-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
addikt
válasz Napfénysüti #20598 üzenetére
sztem 50es de lehet 55, fene se tudja... hozzáértők jelentkezését várjuk
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
shadeofme
tag
válasz Napfénysüti #20598 üzenetére
Itt azt írják 2" a belső átmérő.
Itt lemérte a pali és 2" az utolsó hajlításig, a hátsó dobnál már 1.85".
Itt azt írja, h az összes B-szériásnak 2.25".
És itt is 2.25"-t ír.
Ezek után tényleg már csak az marad hátra, h megkérsz vkit mérje le a sajátján.2 inch az 50,8 mm, ami 54-55mm-es külső átmérőt jelent. (Pont egy centivel nagyobb, mint a gyári D-szériásokon <- enyémen is 44mm a külső átmérő.)
2,25 inch az 57mm, ami kb. 60mm-es külső átmérőt jelent.[ Szerkesztve ]
Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
nagyúr
-
shadeofme
tag
válasz Napfénysüti #20603 üzenetére
Pontosan.
Feltéve, a ragaszkodsz a gyári leömlőhöz.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
nagyúr
-
shadeofme
tag
válasz Napfénysüti #20605 üzenetére
Ugye-ugye? Mindig így kezdődik.
Ha 60-as csövet tetetsz végig, az későbbi turbósításkor is jól jöhet.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
nagyúr
-
VTI-Totya
tag
válasz Napfénysüti #20598 üzenetére
Gyári belső átmérő B16A2-nél 44mm.
De van belőle supersprint gyári rendszer ami az enyémen is volt 49mm belső átmérővel a leömlőtől a végig teljes hosszban.(ez gyönyörű hangú volt....de a dob 90e körül mozog és a középrendszer sem olcsóbb)Ui: gyári motorra 50-nél nagyobbat nem tennék.
Jah, és teljesen nyitott rendszert felejtsd el mert a gyári motor nem szereti.Vagy katalizátort hagyod és max. sport katalizátort raksz alá vagy katalizátor ki és hátsó normál dob.....[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
nagyúr
válasz VTI-Totya #20608 üzenetére
Kár hoogy ilyen drága. Ennyit azért nem szánnék rá. 50-nél nagyobb ezekszerint nekem se kéne. A lényeg hogy a gyárihoz közelítő mérettel rendes minőségben legyen végig.
Katalizátort gondolom meghagyjam? Én legalábbis efelé hajlok (illetve szereznem kell még gyári katalizátort mert az enyém valami kis univerzális töpörtyű).Més que un club!
-
menalcas
őstag
Teljesen egyet értek VTI-Totya-val, gyári mocihoz nem kell nagyobb 50-esnél, sőt még ha piszkált akkor se, full nyitott rendszert én is ellenzem kivéve ha szándékodban áll feltünősködni
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
VTI-Totya
tag
válasz Napfénysüti #20609 üzenetére
E-bayen magnaflow. árfolyam függő és ha tudsz amcsin belül ingyenes postásat találni akkor olcsóbban haza hozatom ha érdekel.(nekem az van alatta és teljesen jó.......azért fog vissza, de koránt sem annyit mint a gyári és 20-21e körül itthon van)
Ha kiveszed és nem raksz alá akkor ugye bárhol meg fognak és lemérik az bukta.....de már csak alá néznek és nem is mérik ha nincsen alatta. De ebben az esetben egy belső visszafordító hátsó dob is elég a fojtásnak és ez a max. amit ki tudsz belőle hozni erő szempontjából egy rendszerrel a leömlő csere nélkül.
-tuning leömlő, eredeti katalizátor ki, 50-es cső végig, vissza fordító dob hátul. (ez a max teljesítmény amit a motor tud)
Neked ajánlva:
-eredeti leömlő, magnaflow katalizátor, 50-es cső végig, akár nyitott dob hátul.
-minden ugyan ez, kivéve, hogy hátra belső vissza fordító dobot raksz az esetleges hang miatt.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
nagyúr
válasz menalcas #20610 üzenetére
Nem, pont hogy tompítani akarok a hangon mert most hangos. Nah akkor szerzek gyári katalizátort és majd valami szolid hangú végdobbal megspékelt rendszer megy alá gyári mérettel.
Már csak az árakról kell tájékozódnom.Közben láttam írtál Totya: utolsó pontod tényleg tökéletes lenne. Viszont itthon nem lehet kapni ilyen Magnaflow katalizátort? Mintha CRX-en használtan láttam volna de vajon újjal senki nem foglalkozik? 20k körül simán jó lenne még. Majd nézelődöm.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
VTI-Totya
tag
válasz Napfénysüti #20612 üzenetére
Mindenki e-bay-ről hozatja.
Olcsóbban meg felejtős mert vámáfá-t kell rá fizetni ha nem okosban vagy ismerősön keresztül küldik kintről.(aki meg foglalkozik vele és meg oldja neked az sem lesz olcsóbb mint ha te magad intéznéd...)
Páran már panaszkodtak......mondott egy köztes árat valamire aztán kiderült, hogy a max ár felett volt még 3e-el.
[link]Ez free shipes haverhoz onnan meg 30dolcsi körül van a posta haza és nem lesz vámáfa sem.
(na ez olcsó......majd kíváncsi leszek mások áraira meg, hogy amikor átveszed mennyibe lesz)
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Flashback
addikt
Nyáron lenne esedékes kocsit vennem. Az összeg rá cirka 1M.
A hőn szeretett 5gen-t már eladtam és majd valami kellene a helyébe, nem zárkózom el a többi japán gyártótól sem, és nem kell civic formának sem lennie (egyterű városi terep is szóba jöhet).
A lényeg hogy max 8L fogyasztás mellett megbízható legyen mint az 5.gen-em volt.
Mondjatok valami okosatBocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
zolynet
addikt
válasz Flashback #20614 üzenetére
6gen 1.5ils, csak nehéz kifogni, mert vagy szakadékba ütközöl vagy pedig egy szép darabba, de azt meg elszállt árral adja az eladó. Én is ilyesmit keresek cimborának, bár lehet egy 2000-res 1.4i lesz belőle. Már elég türelmetlen.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Flashback
addikt
Most így visszaolvasva köszönöm megvolt
7 együtt töltött év, több mint 100e kilométer, túrák, csak úgy menés. rohanás a melóba, suliba, csajozás, balesetek, karambol... Pff imádtam minden apró csavarját neki. Nem tudom lesz-e még egyszer ilyen szép/megbízható autóm.
Álljon itt egy kép róla:Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
shadeofme
tag
válasz Napfénysüti #20612 üzenetére
Akárhogy is csinálod 100k alatt nem igen jössz ki. (gyári kat + 2 dob + csövezés)
Ennyiért viszont már kapsz speckó rendszert is az ebay-ről.
Igen ám, de azok 2.25"-os méretűek és neked 2"-os kéne.
50mm-es fullos rendszer meg ritka külföldön, mint a fehér holló.
Sz*r szitu, ezért fogom én is itthon csináltatni.
Azt a 2.25"-os Magnaflow high flow kat-ot néztem én is, csak nemtom mennyire gáz, ha aztán 50mm-re szűkül a rendszer.Flashback:
Ha nem gáz, h jobb kormányos, akkor angolból olyat hozol be 3000 fontért, h megszólal.
http://bristol.gumtree.com/bristol/91/74483591.html[ Szerkesztve ]
Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
nagyúr
-
zolynet
addikt
válasz olbeteam #20617 üzenetére
Nem nekem, mert cimbinek keresünk, de épp tegnap írt rám h módosult az elképzelés és az ár is. Eddig 800.000-1.000.000Ft volt a keret mely most kicsit emelkedett meg a nézet is, mert fiatalabbat szeretne és látott 2003-2004-es toyota corollát 1,2-1,3M körül.
1,6Mért már azért egy elég jó állapotú VTi-t meg lehet csípni, sztem a korrekt ára 1M alatt lenne, de nem vagyok szaki, ill mindenki annyiért hirdeti amennyiért akarja. Max rajtamarad évekig, mert ennyiért kötve hiszem h megveszik.Life is too short to stay stock!
-
VTI-Totya
tag
válasz Napfénysüti #20621 üzenetére
Ne aggasszon.
Nem befolyásoló tényező mivel a rendszer elején van. Leömlő után egyből egy katalizátor és utána mehet az 50-es végig.
Hiba nincs benne.
Az enyém pl. egy jdm tipró integra leömlő aminek valami közel 60-as kilépője van aztán követi egy 3"-os magnaflow és végig 60-as rendszer egy nyitott hátsó dobbal és S2000-es véggel a látvány kedvéért.
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
shadeofme
tag
válasz VTI-Totya #20623 üzenetére
Most nézem, h Magnaflow sportkat-ból van 2"-os is.
Ha tényleg hazaér huszonegynéhányból én megpályáznék egyet.
Csak van olyan jó, mint amilyet itthon 2x annyiból összeraknak.
Upsz, most nézem, h kerámiabetétes, minnyá nézek vmi fémbetétest.[ Szerkesztve ]
Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
nagyúr
-
xcbiker
addikt
válasz shadeofme #20624 üzenetére
Érdemes lenne nekem is ilyet berakni?
Nekem mondjuk fontos lenne a csendes kipuff. Max vtec feletti hang jöhet szóba
Ha meglesz a szívó oldali átalakításom akkor muszály lenne a kipuff oldalhoz is hozzányúlni.
Illetve ha az etanol átalakítás is meglesz akkor a környezetkárosító dolgok miatt sem kell aggódni a gyengébb katalizátorral.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
shadeofme
tag
válasz xcbiker #20627 üzenetére
Úgyis túl vannak méretezve a gyári kat-ok (400-as sűrűségű szűrőméret).
Nagy átfolyású (200-as szűrőméret) katalizátorral is hozható az elvárt norma.
Persze van 100-as szűrővel rendelkező kat is, de az már nem biztos, h elég.
Napfénysüti:
Minnyá nézek fémmonolitos sportkat-ot, aztán, ha meg tudunk egyezni, összeállhatunk.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
-
VTI-Totya
tag
válasz xcbiker #20627 üzenetére
A te gyári motorodra minek az anyád picsájáért????
Hagyod már békén azt a szép autót.......há a szarvájlingos talira nem jársz még plusszba????
Ugyan mit akarsz a szívó oldalon pickálni????
Már mondtam szerintem párszor.........veszel egy másik blokkot aztán faraghatod. Ha szét esik, jössz és 2óra múlva benne az eredeti és mehetsz....aztán kezdheted megint reszeltetni ami szét esett.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
shadeofme
tag
válasz Flashback #20629 üzenetére
Bazzeg mennyi a reg. adó!
Agyamat eldobom...
Integra:
De ha már ígyis-úgyis cserélnie kell az egész rendszert, akkor sztem még belefér, h huszonegynéhányért egy jobb átfolyású katalizátort tesz be a gyári helyett.
Mondjuk láttam olyan helyet, ahol be is számítják a régi kat-ot, ha újat vesz az ember.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Integra
titán
válasz shadeofme #20635 üzenetére
egyszerű a válaszom
adott egy gyári állapot, ami megbizható kipróbált, összehangolt.
reszeljünk itt ott mert nem elég, de nincsen igazi tuning (turbo meg ami kell), hanem szórjuk ki a pénzt ilyenekre, tizen huszon ezrekért és lássuk be, sokat nem ér. de legalább a végén sokba kerül akkor menjen oda a sanyához aki akar, rápakol a b16-ra egy kipróbált massziv rendszert, van 300 lovad, nyomatékod, és a motor sem fog szétesni. mindezt pár százezerből. kell ennél több?!
ennek van értelme. a szivós reszelgetésnek meg semmi, mert a minőségi szivó tuning horror áron megy.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shadeofme
tag
válasz Integra #20638 üzenetére
Igaz, de általában többször van kicsi fölös pénze az embernek, mint egyszer sok és akkor ez a szívó-tuningos reszelgetés megy, sok kicsi sokra megy (vagy nem) alapon.
Na majd ha egyszer úgy áll a biztosításom és egy B-szériás verda is belefér, akkor érdekelni fog ki is ez a Sanya meg hogy lehet elérni.
Múltkor egyébként nézegettem a turbós dolgokat is, meg van is pár őrült, aki D14-re tesz, de ahhoz már frankón ki kell cserélni mindent a motortérben, h ne hulljon atomjaira. És az tényleg nagyon sokba kerülne, ezért megy nálam is a pár 10eFt-os reszelgetés.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Flashback
addikt
Egy dolgot nagyon megtanultam a 7év alatt. Egy kocsihoz (főleg HONDA-hoz) hozzányúlni, vagy sehogy, vagy csak profin (idővel, pénzel megfelelő emberekkel) szabad.
Ezeknek a kis dolgoknak nincs értelműk, csak a pénznyelő és elrontod a gyári összhangot...[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Integra
titán
válasz shadeofme #20639 üzenetére
csak flashback-kel tudok egyet érteni.
csináld rendesen vagy sehogy. igy kell szépen apránként leamortizálni egy jó autót, illetve az összehangolást elkúrni. nem kicsit, nagyon. senki sem mondta, hogy egy turbositás egy turbo meg egy leömlőből áll, 400-500ezer. na de annak van értelme, érezhető különbség, nem úgy, mint szivónál, mikor odaképzeled az amúgy alig vagy semennyire sem létező lóerőket.. ez van. tisztában kell lenni alapvető tényekkel.
tudom én, hogy kis pénz kis foci, de a végén az esetek túlnyomó többségénél akkora nagy szivással jár a végén, hogy aztán csak a sirás megy.. nem 2 éve hondázok, hány szerencsétlen flótást láttam már bőgni, ahelyett, hogy azt az időt és pénzt amit ilyenre eltapsolt inkább valami másra, jobbra költötte volna..
mindenki mérlegelje, aztán döntsön ahogy akar.
itt szenvedtek összesitve egy rakás pénzzel, amit szivó tuningra akartok kiadni, hogy igy kipuff, úgy kipuff, meg milyen pörgettyűs sportkat vagy mi a faszom, meg direkt szűrő meg a többi agyrém.. vegyetek inkább 5000 ft/db-bal drágább nyári gumit, sokkal többet ér, mint ezek, amiknek semmi értelme egy ilyen autón. költsd inkább átlátszó hővédő biztonsági fóliára, hogy nyáron ne sülj szét az autódban és kapj hőgutát, hogy kevesebbet járjon a klima, szerelj bele permetezős ablakspircnit amivel tisztára is lehet mosni a szélvédőt. na ezeknek van értelme, de a többinek...
akkor már tényleg egy turbo rá szépen kicserélve a szükséges alkatrészekkel. mert másnak ilyen téren nincsen értelme....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Flashback
addikt
válasz shadeofme #20641 üzenetére
Ezen annó én is sokat röhögtem
Én is próbálkozgattam kisebb dolgokkal lásd a 2004-es hsz-okat, de tényleg nincs értelme.
Én csak pár dolognak tudnék írni aminek volt haszna, és nem volt veszett összeg: Gyári hangszórók lecserélése, gyári kazettás magnó kicserélése , fa csomagtér elválasztó elem (gyári deformálódott), meg vettem 4 darab Michelin Energy Savert.
Aminek tök nem volt értelme: Kipufogó dob csere, 2 év utána lerohadt, ment vissza a gyári. Ablak fóliázás, egy idő után levállt, fakult... letéptem. Piros Honda logó (a gyári szebb! bár mind a kettőt ellopták), mélynyomó, erősítő (kinőttem a hátmasszásból)...Ha mégis kis pénzekből akarsz jót, tankold tele és menj el a Mátrába
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Flashback #20645 üzenetére
HI!
mar a matra sem az igazi:- (((
ojjan szarok az utak hogy elsirom magam, es em csak a jelneli tel okan, hanem ez mar evek tendencijam hogy egyre szarabb a heves megyei kozutkezo meg szarok ra, mint ahogy az egesz megye kozutjaira is:- (((udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Flashback
addikt
válasz orbano #20646 üzenetére
Nekem a véleményem (már) hogy bármilyen jól is szólhat, helyet vesz el a csomagtérből. Az enyémmel is meg voltam elégedve pedig a láda+erősítő csak 50K-volt de egy idő után már jobban kellett a hely, kivettem és nem hiányzott.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- További aktív témák...