-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CurrentValue
tag
Azt hiszem hogy vége a hondázásnak
Szerelembe estem de amig nem kezdem el a projektet nem linkelek, annyit mondok hogy 4wd és turbo De még vezethető... -
CurrentValue
tag
válasz VTI-Totya #17427 üzenetére
Én 2005be Prelude talin ültem olyan békalámpás ződ 1.6 VTI-be amibe gázos program volt, a srác azt mondta 11et eszik gázbol 9et benzinnel, és tök egyforma volt érzésre mind2 program. Jha és mindkettőt 9xxx-igpörgette, ne kérdezd hogy ma is él-e a motor, de akkor tul volt a 45.000km-en.
Sráccal beszéltem, most épp van kint nála ember, igy szállásban tud csak segiteni, de azt javasolta nagyon gondoljátok meg, 7-9$ orabéren tudtok valami alap melot tolni, de ennek jorésze el is megy kajára meg az életre, szóval érdemes lehet Diának valami komolyabb meló után érdeklődni akár már most, amig te eltengeted az időd valami arab mosodájába...
-
CurrentValue
tag
válasz wierra #17485 üzenetére
Az AEM és a K&N cold air intake-je elég drága ahhoz, hogy akár értelme is legyen. Ezek valahol 100k körül tanyáznak...
Ezt melyik tuning magazinbol?
AEM-magyarországon elérhetetlen amugyis ha valaki látott AEM cuccot azt is gyári S2khoz.
K&N az meg 27k beszereléssel, és igencsak jonak mondhato, andornak ilyen van és Red Sun-ba szerelték fel neki 27k-ért csövezéssel, tökéletesen funkcionál, és pl birta azt hogy ird és mond 2kg sár volt benne meg az egész csövezést megtöltötte a hó. ( neki a cold air intake ugy van csövezve hogy az első lökős alol kapja a szutykot ).
Szoval nem olyan elérhetetlen és 5e Ft az olaj meg a tisztitó szmötyi.
Amugy meg karbon ház és ház elött valami spéci K&N spéci müanyag cső, utána pedig egy alu cső van, az alu részen soha nem voltmég kosz.A mosogatás meg annyi hogy kicsvarozod, befulyod a moso löttyel, 10percet áll, slaggal kimosod a koszt és utána ujra olajozod a másik sprével.
-
CurrentValue
tag
válasz orbano #17484 üzenetére
nem, andornak is ilye(smi) van és a szürőn nem megy át a viz, neki volt már tele hóval ugy hogy fogtam és lecsavaroztam a direktszürő házat a csövezésröl mert 3000ig nem birtad forgatni, aztán kiolvadt és jolett...
Csak a sarat köti meg ez a modszer, de legalább müködik.
-
CurrentValue
tag
válasz Integra #17507 üzenetére
b20 3rd gen preludje van, találkoztatok egyszer, panaszkodott hogy szar az IBM T40es gépe te meg mondtad neki hogy az lehhetetlen mert jo gépek, persze ő azt is ököllel ápolta.
Amugy meg a lakótársam ( én meg TexT-BoY vagyok ha már ugy stimm). Kicsit nagyobb darab kevésbé kisportolt testű srác. -
CurrentValue
tag
válasz wierra #17569 üzenetére
nincs időm és lusta vagyok, ha pm-ben elküldöd megnézem mennyiböl lehet kihozni ezt a vackot
De azt jolenne tudni milyen rugalmasnak kell lennie és milyen erőt kell elviselnie.
Ha lájtos az igénybevétel össze lehetne dobni valami tuti alubol és akkor nem lenne különösebb suly sem. -
CurrentValue
tag
válasz olbeteam #17608 üzenetére
Ezzel csak az a baj hogy formára "hajlitani" csak a helyén lehet, sporoltak egy kereszt hegegsztést, ez lehet hogy jo, de lehet hogy freszültséget kap az anyag, a minőségétmár a többiek firtatták.
2 lehetőség van:
1: ez jobb mint a gyári, mert 1darabbol áll
2. szarabb, mert a feszültség ami az anyagban keletkezik, csökkenti a hatást.Ha tudod melyik az igaz szolj, De nem nagy kunszt a gyári verziót sem legyártani.
már csak az a kérdés hogy hányat kell legyártani, annak függvényében olcsobb, és már gyárthatjuk is a progardver brake stoppert
-
CurrentValue
tag
eneos pro:
-olcso
-nem kamu olaj
-szépen muzsikál tőle még a fünyiro gép is ( 10-40et tettem bele)
-anyum 20k-s motorjába pl istentelenü jol szól eez az olaj, de ez tényleg uj.eneos kontra:
-amiatt hogy elég hig olaj (annak ellenére is hogy milyen filmet nézünk könnyebben eszi az eneost egy használt kopott motor) szoval összehasonlitva egy Q8al szembe ezt jobban eszi a prelude andornak
-bár verseny sportba alkalmazzák, meg 1 lapon emlegetik kint a motul meg más verseny olajakkal, szerintem ettől még elég messze vantotya:
elküldöm PM-be a számom , de most fogok elmenni, nem tudom mikor érek haza, ha más nem akkor majd bedobom a lovét, bár épp nem esel útba. Este meg lesz már kép is , de az zasszony azt mondta inkább belebujik a poloba ugy szebb. -
CurrentValue
tag
válasz Krisinto #18278 üzenetére
Low cost hondával finoman bánj.
Itt azt hiszem én vagyok az iskola példája annak hogy mennyire nem érdemes az összekuporgatott lovéból egy autót megvenni, amire nem költheted rá azt amit kell.Plusz én is azt mondtam hogy ehejj de vezettem már pár kocsit, de ehejj de nem jól.
1év után most gyűröm ujra a jogsit és 55loerőbe gondolkozok a 140 helyett.
-
CurrentValue
tag
válasz Snoop-y #18326 üzenetére
Mostanság 30feletti átlaggal 50 körüli maxal szoktam tekerni most adjam oda neked a biciklim?. Tönkre tennéd pillanatok alatt.
Ami meg a kórházat illeti, a baleset után nem akartak műteni, csak miután totya meg anyám meglátogatott a 2.nap.... Na akkor volt gondolkozás hogy műtét/nem műtét, és 2órát feküdtem az RTG szobába.
Amúgy valószínűleg a DAF lila mazda lesz a birtokomba pár hónapig, ha csak nem találok egy friss műszakis primerát 120ezerért.
-
CurrentValue
tag
válasz Krisinto #18331 üzenetére
Minden közhely amit leírsz...
Elvben így működik, amikor meg lehetőséged van rá úgyis mást mutatnak a tények, csak ki igy, ki úgy tudja ezt koordinálni. Lehet hogy nem töröd össze magad, de úgyis elfogod tolni neki, max akkor nem ha Snoopynak hívnak. Persze a társaság megint segíthet/ronthat ezen, nekem segített, ha valaki volt velem, akkor fegyelmeztem magam. Amikor meg egyedül voltam akkor meg nem feltétlen. De addig nincs is ezzel gond amíg a saját életeddel játszol, ez volt az én szerencsém is. Zuhanhattam volna buszmegállóba is ( ez lett volna az adott helyzetbe törvényszerű) de szerencsére nem ez lett. Ami meg azt illeti egy hondának sincs jo hangja konstans 150el, ugyanakkor kevés honda van amivel jol esik konstans 150et menni, arra nem ezek a kocsik valók, a 150es ÁTLAG az más piskóta. 50el menni meg azért esik jól mert nem leszel tőle halláskárosult.Integra: Addig nem is hibáznék vele amíg a Diát is kölcsön adja mellé hogy vigyázzon rám. Ő már kevésbé jó társaság ha hátba vág, bár nem tudom, melyik a kisebbik rossz.
[ Szerkesztve ]
-
CurrentValue
tag
válasz Krisinto #18337 üzenetére
a lóerő sose elég, mindig lehetne több. Föleg egy hondába, amikor a GTI suzuki integet neked, na akkor mi van?
Mind1 ebbe ne menjünk bele, de foggalmad nincs milyen hosszutávon (erről persze nekem se sok) erős autót bűvölni, és milyen amikor elkap a hév és mindig pár lóval több kell. Barátnőm is elvan az 50pacival, talán még el is megy melletted, de amikor alatta volt a prelude akkor azért azt is megkinálta és nyugtázta hogy demeleg a piskóta, előtte egy kadett volt alatta C20LET meg tuning meg amit akarsz, véletlen vette megtengelyezve, de hires volt a környéken arról hogy mindenkit gyepál. Aztán ennek fügvényébe sokat is szerelte és végül eladta.
-
CurrentValue
tag
válasz zolynet #18375 üzenetére
Neked már az ominozus videon is ette az olajat a vasad, de akkor nem tünt ennyire durvának, andoré eszik ennyit, és az csunyán hengerfej problémás. Mikor került bele a mostani olaj, és milyen? lehet hogy nem szereti ezt a márkát, lásd eneos-->mazdába elfogyott 4nap alatt, most más van benne, és maxon áll a nívó. Szóval jó-jó ez az eneos, de nem mindebe és nem minden áron, és ez csak egy példa. Előtte sokaknak csinálta ezt a castrol is, föleg miután hamisitották.
-
CurrentValue
tag
válasz VTI-Totya #18377 üzenetére
andornak mikor Q8 volt benne, istenitettük, mennyire jol sikerült a HF munka aztán még 1 Q8, és utána ment bele a castrol akkor még RS és azóta csak egyre szarabbul eszi, a xadot nem eszi, valamennyire, csak az meg nem olcso annyira
olb, totya is hasonloképp járt, persze ő állat is
[ Szerkesztve ]
-
CurrentValue
tag
Ez kié vót?
Valami 1.4es árra emlékszem akkoriból amikor crxen hirdették, valaki elvitte volna és nem volt elégedett? -
CurrentValue
tag
válasz akaido #19276 üzenetére
nekünk nem jazz, hanem city jutott.
rendre a szervizek
17ezerbe fájtak hondába..
Aztán az első gyertyacserés támadást már másként oldottuk meg, forumos szerelővel, honda éles hátszéllel
igy lett eredeti honda gyertya (NGK) 6500Ft (8db), a pollenszürő 5000Ft (légszűrő meg a többi ezres tétel), Jazzhez kapsz már utángyártott alkatrészt is mert már tul van a modell pár éven. Fékbetétek szijjak miért lennének drágábbak?ja és itt írta a kollega hogy nem kell sűrűn cserélni a gyertyát, az iDSI lelke a gyertya, igyy javasolt 35e km vagy 2év elteltével cserélni a gyertyát, nekünk a 2.évre elkezdett többet enni a vas a gyertya csere után ismét 5liter lett, lehet sztereotipiát köré ültetni, de tény hogy jobb lett, az is tény hogy nincs sokat és jól használva az autó, de a szervíz előirás is igy szóla
mennyibe fájhat egy hengerfejes motor (1.6 116le ) rendbe rakása, rosszabb esetben?
Akármennyi lehet, nem tudod mitő hengerfejes és hogy csak hengerfejes-e, ha csak hengerfej, akkor 30-35 egy bontott vagy 25 a gépmunka, ami nem feltétlen éri meg, ha meg a hf-et leveszed akkor az már sajnos nem lesz jó (persze kivételek és csodák vannak) de a mult azt igazolja hogy a buzi japán az tud valamit és amit ő összerak azt a szakálmetálos gépműhely csak elbaszni tudja. Meg a tömitések is elég szarok, ha meg jót akarsz akkor meg közelebb van a 20hoz mint a 10hez... persze kapsz 8ezerért is.. csak minek.
összességébe szerencsétlen esetbe 100felett áll meg a buli, ha talpra esettek vagytok és nem hibázik a dolog akkor 50ből szűken meglehettek.[ Szerkesztve ]
-
CurrentValue
tag
válasz Winner_hun #19288 üzenetére
nem, csak még nincs belőle utángyártott, meg valami kell a gyári számlára hogy megmaradjon a gari bár már lejárt
-
CurrentValue
tag
válasz Napfénysüti #19450 üzenetére
nemtudom, a preludombe is 72es volt
-
CurrentValue
tag
-
CurrentValue
tag
el felejtettem, tegnap volt a szülinapom
-
CurrentValue
tag
válasz Snoop-y #19535 üzenetére
ha üvegeled minden autó eszik, ez nem ujdonság
a preludbe is láttad amikor kb 5km alatt üvegen lement 3-4mm a mutató és a infarktus kerülget hogy ennyiből még 50 km lett volna nem 5
mod hazudok mert a mazda az nem ilyen, azt üvegelkheted ahova akarod, nem megy, de nem is eszik
[ Szerkesztve ]
-
CurrentValue
tag
válasz Napfénysüti #19550 üzenetére
legyen mondjuk 55l
-
CurrentValue
tag
válasz Napfénysüti #19707 üzenetére
Plasti dip, van itt topicja majd kereső mágus winner mutatja ha addig nem lesz meg.
-
CurrentValue
tag
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Path of Exile (ARPG)
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...