-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
addikt
válasz Runner_fxr #151351 üzenetére
Nyilván. De nem is feltétlen a 30 ezresre gondoltam, hanem az 5 ezres és mondjuk egy 15 ezres között én nem látok nagy különbséget
Run&Ride
-
őstag
válasz Runner_fxr #151351 üzenetére
egyrészt ugye 5 ezerért nincs inmold sisak, a legolcsóbb hazai garanciális az 9900 forint
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #151353 üzenetére
10 alatt szerintem sincs igazán biztonságos sisak,de 20 körül már akármilyent találsz,óriási a választék.Arcvédős természetesen drágább,de 50-60e (és még több) szerintem is indokolatlan,főleg úgy,hogy idővel tudtommal a polcon is elveszíti jó tulajdonságait,egyetlen nagyobb ütés után meg cserélni ajánlják.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz Zsohi #151276 üzenetére
Óó, hát ez remek, fun fact, a TL gumikat többször kell fújkálni mint a defektes belsőt .
Nekem nem lesz lapos, ha így lenne akkor nyilván elcsesztek valamit, de ebből szép lassan szaladnak ki a tized barok. A felni az nem volt olcsó, ha már tippelni kell, akkor a schwalbe külsők lehetnek kicsit nagy hibahatárral gyártva.
Lehet megérte volna abból is a drágábbat venni, de ki akartam próbálni ezt a márkát, és a 80 euros árért meg inkább maxxist kell venni.
Amúgy nem tudom ti hogy amortizáljátok a gumikat, de nekem az xking, 2.4 elöl +7000km-t megtett, és szinte nem is kopott jelentősen, hátul az ikon és az előző race king már viseltesebb volt, de előbbi, még simán elmenne 2-2500-at pedig olyan 6500-7000km körül lett terhelve tavaly nyár óta, ez természetesen vegyes használat mellett ahogy illik."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151355 üzenetére
Még mindíg kitartok a véleményem mellett, hogy nem a gumi és nem a felni a ludas, hanem a szelep, felniszalag vagy tej és hogy én nem bíznám arra a szervizre többé, amelyik így összegányolta.
"Lehet megérte volna abból is a drágábbat venni, de ki akartam próbálni ezt a márkát, és a 80 euros árért meg inkább maxxist kell venni"
Ezért a nyomásvesztésért szinte biztos nem a gumi a hibás és a drága Maxxis-al sem értek egyet, az enyém ott porosodik a műhelyben, ha tehetem soha vissza nem rakom a bringára . Mondjuk el is kopott rendesen, minden aszfaltozás után csak néztem, ahogy szinte fénysebességgel fogytak róla a bütykök. A Schwalbe megvan 5 hónapja és most kezdett jól láthatóan kopni, ami nálam nagyon jónak számít . Szerintem adj egy esélyt a Schwalbe gumiknak, hosszú távon majd kiderül megfelel-e a te stílusodnak és ennek a nyomásvesztésnek az okát én első blikkre valahol máshol keresném. Én már a második szett gumit nyúzom tubeless-el, első két alkalommal, amikor összeraktam a "rendszert", nálam is eresztett, de egyszer sem a gumi miatt.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
És akkor bemutatom az ájdi háromszázhatvant a maviktú.
Átalakítottam gyorsszárasra,még majd a láncvonallal kell játszani mert 11-es sort is fogadó kazettára szánok tízes sort,így a láncvonal kintebb kerül,amit egy távtartóval orvosolom majd. Amúgy nem kell ide semmi szerszám kérem szépen,fogod és lendületből lehúzod a kazettatestet mint a sz@rt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #151358 üzenetére
Kíváncsi vagyok beválik-e és milyen a hangja. Sokkal tartósabb konstrukciónak tűnik, mint a hagyományos.
Toobee: valszeg trialboj-nál olyan a terep, hogy nem koptatja a gumikat... meg lehet, hogy ezeknek a gumiknak, amiket használ, keményebb az anyagösszetétele, mert gyors xc gumik. Én amúgy mostanában azt vettem észre, hogy a hosszú köves-kőfolyásos mászásoktól kopik a legjobban nálam, sima erdei utakon, döngölt földutakon talán a legkevésbé.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fpeter79
csendes tag
Sziasztok! 27,5" kerékszettet keresnék.
Paraméterek:
27,5" átmérő
O.L.D. 100/135 mm QR
Tubless ready felni (az sem baj, ha már "tubless-esítve van")
Center Lock
Sor és tárcsa nem szükséges
Deore XT szintű agy.Ha van valakinek eladó, kérem jelezze.
Üdv.:
Péter[ Szerkesztve ]
-
-
6030D
Ármester
Olcsó sapi. Ez volt ma rajtam, 13 fokban még szinte meleg is volt, de a szél nem fújt át rajta. Boltban is ennyibe kerül, ahol van készleten, de ma 5000 Ft felett ingyen szállítanak. A másik fajta sapkából is van itthon, azt tavaly vettem futáshoz, de a teteje hosszabb, sisak alá nem jó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz zsocy #151270 üzenetére
-néha beugrik 2 nap után, hogy valamire nem válaszoltam, pedig akartam -
A latex nagyon jó, ha zöld, vagy rózsaszín belsőt szeretnél. Amúgy fogalmam sincs, ha érzek valamit, az belemagyarázás, vagy valóban létezik.. ha keményre fújom (2 bar fölé, amit mostanában nem szoktam), más a hangja, mint a butylnak . Tényleg franc se tudja, még azt sem tudom mondani, hogy újból megvenném-e, vagy sem. Mivel már van, ezért használom, most épp a gravelben, de csak az egyiket, mivel a másik elkezdett komolyabban ereszteni, lehet hogy szelep, de nem vacakoltam, kicseréltem egy hagyományosra (nem találtam meg a lyukat). Ja, Michelin van, nekem nem olyan vészes a pumpálásigénye, állítólag a Vittoria jobb. És abból van 29es, míg Michelinből vagy nincs, vagy csak nem kapni sosem. Ezért a 26x akárhányas megy a 29-esbe is, ami kicsit vacakolós felrakásnál, mert nyújtani kell Ezt igazán nem ajánlom jó szívvel, akkor inkább Vittoria, meg annak asszem menetes a szelepe. Defektem még nem volt vele, de idén kábé mással sem . azt nem tudom, javítani milyen lenne, és hogy akár latexes, akár mentes lötty jó lenne-e bele. Hamarosan mennek fel a "téli" Nobbyk a montira, esélyes, hogy a latex is, hogy ne kelljen összekenni a felnit. Vagy meglátjuk (a külsők nem tubelessek, és nem fogok másikat venni erre a télre).. 10 EUR/db-ért elviselhető szerintem, de úgyis a tubeless az igazi. Ez akkor jó, ha... mikor is? ja! ha el akarsz költeni 10 eurót belsőre, ÉS rózsaszín, vagy zöld belsőt szeretnél. Egyébként ha tönkremegy, qrvajó csúzligumit lehet belőle gyártani.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz robee19 #151365 üzenetére
A hangja nekem másodlagos,de így gumi nélkül teljesen más lehet mint beszerelve,olyanok az agy,küllők meg a csupasz felni mint valami hangvilla.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz ZolkoW #151366 üzenetére
Köszi szépen a választ, igazából én sem gondoltam hogy akkora különbség lehet, csak valamiért mozgatta a fantáziámat. Szerintem akkor kihagyom, az hogy rózsaszín annyira nem mozgat meg, az ára meg átlagban kb 3 szorosa a sima belsőknek. Akkor már inkább tubeless, csak az jóval nagyobb rákészülést és anyagi befektetést igényel.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz HKorn #151352 üzenetére
Pedig van. Egy neves gyártó általában nem csak arra törekszik, hogy épp megugorja a kötelező teszteket, hanem ezeket túl is szokták teljesíteni, pláne a közép és felső kategóriás sisakok. A 15-20 ezres kategória, kb a belépő szint egy neves gyártónál, de már ezen is látszik ha egymás mellé teszed egy mondjuk alap decathlonos, vagy aldis sisakkal, hogy igényesebb a kidolgozása. A külső héj is szeret elválni a noname sisakokon. És mondjuk ha szeretnél hozzá szivacsot, csatot, fejkerület állító bizbaszt, majdnem biztos, hogy lukra futsz. Míg egy márkás sisakhoz van minden. Én úgy gondolom, hogy a fejünk megér annyit, hogy nem vesszük meg a legolcsóbb vackot, amit csak kapni lehet, hanem legalább egy márkás sisak gyártó alap modelljét választjuk.
Hasaggymeg: Végül mégis csak Mavic lett a DT helyett?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #151369 üzenetére
Győzött az újdonság iránti kíváncsiság (ID360),az ár (ez átütősen,egy slx sorral és KMC lánccal együtt lett annyi mint a DT lett volna csupaszon) és a neten olvasottak,látottak. Az idő pedig majd megmondja jó döntés volt-e,de nem hiszem én leszek akinek a kerék bizonyul majd a szűk keresztmetszetnek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
robee19
tag
válasz Hasaggymeg #151367 üzenetére
Természetesen, de én is kíváncsi vagyok milyen lesz beszerelve majd.
-
Zsohi
őstag
válasz trialboj #151355 üzenetére
Felsorolni se tudnám mennyi mindennel próbálkoztam én már a tubeless témakörben és ahogy én látom teljesen mindegy mit veszel. Azonban jelen pillanatban a DT Swiss szalagot és szintén DT szelepet tartom a legjobb megoldásnak az új V2-es Conti külsőkkel, UST peremű felnikkel(ma már szinte az összes TL-ready ilyen). A DT szalag helyett a Gorilla és a Kapton szalag is jó, ha az árat is számításba vesszük.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
samujózsi
tag
Hamár sisak a téma. Volt szó rovarhálóról.
Elvben jó ötletnek tartom, korábban kizárólag olyat vettem.
Tavaly nem találtam megfelelőt, így háló nélkülit vettem.
Eredmény: azokon a lyukakon, ahol a háló védeni szokott még nem próbált bejutni muslicánál nagyobb lény. Ellenben hátrébb volt egy darázs, egy ami bármi lehetett, mert csak hallottam, nem láttam és pár száraz falevél.
A darázs és az UFO csak érintett és távozott, a leveleket sajnos nekem kellett kiszedniViszont olyan helyeken, ahol az itteni montisok többsége jár, én nem szoktam előfordulni, ott lehet, hogy több haszna van.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #151374 üzenetére
Én pont 2 éve hordok sisakot aszfalton,erdőn,mezőn (~15e km),háló nélkülieket és eddig egy csípést kaptam a fejem búbjára,amit a háló sem védett volna ki.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #151375 üzenetére
Igen, kb én is ezt tapasztalom.
Meg tovább gondolva a dolgot, a rovarok csak akkor nem kerülik el a biciklis fejét, ha nem tudják. Az meg, ismerve ezeknek a dögöknek a fordulékonyságát... hát elég valószínűtlen. Szerintem. Biztosan van ellenpélda, de nem tűnik annyira fontosnak, mint amennyire hangsúlyozták az első sisakom vételekor.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #151376 üzenetére
Gondolom aki egyszer megégette magát a teával (mondjuk belehajtott egy méhrajba) ma már a joghurtot is fújja,de én,az én sebességeimmel nem érzem indokoltnak. Ugyanakkor faág már állt úgy bele fejbőrömbe,hogy úgy kellett kihúzzam...de hát az valszeg. a rovarhálót is vitte volna.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz samujózsi #151374 üzenetére
Szerintem: olyan sisakot kell venni, amin nem a fejed közelében, belül van a háló, hanem kívül, a külső hély közelében, mert így nem lapul rá a hajadra és nem rontja a szellőzést. Pl ezeken nem hiszem, hogy zavarja a szellőzést a háló: [link] [link] [link] , ezeken meg tutira igen, ilyent nem vennék: [link] [link] [link]
Én amúgy bogárháló nélkülit használok és terepen egyáltalán nincs is szükségem rá, de hosszabb aszfaltos körökön, tipikusan lejtőn mindíg (!) berepül valami a sisak alá és marhára idegölő, ha emiatt állandóan meg kell állnom a lefeléken, szal nekem a következő sisakom valszeg bogárhálós lesz.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #151356 üzenetére
Ha igazad van az már csak azért is rettentő elszomorító, mert ha ennyit nem lehet rábízni egy szervizre, hogy egy kereket össze rakjon, aminek az a dolga hogy forogjon akkor mire valók az ott dolgozók? Azért nem atomfizikáról van szó, de ha most én 0 tapasztalattal nekiállnék szórakozni, valószínűleg rosszabb eredményt kapnék mint ami jelenleg van.
Legalább ilyenkor igazolódik a feltételezésem, hogy ebbe a városba még nem szabad pedelcet hozni, mert ha 1x bármi baja lesz 237km-re van a legközelebbi szerviz (BP)
(#151357) Toobee
Az szép, de gondolom te nem xc-re használod mert ha igen akkor valamit rosszul csinálsz A hátsó ikon, nyilván sosem volt egy tapadás bajnok, de teljesen korrektül tartotta a lépést az endúrósokkal a lefeléken (felfele nyilván mindenkit megevett), az első meg nagyon szépen tapad még most is, egészen addig a határig ahonnan már nem, cserébe bitang jól gördül az aszfalton, és igen, ez mindkét gumi drótos, legolcsóbb verziója.
(#151358) Hasaggymeg
Zsivány kis szett, képet a feliratról az oldalán, ha neked nem kell küld el, feldobom én a szekérre, rettenet zavar hogy fekete, ráadásul a felső része tele van mikro repedésekkel v karmolásokkal. Tejet bele, és lássuk neked mekkora az utánapumpálási együtthatód, ez a 2x annyi kell pumpálni mint a belsős rendszert, szerintem nem túl előremutató fejlesztés
(#151373) Zsohi
Hát akkor ez így marad, és reménykedünk hogy egyszer valahogy belerohad abba a kis lyukba valami, és talán nem ereszt vissza 1 barra 2-3 naponta."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #151380 üzenetére
Toobee endurós,negyedét megtett kilométereinek csúszó hátsó gumival teszi. A kerékről egy kis matricát szedtem le,mely a regisztráció esetén 3 év teljes körű garanciára hívta fel a figyelmet. Tyúkbelesíteni meg egyelőre nem szándékozok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151380 üzenetére
A szervizekkel az a baj, hogy nincs lehetőségük-idejük addig tökölni a bringáddal, amíg tökéletes lesz, csak összedobják és vagy jó lesz, vagy nem, aztán ha nem jó, akkor visszaviszed és ha jó fejek, akkor remélhetőleg belátják, hogy nem csinálták meg rendesen és másodjára összerakják ingyen. Ez ilyen, egyszerűen bármennyire jó egy szerviz, sosem fognak annyit p*csölni a kerekeddel, mint te tennéd otthon, mert ők nem csak a te bringáddal kell foglalkozzanak, hanem 1000+1 másikkal is. Szal ők összerakják és ha másnapra ereszt, megszívtad, de ha te rakod össze és ereszt, akkor szétkapod, jó eséllyel sejted, hogy hol cseszted el, újracsinálod és jó lesz, ráadásul következő alkalommal jobban figyelsz arra amit elszúrtál. Pl. nálam a hátsó szelepnél oda kell figyelni, mert ha picit nagyobb a lyuk a felniszalagon, valamiért ereszti el a levegőt. Ezt az első összerakáskor megjegyeztem, de ha egy szerviz rakná össze, valszeg minden egyes alkalommal elcsesznék, mert egyszerűen ők nem tudnak erről az egyéni apró hibáról.
Mielőtt a fejemet venné valaki, hogy a szervizek ellen vagyok, megjegyzem, hogy nem így van, de a tubeless szett összerakását pl. én sosem bíznám rájuk. Még ha tökéletesre sikerül is már elsőre, akkor is ott van még a tény, hogy minden gumi és tejcsere miatt állandóan be kell vinned a szervizbe, pedig belsős rendszerrel az ilyen alap dolgokért eddig eszedbe sem jutott bevinni, mert simán megcsináltad otthon.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Hasaggymeg #151354 üzenetére
van azért, ott a Lazer Compact, javasolt fogyára 10.990 online simán bemegy 10 alá... mind a CPSC mind az uniós CE előírásoknak megfelel. vagy a Bell Crest, a Giro Skyline 2 például.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
pont agyalok, hogy mi legyen a tubeless kerekeimmel... megjöttek az új agyak, hamarosan kerék lesz belőlük, ezért a most TL kerékszett megy bele a gravelbe, ahol a helye van. Azon használhatnám TL módon az "új" WTB "4 évszakos" gumikkal, de most fogok görgőre váltani. Akkor ha ott állnak, figyelnem kell rá, hogy párszor megforgassam őket, és pumpáljak beléjük (még nem tudom, milyen sűrűn, ezeket még nem próbáltam belső nélkül). Egy fecskendővel gondolom át lehet fejni a tejet egyik kerékből a másikba. Ki nem önteném csak úgy, nem szeretek pazarolni, még ha nem is óriási összeg. Elrakni befőttesüvegben kicsit furán hangzik Az új gummák, amik kerülnek az új felnikre, nem TL kompatibilisek, legalábbis nem hivatalosan... vagy összerakom őket mégis TL módon, és legalább kiderül, működik-e, vagy felhasználom a gravelbe, talán néha mennék is vele télen, akkor nem hiábavaló, de nem akarom kiönteni csak úgy. Mondjuk mostantól a montit tervezem többet használni... de amikor egyszer régen hagytam túlságosan leereszteni a TL gumikat, azok is sima drótos Schwalbék voltak, lehet, hogy ott azért gyorsabb ez a szivárgás - bár ott sem volt elég egy hét a leeresztéshez, az tuti.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
JA! Sram DUB téma: olvasgattam, mivel érvel a gyártó
Az az érdekes, hogy a csapágyak tönkremenetelét ők is a korrózióhoz kötik (ez ott került elő, hogy a BB30-nál, de még a GXP-nél is tartósabbat akartak létrehozni). És az angol Superstarcomponentsnél is azt olvastam, hogy azért nem használnak rozsdamentes csapágyat, mert előbb elkopna, mint amilyen gyorsan egy nem rozsdamentes, de rendes anyagból lévő beáll a rozsdától. Már persze, ha a tömítések kint tartják a vizet, gondolom. Szóval ez kulcskérdés a gyártók szerint is.... akkor lehet értelme még egy ócska kerámiacsapágynak is. Valamint a saját urbánus legendám szerint (csak a képeket nézve, és a 28.99 mm-ből gondolom ezt) elképzelhető, hogy az egész lényege egy ugyanolyan műanyag közdarab, ami a Shimano Hollowtech, és a GXP csapágyak és hajtóműtengely között is van... Azt meg mújus óta tudom, hogy a BB30-as tengely és a csapágy között nem csak a víz, a sár is bekúszik...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #151384 üzenetére
Kipattintod a gumit, leraksz egy tálkát vagy nagyobb kupakot, az ujjaddal/valamivel megnyomod a gumi peremét, hogy legyen kiöntőke alakja, és kiöntöd a tejet. Ha van segítséged, akkor tuti nem fog mellé menni, vagy nem ütsz bele a kupakba. Aztán mehet vissza a másik gumiba.
Hasaggymeg: múltkor megszóltad, hogy jó kopott már az én hátsó gumim is. Most megnéztem, akkor olyan 1800 km körül lehetett. Pedig aztán én nem faralgatok...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
Köszcsi mind2töknek, de azért lehet hogy előre beszerzek egy fecskendőt is, mert még nincs. Aztán egyszerre egyet csinálok meg, és megvárom a másnapot .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bringasisti
őstag
válasz ZolkoW #151385 üzenetére
Azért ez a rozsdamentes csapágy hogy hamarabb tönkremegy egy legenda, nyilván a gyártó megmagyarázza hogy azért puha hogy ne fájjon mondta a 80 éves bácsika. Van gép ami 24/7- ben dolgozik és ott azért más az igénybevétel mint a bringán. Meg ott van a keménykrom technológia ha valaki nagyot akar alkotni.
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #151383 üzenetére
Megközelítőleg írtam.
(#151386) 6030D...igaz is,nem szégyellsz olyan kopott gumikkal járni?! Felhasználástól erősen függő lehet a kopás is,ha nyomod neki felfele,meg lefele,aszfalton is,és állatkodsz,hamar elkopik,ha meg nyuggeresen tolod akkor értelemszerűen tovább is tart...aztán persze ott a gumi összetétele,talajok melyeken használod,testsúlyod,nyomás a gumikban meg még biztos sok egyéb befolyásoló tényező.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #151390 üzenetére
Nem tudom, viszont ha nem is drága, akkor nem nagyon értem, mi miatt választják mégis a rozsdásodó anyagút... [link]
Ja, biztos, mert Steel Is Real, és ha nem rozsdásodik, akkor nem is acélBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
dellfanboy
senior tag
válasz Napfénysüti #151371 üzenetére
mi a tipusa/markaja annak a 60k-s sisaknak?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #151358 üzenetére
Nem kaptál hozzá távtartót? Eredetileg kéne lennie a Mavic dobozban!
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #151391 üzenetére
testsúlyod ... hát kösz!Most olvastam el rendesen, túlsúlyt olvastam elsőnek.
Egyébként összehasonlítva egy RaceKinggel, ez a Scylla tényleg hamarabb kopik. Ami ugye nem feltétlen rossz, mert valami vagy tartós, vagy tapad, a kettő együtt nem lesz. Most lehet, hogy lesz közelebbi tapasztalat valami EXO gumival, mert a múltkor linkelt FullDynamix bringás srác olyat tervezget venni (valami kell a hétvégén vásárolt XCM1200 kerékre ), majd jól kifaggatom mi a véleménye, meg elkérem egy körre. Ő pl most a CrossKinget cseréli le, mert valamiért az eddig tökéletesen működő gumi elkezdett csúszkálni elöl. Pár hónapos gumi, nincs elkopva, a nyomást is nézte már, de esett miatta két nagyot, így mennie kell.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Energiaital topic
- BMW topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- World of Tanks - MMO
- Autós topik
- Drón topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Politika
- További aktív témák...
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Tidradio td-h3 rádiót keresek!
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest