Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Sirandrish #4738 üzenetére

    Ott indul a dolog, hogy 150k-ért nem nagyon kapsz olyan első telót, amivel egy közepes FR pályán ésszerű körülmények között le tudsz jönni többször, több éven keresztül, körönként 3 elcseszett ugrással, csőrössel, akármivel. Aztán kell egy váz, ami nem nyeklik szét alattad az ugrásoknál, sziklákon, stb., Ez legyen 150k, kell bele egy rugóstag, 100k. Hajtás mindennel együtt legyen középszintű, pl. SLX, mondjuk 150k (egy XTR hajtómű magában 160k...). Két kerék, amit nem úgy néz ki, hogy ha ránézel, tojásba ugrik, hanem amit lehet ütni-vágni, emberfej nagyságú sziklákon mosolyogva átgurulni velük, stb., és ha nem muszáj, ne legyenek kő nehezek, az agyak ne rágódjanak be két havonta, stb., na ez is 100k alsó hangon, két jó fék szintén, mert nem árt meg is állni néha. Ez 750k, és nem egy csúcsgép azért, mert minden téren van hova fejlődni. Persze mindezt össze lehet hozni 4-500-ból is kényelmesen. Ez persze FR, amiről beszélek. Outin, XC-nél, enduronál, CX-nél, stb. nyilván egészen mások a szempontok.

    De mindezt tök klafán megírtam már anno, szal tessék, itt részletesebb infókat is találsz, hogy mit, miért, mennyiért.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák