-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz !Overdose! #34135 üzenetére
Mondjuk az hogy csökken a forráspont még nem feltétlen kézzelfogható probléma Az már inkább, hogy az alacsonyabb forráspont miatt fékezéskor a munkahengerek felforrósodásakor a folyadék is felforrna, de épp nyomás alatt nem fog, csak mikor felengedjük. Akkor hirtelen gőzbuborékok keletkeznek éppen a hengerek mögött, és a rákövetkező pedáltaposásnál nem a betétet nyomjuk meg a hengerrel, hanem a gőzbuborékokat nyomjuk össze...
A yellow betétek előmelegítéséről meg azt gondolom, hogy egyetlen 50-ről 0-ra fékezéssel kb. 100°C-t tud melegedni a betét, (és a tárcsa) sőt, többet, mert ha ráköpök azonnal elsistereg.
Nekem sokkal inkább a tárcsámmal van bajom, mert hidegen semmit nem érezni, de nagyobb tempóról fékezgetve már folyamatosan egyre jobban ráz, legutóbb 120-ról fékeztem 4 részletben 50-re, és a 4.-nél már a fejemben terveztem mi a teendő ha szétrobban a fékem, annyira rázott. Aztán pár km után visszahűlt, és nyoma sem volt a remegésnek.
Felszabályzást hidegen csinálják? Mert úgy tűnik melegen van gondom.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs