Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #43742 üzenetére
Na most ezzel jól megpiszkáltátok a bogarat.
Ez az ugye?(#43750) Qru
Megérné.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz serfozotibi #43743 üzenetére
Kopiig? Jézus! Milyen magas vagy te?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #43753 üzenetére
A kis kapaszkodó lamellák jól le vannak kopva. Jégen meg hóban azzal kapaszkodik a gumi. Ráadásul így a képről úgy látszik hogy fűrészfogasan is van kopva (van ahol csontra lekopott a lemella van ahol még egész sok van még).
#nincsbennetarcsi
-
serfozotibi
csendes tag
válasz z123456789 #43748 üzenetére
Hát 1900 km-re lakom Szegedtől. Aki bevállalja, szívesen látom! Majd utána nézek a cd-nek, mert sosem hallottam róla! Egyébként 190 cm magas vagyok, de hidd el nem nagy hely van az autóban. Ha előrébb húzom az ülést, a térdeim közt van a kormány azt meg nagyon utálom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz serfozotibi #43756 üzenetére
Akkor nem 2 perc hazaugrani onnan...
Zsokszám: 1 szezont még kibír. Olyan sokat úgy sem mész, nem?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz serfozotibi #43759 üzenetére
Csehországon át botrány menni. Csak rosszat hallottam róla, mi inkább a hosszabb utat választottuk.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
Fura a lamellázottsága is a guminak, de szerintem inkább minimálisan aszimmetrikusan kopott.
Ha a jobb oldali gumi így van a kocsin - gondolom, mert látni a felni belsejét, és a forgásirány is egyértelmű - akkor ez jobb hátsó kerék kellene hogy legyen. A kerékdőlés miatt a belső oldala kopik jobban. A képen a bal oldali kerék viszont szintén a forgásirány miatt szerintem szintén jobbos kéne hogy legyen. Akkor viszont annak is a belső oldala kopottabb. Ami azért fura, mert az első kerekeknek legtöbbször a külső oldala kopik jobban. Tehát vagy a 2 év alatt meg lett cserélve az első-hátsó, és így azonos km-t futottak le, de mindkettő azonos mértékben belső felén kopott jobban, vagy valahol elcsúszott az elméletem Akkor viszont érdemes lenne ránézni a futóműbeállításokra. Azt viszont nem hiszem hogy ne tette volna már meg.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
yodamester10
őstag
válasz z123456789 #43749 üzenetére
Szerintem kicsit túl aggódód Nézzük az én esetemben a téli kerék felrakását.
Nekem sajna nincs garázsom és a ház előtt áll a verda.Krokodil emelő kivisz megemel kerék le kerék fel és le is fel is gyári kulccsal amit adtak hozzá.Érzésre meghúzom és ennyi.Még egy autómon sem hagytam el kereket és nem törtem bele csavart pedig nincs nyomaték kulcsom -
Snoop-y
veterán
válasz serfozotibi #43743 üzenetére
Hiaba vagy 190cm most lefogadom hogy nem ulsz helyes vezetoi pozicioban vagy valami ufo vagy...
pl ha hatradolsz teljesen a tamlanak (vallaid erintik a tamlat) nyujtsd elore a kezed a kormanyhoz ha a csuklodat nem tudod kormany tetejere tenni ugy hogy kb a kormanyon atforditsd a kezed akkor nem ulsz eleg kozel ahhoz hogy tartsad rendesen a kormanyt.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43751 üzenetére
Igen az lesz az.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BigBlackDog #43767 üzenetére
Ugyan így csináltuk mi is. Csak még megemeltük a kocsit, hogy nagyobb hely legyen a kerék felett.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #43765 üzenetére
Kezdem a jó hírrel: marad a szopás
De bővebben: Nekem nettó 50 perc volt. A következő már menne 20 perc alatt. Az alapkövetelmény, hogy a kerékjárati ívben szedd ki az összes elérhető bolhát óvatosan, ne törjenek. A dob maga műanyag, és hidegben keményebb, ridegebb lesz, de kb. 15 fokban már eléggé hajlítgatható törés nélkül is. Drasztikus, de el kell húzni lefelé kb. középtől kicsit előrébb annyira, hogy az egyik karod felkarig beérjen... Ez a szopás része. Ha ki tudod támasztani a műanyagot úgy, hogy ne kelljen közben a másik kezeddel tartani, akkor megúszod a mélytorkost.
Namost. A nyitott motortérben nagyjából határozd meg a csatlakozó pozícióját, majd nézz be alulról is, és aztán hatolj be az ügyesebbik kezeddel. A trükk a következő: a csatlakozót mindenképp próbáld lehúzni. Nekem ettől haltak el az ujjaim végei. Kurvakemény a pöcök. A nehezítés: a kábelezés úgy van összeszalagozva, hogy passzosan, nem nagyon enged, és mivel ugye nekünk HB4 a tompított, ezért az L-alakú csatlakozó nem nagyon segít. Ha ez megvan, akkor a szokásos: foglalatot egyik irányba, asszem normál balra elteker, és izzót mindenestől kihúz. Óvatosan próbáld, az irány egyértelmű lesz. Mivel elég hosszú lábon áll, elég könnyű odaverni a búra szélének, de ha bal kézzel csinálod, akkor kívülről követni is tudod nagyjából amennyire a takaróernyő engedi. Ha előbb nem csatlakoztatsz le, akkor szinte lehetetlen úgy kihúzni, hogy ne b.szd össze, annyira feszül a kábel.
Visszafelé is érdekes, nem összefogdosás és összekenés nélkül látatlanban bedugni a lyukba a gigahosszú izzót, és ami nekem a szopás volt: úgy a helyére tekerni, hogy bekapjon mind a 3 fül, és a kemény tömítő gumi ellenére beforgatható legyen. Ha mégis sikerül, akkor már csak a csatlakozó van, amit összekábelezettsége miatt nehéz elforgatni derékszögbe, és a feszülés ellenében rátolni.
Mikor szerinted kész, kapcsold be ellenőrizd, nézd meg hogy a másikhoz képest jól vetít-e. Ha jól volt beállítva, és a bal oldali OK, akkor ahhoz képest a vetítési képnek nagyon hasonlónak kell lennie. Ha nincs a helyén, akkor úgyis látványosan elmászik. Homogén maszat lesz. Ha viszont jó, és minden szabványos, akkor a szintezésnek, oldalpozíciónak is jónak kéne lennie. A visszaszerelés a doblemez bolházással ér véget, meg a nyomkodással, ahogy elkeseredetten próbálod igazgatni a megnyomorodott ívet az eredeti állapotábaFényszórót még nem cseréltem, a fenti csak a tompítottra vonatkozik.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
z123456789
addikt
válasz serfozotibi #43756 üzenetére
#43756) serfozotibi
Csak vicceltem, de köszi.
Csehországban valóban szar az autópálya. :S(#43757) Qru
"Zsokszám". Ezt kb ugyan annyi ideig tartott leírni, mint a nickem.
Évente 30e-et ca.(#43761) BlacKSouL
Beszélgessünk még róla! Közben elküldöm a volt tulajnak is a képet, mert a téli szettet is tőle kaptam.
A logikám szerint én is megijedtem, hogy nincs bal oldali. Aztán lenyugtattam magamat, hogy már megint az aszimmetria szopat.
És megnéztem a gumit a gyártó oldalán.
Ezek szerint, ha végigpörgetem a képeket, akkor ez így jó. Jobb oldali a jobbos, baloldali a balos.
Nem nézettem még futóművet. Első nyaram volt az autóval, és első telem jön. Valószínű megvoltak cserélve amúgy az elsők/hátsók.(#43762) yodamester10
Eddig én is érzésre dolgoztam, és én sem jártam pórul sose.(#43764) demars
Hm...elgondolkodom.(#43768) Qru
Nincs fordítva egyik sem. Ezek így mennek fel. Jobb oldali jobbra, bal oldali balra. -
Qru
MODERÁTOR
-
serfozotibi
csendes tag
Én bevallom mi ott járunk manapság, mert annyira hosszú a németeken keresztül, hogy úgy érezzük sosem érünk haza. Van egy 15-20 km a cseheknél ahol nincs még kész a pálya, ott sajnos falvakon keresztül vezet az út, de amúgy tűrhető az utak minősége. Ha más nem, a belső sáv mindenhol jó, csak ott rá kell lépni a gázra. Most ez már nem olyan nagy feladat, az 1.3-as Swift-tel érdekesebb volt!
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
Tyű skacok, elég rendesen beszoptam megint
A gumis topikban már kifejtettem a sztori elejét, lényeg hogy egy rakat tőcsavarom összeette magát a kerékanyával és nem jönnek le. Volt amelyik eltört, az volt a szerencsés. Viszont most a jobb hátsó keréken van 2db olyan anya, ami méteres csőkulccsal se mozdul meg, attól félünk a szerelőmmel, hogy az agyban fog elfordulni a tőcsavar és akkor az agy is kuka
16 csavar + anya kéne, most keresem honnan a legolcsóbb, plusz nézegetem a kerékagyak árát is ha kéne.
Kajak nem hiszem el, hogy mindig van valami.
-
nagyúr
Hali!
2009 1.8 5 ajtós civicbe milyen hűtőfolyadékot vegyek? Gyárira gondoltam, de a tököm tudja milyen és mennyi kell bele. Azt hiszem zöld vagy kék színű. Minimum alatt van kicsivel, szóval kicsit sürgős
Köszi!!!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Bandi18
tag
Hali
Bocsi a hülye kérdésért, de a 2008-as UFO Civicben hol látom hogy milyen szinten van a hűtővíz ? Mert elől van a beontő azt megtaláltam, de hogy van a szintjelző ?
Köszi
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #43777 üzenetére
Cseréhez vagy utántöltéshez? Amúgy mindegy is, ha belátható időn belül majd cserélteted, akkor meg kell venni a gyári 5 literest, most utántöltesz belőle, cserekor meg mehet bele a maradék.
Én csak gyárit vennék bele ha cserélni kell, így is tettem most tavasszal, és az 5 literesből maradt kb. 1-2 deci, amiből még kb. egy felet betöltöttem pár km. után. Most maxon van a szint, és még van kb. 1 deci a flakonban utántöltögetésre.
De amúgy korábban én is vettem utántöltésre olyat ami alukímélőnek mondott, kb. közepes kategória. Viszont nem vagyok meggyőzve ezeknek a 3-400 Ft-os literes anyagoknak a megbízhatóságáról...ezért inkább lecseréltettem gyárira 130 000 és 7 év után. Ennyit megérdemel.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
yodamester10
őstag
Kérdésem,hogy aki használ zöld EBC betétet ahhoz jó más fajta új tárcsa is,mert kicsit sokallom az árát.
-
z123456789
addikt
Fogok is. Jövőre. Az előző tulaj ezt két éve vette, és nem ment vele annyit. Szerintem jó állapotban vannak. A minta is jól van fent, erre a szezonra maradnak.
Elég finoman fut az egy collal kisebb kerekekkel az autó amúgy. Halkabb, kormányzás is észrevehetően jobb.
Nem véletlenül ezzel adták ki, sőt, talán 15"-os volt a legkisebb méret. -
z123456789
addikt
válasz tboy93 #43776 üzenetére
Hát haver, nem irigyellek.
Majd írd meg, mi lett a vége! :S(#43777) Tsebacsi
Én csepelitől rendeltem a gyárit, esetleg ők meg tudják mondani azt is, hogy mennyi kellhet neked.(#43778) Bandi18
Bár nem volt még dolgom Ufoval, de keresd csak a szintjelzést, akár zseblámpával is. Ott kell annak lenni, csak szerintem is lejjebb van, mint gondolnád. Engem is mindig szivat, ha keresem.(#43784) yodamester10
Látom, te is témánál vagy. -
yodamester10
őstag
válasz z123456789 #43786 üzenetére
Nagy a dilemma,mert mindennap használom a kocsit hisz azért vettem,de sima normál használatban van.Kicsit sokallom az ebc-ért a pénzt lehet sima bárdis brembo lesz.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz yodamester10 #43787 üzenetére
Azt ne!
Inkább textar jó, olcsó. Cserébe porol.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #43784 üzenetére
Persze, másmilyen tárcsát is vehetsz mellé.
Zsokszám: Ennek a guminak már mindegy kb de legkésőbb az új gumi felrakása után azonnal irány a futóműves.
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz yodamester10 #43787 üzenetére
Betétet nehogy vegyél bremboból! Legalább is a mezei kategória nyikorog.
(#43789) Qru
Euro R felnikre új nyári szettet akarok, akkor úgy is megy futóműveshez. Illetve most beszéltem a volt tulajjal, azt mondta, mikor hátsó kerékcsapágy csere volt, akkor volt futómű beállításon. Az ezekkel a téli gumikkal történt tavaly. És tényleg nem ráz, nem húz, semmi hibát nem veszek észre én.Zsokszám
z123456789
12345678
0123456789
Na jó, 2 karakterrel több a nikkem.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz yodamester10 #43791 üzenetére
Nem tudom hogy tárcsáról van-e szó, de betétből a textar is inkább tekSZAR. Most olyan van nekem. Nyik-nyik.
(#43792) demars
Qru nagy figura.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #43790 üzenetére
Ha hangja van már régen rossz. Szerpentinen volt hangja az enyémnek kanyarban, kellett is állítani az elsőn.
A telepen van egy autószerelő srác, neki van egy ATS-e amin Euro R felni van. Nagyon állatul néz ki.
#nincsbennetarcsi
-
yodamester10
őstag
válasz z123456789 #43793 üzenetére
Betétnek még a mintex-et mondták.
-
z123456789
addikt
-
Horel77
tag
válasz z123456789 #43793 üzenetére
Nekem is textar van, de szavát se hallani. Nem lehet, hogy ráférne egy kis pucolás?
-
yodamester10
őstag
És hol tudok venni eredeti gyári accord első tárcsát és betétet,mert nem találok ilyet?
-
Horel77
tag
válasz z123456789 #43798 üzenetére
Akkor a féktisztító lesz a gond. Leszedted vele a zsírt a tárcsáról, ami miatt nem nyikorgott.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hardcore café
- Apple notebookok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Autós topik
- Wuthering Waves
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest