Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz !Overdose! #33171 üzenetére

    Hát, mint a viccben: ötletem az vóna.. :)
    Tippelek, a Jumpy az HDi. Ott a max fordulat és az alapjárat között sokkal kisebb a különbség, mint a benzineseknél, tehát a kompresszor is másképp van méretezve, azaz alacsonyabb fordulaton is jobban pörög, mert a magas fordulat sem olyan magas. Vagyis a klíma fordulatszám-teljesítmény grafikonja laposabb, kisebb fordulatszám-tartományt kell átfognia a teljesítményével.
    Ha igazán jó a klíma, akkor magas fordulatokon nem is engedi 1:1-ben pörögni benzinesben sem, de jellemzően inkább a fenti megállapítás igaz a dízeleknél.
    Ha meg mégsem dízel az a Jumpy, részvétem ;]

    Vagy: nagyobb a klíma teljesítménye :)
    Hozzáteszem a Cityben (Jazz) sokkal kisebb a klíma, minta 8gen 1.8 Civicben, de még a céges 7gen 1.6 sedanban is kisebb volt. Ergo a Jazz és a 7gen jóval kevésbé hűt, mint a 8g Civic. Ez ott méret kérdése.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák