöttél az evado mellett? -
Rottweiler89
aktív tag
Ez miért olyan drága? Esetleg tudtok hasonló rögzítési megoldással olcsóbbat ajánlani?
Üdv: Rottweiler89
-
razzorr
őstag
válasz Jarod1 #48598 üzenetére
Nem baseball, hanem bringás sapi Én most vettem egyet, nagyon jó és a zsebben is elfér.
-
-
TaaT
veterán
Megrendeltem az RS Tora porvédő kit-et, amihez sajnos nem kaptam szivacsot, a bolt később csak olyan szivacsot tudott küldeni ami a szimeringgel rendelkező szettből való, tehát vékonyabb. [link] Véletlen pont van itthon 2db új olajzáró szimering amit még régebben vettem, de nem raktam be. Gyárilag csak a porvédő és a szivacs van a teleszkópban. [link]
Az lenne a kérdésem hogy a plusz olajzáró szimering mennyit ronthat a villa mozgásán?
Give them hell Ukraine!
-
cobranco
csendes tag
Üdv!
Egy kis hiánypótlás:
Alpok-Expedíció befejező rész.
Felhívom a figyelmet,hogy a lehangolónak tűnő cím ellenére nem lesz unalmas…
Alpok Expedíció 6.rész: Út a "végeláthatatlan semmibe" 2014. /Olaszország/ FullHD 1080p
Útvonal:
Finale de Ligure-Cole di Melogno/1028m/-Osiglia-Lago di Osiglia-Millesimo-Montezemolo-Bra-Carmagnola-Vinovo-Castellette-TorinoTérkép:
[link]Túrablog:
[link]További videók,képek,túrabeszámolók itt:http://cobranco.atw.hu/
Jó szórakozást és kellemes nyarat mindenkinek!
Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
vendingo
veterán
Ár/érték arányban ez találtam legjobbnak.
Sajna később jöttem rá, hogy olcsó húsnak híg a leve, mert az olcsó alkatrészek 2 év használat után kezdik felmondani a szolgálatot.
Váltók folyamatos állítgatás után is pontatlanok, a fékek nagyon gyengék, rosszul adagolhatóak, baromi nehéz a bringa, gagyik az agyak, a hajtókar eldeformálódott (tekeréstől).
Nem akarom leszólni, a bringa jó, csak ennyi pénzért ezt adják. Nem a Kross-al van a baj, hanem a felszereltséggel. Ezek korábban nem voltak kardinális problémák, de most, hogy 3x drágább bringát hajtok jobb felszereltséggel, feltűnt, hogy mennyire silányak az egyszerűbb cuccok. Szerintem ha ennyi a kereted, akkor bátran vedd meg, aztán az idő múlásával apránként cserélgeted az elhasználódott alkatrészeket. Egyedül a súllyal nem nagyon fogsz tudni mit kezdeni.Azt vedd, amelyiknek jobb a felszereltsége és/vagy könnyebb.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Tigerclaw
nagyúr
A héten megjött az RST F1RST AIR 32 120mm az RS Dart 3-as helyére. Gondoltam, hogy pikk-pakk lecserélem, de bár megoldottam, belefutottam egy-két kellemetlen meglepetésbe.
1. A régi villáról a kormánycsapágy alsó kónusza nem akart lejönni. Sőt szinte úgy nézett ki, mintha egybe lenne a villával. Kis WD40 és némi csavarhúzós, kalapácsos óvatos masszírozásra lejött épen.
2. Innen küldenék egy nótát annak aki kitalálta ezt a körmös diót az ahead stucnikhoz. Ugye felfele nem jön, így gyakorlatilag át kellett ütni az egész 20+ cm-es kormánycsövön és persze közben megfordult, deformálódott, így amikor 20 perc műtét után kijött, kezdhettem visszahajlítgatni a körmeit, hogy legalább nagyjából legyen jó. Korábban sokkal egyszerűbb önfeszítős diót használtam, ami sokkal egyszerűbb és hasznosabb. Ott a csavar betekerésével először szétfeszíti a diót, aztán meg simán tart, kiszedésnél meg kicsavarom, beütöm és ki is jött.
3. Sajna a Meridánál elég szüken mérték az első fékcsövet, így most a 20mm-el hosszabb útú villa és a magasabbra emeltebb kormány (ez már régen kellett), nem igazán kompatibilis a fékcsővel. Most a kormány kicsit lejjebb van, mint szeretném, szóval vehetek fékcsövet.
Majd ha rendbe rakom, felrakok néhány képet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
parkr
őstag
kipróbáltam a tegnap lidl-ben vett nadrágot.. hát ilyen csapnivaló nadrágom még nem volt!
deréknál a gumi túl gyenge (gondolom ezért van a km-es gyatyamadzag), a lábaknál túl szoros, a párnázás vékony és túlságosan előlre van tolva...
de legalább nem nagy az anyagi kár.Süti: neked a decathlonos nadrág mennyire vált be?
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
csomagolását kidobtam, jó szokás szerint.. kár, mert van egy régebbi lidl-ös, ami egész korrekt még most is, csak kicsit kikopott a párnázás
[ Szerkesztve ]
-
dbala
tag
Nekem is nagyobbat kellett vennem, mert az L-es combban nagyon szűk lett volna, az XL is feszül de tűrhető, de a dereka meg nagyon nagy. Nekem másik nadrág alá kell, így tűrhető.
De nyugodtan visszaviheted, nekem is mondták, hogy ha nem jó a méret, blokkal 30 napig vissza lehet vinni. -
zoli03
őstag
Keményebb XC/AM felhasználásra milyen felnit ajánlotok? 32 lyukasnak kell lennie, és jó lenne, ha 500 g alatt lenne.
-
Bicskás
tag
Sziasztok, legyetek kedvesek mondjátok meg a féktárcsa típusát !
http://m.jofogas.hu/veszprem/Cannondale_mtb_31002044.htm
Köszönöm.
-
addikt
válasz fery02 #48441 üzenetére
Közben kipróbáltam ezt a jóval szélesebb belsőt, mert olvastam gyakorikérdéseken, hogy igazából a gumi anyag jellege miatt nem igazán számít a szélesség.
Még javasolják is, hogy 1 mérettel érdemesebb általában szélesebb belsőket venni adott kerékhez, a ballonosság miatt.Szóval beszereltem ezt a Teszkós belsőt az első kerékbe és ~4,3 bar környékre fújt kerekekkel letekertem a délután folyamán 77,7 km-t mindenféle gond és probléma nélkül.
Leközelebbi Teszkós kiruccanáskor tudni fogom, hogy hol kezdjem a beváráslókocsiba pakolást.Ja és hogy ne maradjak kérdés nélkül.
A lassan fél éve meglévő cross trekking bicajom mostanra nagyon átszoktatott, hogy inkább jobb minőségű aszfalt utakon menjek, ezért pár hete már csak is lock-olt rugózással tekerek.
Lehet ezzel bármiféle roncsolódása az első villának (akár teleszkópos rész, akár más) vagy azért néha menjek vele rugózós módban is?[ Szerkesztve ]
-
gyulank
addikt
Jobb a telszkópos bicikli, mint a teleszkóp nélküli? Ha mondjuk használt rugós teleszkóposat vennék, az jobb mint a teleszkóp nélküli, vagy csak újonnan jobb? Úgy kérdezem, hogy errefelé nagyon kátyús az út, és lejtős is.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #48516 üzenetére
Lepd meg eggyel, légy úriember!
-
Zebu
addikt
Nekem van 700-zas szériás Btwin. 6-8 óra után már az is nyom
MÁS: Egyik ahver 193cm és kb 85cm-es lábhossza van. Igazi gibbon forma Mekkora cross trekking vagy 29-ert próbáljunk neki? Én 183 vagyok, 83 belső lábhosszal. Ez is rövid, de nekem 56-os országútim és 18-cas MTB-om van. Neki nagyobbra tippelnék. Viszont mivel ennyire rövid a lába, nem tudom mennyivel. alapból trekkingből 58-60-ra gondoltam, 29-erből 21-re.
[ Szerkesztve ]
-
Kephamos
addikt
Milyen sebességmérőt érdemes venni? Esetleg van olyan, ami Stravaval összebarátkozik? Vagy ne foglalkozzak vele, hanem vegyek valami olcsót és Stravát bízzam a telefonra?
-
priusz
aktív tag
Kipróbáltam ma a Lidliben kapható cipellőt, hátha valakinek számít az infó:
- mérethelyes (a legtöbb biciklis cipőből nagyobb méretet kell választanom, sokszor két számmal is)
- kényelmes
- szerintem egy picit nehéz, ezért a fűző és tépőzár kombó kevésbé tartja a lábat hosszabb távon.
Összességében az olyan kezdő hobbistáknak mint nekem, megfelelő.Reggeli látkép (elzavartam 50 japán turistát )
Könnyu dolog bölcsnek lenni. Csak gondolj valami butaságra, aztán ne mondd ki!
-
fpeter07
veterán
Nem igaz a kijelentesed. Egy 40-60 mmes teleszkop egeszen nagy komfortot ad a merev villahoz kepest. (Szegelyeknek nagyon jol erezheto a kulonbseg.) 29er eseten, ballonos gumikkal mar lehet lefele is csapatni merevvel, ugy hogy a godrok nem verik ki a kezedbol a kormanyt. Raadasul a teleszkop esesektol is meg tud vedni.
-
ivana
Ármester
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Van anyumnak egy ilyen 26-os kerékpárja. Semmi komoly dologra nem használja csak a helyi kis városban jár el postára vásárolni munkába stb. Különleges igény nincs csak ne keljen már mindég javítani az lenne a cél.
[link]Kellene rá lánc. Milyet ajánlanátok? 2500-3000Ft-nál többet nem szívesen adnánk ki érte. Vagy mindegy milyet veszek?
Kellene közép rész is mert ha jól tudom golyós kosár van benne és azt elég sűrűn kell cserélni. Itt milyet ajánlanátok? 4000Ft-nál ne legyen több.
Illetve még szükség lenne komplett első és hátsó kerékre mert ami most van meg venni szoktunk felnit abba mindég nyolcas lesz. A hátsó kerékre gondolom a régi kerékről átlehet tenni a fogaskoszorút. Vagy tévedek?Úgy összesen 25ezernél többet nem szívesen költenénk rá erre a kisebb felújításra. Megoldható ekkora összegből ?
Előre is köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
dbala
tag
Használ valaki belső nélküli rendszert? Mi az előnye a hagyományossal szemben?
Szoktam nézni mostanában ezt a youtube csatornát: GMBN Ezek angolok, hogy rossz oldalon vannak a fékek?
-
ivana
Ármester
válasz Directors #48645 üzenetére
Lánc: Shimano nexus lánc elég jó és viszonylag olcsó
Mono: Szerintem bármilyen mono jó lesz, nem kell valami nagy dolog ide, suntour, alap shimano. A kínai noname cuccokat viszont hagyd.
Kerékszett: első kereket könnyen tudsz szerezni. A kontrát hátul viszont át kellene fűzni szerintem, kontrás kerék nem annyira gyakori
A hajtás nagyon cápafogasnak tűnik szerintem egy használt fixi hajtás is belefér ebbe a keretbe az olyan 4k. -
gyulank
addikt
Írtam, hogy mire. Nem hittem, hogy túl kell definiálnom a kátyús utat ahhoz, hogy ne sima útra gondolj, vagy, hogy tudd milyen útra gondolok. Pont azért kérdeztem, mert olvastam olyat, hogy az újon még érezhető, de később csak olyan, mintha egy kotyogó merev lenne. De alapból normál útra volt kihegyezve a téma, hogy semmi értelme. Én viszont nem csak normális úton, sőt főként folyamatosan kátyús úton megyek, és érdekel, hogy ilyen úton is értelmetlen-e. Főleg, mivel megszakadt a menet a kormánynál, és beleszakadt a csavar is, így szét se tudom szedni, cserélni se tudom.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64
-
gyulank
addikt
Ebből mit kellene megtudnom? Egyrészt nekem a villa menete kotyog, másrészt ki akartam venni az alátétet, hátha rá tudom szorítani, de nem mozdult meg az imbusz kulcs, csak kormányt rögzítve, kulcsot meghosszabbítva 2 kézzel, majd beletört a csavar úgy, hogy előtte kicsavarodott vagy fél centit, és a feje, + vagy 10 centi letört, a cső mélyén meg kiáll vagy 1 centis csonk.
De ha ki tudnám cserélni, akkor sem tudom, hogy telós jobb-e vagy nem, de mivel nem tudom, így lehet, másik biciklit kell vennem, akkor meg már nem csak a villa lenne telós, ha az jobb. De nem tudom, hogy jobb-e, meg nem-e gyengébb, meg nem tudom, hogy kéne rá csomagtartót, és sárvédőt tenni.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22631.2361 Ubuntu 23.10 x64
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- További aktív témák...