-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #42899 üzenetére
Ami rá való felni méret 16"-ban:
6.5Jx16 ET45
7Jx16 ET45Agyméret 64.1
-
bbubby00
őstag
válasz BigBlackDog #42899 üzenetére
Mindig igy szoktam inditozni a kocsit. Uresben hagyom, kezifek nelkul, olyan helyen van h elgurulni nemtud onnan.
Tehát nem számítottam a megugrásra.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Fkris
őstag
válasz bbubby00 #42900 üzenetére
Nemértem mi bajod a fényezéssel.
Modern művészek kezemunkáját dícséri!
Pecsvörkös
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
senior tag
válasz bbubby00 #42902 üzenetére
Jobbulást!
Nekem egyszer sikerült Tesco parkolóban ráindítani az astrára sebességben, még jó hogy senki sem jött, mert oldalba kaptam volna. Persze télen ha kint áll a kocsi nem húzok kézit, de egyébként inkább mindig azt.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Fkris
őstag
Én mindig egyesben hagyom az autót.
Ha beszállok, és akár csak gyújtást adok is rá egy autóra, fixen kuplungok, ez az alap mozdulat nálam.
A kézit a legritkább esetben használom csak.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
demars
addikt
válasz BigBlackDog #42891 üzenetére
Ilyen xar időben nem mentem ki megnézni, majd ma du rálesek.
Bubby: kuplung nélkül sosem indítózok, hideg időkben meg főleg. Könnyebben forgatja a motort. Remélem nem lett nagyobb bajod.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz Napfénysüti #42909 üzenetére
Azért azt nem mondanám. A kézifék+sebesség kombón túl még ki is lehet ékelni a kerekeket, de ha igazán biztosra akarsz menni, akkor megemeled és alábakolod a kocsit, oszt úgy aztán biztos nem fog elgurulni!
-
z123456789
addikt
válasz bbubby00 #42894 üzenetére
Uhhh... Ne bánkódj, megesik, hogy néha balfasz az ember. Nyugi nálam ennél többször. Gyógyulj meg, más most nem lényeg. Jól menő vállalkozó vagy, autó majd összerakódik valahogy.
1 hónap után én is annyira óvatosan parkoltam az autóval, direkt szélre állva, hogy kiállásnál öröm volt hallani, ahogy felakasztom az első lököst a mellettem kiemelkedő "aknabetonfedlap" kombinációra. Még szerencse, hogy visszanyomható volt, és fényezés előtt álltunk. De pl, most megyek vissza a fényezőhöz, mert az ordenáré mód kinéző küszöböt elfelejtettem felírni a fényezendő felületek listára, én barom. Nem volt elég a több hónapos várakozás, hogy kiszúrjam... -
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #42909 üzenetére
Én is sebességben hagyom kézit nem nagyon használom csak lejtőn/emelkedőn, hogy ne feszüljön a vezérlés annyira. Sík terepen ez nem lényeges annyira.
Indítani is kinyomott kuplunggal indítok. Sok újabb autónál (jellemzően a 2010 utániaknál) már nem is indul ha nincs kinyomva a kuplung, még akkor sem ha üresben van.
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
Toyota Auris(2011) tuti nem indul kinyomott kuplung nélkül... Egyszer mehettem menteni a főnökömet Újpestre, mert ő is kuplung nélkül indított mindig! Kellett 2 perc, mire rájöttem, hogy nem az én kezem a varázslatos, hanem az ő kuplungolása hiányzik az indítózásnál!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #42918 üzenetére
Mikori évjárat a tiéd?
ET szám nem stimmel csak ha jól látom (ET45 vs ET55).
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #42920 üzenetére
ha meglesz melyik a jó méret osszad meg kérlek... sajnálnám a gyári alufelnit (azon van a téli gumi most) agyonvágni...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #42920 üzenetére
Hivatalosan ET45 kell. ET55 is elfér rajta csak akkor vidd el egy futómű állításra is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #42920 üzenetére
Az ET55 gyakorlatilag 1cm-el van beljebb. Ez szinte biztos hogy nem okoz problemat.
-
burjois
csendes tag
A kevésbé hasznát kézifék hajlamos berohadni, befogni, főleg a tárcsás.
Gyógyulást!
.....gusztus dolga.
-
nagyúr
-
bbubby00
őstag
Kaptam egy 3hetes gipszet. Jippijae
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
BlacKSouL
addikt
válasz Napfénysüti #42925 üzenetére
Ezt úgy egészíteném ki, hogy ha valakinek van rá egy szabad délelőttje, akkor évente, ha nincs, akkor legalább kétévente érdemes szétszedni a nyergeket, kivenni a bebéteket (állapotellenőrzés amúgyis lényeges lenne) megpucolni a betéteket egy puhább kefével, különösen a befogási pontjaiknál a végüknél, majd hőálló zsírral megkenni, illetve a csúszó síneket is kipattintani, a csúszó felületet megtisztítani, és hőálló zsírral (400-600 Ft) megkenni, ellenőrizni a mozgó nyeregfélben az úszócsapnak a mozgását, hogy könnyen jár-e, szükség esetén szétszedni, megzsírozni, a kézifék behúzó bowdenjét és a kézifékszerkezet külső rugóját letisztítani, megzsírozni (rézpasztával pl.) és összeszerelni. Összeszerelés előtt a dugattyút megmozgatni/forgatni, illetve egy fél fordulattal beljebb hajtani (pl. asztalosszorítóval) hogy a betét könnyebben a helyére menjen.
Ez így leírva sok, bonyolult, hosszú, de kerekenként max. 30 perc, emeléssel, kerékleszedéssel együtt. Ha tudja valaki hogy mit kell csinálni. De cserébe a fő biztonsági elemét tudjuk jó állapotban az autónknak.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
burjois
csendes tag
válasz BlacKSouL #42929 üzenetére
Perfekt.
Ha az aknába bemászok a kézifék kulcsokat sosem hagyom ki, hogy be ne fújjam kúszó olajjal, vagy wd40 - el. Mindig használom a kéziféket, sokszor a piros lámpánál is. Off kocsimba minden télen berohadt a kézi, pedig használtam, de az egy off volt.[ Szerkesztve ]
.....gusztus dolga.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Megy vissza a jövőbe, innentől sineken közlekedem:
Megkapta ma az új téli gumikat végre.Viszont van egy kérdésem, hátha van valakinek ötlete.
Sokat kell indítózni az autót most hogy lehűlt az idő. Már ezelőtt is észrevettem, ha ~12 fok alá ment a hőmérséklet és egész nap nem sütött rá a nap, akkor nehezen indult.
Alapjáratot jól feltolja, 1800 körülre, néha 2000 ig is ami már érdekesebb, aztán szépen engedi vissza ahogy elindul a hőfok mutató felfele, szóval a fitv szelep úgy néz ki működik bár kicsit már szorulhat.
AC pumpa valszeg jó, mert ha többször elfordítom a kulcsot mielőtt indítóznék, akkor is ugyan úgy indul.
Próbáltam még a tanksapkát levenni indítás előtt, mert mindig van egy kis vákum a tankban, de ugyan úgy indul akkor is.
Ha keveset áll (pár óra míg teljesen lehűl a motor), ha sokat (1 hét), akkor is ugyan úgy szar hidegben, melegben meg tökéletes. Tehát a visszafolyás gátló szelepre sem lehet gyanakodni.
Alapjárat stabil, gyári érték, még lefullasztani is nehéz, 2 hete egyszer parkolóban bénáztam kerestem egy címet, és rosszul indultam, mutató szerint kb 100-200 rpm ig lement az alapjárat, még az olajnyomás lámpa is kigyulladt egy pillanatra, de a kocsi nem fulladt le ahogy gyorsan benyomtam a kuplungot.[ Szerkesztve ]
-
sunny84
senior tag
(#42916) z123456789 az lett , teljesen komfortos , közlekedhetö , így család mellett is használható , ha a ház projekt lezárul , talán szert teszek egy játszósra azt meg lehet mókolni jobban , mert ez munkába járós is ....
(#42917) tboy93 igen igen
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
demars
addikt
válasz ---Lasali--- #42934 üzenetére
Úgy néz ki, hogy igen.
czirok000: kocsin rázást, vibrációt nem éreztél?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
burjois
csendes tag
-
czirok000
csendes tag
válasz honda23 #42936 üzenetére
2 napig jó volt az utángyártott jeladóval.. ezért volt a kavarodás. A gyári jeladóval abszolut nem vett jelet a csapágyról. Új kínai jeladó be 2 napig öröm majd újra könnyek És mire gondolt ugye az ember, biztos gyenge minőségű az olcsó jeladó, de szétszedésnél kibújt a szög a zsákból a csapágy kinyomta a zsírt és kézzel hajtva is erősen "surrog" -ott. Érdekes mert menet közben abszolut nem zavart pedig figyelek az ilyesmire, nem tűnt fel. A csapágyba van integrálva a mágneses jeladó , nem az abs kerékről veszi a jelet hátul a VII gen.
A rezonancia jó kérdés, mert van még egy problémám amivel küzdök, de azt nem tudnám a csapággyal össze függésbe hozni. 5x114.3 et 45 18 as kerekek kerültek fel tavasszal a gépre 225/40r 18as gumikkal és 100 km/h felett rezonál rezeg a kormány. Alu tehermentesítőt gyártattam hozzá , egy fokkal javult a dolog de nem szűnt meg. A kasztnin már nem érzem csak a kormányon és váltakozó intenzitással. 120 nél csúcsosodik ki.
Téli gyári 16 os kerékkel NULLA rezonancia. Ötlet bárkinek? igaz jön a téli gumi ideje de jó lenne még ezt a problémát is megoldanom. 4 x centriztettem már a nyári szettet semmi változás. Mindegyik gumis állítja hogy szépen fut akerekek jók kellenek hogy legyenek. -
demars
addikt
-
LógaGéza
addikt
Úgy látszik nem csak én jártam meg mostanában... Péntek délután szokásos úton mentem haza a melóból. Elég rossz az út, van egy hely, ahol van egy nagyobb gyűrődés széltibe az úton, ott mindig lassítok, mert ha nem, akkor lekoppan az autó. Most is lassítottam, de sajnos nem volt elég, megdobta az autót, átsodródtam a szembesávba, próbáltam visszahúzni, de nem jött össze, eltaláltam egy fát, és az árokban álltam meg... Légzsákok nyíltak, de lábon szálltam ki. Szerencsére megúsztam egy szegycsonttöréssel, és komolyabb nyaki/mellkasi zúzódással, kb a biztonsági öv mentette meg az életem, meg a szerencsém, mert ha 5 centivel arrébb kapom a fát, akkor lehet még nem írok...
Az autóval nem tudom mi lett, faterék szedték ki, a bal ajtó nem nyílik, a jobb se teljesen, B oszlop felett van egy nyekkenés. A bal első felnim a hátsó mellett találtam meg, tojás alakúan, és több darab kitörve belőle... Ha hazaengednek a kórházból lövök pár képet...[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Fkris
őstag
válasz LógaGéza #42941 üzenetére
Aztarohadt, az írás eleje kisebb sebesülést, károkat sugallt.
Mielőbbi teljes felépülést, jobbulást kívánok....és egy menthető autót
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
válasz tboy93 #42946 üzenetére
Tényleg, most h mondod, nekem is beugrott a felújítás meg asszem a gátlók cseréje is.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest