Új hozzászólás Aktív témák

  • -=RelakS=-

    veterán

    válasz anorche1 #22914 üzenetére

    biztos, hogy az a bovden nyúlt meg, és nem a fékpofák fele kopott el?

    Amúgy meg én v-fékre:
    Fék szétakaszt, fékkaron az állító csavar teljesen becsavar.
    Féknyergek összenyom kézzel, fékpofa kívánt irányba állít, imbusz meghúz. Ezt mindkét oldalt. Ez lesz a behúzott állapot.
    Behúzott állapotban olyan szorosra húzod a bovdent, hogy még éppen be lehessen a bovden pipát pattintani a kengyelbe: ez eléggé előfeszíti a rendszert.
    Ezután fékkar meghúz párszor, majd a féktestek asszimetriáját a kis állító csavarokkal kiigazít. Ha nem tetszik a fék fogáspontja, akkor: Ha túl korán fog, vagy olyan későn, hogy koppan a markolaton, akkor bovden lazítás/meghúzás. Ha későn fog, de nem koppan, akkor az állítócsavart a fékkaron kijjebb teker.

    Remélem, nem maradt ki semmi.

    [ Szerkesztve ]

    Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

Új hozzászólás Aktív témák