Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #43048 üzenetére
Köszi szépen, én is erre gyanakodtam. Érdekes, hogy több japánban is hasonlóan működik az ablakmozgatás, de eddig a -akár a 15 éves- németeknél (VW, Opel) ilyennel még nem találkoztam.
(#43047) tboy93: Megcsinálnám azt is, amit mondasz, csak félek, hogy mindent elfelejt egy áramtalanítás esetén a Tücsök. Szóval egyelőre halogatom...
-
-
nagyúr
Az akku negatív kábele a kasztnira van testelve. Ez egy vékonyka kis szar, 16-os hegesztő kábelre nyugodtan ki lehet cserélni Nekem a 7g nem felejt el hál istennek semmit, csak a hibakódot
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz z123456789 #43054 üzenetére
A saruba nem tudom neked hogy van rögzítve, én új sarut raktam be, a hifi miatt.
-
Aladdin
aktív tag
válasz z123456789 #43054 üzenetére
Nem, azt hagyd ott nyugodtan, nem zavar az senkit.
Én a 8.g Accordomba is ez első télen beraktam egy testkábelt, mert a gyári elég karcsúnak ítéltetett. Jó vastag kábel, forrasztott szemekkel a saru és a blokk közé. Van a blokkon elég sok üres furat. Körmös alátét kell a blokk és a forrfül közé. -
válasz z123456789 #43059 üzenetére
Mégegy kérdés: milyen pótkerék megy az UFO Civic-be? Mankó vagy teljes méretű?
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
válasz Tsebacsi #43061 üzenetére
Én is úgy látom. Nem kaptunk hozzá, csak 2 napja vettem észre aztán be akarom szerezni, de nem voltam biztos benne, hogy milyen kell. Mondjuk azt sem tudom mennyire gyári a csomagtér, hogy hiányzik-e valami pl, majd megkérek egy másik Civic tulajt, hadd lessem meg a pótkerék környékét.
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
válasz BigBlackDog #43064 üzenetére
A képet nagyon megköszönném, érdekel, hogyan néz ki gyárilag a pótkerék helye. Lehet pont így, ahogy nálunk is, nem tudom, kicsit hiányérzetem van.
Sajnos elég messze lakok, összefutni nem fogunk tudni, de köszönöm a felajánlást.I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
csabi94
őstag
Srácok, mire érdemes nagyon figyelni 1.8-as benzines 2006-2008 közötti 5 ajtós Honda Civicnél? Ilyen kritériumokkal keresek: xenon, tempomat, manuális váltó, napfénytető (már csak a teljesség kedvéért). 100-150 ezer km közti autókat találtam, nagyjából 5-6 db-ot.
Ahogy nézem az összefoglalót, egész elterjedt autó itt a topikban. Székesfehérváron lejártam a lábamat, mire végre egyet élőben meg tudtam nézni.
[ Szerkesztve ]
-
attrax
aktív tag
Sziasztok,csak egy info:6gen Accord 1.8 SRS lámpa világított.Problem megoldva SRS indító cserével.
Unterschreiben
-
demars
addikt
válasz BigBlackDog #43051 üzenetére
A megoldás: akkuőr, így nem felejt el semmit sem.
Testkábelnél sokszor elég, ha ráhúztok a rögzítésre, ne legyen laza. Csere ok, előre elkészített méretes kábel cseréje 10 perc.Gumi: én TS850 -et vettem két éve rá, k.va jó, itt ajánlottátok a fórumon és adac is jót hozott ki belőle.
Tavasszal meg michelin ment rá, így elleszek 4-5 évet.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Jaffa75
őstag
van valakinek már tapasztalata hogy milyen hangszórót lehet betenni egy 8gen 4d-be a gyári helyett (Tboy Te otthon vagy talán a témában)? A cél nem hangnyomás versenyen indulni, de a gyári szett elég karcsú...
-
yodamester10
őstag
válasz z123456789 #43050 üzenetére
A megfelelő méretű akku van benne?Egy accordba 72-es kell,nekem is az van/bosch/de ilyen gondom nincs pedig dízel és tele kütyüvel
-
z123456789
addikt
válasz yodamester10 #43074 üzenetére
Persze hogy 45 Ah-s van benne. Ki is gyulladna ja belebasznék egy 70Ah-st. Azok dízelbe valók.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #43077 üzenetére
Dehogy gyulladna.. Nekem a nagy vasban gyárilag 47Ah-s volt benne és most 60-as vettem.
Nem is pislákol mondjuk a lámpám.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #43079 üzenetére
Nem a aktuális áramfelvétel lesz nagyobb nagyobb "amperórájú" akkumulátor esetén, csak a kapacitása, ugyanakkora áramot (ugyanannyi ampert) több óráig tud leadni, vagy fordítva. Több szufla fér bele, ami hasznos például akkor, ha leállított motor mellett autót takarítasz és zenét hallgatsz, nem kell annyira sietni.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz BigBlackDog #43080 üzenetére
Akkor miért nem ilyennel szerelik alapból? Vagy miért van, hogy alkatrész keresésnél ezeket a pöcsömnyi akksikat ajánlja a rendszer? Magyarul, vehetnék bele 70Ah-s akksit is, nem tenne kárt semmiben?
Kösz, hogy elmagyaráztad.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #43081 üzenetére
"Nagyobb kapacitású akksi több helyet foglal, nehezebb és gondolom költségben is rádobna. Ha a kisebb is tudja azt az indítóáramot, ami kell a motorindításkor és nem 5 perc alatt (OK, durva túlzás) meríti le az autó elektromos rendszerre álló motornál, akkor felesleges túlméretezni" - szól az egyik gondolatmenet.
Persze ez csak saját agyszülemény, majd még megköpködik a többiek.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz z123456789 #43077 üzenetére
Ha benzines akkor is keveslem a 45ah-t,mindjárt megnézem mekkora van a családi 1,2-es clioba.
-
nagyúr
válasz yodamester10 #43083 üzenetére
Nekem is 45-os akksi van bent, de Qrunak a benzines subaru imprezaba is akkorat raktak gyarilag
-
z123456789
addikt
válasz yodamester10 #43083 üzenetére
Ez szerintem egy jó átlagos méret. Nem láttam még ennél nagyobbat benyásban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #43079 üzenetére
Dízelbe az izzítás miatt kell nagyobb indító áram.
Bubi (a nagy vas) benyós, Kormi az meg egy csalódízel (bár én az új szoftot tuti nem teszem fel rá amíg nem muszáj).
mod:
BigBlackDog: Igen spórolásból teszik bele a lehető legkisebb akksit.
Az Ah-hoz még hozzá tenném, hogy a nagyobb kapacitású akksi nagyobb indítóáramot is tud. pl egy 45Ah-s 380A-t tipikusan, egy 60/65Ah-s már 580A-t tud.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #43087 üzenetére
Jó de ez alig van városban használva és akkor sem dugóban állok... Országút meg pálya és ott is kényelmes tempó. A 7,5-es átlag pl úgy jött ki, hogy 120 tempomattal kimentem Münchenbe...
Voltam vele 1 napos (8 órás) vezetési tréningen a tököli reptéren, ott bekérte lazán a 13,5 litert úgy, hogy abban az oda-haza út is benne volt az M0-on... Csak akkor még nem írtam a tankolásokat.
mod:
Városba a Jazzel megyek fele annyiból kijön. Bubi városban lazán beverné a 10-11-et.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #43083 üzenetére
A 8G4D Civicben a gyári akksi FB 46B24R volt, ami a gyártó honlapja szerint 36 Ah...
A Cityben pedig 38B. Tekintve hogy a honlap szerint a 40B-nek 30 Ah van feltüntetve, így a 38B ez alatt kellene hogy legyen...Szóval arra elég, hogy gyakori töltés/karbantartás mellett hosszú időn keresztül beindítsa az autót, arra nem, hogy órákig menjen róla minden.
De a cserekor kapott Honda Genuine akksi már 48 Ah-s, és 460 A-es...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Fkris
őstag
válasz tboy93 #43093 üzenetére
A fránya óráid
Asszonyt neveld meg( ), nekem külön kérte, had jöjjön ki egyre, csak most étterembe megyünk családdal, nem jó a tali"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #43092 üzenetére
10 éve még nekem sem ment volna. De egyrészt a korom, másrészt mert végre vakáció és nem rohanás volt, harmadrészt az is kellő visszatartó erő, hogy 150-nél (gps szerint) kb 12,5 litert eszik.
Csak összehasonlításul ugyanezt Kormival 6,3-al teljesítettem óra szerint 130-al (az gps szerint kb 125).Viszont a rakétával bedupláztam.
#nincsbennetarcsi
-
Horel77
tag
Nagyobb akksinak akkor van értelme, ha plusz fogyasztó, pl. erősítő van beépítve, amit álló motornál is használsz. Normál esetben a akksi csak az indításkor merül, menet közben már a generátor adja a szuflát a fogyasztóknak, tehát felesleges nagyobb akksi. Azzal is kell számolni, hogy a nagyobb nehezebben is töltődik tele, szóval aki rövid távokat megy, nem sokat ér vele, mert mindig félig van töltődve az akksi, márpedig azt ezek nem nagyon szeretik. Inkább az indítóáram legyen minnél nagyobb a kapacitáshoz képest, mert az kisabb belső ellenállást jelent, ezért nagyobb töltőáramot tud felvenni, igy jobb eséllyel lesz mindig tele. Persze aki hosszú távokat autózik, annak ilyen gondja nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest