- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Xbox Series X|S
- Battlefield 2042
- PlayStation 5
- Dragon Age: Origins
- Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Gray Zone Warfare
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Turbolada II
őstag
válasz Attix82 #14072 üzenetére
Az írásbeli panaszra 30 napon belül reagálni kell, indokolással. Szóval nem csak elolvasni kell.
Gyakorlatban nem vagy ott. A legtöbb eset már a békéltetés előtt megoldódik (+90%)
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
válasz Attix82 #14074 üzenetére
A vásárlók könyvéről beszéltem. Beleír az vásárló, jelentős érdeksérelem bla-bla, nem válaszolnak rá----->büntetés.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
arn
félisten
válasz Attix82 #14171 üzenetére
te elolvasol minden garanciapapirt kozvetlenul a vasarlas utan, amit kapsz? en akkor szoktam max, ha felhivjak ra a figyelmem, vagy vmit keresek, es szerintem ez az altalanos.
illetve mennyire eletszeru az, hogy valaki szandekosan eldobja magatol a termekre vonatkozo garanciat?
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
válasz Attix82 #14173 üzenetére
o itt a kliens, a vasarlo, akit szeretnenek megtartani vagy mi a szosz... nem egyszer eladni neki vmit, aztan viszlat. ha annyira akarom azt a garanciat nyujtani, es kell az a regisztracio nekik, miert nem lehet akarmikor megtenni a jotallas ideje alatt? meglenne a regisztraciojuk, ha valoban annyira ahhoz ragaszkodnak annyira.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
nagyúr
-
trassher
addikt
válasz Attix82 #14265 üzenetére
Legyen A aki belerakta az újat. B aki megtalálta a hibát és megjavította állítólag. Mikor B-től elhoztam az autót már be sem kapcsolt a klíma holott úgy vittem oda hogy kapcsol, hűt de nem indul a ventillátor első fokozata. C volt a márkaszerviz akik megállapították hogy a kompresszor tökéletes de a mágnestekercs szakadt.
A szerelte ma le az alkatrészt és akkor láttuk hogy nem csak a mágnestekercs szakadt hanem a kuplungtárcsa is megégett.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Attix82 #14268 üzenetére
A mágnestekercsben van egy hőbiztosíték ami 187 celsius fokon kiold ezzel védve a tekercset a leégéstől. Ez ugye sorosan van belekötve ezáltal a multiméter szakadást jelez. Rakok be képeket. A tárcsa belső oldala helyenként lila akkora volt a hő, a benne lévő gumibetét kiolvadt.
30 bárig fel sem mehet a rendszerben lévő nyomás, a kuplung már 22-nél megcsúszik, tapasztalat sajnos.
Mellesleg a nyomáskapcsoló is cserélve volt első alkalommal.
Mágnestekercs belső oldala:Ékszíjtárcsa külső oldala:
Ugyanilyen astrát csinált hármat A az utóbbi 1 hónapban és mondta hogy egyiknél ment feljebb a nyomás 15-16 bar-nál.
A nyomáskapcsoló adja a jelet az előtétellenállásnak a nyomás függvényében és így kapcsol venti kisebb és nagyobb fokozata.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Attix82 #14270 üzenetére
Hát nem tudom. A gyári alkatrész is anyaghibás lenne és a gyári új is amit felraktak?
Igazából a hűtőközeg nyomásérzékelő kéne lekapcsolja a kompresszort, ez meg is történt miközben próbálták a rendszert. Dugulásnak sem lenne szabad lennie a rendszerben mivel már az átmosási fázis zajlott amikor eljöttem.
Hülyét nem akarok csinálni magamból hogy visszamegyek és előadom a dolgot de úgy gondolom ők hibáztak. Elvégre úgy vittem oda hogy a rendszer bekapcsolt és működött a kisebbik ventifokozatot leszámítva. Ők azt mondták kész és mehetek érte, ennek ellenére már be sem kapcsolt.Szerk.: Ha a kompresszor szorul meg akkor általában kitörik a kuplungtárcsa felfogatása ami ilyen meghibásodás miatt van kikönnyítve. A legnagyobb gond az hogy eddig 75K-ba van a dolog de a klíma rosszabb mint volt mivel be sem kapcsol már.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
birorichard
őstag
válasz Attix82 #14548 üzenetére
Valóban úgy van (gondolom sablon), viszont akkor csak önmagának mond ellent.
Webshopban is 24 hóval hirdették anno, uh. nem gondolom, hogy a lap aljára írt megjegyzés bármit is nyomna a latba - ez egyébként nem is volt vita tárgya, az azért elég erős lenne.De vannak még ott érdekes részek, pl. eredeti csomagolást meg kéne őrizni, stb. Viták elkerülése végett mindig elrakom 2-3 hónapra egy-egy új cucc dobozát, hogy ha valami gond lenne vele, ne kelljen az agyhalottakkal erről vitatkozni, de azért az nem elvárható, hogy évekig őrizgesse az ember, nincs is ilyen kitétel egy jogszabályban sem, csak a jótállási jegy az egyetlen feltétel.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #14548 üzenetére
Ezt az apróbetüs részt felejtsük már el.
Ha valami x akkor az kerüljön oda. Ha valami x - y akkor az.
Nem olyan bonyolult egy jóállás kitöltése.
Több dolog miatt is aggályos (törvénybe ütköző) egyes boltok viselkedése.Ez pont olyan, hogy veszek tőled valamit. Mikor meg a boltra kerül a sor én kevesebb pénzt adok.
birorichard: a tartozékokat kérhetik. A csomagolást garis ügyéntézésnél nem.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Attix82 #14642 üzenetére
egy 5 ös GT, a gumi méretek pedig 245/40 R20 elöl és 275/35 R20 hátul Good Year Exxelence a tipus.
asdf_:
Mind a 4 guminak a belső fele nem a külső, szóval ez a béna parkolás lehetőségét kizárja.
Félre beszélünk egymás mellett, de megpróbálom újra.
Volt már kátyú miatt kipuklisodott gumim, azon kivülről semmi nem látszott csak a pukli.
Itt más a helyzet, a futó felület és a gumi széle ahol találkozik elválik egymástól konkrétan a vászon elszakad.
Nem egy 10 centis foltban hogy mondjuk egy kátyú odaver neki hanem körben az egész gumin.Cégre vásároltam.
A magyar importől ahonnan származik mossa kezeit és mindennel rögtön a good year magyarországhoz irányít.
De mondjuk elmond mindent a szakmai hozzáértésükről az hogy szerintük túl erős az autó nagy a nyomatéka és ezt nem bírják a gumik
Még jó hogy ezekkel a gumikkal adták ki az autót gyárilag és ezt is ajánlja rá változatlanul a gyár.### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
#07844352
törölt tag
válasz Attix82 #14819 üzenetére
GIGABYTE HD 7850 OC 1GB , és nincs a másik oldalán sem s/n...
Itt egy tesztből szedett kép, amin látszik is hogy nincs serial number, sok más tesztet néztem képekkel és csak ennél a típusnál nem látok ilyen matricát...vagy csak direkt leszedik a képekről...[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Attix82 #14833 üzenetére
2011-es Jetta, a váltó visszajelzője villog és a mechatronikai egység cseréjét írják elő erre a hibára.
A Fome-oldalt olvasva az autókereskedőnek kéne bizonyítania ,hogy nem az eladás előtt keletkezett a hiba nem?
Holnap tervezem őket felhívni, csak szeretném úgy megtenni ezt, hogy valami konkrét információkkal tudjak eléjük állni ezért kértem Tőletek segítséget.
-
Danex
addikt
válasz Attix82 #14835 üzenetére
Semmi tünete nincs még a villogáson kívül, szakszervizben sikerült beszélni szerelővel aki ránézne ügyesen, de ezt maga a szervizen kívül már ugye.
Gyakorlatban meg ereszti az olajat és mivel gondozásmentes váltóról beszélünk csak főelemcserével oldja meg a szerviz, de ha más nem marad akkor persze megpróbáljuk leszedni tömítést cserélni és újratölteni.
De ha van rá esély, hogy le tudjuk pénzelni szavatosság címen és szakszerűen megcsinálva akkor ugye ez lenne a legjobb.
Illetve a kocsi vidéken van, a 2 db specialista pedig távol tőlem, így maradna ez a szerelő ugye.
[ Szerkesztve ]
-
-
Agostino
addikt
válasz Attix82 #15036 üzenetére
akkor viszont nem jön ki a matek. a tizennégy nap pénteken jár le. hétfőn már meghaladják azt. nem vagyok hitelbank, hogy üljenek a pénzemen. a megadott időn belül kell visszajuttatni, nem elkezdeni visszautalni. számítsák bele a határidőket a munkájukba, oldják meg. egy telefon részemről meg nem zaklatás, maximum rendes leszek, mert csütörtökön még észbe kaphatnak.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Agostino
addikt
válasz Attix82 #15038 üzenetére
egy pillanatra álljunk meg és szuszogjuk ki magunkat. üzletvezetőként érintett vagy ezért megértem, hogy sok ilyen esettel találkozol, emiatt gondolom jobban felhúzod magad. viszont, akkor sorjában:
"a banki dolog nem rájuk tartozik"
azt gondolom hogy éppen rájuk tartozik. biztosan nem egyedi az esetem, tehát tisztában vannak azzal, mekkora átfutási időkkel kell számolni. hozzátenném azonban, én az utólagos opciókat érdeklődtem meg. türelemmel várok ebben a pillanatban is. a jogszabály az én értelmezésemben azt írja, hogy tizennégy napon belül napon belül a teljes összeget vissza kell téríteni. ha az utolsó napon kezdenek el vakarózni - és az éppen péntek - nem valósul meg a határidők betartása azzal, ha a következő héten fut be az összeg.
Ha pénteken indítják és hétfőn kapod meg, semmilyen hatóság nem fog ugrani.
ahogy én sem fogok, ha számlanyitáskor jelez a telefonom. maximum kicsit bosszús leszek.
és ezért homarba akarsz írni?
első körben nfh-hoz fogok, de nem az én pénzügyi helyzetem alakulása miatt, hanem a vásárlás során tapasztalt fogyasztóvédelmi eljárásokat illetően kérem ki a véleményüket. de ennek oka most irreleváns.
ha az üzlet a rá vonatkozó jogszabályt akarja betartani (14. napon veheti át az összeget vagy utalja) , már nem tetszik nekik
nincs arról szó, nem tetszene, de nem is örülök annak, ha a végletekig húzzák. elfogadom, de nem fogok tapsolni örömömben. az utalással kapcsolatosan fentebb megírtam a véleményem.
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Attix82 #15038 üzenetére
A probléma ott kezdődik, hogy valaki szart ad el, utána még ő tesz szivességet, ha cseréli.
Opcionális lehetőségek(boltonként vàltozó):
-okoskodik, hogy mi a hiba oka, persze ők biztos nem
-nem ismeri a kötelezettségeit/simán csak leszarja, és hazudozik
-csereutalvánnyal szórakozik
-de kedvencem, amikor az üzletvezető, kakas a szemétdombon szindrómázik, de amikor felelősséget kell vállalnia, nem győz kitérő vàlaszokat adni."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
-
-
addikt
-
mirci18
addikt
válasz Attix82 #15383 üzenetére
Nem de ezt le is írtam.
De azt is írtam hogy a pszáf-ukban erre irányuló kitétel nincs.
És eleve garanciát adtak a termékre.Tehát még mindíg azt kérdem hogyha nem volt a gari szakszervízes beépítéséhez kötve akkor miért utasíthatta el teljes mértékben a cég a garanciális kérelmem.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Attix82 #15385 üzenetére
Eddig bármikor vettem autóalkatrészt és problémás volt akkor is visszavették illetve becserélték.
Nyilván igazad van a szakszervíz a legjobb megoldás.
De mint irtam ha ezt nem kötik ki akkor nem állhatnának el a garitól.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
sepsi0
őstag
válasz Attix82 #15614 üzenetére
"Én felhívnám őket" = Samsungot....
Szerintem a Samu jobban félti a jó hírnevét, mint hagyja az egészet...
Ez a jogszabály szerinti 1 év meg vicc....Még talán ennyi:
"A jótállásnak két fajtája van:
a jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, és
a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás.
Utóbbi esetben nem egy jogszabály kötelezi bizonyos termékek eladása esetén az eladó felet jótállás vállalására, hanem erre önként - jól felfogott piaci érdekből - kerül sor.Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén
Az új Ptk. szerint a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.
A jótállási igény érvényesítése
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.
Kötelező jótállás esetén ez egy év, szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó."
Magyarán NEM 1 év jotállás van
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Attix82 #15847 üzenetére
egy több százezres gépnél meg lehet nyugodtan mutatni egy szakértőnek, lehet hogy a hiba jellegéből lehetséges következtetni, hogy pl. gyári hibás lehetett
szóval lehetetlennek nem mondanám
egy 30 ezres telefonnál biztos nem foglalkoznék vele, de egy félmilliós apple gépnél tuti nem hagynám annyibanszerk: főleg ha pl gyakorinak mondható a hiba és lehet találni a neten száz esetleírást róla, hogy típushiba lehet
ez esetben főleg jók az esélyek[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Biznisz Elek
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Xbox Series X|S
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Motoros topic
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen