Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nonsen5e

    addikt

    Üdv!

    Adott egy videokártya, amit leadtam egy pécébótba, mert artifactolt rendszeresen, főként ha tele van tömve adattal a videoram.
    Ilyen játékok a teljesség igénye nélkül pl. a WoW, GTA V, Shadow of Mordor, és NEM a Pong, a Tetris vagy a Pac Man.

    Leírtam pontosan, hogy minden oprendszerrel, minden driververzióval, stock órajelen, stb... is előjön játékokban, viszont szintetikus benchmarkok alatt nem.
    Erre 5 nap múlva dobták vissza (2 nap hétvégével benne), hogy ők 70 órát 3dmarkoltál, 80 órát furmarkolták. (furmark nem használ szinte semmi videoramot, továbbá ha jól értem, akkor a szervizükben hétvégén is 24 órát pörgött a kártya, és még úgy sem jött ki a pontos idő? :U ) és nem jött elő a probléma. Hiába linkeltem az oldalukról letölthető VMT video memory stress test programot, náluk az sem jött elő. (mondjuk részletesen leírtam, hogy openGL mód kell és custom 3gb vram size, mert különben a videoram 20-ad részét sem teszteli a program, amivel nálam 20 óra tesztelés alatt kötelezően 2 óránként legritkábban előjött a hiba).
    Vissza akarták adni, hogy ennek kutya baja, de egy hét volt hátra a garanciából így nem akartam a saját időm ellen menni, tehát mondtam, hogy én akkor ezt rögtön le is adom nekik újra, és teszteljék értelmes programokkal.

    Belementek abba, hogy elküldik nagykernek, vagy gyártónak, de nekik se idejük se kedvük, se semmijük nincs ahhoz, hogy játékokkal teszteljék a kártyát.

    Azt jól tudom, hogy amennyiben nem találnak hibát a kártyán, akkor a szervizben töltött idő is levonódik a garanciaidőből. Ez azt jelentené, hogy amint átveszem a kártyát, semmissé válik a garancia rá.

    Ez esetben ha független szakszervizbe (immár az eredeti bolt időhúzásának hála garancia nélkül) viszem a kártyát (nekik fizetek a vizsgálatért, nem érdekük nem találni hibát) azzal lehet utólag valamit kezdeni, hogy az eredeti bolt inkompetens volt a hiba megálappításában / szándékosan húzták az időt, vagy bármilyen jogi szerv csak kinevetne?

    Sajnálom az írásom keserű hangnemét, de még soha semmilyen termékkel, semmilyen boltban nem volt pozitív garanciális tapasztalatom, mindenhol csak harcolni kell velük hónapokig.

    És itt megemlíteném egy headset esetét, amit egymásutánban 4x küldtem vissza nekik (majd ült a szervizben 2-3 heteket), mire kaptam egy működő darabot, meg a laptopot is (ez sok éve történt, nem értettem az egészhez), ami két hónapot ült a szervizbe (mint utólag kiderült vírusírtás miatt, amit le is számláztak utólag, mert nem garanciális probléma), de azzal hitegettek egy hónappal a leadás után is, hogy alkatrészekre várnak. A listát meg még sorolhatnám.

    A topikot olvasgatva meg vicc az országunk törvénye a garanciáról, különösképp az 1 év garancia, utána meg azt csinálunk amit akarunk, mert csak álgaranciaszerűdolog van, és a 15 napos "törekedni kell a javításra" semmit sem érő gumicsont esetéről.
    Bolt és termékneveket sem említek, aki nagyon akarja az meg tudja találni mindkettőt más topikokban itt PH!-n.

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • nonsen5e

    addikt

    válasz Attix82 #14917 üzenetére

    Sapphire Vapor-X 280X (két ventis)
    Mára pontosan két éve lett véve.

    Ezért írtam, hogy amennyiben visszajön a garanciából és ismételten hibátlannak találják, akkor már nem lesz rá elviekben semmilyen fajta garancia.

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • nonsen5e

    addikt

    válasz choco01 #14930 üzenetére

    Ha úgymond "dolgoztak" vele, és nem ők is csak visszaadták úgy, hogy "kutya baja", akkor legjobb tudomásom szerint a szervizben töltött idővel meghosszabbodik a garancia.

    Feltételezem hogy ugyan olyan lassú, és használhatatlan lesz mert ez a tablet ennyit tud.
    Mint mondtad, ennyit tud a tablet. Akkor mi a probléma, és mit vársz a szerviztől, hogy mit csináljon?

    Esetleg root + custom rom (ha van az adott készülékre - garanciavesztést okoz gyártótól függően), és egy fokkal gyorsabb lesz, de csodát ne várj. Az összes filléres androidos cucc ipari hulladék.

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • nonsen5e

    addikt

    Üdv!

    Mint mindig, most is görcsbe szorul a gyomrom, mielőtt kijelzővel rendelkező terméket vásárolnék (TV).
    Amennyiben a bolt / gyártó nem vállal pixelgaranciát, jól gondolom, hogy lehet erre a hibára is használni az internetes vásárláshoz tartozó 8 napos elállási jogot?

    Értem én, hogy megveszem, kicsomagolom, kipróbálom, és ha nem jó egy pixel akkor azzal a lendülettel csomagolom is vissza és viszem vissza a boltba majd rendelek egy másik ugyanolyat?

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

Új hozzászólás Aktív témák