Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz !Overdose! #34135 üzenetére

    Mondjuk az hogy csökken a forráspont még nem feltétlen kézzelfogható probléma :) Az már inkább, hogy az alacsonyabb forráspont miatt fékezéskor a munkahengerek felforrósodásakor a folyadék is felforrna, de épp nyomás alatt nem fog, csak mikor felengedjük. Akkor hirtelen gőzbuborékok keletkeznek éppen a hengerek mögött, és a rákövetkező pedáltaposásnál nem a betétet nyomjuk meg a hengerrel, hanem a gőzbuborékokat nyomjuk össze...

    A yellow betétek előmelegítéséről meg azt gondolom, hogy egyetlen 50-ről 0-ra fékezéssel kb. 100°C-t tud melegedni a betét, (és a tárcsa) sőt, többet, mert ha ráköpök azonnal elsistereg.
    Nekem sokkal inkább a tárcsámmal van bajom, mert hidegen semmit nem érezni, de nagyobb tempóról fékezgetve már folyamatosan egyre jobban ráz, legutóbb 120-ról fékeztem 4 részletben 50-re, és a 4.-nél már a fejemben terveztem mi a teendő ha szétrobban a fékem, annyira rázott. Aztán pár km után visszahűlt, és nyoma sem volt a remegésnek.
    Felszabályzást hidegen csinálják? Mert úgy tűnik melegen van gondom.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák