Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pittlaren
csendes tag
válasz jjeahh #116027 üzenetére
Én ezt a KLS (Kellys) markolatot nyüvöm, teljesen jó. A korábban használt mintás gumimarkolattal vallatni lehetett volna, ez egyrészt puha, de nem olyan mállós, szétjövős módon, másrészt viszont jól bele lehet kapaszkodni.
(#115996) Ironizer Grat a masinához, remélem sok örömöd lesz benne.
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
flash-
veterán
válasz Mezga Aladár #116050 üzenetére
persze, de valami alapján csak kalkulál így pulzusmérő nélkül,de ez egy óriási bullshit szerintem...
-
Zola007
veterán
válasz flash- #116053 üzenetére
oxigénfelvétel (VO2), leadott teljesítmény (watt) és HR nélkül nem lehet anyagcserét számolni
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #116047 üzenetére
az nem Kcal? mármint ahogy nézem az átváltást, a ~190KJ-r írja a kb. 800 Kcal-t.
Most megnéztem, 50 perces spinracing alatt volt nekem 800 Kcal, igaz, ott is csak HR mérés volt, meg ismerte a progi pár adatomat, szóval nem gondolom, hogy űrtechnika, de a saccolásnál talán több. Szóval szerintem más mértékegységben nézted valamelyiket..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz nismoka #116049 üzenetére
Kösz, de ha vastag, akkor már alapból kiesik...
pittlaren: Hm, a KLS cuccokban eddig csalódtam (occó kínai átcímkézve), de ezt lehet bepróbálom, nálunk van Kellys bolt, szal valszeg ilyent is lehet helyben kapni, ma szétnézek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz gabro0 #116056 üzenetére
Mintha mondaná is az elején hogy edzőkerék. Egy ilyen Basso Diamantét versenyen tuti magasabb peremű karbon kerékkel hajt. Mondjuk azzal mindjárt fel megy az ára 400.000 - 1.000.000 forinttal.
Amúgy ez a Diamante váz önmagában egy vagyon, pont most olvastam az idei modellről. Talán ezek még tényleg olaszban is készülnek.
Més que un club!
-
chubby2o6
senior tag
válasz Runner_fxr #116035 üzenetére
Rosszul tudod, de ezt nyilván nem itt fogjuk kivesézni.
-
6030D
Ármester
válasz StLui #116052 üzenetére
Milyen külsőd van? Nekem egyébként az elsővel soha semmi gondom nem volt, a hátsóval egy hétig foglalkoztam, hogy tartsa a pincében a nyomást. Azóta is az fúj ki néhol menet közben. Meg kellene már tanulni biciGlizni.
flash-: ahogy írták, több adat kell ahhoz, hogy lehessen kalóriát számolni, alapból a Strava csak a súlyoddal és az életkoroddal számol, amit megadtál. Meg a sebesség, szint, idő. Ha nem barometrikusan méred a szintet, már ott belecsal sokat. Nekem pl a tegnapi menet 1230 kcal lett, 1,5 óra, 142-es átlagpulzussal, a vasárnapi verseny meg 900 kcal/óra, 153-as átlaggal. Egyébként meg ösztönöz a Strava, azért mutat mindent pluszban. Olyan, mint az edzőtermi futópad. Aki a kalória miatt edz, az csak azt látja, hogy de jó, milyen sok, megéri csinálni.
macy: munkába járni miért kell fully? Ha csak nem az erdőgazdaságban dolgozol.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #116060 üzenetére
Bár ez nagyon témán kívüli,ráadásul erős indulatokat gerjesztő téma,annyit azért leírok,hogy sehol a világon nem szeretik azokat akik a törvényes rendet kérdőjelezik meg,akármilyen is legyen az a törvényes rend.Lásd pl. Assange esetét,mely bár nem pont ilyen,azért pontosan megjelöli azt a határvonalat ahol a demokrácia véget ér...mindenhol a világon.Tomcat nekem is rokonszenves,hisz próbálja elvégezni azt amit az általunk fizetett intézmények nem hajlandóak,de látod amint kilép a hatalom által megszabott keretekből,vagyis nem a megszokott (mellesleg elég sz@r) úton próbálja rendőrségi,bírósági stb.ügyeit intézni,magát az intézményeket,azok képviselőit bírálva,támadva,annak hiányosságaira hívva fel a figyelmet,public enemy No.1 lesz a mindenkori hatalom szemében...még Geréb Ágnes jutott eszembe,szerintem az ő esete is hasonló,még ha nem is éppen az állam ítélkező/végrehajtó szerveivel is áll szemben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #116061 üzenetére
Olvasgatva tjúblessz mizériáitokat,egyre világosabb,hogy ennek legfeljebb versenyszinten van értelme,ahol tényleg helyezésedbe kerülhet egy rosszkor jövő defekt,és a maximális tapadás is létfontosságú,de semmiképp amatőr vonalon,ahol több vele a macera mint amennyi valós előnyt hoz ez az egész rendszer. Az az érzésem,hogy vagy nincs kiforrva még,vagy pedig valami más fogja hamarosan leváltani ezt a takonnyal való bohóckodást.Szerinted?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz chubby2o6 #116060 üzenetére
Ebbe tényleg nem szeretnék jobban belemenni, mert ha leírnám úgy tényleg a véleményem a balliberó oldalról, meg úgy az egész politikáról, akkor kapnék egy jókora kitiltást. Nem akarom én Orbánt védeni, mert bírálni lehet őket is, de ami ma megy az EU parlamentnek nevezett kuplerájban, az minden csak nem törvényes rend meg demokrácia és hasonlók! Tudom, hogy nagy divat Magyarországba minden oldalról belerúgni, hogy itt aztán minden szar, meg diktatúra van, meg semmi sem működik, de azért érdemes lenne végig gondolni, hogy mit művelt a balliberális "elit" az országgal és honnan kellet visszahozni az országot. És azt is érdemes megnézni, hogy miféle ámokfutást végeznek a liberálisok szerte Európában!
(#116062) Hasaggymeg: Van benne igazság!
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #116063 üzenetére
Nekem olyan 750 km-rel ezelőtt betöltötte Runner a Stan's folyadékot, kapott Stan's szelepet és felniszalagot hátra a gép, az elsőt nem piszkáltuk, csak öntöttünk bele olyan 50 ml körüli folyadékot, és kész. Használom, megyek vele, nulla defekt. Tekerés előtt belövöm 1,55-1,6 bar körül a nyomást, mást nem csinálok vele. Reszelt bele v-fék gumit is, biztosan itt van a kutya elásva. Nem is kompresszoroztunk, simán műhelypumpával megoldotta. Rutin meg az évek... Szóval ne parázz tőle, szerintem egy egyik legjobb dolog a tubeless, a másik dolog meg a dropper. Az is beszédes szerintem, hogy legutóbb két barátommal mentünk tekerni, mindenkinél volt 1-1 belső, én már kölcsön kellett, hogy adjam a sajátomat, mindezt egy ~30 km-es kör alatt. Természetesen nekem nem lett defektem, csak a belsővel operálóknak.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #116063 üzenetére
ez főleg akkor téma, amikor valaki először csinálja, utána már gondolom könnyebben megy. én is próbáltam, és egész egyszerűen összejött a dolog, de rájöttem, hogy néha lecserélném a külsőt, vagy vannak időszakok, amikor tök sok idő (hónapok) kimarad, ezalatt leereszt, elszökik a levegő, beszárad a lötty, nekem sem éri meg a dolog.
más, de gumi téma: tegnap kipróbáltam az új külsőimet /Schwalbe Little Big Ben 40mm/, és nagyon tetszenek! nem is volt otthon ilyen keskeny belsőm, venni kellett bele külön... sokkal jobban tetszik aszfalton a Landcruisernél.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #116063 üzenetére
Körülöttem, most mindenki azzal tekerészik, nem hinném, hogy béta lenne.
Én teljesen rutintalan vagyok, belsőt is 2-3 éve cseréltem először (47-48 évesen, 15 lennék akkor talán nem lenne meglepő) Szóval én mindenre rácsodálkozom elsőre.Még most is bizonytalan vagyok, külsőn úgy értelmezem max 1,5 bar lehet a nyomás, csak amikor "telepíted" akkor mehet 2,5-re. De most nem tudom mennyire kéne majd leengednem, 1 vagy 1,2. Gondolom belsősen azért is lett felütéses defektem, mert 1,2-re fújtam de utána el is felejtettem hetekig ellenőrizni, szóval nem tudom mennyire mehetett le.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
minas
aktív tag
válasz Runner_fxr #116064 üzenetére
"ami ma megy az EU parlamentnek nevezett kuplerájban"
Csak egy mondat erejéig:
Te véletlenül nem vetted észre, hogy mi megy ma a magyar parlamentnek nevezett kuplerájban? -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #116063 üzenetére
Pont ugyan erről megy a vita a bm fórumon. Szerintem nincs igazad, de én még kezdő vagyok tl-ben, április óta van benn. Azóta a tapasztalatok:
- az elején mindig tökölni kellett vele, de erre számítottam, mivel sem a felni sem a gumi nem kimondottan erre van. Májusban a pákozdi karikán volt nyomásvesztésem, de kétszer megálltam 1 percet pumpálni és mentem tovább.
- azután jött Szilvásvárad, ahol a remek körülmények ellenére nem kellett megállnom semmiért, körbe értem. Majd otthon vettük észre, hogy a gumi oldalfalán van egy szakadás és egy 1 mm vastag, 3 cm drót áll ki a futófelületből. Ha a hegyen a híg f*sban ki kellett volna cserélnem a belsőt... és ki tudja, a sáros belső meddig bírja kidörzsölés nélkül...
- június, júliusban nulla defekt
- július végén Zánkán kezdett megint nyomást veszteni, de mint kiderült, az mind user error (illetve a nem megfelelő setup, oldalfal javítása) miatt volt, ha kapkodok, akkor nagyon odacsapkodom a hátulját mindenhez, ezért kifúj. Feltöltöttük, napsütés, öröm.
- múlt hétvégén ismét megerősített, hogy jó ez nekem, sorban mentem el a köves szakaszokon a belsőt szerelő sporik mellett (volt Tubolito is, az olyan volt, mint egy használt koton), a vége felé ismét volt egy kis csúszkálásom hátul, amire azt hittem, hogy kb 1 baron megyek, de akkor meg miért nem üt fel semmi?! Aztán a célban nézem, hogy annyira nem rossz a helyzet. Ledöntöttem a bringát és elkezdett habzani az oldallyukon a tej. Aztán abbahagyta, aztán megint, pörgettem rajta, hogy körülöttem mindenki olyan legyen, ne csak én, aztán megjavítottuk. Azóta tartja a nyomást.
Rakok rá rendes TL gumit, ha minden igaz, jövő héten tudok is bizniszelni (nem RK...), aztán meglátjuk mit mutat.
Egyébként pont azon gondolkodtam, hogy neked illetve azoknak aki "túrázni" használják, pont jó lenne: ha összeáll a rendszer, akkor onnantól gyakorlatilag nincs vele gondod, max minden szezon elején újratöltöd. Nem rosszból mondom, de te nem is fogod 30-cal odacsapkodni a kövekhez meg a vízmosásokhoz, ezért nem fogja kifújkálni a tejet, mint nekem.StLui: 2,2-2,5-en megyek vele...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #116070 üzenetére
Nem, csak kifúj, mint írtam. Meg merevfarú, így több ütést kap. Meg végig kell menni a pályán, így inkább túlbiztosítjuk a dolgot. Zánkán 2,0-val indultam, 30 perc alatt 1 lett belőle Ja és ez a hátsó, az elsőben tök mindegy mennyi van, nincs vele gond.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #116069 üzenetére
Amint írtam,ha időre tekersz akkor nem vitásak előnyei,ugyanakkor nagyon sok defektet kell kapjak még amíg ráveszem magam,hogy azzal a trutyival megtöltsem a gumimat. Aztán meg a defektjavításnak is (ha tényleg csak havonta-2havonta van mondjuk egy) megvan a varázsa.
(#116068) minas...ugyanaz,jó tanáraink vannak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #116070 üzenetére
Gondolom függ az gumitól is,mert van olyan mint a Race King,mely a saját súlya alatt is behorpad olyan vékony az oldalfala,de vannak gumik melyeknél még a bringa saját súlya alatt sem tudod megmondani fel van-e fújva,vagy nincs,annyira kemény a tartásuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
senior tag
Nagyon jó dolog a tubeless. Már nem mennék vissza belsős rendszere. Most így gondolom.<br/>Most legutóbb is egy méretes akác tüskével közlekedtem nem tudom mennyi ideig. Simán tartotta a levegőt. Addig amíg kihúztam. A folyadék már két hónapos volt legalább. Nem tömített. A betöltött új sem. Kétszer raktam bele. A Mitas folyadéka vont most benne. Két friss töltet is kifolyt. Nem tömített. A javító kukacnak még nagyon pici volt a lyuk.<br/>Kipróbáltam a Finish Line új tubeless folyadékot. Sok helyen lehúzzák. Ennek ellenére hang nélkül azonnal tömítette a lyukat. Napok után is kevesebbet csökkent a nyomás a gumikban mint a korábbi folyadékokkal. Peremnél sem szivárgott mint a másikkal. Oldalfalon sem buborékolt.<br/>Eddig jó. Elméletileg ez nem döglik meg, mint a latexes folyadékok.<br/>Majd beszámolok a hosszabb távú tapasztalatokról.
Amit írtam is korábban hogy megszívatott a DT felni szalag. Beszakadt több helyen a küllőknél. Emiatt eresztett a szelepház és a felni között. Szimplán volt, most duplán raktam.
Ennek ellenére én elvagyok a tubeless gumikkal. Már többször simán hazajöttem tüskével. Észre sem vettem.<br/>Picit jobban is gördül és kényelmesebb mint a belsős. Ugyanazzal a kerékszettel természetesen. Ugyanabban a bringában. Persze ez lehet szubjektív. A gumi Mitas X-road 33mm. Megyek a géppel mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
No, akkor markolat fronton marad az ESI, az említett KLS, esetleg a BBB bandázs ha más nem jön be... max még lehet kipróbálom a Raceface-t, elvileg puha az is.
Fékbetétből milyent érdemes venni, ha zavar a vonyítás? Eddig shimano fémest (?) használtam, amint egy pici víz vagy pára éri őket, sikítanak, de nagyon.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz ZolkoW #116076 üzenetére
Terepről beszélünk elsősorban, remélem mindenki ezen a vonalon mozog. Szóval nem betonon kell jónak érezni, hanem az kell, hogy terüljön a gumi, hogy a lehető legtöbbet fogjon. Mikor motoroztunk simán mentünk 1 bar alatt is. Akinek volt pénze, az Michelin Bib Mousse-szal nyomta, ez egy hab, ami kb 0,8 barnak felel meg.
-
6030D
Ármester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #116079 üzenetére
Ugyanolyan műgyantásat.
(#116081) 6030D ...a próbanapon valami olyasmi lehetett azon a puccos Di2-vel szerelt Superioron,mert minden kanyarban halálfélelmem volt úgy "suvadt" lefele az első felniről,erős oldalmozgás és iszonyú hang kíséretében.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #116063 üzenetére
Ha valaki hozzá való felnit és külső gumit használ, akkor nincs semmiféle mizéria. Ha valamelyik nem alkalmas rá, akkor is lehet próbálkozni, vannak rá megoldások, de ott már jöhet a szenvedés. Én a kezdetektől belső nélkül megyek a montimmal, 6-700km alatt nem volt defektem. Kb annyira bonyolult volt megcsinálni belső nélkülire a rendszert, mintha egy belsőt cseréltem volna.
Szóval ha minden megfelelő, akkor szinte biztos, hogy gond nélkül fog működni a tubeless rendszer, és akkor csak az előnyeivel kell foglalkozni, mert hátránya nincs. -
HdRew
őstag
Sziasztok!
Ajánlott bringákat nem igazán láttam az összefoglalóban, olyan 60-70k körül városi biciklinek mit tudnátok ajánlani?
Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz zoli03 #116083 üzenetére
Pontosan. Ha meg valaki spórol a kötelező dolgokon (mint én), akkor vállalja a kompromisszumokat.
Hasaggymeg: nekem pl a legnagyobb gond az, hogy a Protection külső, amit ajánlanak hozzá, az 40-50 €/db. Ha csak egyszer kellene rá beruházni, akkor még oké, de ha kivágja egy üveg vagy vas, akkor ugyanúgy kukázod, mint a simát. Az meg már fájna...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #116081 üzenetére
Nekem elöl a gyári Specialized Butcher Control van fent, kissé már kopottas, a szezon végén tervezem cserélni, hátul meg az olcsó TL-Ready SCHWALBE NOBBY NIC ADDIX PERFORMANCE (6.000 Ft volt). Nem tudom, hogy ezek mennyire merev oldalfalú gummák, de nincs baj 1,5-nél sem. Már nagyon gyúrok a Maxxis szettre, csak nem éppen baráti áron mérik.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zoli03 #116083 üzenetére
mert hátránya nincs...mi van a bedögléssel? Hát azzal ha le kell valamiért vedd és tele van azzal a sz@rral? Na és ha befolyik a szelephez én nem tudod felfújni,vagy olyan nincs? (mintha itt hallottam volna ) Mi a helyzet a rendszer borsos árával? ...és ha sérül a külső,terepen hogyan javítod? Mindennek vannak hátrányai.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #116082 üzenetére
Ok, kösz!
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
hegyimorc
senior tag
válasz Hasaggymeg #116088 üzenetére
"Hát azzal ha le kell valamiért vedd és tele van azzal a sz@rral?"
Az csak folyadék, nem olyan mint az alien-nyál. Letörlöd, feltörlöd
"Na és ha befolyik a szelephez én nem tudod felfújni,vagy olyan nincs?"
Ha rendesen teszed le, figyelve arra hogy áll a szelep, akkor nem folyik bele, nem tömíti el.
(Ugyanez igaz, a folyadékkal töltött belsőkre is. Azt is csak úgy lehet elbaszni, ha hosszú időre úgy hagyod magára, hogy minden a szelepbe menjen. )"Mi a helyzet a rendszer borsos árával?"
Egyrészt a belső ára lejön, hosszú távon méginkább a ritkább defekt miatt. Másrészt sokszázezres bringáknál ezt kiemelni, olyan mintha Ferrarit vennél majd arra panaszkodnál, hogy drága a benzin
"és ha sérül a külső,terepen hogyan javítod?"
A külsőt ugyanúgy mint a belsős rendszernél.Ilyenkor már nyilván nem tudod újra tejjel feltölteni, ezért meg más miatt is, kell egy tartalék belsőt is vinni. Ezt nem lehet megúszni tubelessel sem, ha biztosan haza akarsz érni.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
deny330
aktív tag
válasz Toobee #116087 üzenetére
Nobbyt mennyire eszi az aszfalt neked? Havernak ajánlottam ezt a típust előre-hátulra, csak az én hátsó Hans Dampf-om miatt szörnyülködik, és hogy neki is mennyire elfog majd kopni a nobby ha venne.
(#116090) hegyimorc Azért eléggé tönkre kell vágni a külső gumit ahhoz, hogy a folyadék ne tömítse el a külsőn levő lyukat. Egyik ismerős egy igen nagyméretű rozsdás szöget kapott a hátsó kerekébe (pont úgy, ahogyan én is hónapokkal ezelőtt), miután kihúzta kicsit eresztett neki de a tej megfogta. Azóta is azt a külsőt használja.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
Hali.
A bringán most egy komplett 9-es rendszer van (lánc, lánckerekek, sor, váltók). Maradt egy régi kerék pár ahol a hátsón 7 racsni van. Arra gondoltam berakom görgőzéshez a régi kereket.
A kérdés annyi, a lánc további elemeit károsíthatja egy ilyen összeállítás? -
cozmo
őstag
válasz Hasaggymeg #116063 üzenetére
Pedig nem atomfizika a tubeless. Nagyon is megéri egy amatőrnek is. Jelentősen fokozza a komfort érzést. Már egy-két éve nem nyúltam hozzá. Csak kb. Negyedévente rátöltök tejet aztán elvan. Hetente illdomos rápumpálni. Pedig versenyekre is járok. És alacsony 1,5-1,25bar on is veretek lefelé a sziklákon 70kilómmal. 2.1-es raceking protection gumikkal, merevfarúval. Én csak ajánlani tudom bárkinek.
Célszerű ám elején egy két órát oldalt fekve vízszintesen szárítani a lötyit a gumikban aztán forgatva ugyanennyit.[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #116088 üzenetére
Fél évente/szezononként kibírom azt a kb 2e Ft-ot, amiből újratöltöm (belsőre többet elköltöttem volna). Nekem a DT szelepemmel sosem volt gond, nem száradt be meg ilyenek. Nekem nem került 2e Ft-ba se, szalag rajta volt a felnin, szelepet adták hozzá, csak folyadék kellett. De ha nulláról kezded, akkor is megvan max 10e Ft-ból (egy 2-300e Ft-os biciklinél ez szerintem nem akkora költség, ha figyelembe vesszük a kopó alkatrészek mai árát és élettartamát). Ha megsérül, van hozzá javítókészlet, meg van nálam belső vészhelyzet esetére. De ha annyira sérül a külső, akkor belsővel sem tudod használni. Egy belsős rendszernek sokkal több hátránya van, ha legalább hobbiszinten montizol.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz deny330 #116091 üzenetére
Nem jellemző, hogy autóval hordanám bárhova is, harmada azért aszfalt szokott lenni. Ilyen 1000-1200 km-t fog elmenni szerintem. Azt hozzá kell tennem, hogy mostanában sokat egykerekezem, nem akarok unatkozni a terepig, jó kis gyakorlás. Szerintem így még fokozottabban kopik a hátsó gumi. Keress vissza, raktam be róla képet 700 km-nél.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Rémálmom volt. Azt álmodtam,hogy a kinézett bicajt eladták. Mikor felébredtem, örültem neki h álom volt.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ironizer
tag
Létezik, hogy egy kormány lefelé hajlik? Mármint, hogy direkt ilyen a design-ja? Totál ilyen érzésem van a gepidán, kényelmetlen is a meridám után, annak ránézésre hátrafelé és felfelé is hajlik. Arra gondoltam, hogy esetleg megpróbálom elfordítani, az is befolyásolja ugye, de amúgy meg az jónak tűnik, mert az emelkedése (mármint a riser része, teccikérteni) nagyjából a villa egyenesével van egyvonalban. A meridán viszont mintha kifejezetten előrefelé lenne forgatva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- OLED TV topic
- Facebook és Messenger
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Háztartási gépek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- BGA-zók, ReWork-ösök szakmai topic-ja
- Az USA is versenyellenesség miatt készül vizsgálni a Microsoft felhőjét
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs