Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz #155276 üzenetére

    Igazából a hatótáv bizonyos modelleknél már most sem lenne olyan egetrengetően problémás, ha lenne rendes hálózat az országban. Gondolok az i3-ra, Leaf-re, pláne a Leaf 2-re, Model S-re, Model X-re. Ha belegondolsz a többség mire használja az autót? Ingázik a garázs, a munkahelye, az iskola és a bevásárlóközpont között, időnként pedig elmegy túrázni. Ez azért 200-300km-es hatótávval szerintem bőven megoldható, főleg ha otthon, a munkahelyeden és a bevásárlóközpontban is tudod tölteni az autót.

    Nekem egyébként bakancslistás a Model S tesztvezetése, de nem tudom megéri-e azt az árat, amennyit elkérnek érte a Teslaélménynél.

    radi8tor

    Pontosan erről van szó, ezt nem értik sokan az ismerettségi körömben sem, mindenki azt mondja, hogy szinte semmivel sem környezetkímélőbb az elektromos, mint a belsőégésű, amiben még van is némi igazság, de nem mindegy szerintem, hogy az a gyárból ereszti ki a bűzt és a városban pedig nem fulladsz meg, vagy tovább pöfögnek a dugóban a Rákóczin. Egyszer talán eljutunk oda, hogy a Bajcsy-n, vagy a Nagykörúton ki lehet nyitni az ablakokat..

    Egyébként egyelőre erre az átmeneti időszakra valóban a hibridek a legalkalmasabbak, kivéve a Yaris-t, az semmire sem jó. :D

    Ezt a hidrogénhajtást a Toyota sem tudom mennyire akarja erőltetni, egyszer azt olvasom, hogy szerintük ez a jövő, máskor meg mást olvasok..Mindenesetre ha jól tudom a Mirai pl Japánban megvásárolható, és nem is két Forint. A másik, hogy töltőhálózatot ennek is ki kell alakítani és még az elektromosok töltőhálózata is teljesen gyerekcipőben jár, akkor képzelem, hogy a hidrogénautók mikortól lehetnének teljesértékűek.

Új hozzászólás Aktív témák