-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
Fék kérdés:
Elgondolkodtam, hogy majd ha csereérett lesz a gyári féktárcsa, akkor lecserélném "sport" féktárcsára + ferodo betétre, tárcsaméret maradna a gyári méret, így csak tárcsa + betétcserével megoldanám a valamivel hatékonyabb féket.
Azt hallottam valakitől, hogy vigyázzak a sport féktárcsákkal + betétekkel, mert ezek magas hőmérsékleten fognak jól, és normál utcai használat mellett nem biztos hogy jól járok vele, hidegen sokkal rosszabbul fog mint egy akármilyen fék.
Ez tényleg így van -
zolynet
addikt
válasz Manitou #20951 üzenetére
nekem is hasonló az elképzelésem, én sem növelnék méretet hanem egy erősebb tárcsa-betét kerülne előre: ebc fúrtmart+ebc sárga betét
hátra meg jó egy ferodo v ate páros
jöhetnek a prokontrák, bár már volt róla szó
nekem 90%utcai használat 10% pályázás lenneLife is too short to stay stock!
-
Manitou
addikt
válasz zolynet #20952 üzenetére
Én meg nagyrészt városban mászkálok. De annyira nem vagyok kibékélve a gyári fék erejével Így ha már úgyis kell tárcsát meg betétet cserélni, akkor már kihoznám a minimum maximumát Eleve csak elöl van tárcsa, hátul dobfék . Gondolkoztam hátul is tárcsásításon, de nem jelentene olyan sokat, max optikailag, meg macerás is lenne átépíteni, nem ér annyit az egész.
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #20955 üzenetére
HI!
Nem ertelek, ill. ertelek csak konzepciodat tartom egy kicsit ertlemetlennek, azzzal teljesen tisztaban vagyok ,hogy egy sportosabb otot szeretnel amig emgteheted, es nincs is ezzel semmi gond, inkabb a kiindulasi feltetlekekl, hogy miert is mondom, mert az almera egy piszok jo kocsi, DE kifejezetten komfortos, kenyemes futomuvel, egy kivalo, alulrol ebredo motorral es pont ezek miatt mondom azt, hogy erdeme slenen elgondolkodni, egy mar alapol potensebb kocsin, ugyansi tartok attol, hogy most rakoltesz egy kisebb vagyont es a vegen meg legestlenebb leszel, mint miost vagy, es a felni gummedli parost at tudo rakni masra is de egy fektuning eredmeneyt mar nem igazan, ill, tovabbi komojj raforditasokkal, mert hmarosan a lovak szama lesz keves, es ezt foleg a msotan tervezett atlakitasok utan foogd eszrevennei.
Es ugye ertelemszerun agay magat a felvetes, hogy most t ausitasz egy kis onmersegletet, a raszant pizt felreteszed, es a mostanra leszallo aru vti-k koztott kezdesz el keresgelni, meg csak marcisus vege van, ebbol meg nyarra boven lehet egy ertlemes joszagot kifogni. es erzesme szeritn sokkal bolgoabb leszel azza, mintha erre az otora koltod azt a peznt.udv
neduddki
mod: nalam az rg2 elhagyasakor ezen erzesek is igen komojjan munkalt benenm, hiszen amogott a gyonyorusegmogott mar laccik minden, na msot hogy nezne ki a en elso bebitarcsam, meg a hatso dobom??? rohejjjesen, es nem a masok velemeney erdekel, hanem ez magamank nem volt osszeegyeztetheto, masrezt a telin meg 14es volt, akkorian es nem is nagyon gondoltma bele, hogy 15re csereljem, csak mikro a gummedli akcijosan befutott:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Manitou
addikt
válasz neduddki #20956 üzenetére
Egyátalán nem akarom magam költségekbe verni, a sport féktárcsát amit vennék olcsóbban tudnék hozzá, mintha sima mezei tárcsát vennék Konkrétan 14k lenne egy pár Így már azért elgondolkoztató a dolog, akkor már miért ne alapon.
Amúgy erősen gondolkoztam anno Vti-n , csak ez a kocsi pont kapóra jött rokonságból véve, aztán ez lett. De szerintem ezzel még elgurulászok vagy 2 évig biztosan, mire cserére szánom magamat. Meg ezután valószinüleg 7 vagy 8gen hondába ülnék már át, addig gyűjtenék még a malacperselybe
Mi az az rg2?[ Szerkesztve ]
-
orbano
félisten
-
Manitou
addikt
Nem tudom mennyi lenne nekem pontosan hátra a tárcsásítás.
Nem is akarok vele foglalkozni egyelőre, de később se. Ha apró pénzből megoldható lenne, akkor talán gondolkodóba esnék.. A dobfékemben nem olyan régen volt cserélve fékbetét elvileg.Próbáltam keresni pl unixnál, hogy mennyi lenne nekem. Mit keressek ? Milyen alkatrészt pontosan?
Nem, nálam nem csak ez szól ellene, ez csak az egyik dolog. Nekem a többküllősek mindig jobban tetszettek.
Orbano: Nekem inkább az ilyen felnik tetszenek--->[link]
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Manitou #20957 üzenetére
normális használat mellett semmi baja a gyári fékrendszernek, ha abban friss olaj van, gyári tárcsa és betét van elöl. az 1.4-es civicen abs-es dobfék van hátul, szét kell szedni, ki kell tisztítani a fékport belőle, rendbe rakni és gyönyörűen teszi a dolgát.
az ilyen "sport" tárcsás dolgokat nem erőltetném. én az ilyen "sport" cuccokat, konkrétan a brembo fúrt mart meg fasztudja milyen tárcsákat nemes egyszerűséggel dunába borítanám. meg a "sport" betéteket is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #20967 üzenetére
nem volt, nem tudok véleményt mondani róla. de nem érdekelnek, én már feladtam az ilyen terű harcot, megvettem újra a gyári tárcsát és betétet és egy áldás, hogy újra ez van rajta. teljesen megfelel, gyönyörűen lassít, hátul dobfékkel is.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #20969 üzenetére
dehogy, én anyum 6gen 3d 1.4-es abs-es hátul dobfékes civicjéről beszélek, 262mm-es első tárcsával
brembo mart raaaccccsing meg ferrodo raccsing csiribiri szar volt rajta, szerencsére már a gyári van rajta. tudom, hogy nagy nevek, de ezeknek, amiket mi rakosgatunk az autóra, mert állítólag jobb a gyárinál.. háááát, ez hullámosodik, rázta az autót fékezésnél darált már, szóval egy vicc, ennek köze nincsen azokhoz a rendszereknek, mint egy evo-ra raknak, vagy nissan z-re vagy bármi brutál szörnyre. ok, egy azonos van, a név mindkettőn. amúgy meg semmi....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #20957 üzenetére
HI!
aza uobbi hetek projekutvonalait en maskep ertelmeztem, de nekem meg mindig foloslgesnek tunnek ezek amotnai korok, de ah aszondod, hogy csak a ellkednek jo, akkor en mar kapitulalok is:- )
ha Endreveh hozacc gyari tacsat akkor hog josz ki? /nem tom nissat-t szokott-e hozni, de totoyat igen, egy kerdest meger/
ha tisztessege fektarcsa akkor ahhoz spec bete kell, /ami csunya aru tud lenni/ ha furt-mart akkor meg gyorsabban is eszi, meg konnyebbenis vetemedhet, raadsul kreten hagja is eloferdulhet
Zolinal szobakerult egyszer a hatcso tarcsasitas es rovid tavon nyigtatott, hogy jobb fekhatast normal temponal ne varjak, csak eloferdleht hogy szopas lesz a kezifek /na azzal emg van tapasztalatom meg a olasz noszemejjtol:- )/udv
neduddki
mod: Te Hugo latom a coyot-tol nem tucc megszabduli:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #20971 üzenetére
értem!
köszi.
bár a tárcsa mentségére felirható hogy előszeretettel hamisítják kicsiny hazánkban, mondjuk VW-s körökben felemás véleményeket hallok vissza.
csak kénytelen leszek újra zimmermann-t venni....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #20972 üzenetére
HI!
a versot akrom felvini a grossglocknerre 4-5szemjejl kivancis vagyok, hogy birja , mert normaliskzlekedesre 6 /apro:- )/ szemejjel tetoigpakolva nadonbaba:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #20973 üzenetére
az azért vicces, ha az indit-trade kft-től hamisat vettem volna. ok, ennek már pár éve, aztán a szemét dombon landolt, maradok a gyárinál inkább
nincsen értelme tuningolni olyat amit nem lehet szignifikánsan. most vagy féktuning és akkor csere kompletten, vagy semmi.
nekem legalább egy spoon fék kéne, ha szignifikánsan érezni akarom a jobb féket, mert az beférne az enyém alá 16-os felnihez.. (17-es vicc mo-ra) ja, spoon az összerakott és kipróbált fék is 16-os felni alá, kb az egyetlen, csak éppenséggel laza fél millióból van mo-n talán, plusz vehetnék még egy szett 16-os asaitec felnit horror árú 215/45r16-os gumival télre is.. minek? úgysem tudok menni vele, kátyúkat kerülgetek 99%-ban és ledudál a sok türelmetlen magyar fasz, mert nem vagyok hajlandó átmenni egy fél méteres lukon padlógázzal.. arról, hogy 70-nel megálljak a hungárián az intivel, vagy dugóban araszoljak, jó a mostani gyári is.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #20975 üzenetére
nem tudtam honnan szerezted be
én az unix/bárdi stb, kis ker szinten hallotam ilyesmi pletykákat.
igen ez elég nyomos érv, most járok ott hogy két éve cseréltem kb szilentet, gyárinál erősebbre elmentem vele 20e km-t még csak nem is BP-n és szar úton finoman, és már cserélnem kell
szóval teljesen felesleges, utcai használatra valóban.a komolyabb tárcsáknak és betéteknek meg úgy is ott van az a hátránya, hogy melegíteni kell őket.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #20978 üzenetére
bevallom őszintén, belefáradtam már ebbe az autó buzulásba.
szép és jó, de már nincsen erre energiám erre. iszonyú nyűg lett nekem az autózás, soha nem gondoltam volna, hogy ezt ilyen fiatalon mondani fogom. tényleg egy suv-ot akarok már. ha menni akarok, motorra ülök, túrázok, pályamotorozok. de az autózás.. rettenet. pedig imádom az autóm, aki ismer, tudja, hogy vigyázok rá, mennyit költök rá, hogy milyen állapotban van. mégis, csak szenvedek vele nap mint nap, mert ez nem ide való autó. de még egy suv-ot e mellett fenntartani, vicc és nem is akarok és bill gates fiának se születtem..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Manitou
addikt
válasz Integra #20971 üzenetére
No igen, viszont nekem ám gyárilag csak ha minden igaz 232mm-es tárcsa van elöl az meg nem valami nagy .( vazz a bringámon van 185-ös ) És nincs ABS se.
262-vel elöl elhiszem hogy meg vagy elégedve a 6gen-el Súlyban meg az én kocsim forgalmi szerint 1120kg . Szerintem a 6gen picivel könnyebb is. Inkább 1000 körül lehet.
Fékfolyadék cserét most gondoltam megejteni amúgy is. Meglátjuk változik e a fékhatás, de elvileg sokat szokott dobni ez is.
Franc se tudja mi lesz akkor. Marad a gyári fék, aztán kész. Szerintem fog dobni a fékhatáson az új gumi is majd valamennyit.Tegnap vettem észre, hogy valaki egy picit meghúzta a bal első sárvédőnél a kocsit egy kb 5x5 cm-es területen Nem olyan vészes, de azért mégis ... De hogy a picsába azt nem értem Lehet még pénteken a mélygarázsban lehetett. Amemmyi hülye ott parkolni szokott
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Manitou #20980 üzenetére
1030kg asszem a 6gen 3d civic klíma nélkül.
nem tudtam, hogy neked 232-es van elöl, azt hittem 262-es. így már értem a gondod. tényleg soványnak tűnik, mert a 262 is alapvetően soványka szerintem. de ezzel már jól fékezhető, ha nem képzeled azt, hogy type r van alattad. mert akkor a 262-essel is lámpaoszlop a vége....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #20979 üzenetére
és mellette valami kis autót használni mint pl anyuéd?
addig se az inti pusztul, a jó magyar utakon....csak olcsobb mint egy suv...
viszont tény nem adja azt a kényelmet, se biztonságot.intit meg gondolom eladni nem szeretnéd?!
Manitou:valami 1:1-ben átpatintható megoldás, normál tárcsával meg betéttel?
a fogó felület nővekedést utcán hamarabb meg érzed mint a "sport" cuccokat.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #20980 üzenetére
HI!
2x mentem at mocako felett a hegyeken /:- )))/ 4 szemjjel csurrigpakolva az Almeraval normalis temoban drmmi gond nem volt a fekkel, es a nem ag agyindedelgettt joszag mint civic:- )
na de ez az ut sem volt akarmi, de sajnos az ut masodilfele esoban, volt ojjan kanayr ahol korbesesett az eso:- )))udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #20982 üzenetére
nem látom értelmét, hogy vegyek még valamit, mert eléggé rugalmasnak kell lennem a munkám miatt, így nem kötöm magam tárgyakhoz, ha mennem kell, megyek. és az intinél megbízhatóbb autóm sosem lesz, bármit is veszek, az tele lesz már elektronikával és csak drágább lesz. na meg az egy sima karakter mentes tucat szar lesz..
néha rám jön, hogy eladom, mert olyan ideges leszek egyik másik útszakaszon, de senki sem fogja kifizetni azt az árat amennyiért eladnám, csak a dögkeselyűk keringenének a fejem fölött, azokat meg rühellem és mivel nem vagyok rá kényszerítve, hogy eladjam, ezért rohadjanak meg, belőlem nem esznek.
ott van unokatesóm az mr2-vel is, messze földön nincsen még egy ilyen darab, amibe ennyi időt, pénzt és vért és verejtéket ölt, el is adná akár, mert gyanítom építene új autót, de csak idióta faszbarmokkal akad össze, akik odamennek puccoskodni meg játsszák az eszüket, meg okoskodnak, hogy de 10 évesnél öregebb autó, és eljátsszák, hogy ők az élet császárai.. de nincsen szaros pár milliójuk a valódi, komoly, minőségi tuningra. ez az ország ilyen sajnos, itt csak a prolik dívnak, meg az igénytelenség, a selejt és az ingyenélés meg feketézés. tisztelet a kivételnek, mert ilyeneket is ismerek (ők ugyanúgy szívnak). na nekem ehhez nincsen kedvem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
válasz Integra #20984 üzenetére
s akkor én mit mondjak a lassan 30-ra?
engem is meg mosolyognak amikor kérdi az árát mennyiért adnám el, és mondok nekik egy 4-5 éves skoda fobia árat kb, de hát ez van ha kell bele ülök és odébb nem megyek aggodás nélkül 1000km-t, ez az ami sokba kerül azt hiszem.és feltétlenül agyon elektronikázott kocsit akarnál, ezért mondtam hogy pl valami sima 6Gen-t esetleg?
jó éjt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Integra
titán
válasz VR6-Fan #20985 üzenetére
mire suv-ot veszek, csak elektronikásat kapok. mert kell bele csönd, nagy méret, hifi, elektromos buzerálni valók, 20 sebességes automata, popsifűtés meg ilyenek. rx400h, traktoros x3, x5, glk, q5, q7, a franc se tudja, igazából nem győzött meg egyik sem, bár a legjobban az rx400h tetszett, hajszálon múlott, hogy nem ültem át egy 2007-es frissítettbe. a legszimpatikusabb az új rx450h, de fizesd már ki... csóró vagyok ezekhez a legújabbakhaz, a régiek meg nem az igaziak mint írtam.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
shadeofme
tag
Városi közlekedésre hybrid kell.
Ráadásul nemsokára lesz Mugen CRZ is, annak aki szeret néha odalépni.
Hosszú távra meg 8 seb. automata.
Mondjuk már dolgoznak a 9 seb. automatán is.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Integra
titán
végre lecseréltük a kipuff rendszer gumi tartó csonkokat, eltűnt a rezonancia, a csörgés 1900rpm-nél, teljesen csöndes lett az autó, mint amit kicseréltek, hihhhetetlen, 4 év után..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zolynet #20990 üzenetére
mint kiderült integra népbetegség, elöregednek, elvetemednek a gumicsonkok és egy idő után és ezen a fordulatszámon járó motornál iszonyat rondán berezonál és az egész kasztnin végigcsörög.. tényleg ritka ronda volt.. de most úgy elcsöndesedett az autó, csak pislogok. még kell a matrica az oldalára és lassan kész lesz, régen volt ennyire szép állapotban. még a hifi van hátra..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz Integra #20991 üzenetére
enyém is rezonál mint az állat... meg is kellene lesni hol a bibi.
De most a Balázs ajánlott egy komplett EK9 kipufogó rendszert, ha lesz fölös pénzem akkor megveszem azt.Viszont most a nyári gumi és szélvédő csere fontosabb lenne.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz xcbiker #20992 üzenetére
lehet, hogy neked is csak a gumicsonkokat kéne lecserélni, de ha rendszert cserélsz, akkor várj vele, bár valszeg a felfogatási pontok ugyanazok. de nem lesz olcsó mulatság, erre készülj, én a hajam téptem mikor kiderült, hogy az 5db gumicsonk 24rugó...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
na leadtam a felniket szintereztetni, mert ugye az amit láttatok azt nem tudtam elbizniszelni, az egy kölcsön felni ... de ugyan olyanra akarom, első körben csont feka lesz, majd teszek fel róla képet ... annyira feka lesz h még a csavarok is! (a guruló párduc)
egy kérdés, az úgy jó ha a kupakot egy makettezős haverral lefújatom, mert ugye a műanyagot nem ajánlották a kemencébe ... így arra gondoltam h vagy a makettos haverral kompresszorral lefújom első körben full fekára vagy plasti dip ???
a piros részek valszeg matricák lesznek, tán könnyebb lesz úgyLife is too short to stay stock!
-
wierra
senior tag
válasz zolynet #20994 üzenetére
A matrinya bírni fogja a kiképzést?!
Mert a maszkolás ugyan pepecselős meló, de az garantáltan bírni fogja."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz zolynet #20996 üzenetére
Matt feketén igen-igen sertés volna a talics. Meg lett csináva már a herpesz?
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
zolynet
addikt
válasz orbano #20999 üzenetére
azt hiszem azt mondta h nem tudja kimaszkolni, meg kemencében égeti meg ilyeneket, mondom akkor jóvan, majd megoldom valahogy ... nem is akartam belemenni, mert már reggel felbaszott ez-az
btw még nincs matrica, csak kész felni, most hívtam, holnap megyek érteLife is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik