Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • >>>W!nman*

    tag

    Ma voltam Kwik-fit-ben futóműállításon, hatalmas vicc volt... :D
    16:00ra volt időpontom, ott volt, már gyalog 16:01-re. Se szó, se beszéd, de csak 17:10körül kerültem sorra...
    Fiatal srác: alufelnire felrakja a mérőműszereket, volt amelyiknél nem passzolt, elkezdi ütögetni úgy, h a felni és a szerszám között hézag van... Nyeltem nagyot, de nem szóltam, illetve nem is látszódott a felrakott műszer miatt az esetleges nyoma... Gondoltam majd a végén megnézem.

    Hát lett fontosabb: Srác sokadjára kb beállította első tengelyt, majd szedi le a szerszámokat... Kérdem: Hátul nem kellett állítani? (Imi hétvégén cserélt hátsó nagy szilenteket) Válasz: Ott nem lehet, de majd mindjárt mutatom. Levette összeset, felemeli, nézzük, mondja: nincs excenteres csavar, megvártam a mondókája végét, aztán rámutattam a lengőkarok elején lévő segédkarra és a csatlakozásnál lévő ovális lyukakra... "Ja tényleg, igazad lesz!"

    Kocsi vissza le, szerszámok fel, beállította, és az elsőket is újra... :) (Nem volt szinkronban a JE és BE, de nem szóltam neki, h az elsőket is akkor már...) Közben kérdeztem, h szoktak-e nyomtatni értékekről valamit...
    - "Igen, de most a Wi-Fi nem jó, meg..."
    - "Oké, lefotózhatom?"
    - "Ő... Persze."

    Kocsit leengedi, szólítgat valakit, válaszol(fiatal huszonéves, na mondom bazze...) és kérdi tőle: "kivinnéd a Hondát próbakörre?" -senki nem kérdezte meg tőlem, h szabad-e és forgalmi nélkül... Hát a sebessége és a gyorsulása se volt elhanyagolható, illetve nem várt indítás után semennyit. Ezt én rühellem.

    Kasszánál -szervizvezető és ért a témához- kérdeztem, hogy kerékdőlés tényleg nem módosítható? Azt mondja de, hátul igen, elől nem. (Fiatal srác ezt is benézte, mert miután már állította a hátulját, akkor is azt mondta, h kerékdőléssel nem tud mit kezdeni.)

    Diagnózis állítás előtt:
    1. axiálcsuklók cseréje után jobbra állt kicsit a kormány egyenes haladás esetén
    2. balra húzott a kocsi
    -- reggel, hidegen eléggé
    -- ha már mentem vele pár km-t kevésbé, de fékezéskor meg tudott lepni, főleg ha már kicsit balra volt fordítva a kormány
    3. nem igen tért vissza kanyar után a kormány egyenes állásba (ez lehet adottsága a Civic futóműjének, de Dacia-m és Megane 2 tuti nem így funkcionál... Pl egy derékszögű bekanyarodás után ha elengedem a kormányt és némi gáz adok, kihúzza magát egyenesbe)

    Diagnózis állítás után:
    1. kijavult
    2. sokat javult, de nem maradéktalan
    3. sajna ez nem oké (hogy jobb-e valamivel, nem tudom eldöntetni)

    Véleményeket, tapasztalatokat, tanácsokat kérnék szépen. Tervezek írni nekik, h nem oké még mindig...

    Íme:
    értékek

Új hozzászólás Aktív témák