-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
zolynet
addikt
válasz Gergello #20902 üzenetére
ez a fajta meg végképp nem, Pókot sem értettem h hogy rakhatta fel, de hát nem vagyunk egyformák ... az amúgy íves autóra egy ilyen szögletes ködlámpát rátenni, nekem egyenlő az ízlésficammal, de ez csak az én meglátásom
a sima sehogy nem mutat, a smoke még talán adná, ilyet pont árul Solymi, de most más projectek vannak, és azok a prioritások[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Manitou
addikt
Rota felniket hol érdemes venni szerintetek?
-
Manitou
addikt
válasz Integra #20909 üzenetére
Team Dynamics-ot néztem inkább, valószínű azt veszek. Azzal olcsóbban kijönnék mint a rotával. Rota annyira nem is tetszik Meg nem is nagyon van hivatalos forgalmazója itt, ahogy nézegettem. Csak van egy két könnyebb típusa, amit kinéztem még régebben.
Viszonylag könnyű felnit kersek megfizethető áron. 6kg alatt 15 colban
A cél, hogy könnyebb legyen a nyári alufelnis garnitúrám, mint a téli acélfelnis kisebb kerkek. És ez simán teljesülni is fog. Ja és persze tetszen is azért valamennyire.Vagy marad az az opció, hogy meghagyom a mostani Mim felniket
zolynet
Ááá annyiért sok, olcsóbban tudok szerezni TD-t. De azért kösz[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
shadeofme
tag
válasz Manitou #20910 üzenetére
Ha ennyire árérzékeny a téma, akkor én is adok +1 szavazatot a HRS-nek (Hijoin).
70-ből megúsztam egy garnitúra 14-est gumifelszereléssel, centírozással együtt.
A padláson várják a jó időt, h felkerüljenek a verdára.
Itt egy kis info pár márkáról.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Snoop-y
veterán
válasz sunny84 #20822 üzenetére
Mert más százezrekért vesz tengelyt meg szívósort meg kipufogót meg leömlőt, hogy a 160 lóból legyen 180-190. Gondolod te feltaláltad a spanyolviaszt és komplett 150-ből megvan a 185 ló?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz CurrentValue #20831 üzenetére
A vétéji mindent visz. Hülye buzukis vagy rádaásul ótómata váltóval. Higgyed el és kész
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Integra #20867 üzenetére
Szét kell szedni teljesen ( kárpit stb le ) A gumi alá az ablakvezető aljára van berakódva a mocsok. Gyakorlatilag nem tudod kiszedni semmivel. ( beleönthetsz ilyen oldó szarokat csak akkor az a dzsuva ami benne van belefolyhat másba is... )
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #20911 üzenetére
Nem tudom pontosan, nem találtam rá adatot, csak következtetni tudok, de szerintem 8-nál nem nehezebb. 7-8 között lehet valahol 7x15-ös a mérete.
A TD az 26k lenne darabja és az garantáltan 6kg alatt lenne picivel.
zolynet
Nem rosszak ezek a Wolfrace felnik sem, megnéztem őket. de ebből is 26,5k lenne a 6,2kg-os könnyű felnijük, de nincsen olyan színben amiben nekem kéne.
Így inkább TD még mindig a befutó ár/súly/minőség/kinézet(szubjektív)shadeofme
HRS-t néztem már régebben is, 15-ös abból is 20 -tól indul ami nekem jó lenne, de súlyban lehet semmivel se lennék előrébb, arra nincs értelme váltanom a mostaniról.
Csak akkor ha tudnék pontos adatokat, de jól titkolják[ Szerkesztve ]
-
Sipi16
senior tag
-
shadeofme
tag
válasz Manitou #20918 üzenetére
Tényleg nem találni súlyokat, még a gyártó oldalán sem...
Viszont egy külföldi fórumon írták, h a H-148 típusú 16"-os 6,9kg.
A legtisztább az, ha bemész egy kereskedésbe és ott érdeklődöd meg milyen nehezek a kiválasztott felnik. (Elvileg napi kapcsolatban van a forgalmazókkal, úh neki csak egy telefon.)Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
orbano
félisten
6gen hátsó futómű szilentjeinek a cseréjéhez kell valami spéci szerszám? neki akarunk állni faterral a dolognak, f*$zom se viszi szervizbe ilyen szärságért...
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz xcbiker #20922 üzenetére
az nem baj, ha macera, cseréltünk már házilag csapágyat féltengelyen, az sem volt épp könnyű móka célszerszám nélkül, de jó lenne tudni mire készüljünk. az, hogy le kell venni a futóművet az ok, csak kérdés ez a szilent csere dolog, hogy miben macera
A vér nem válik VAZZE!™
-
zolynet
addikt
ezzel mi lehet a baj, kettőből van összevágva vagy mi?!
1.6vti turbó feka hecsi '99 1,1MLife is too short to stay stock!
-
-
Sipi16
senior tag
válasz zolynet #20927 üzenetére
Az autó nem annyit ér amennyiért kiteszik, hanem annyit amennyiért megveszik. Ezt az emberek nem mindig értik vagy túl nagyot akarnak kaszálni és ezért tudnak hónapokig esetleg egy évig hirdetni egy kocsit.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
neduddki
nagyúr
válasz zolynet #20931 üzenetére
HI!
szep ez aminta , mejjik gumisnak torted el alabat hogy utanna hejrerakhasd es leroja halajat???:- ))) /csak nem aabronc?/
udv
neduddki
p.s. volt a yoko-nak mar a 90es evekben is ijjen mintaja de teccet, e nem emlexem a szamra /nem az539re gondolok/
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
olbeteam
tag
válasz orbano #20930 üzenetére
Szerelő koma mondta, h el szokta vinni és kipréselik belőle a régit, újat meg be.
Saját tapasztalat: régi 2-es Golfomon, a hátsó hídban lévő 2 szilentet, lángvágóval szedtük ki, egy fél nap alatt...nem éri meg szopni vele.
Nekem a saját időm, sokkal drágább, mint ilyenekre pazaroljam!
I can resist everything but temptation.
-
orbano
félisten
válasz olbeteam #20938 üzenetére
mi kifűrészeltük annak idején: gumit kivágod, aztán vágsz bele egy csíkot, megroppantod és utána kijön. ha nem, akkor elvisszük szerelőhöz aztán kipréselik. meglássuk. sajnos a szervizes 3x annyi pénzt kér el egy óráért, mint amennyit én keresek. mondott rá 8 órát. tehát ha én 3 napot elszopok vele, akkor vagyunk egálban. és szabadidőm meg van, mert nem tudok folyton dolgozni, és végülis jó dolog a kocsit bütykölni a stresszes meló után.
A vér nem válik VAZZE!™
-
shadeofme
tag
válasz orbano #20939 üzenetére
Nem rég kellett enyémben is cserélni a hátsó szilenteket és 4,5 óramunkadíjat számoltak fel érte, úh azt a 8 órát kissé sokallom.
Ha meg okosba kéri az ember, akkor nettó óradíjat fizet és akkor már tényleg nem olyan vészes.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
orbano
félisten
válasz orbano #20946 üzenetére
ja és ha már ott tartunk, hogy tárcsafék hátra: gondolom az az 1-5ils első fékével elég tré fékerőegyensúlyt produkálni. Viszont nem venném rossz néven ha egy VTI fékrendszer kerülne a kicsike alá. Mi kell ehhez még? Miben tér el a kettő? Lassan amúgy is esedékes a tárcsacsere elöl, szóval lehet reális alternatíva lenne egy vti donor.
A vér nem válik VAZZE!™
-
zolynet
addikt
ma megyek a táltosért, már 1 hete nem vezettem
bkv, ugye nem kell többet írjak, szörnyű rémálmaim voltak szinte minden esteLife is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik