-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
jpm
senior tag
nem kicsit élvezték én is bevállalnám....
-
Snoop-y
veterán
válasz VTI-Totya #19761 üzenetére
Azt hittem máshoz. Nekem lenne rá ötletem
Faszom se nyúl többet bele a motorba.
Igaza van Solyminak. Következő autóm ha lesz majd akkor Evo VI amit kint raktak össze vagy egy gyári Supra ami egy nagyobb intercooler turbo kipufogó kombinációval simán 400 lónál van és nem esik szét...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
wierra
senior tag
Hétvégi túra 438km lakott területen kívül, 32l fogyival, téligumával ~7,3l/100km.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz Winner_hun #19766 üzenetére
Az Alföldön nagyon ritkán találkoztam lejtővel
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
CurrentValue
tag
-
Manitou
addikt
válasz CurrentValue #19768 üzenetére
5.6 de még a nyári papucsokkal, holnap cserélek télire, akkor egy 5.2 lesz az elvárt.
Télivel nem hiszem, hogy csökkeni fog a fogyi, sőt.
De ha korábbi tapasztalatból mondod akkor nem szóltam -
nagyúr
-
Manitou
addikt
válasz CurrentValue #19770 üzenetére
Nekem nem csökkent télivel tavaly, sőt nőt
De lehet ebben az is közrejátszott, hogy december elején cseréltem le kb, mikor leesett az első hó, és utána már hidegebb idő is volt, szóval az is erősen bejátszhatott a többletfogyiba. Nekem is kisebb a téli acélfelnis kerék és könnyebb is mint a nyári alufelnis. Multkor direkt lemértem kerékcserénél kiváncsiságból. ~0,8kg/db-al könnyebb a téli szett mint a nyári. 185/60R14 acélfelnis vs 195/50R15 alufelnis -
zolynet
addikt
megvan a toronymerevítő, felniken másodjára is átmentem, száradás folyamatban, haladez
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #19774 üzenetére
Így jött ki a lépés, sztem nagyon jó lett, elégedett vagyok vele.
Volt/van benne merevítő, csak a gyári ropika. képLife is too short to stay stock!
-
xcbiker
addikt
Holnap ködlámpa szerelés, kocsimosás és csinálok pár képet a CS-ra. - remélem nem lesz túl rossz idő hozzá.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
!Overdose!
őstag
válasz xcbiker #19776 üzenetére
Néztem az oldaladat, de nem láttam új képeket. Gondolom nem volt rá időd.
Mellesleg lenne pár kérdésem, amire biztosan tudsz válaszolni:
- Hol van elvezetve az antenna kábele az A oszloptól a fejegységig?
- Mivel ragasztod vissza a lámpabúrát a festés után?Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
xcbiker
addikt
válasz !Overdose! #19777 üzenetére
Sajnos nem volt időm.
- Az A oszlopban megy egészen az ajtóból bejövő kábelig, ott van egy csatlakozó és onnan megy tovább a fej irányába. (mit szeretnél pontosan?)
- vagy a gyári ragaccsal vagy sziloval. (az 1.4-nél az utóbbihoz hasonló ragasztót használtam emlékeim szerint.)Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
-
Snoop-y
veterán
VT eladva. Egyik szemem sír másik örül
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz xcbiker #19781 üzenetére
Hát tényleg azért kicsit vegyes érzelmekkel küzdöttem mikor beültek és elvitték.
Kurva sok melóm és pénzem van abban a kocsiban.
Azzal vigasztalom magam, hogy a másik nagyobb szebb jobb erősebb és olyan mintha arra költöttem volna. Az SX-en van pár apróság amit meg kell csinálni. Teljesen rendbe akarom szedni.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz xcbiker #19783 üzenetére
Tényleg neked milyen terveid vannak még az EK9 replika projektben?
Totál EK9 átépítés? ( jobbkormányt kivéve azt tudom, hogy nem akarsz )
Lassan azért készen leszel nem? ( tepertő ülés és kormány van még hátra nem? )
Ha a motorhoz hozzá mersz nyúlni szétrúgom a seggedNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
#25954560
törölt tag
muszaj belepofaznom h az mr2 ugyanez kicsiben. folyamatos mosoly amikor vezeted, az elvezetes kanyargashoz pontosan elegendo ero, csodalatos futomu, zsenialis uttartas. nem gyorsul ugy a huszeves ketliteres atmoszferikus mint egy mai kihegyezett ketliteres, de precizen adagolhato, erezheto, elegendo visszajelzessel szolgal es gyonyoru hangja van. meltatlanul csak az mx5-hoz hasonlitottak az nsx-et a cikkben, pedig biztosan kozel van (stilusban, felepitesben, hangulatban meginkabb) hozza ez is. sot.
leultem, egyes
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #19787 üzenetére
mesélj!
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #19789 üzenetére
a linken lévőket olvastad?
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
zolynet
addikt
komplett futómű ügyben mit ajánlotok szakikáim?
kértem 1-2 helyről árajánlatot, szép kerek számokat írtak, nem hülyéskednek itt a nullákkal, csak rossz helyre teszik
1. koni
Az STR.T elsők 19,405 Ft/db, a hátsók 20,110 Ft/db áron kaphatók.
Kétféle sport szett kapható az autójához. Az egyik a 1130-as, a másik a 1150-es. A 1130-ban 4 Koni sport (sárga) állítható keménységű lengéscsillapító, és 4 ültetőrugó van. A rugók elől és hátul is fixen 35 mm-t ültetnek. A szett ára: 144,560 Ft.
A 1150-es szettben 4 krómozott állítható keménységű, és állítható rugótányér magasságú lengéscsillapító, és 4 sportrugó található. Az ültetés fokozatosan állítható elől maximum 60 mm-ig, hátul maximum 50 mm-ig. Az ára: 263,250 Ft.
Az STR.T gátlókhoz is tudunk adni ültetőrugó szettet. A szett ára 35,720 Ft. Az ültetés 35 mm elől és hátul is. Koni garancia 3 év.2. eibach pro kit (35-35mm) 57k
3. ta-technix állíthatú magasságú futómű 75k
4-5-6-7. ez már lehet sok lenne
FK 168k
Weitec 170k
Skunk2 Pro-S 172k
KW 200kVárom tanácsaitokat, tapasztalataitokat.
Life is too short to stay stock!
-
DeadMeat
veterán
válasz zolynet #19793 üzenetére
A ta-t nem nagyon ajánlom,bár csábító az ára,meg az egész kw1 koppintás,de minőségi és élettartami gondjaim voltak vele.nem egész 1 évet bírt ki a teló normál használat mellett.Na meg a zsír új kit-et ugy kellett a kocsiba faragni,mert hiába típus specifikus volt a szett nem igen akart bemenni a helyére.Jah és ha ilyen állítható futót veszel figyelj oda,hogy a stabrúd rögzítőket is cserélheted elöl,főleg ha koppra lecsavarod,mert eltörnek,vagy a teló rögzítőfüleit hajtogatja meg.Nekem eltörtek a gyáriak 4-5k km alatt Na meg nem is beszélve a komfort megszünéséről.Pattogni fogsz mint kecskeszar a kövön.De cserébe tudtam kanyarodni vele....
De lehet csak nekem nem volt vele szerencsém...[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
wierra
senior tag
válasz zolynet #19795 üzenetére
Gyári OEM. Nagyon zsír, olcsó, utcai használatra kifejezetten tökéletes, fekvőrendőr nem akadály .
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
xcbiker
addikt
válasz zolynet #19795 üzenetére
NEXX - olcsó (kocsihoz járt), sinautó effekt, persze az 1.4-hez képest mindenképp. A jelenlegi ültetéssel nem kell félnem, hogy leér, nem szereti a kányút, de ha a gyári vti-t nézem az sem igazán. Az 55-ös téli gummával egész közlekedhető. Nekem bejön. Imádjuk a kanyarokat.
Köv héten a tornyok tetején lévő gyürűket... vagy micsodákat polyuretánra cseréljük, mert hátul kopognak kissé. Utána szerintem öröm lesz "a kopogó kísértet nélkül" a nyomomban az autózás.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik