-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Attix82 #18088 üzenetére
Ismétlem: benne vagyunk a 2 évben, szóval akár így, akár úgy, de a gyártónak kellene javítania, vagy cserélnie a terméket.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz Attix82 #18090 üzenetére
Pedig pont ezzel járnék jól: AQUA szerviz rávezette a munkalapra, hogy csapágyas lett a hűtés, azaz bizonyított a hiba; innentől kezdve Nekik, vagy az importőrnek a dolga lemeccselni a javítást, vagy a cserét a gyártóval. Nekem mindkettő megfelelne... persze nem egy RX560 formájában, 380-asért cserébe ezzel tuti nem szúrnák ki a szememet, nem diszkreditálná magát egyik neves gyártó sem.
Persze a Gigabyte szerviz emlegetésénél jött a BS, amit korábban is írtam - nagyobb összegben mernék fogadni, hogy a gyártónak a közelében sem járt a kártya.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz Attix82 #18092 üzenetére
1-2 hónap már lement, so what?
A garijegyen akkor nem tudom, mi az a 2019-es dátum, ha nem a jótállás?
De komolyan: ha nem az 1 év jótállás, és nem a 2 év szavatosság, akkor mi?
Viccből odaírtak egy random dátumot, ami véletlenül a vásárlás időpontjának 3 éves évfordulója lett?[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz Attix82 #18094 üzenetére
Küldeni nem tudok, de igen: ilyen, vagy legalábbis nagyon hasonló.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz Attix82 #18096 üzenetére
Akkor az 1 év jótállás után mi az a +2 év?
Időtlen idők óta 3 évet írnak a termékekhez, miért nem tudják akkor egyértelműsíteni?
Nem hiszem, hogy én lennék az első, aki lukra fut...[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #18096 üzenetére
Kérdés mi volt a gari lapon?
Ha 1+2 akkor adtak-e tájékoztatást arról, hogy mi a zsák az a 2?
A weben miért szerepel 3 és nem 1+2?
A 2-3-s kérdés a fogyvédnél megérne egy misét. mert mindkettő full szabálytalan és etikátlan.
Amúgy meg az üzlet mutassa már meg azt a mail-t vagy rma-t. Amiben a giga kijelenti, hogy nem javítja a hibás vga-t és ad helyette (380 ne feledjük) egy 1050 TI-t. Mert enélkül bizony nagyon büdös az egész.
Azt se feledjük (és ez konkrétan le van írva), hogy amit vállal a gyártó az ebben az esetben rád szál.
Tehát ha küldenek egy 570-t ami szerintem reális a giga részéről. Azt ne nyulják már le és adjanak egy 1050 TI-t.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #18100 üzenetére
Igen a bolttal.
De az is irva vagyon, hogy amit a gyártó ad azt tovább kell adni a vásárlónak.
Amúgy meg sok esetben a bolt hablatyol a szervizről, a nagykerről a pápáról. Akkor ez hogy is van ez?
Tudjuk, hogy hogy van ez. Mi igen a bolt meg majomnak néz.Az ászf is érdekes. Mert nem vagyok köteles átnyálazni 100 oldal apró betüs részt (irják rá a bánatukat a jótállási jegyre).
Arról nem is beszélve, hogy az ászf homlok egyenest mást mond mint ami a weben fel van tüntetve.
Továbbá az aszf-ben a gyártói gar egy félsorral el van intézve.
Szóval ne védjük itt a boltokat. Mert 10-ből kilencnél 10 perc alatt találnék annyi retket, hogy nem kevésre rúgna a bírság.Örüljek, hogy foglalkoznak velem? LOL
Én élek a boltból vagy ő belőlem? Itt a hiba. A bolt nem tesz szivességet senkinek. Ez a dolga.
Amúgy meg ha nem akar ezzel foglalkozni adjanak át minden papirt és kontaktot. Mert sok esetben ha a gyártóhoz fordulsz korrektebb és gördülékenyebb az ügyintézés.Zárszóként mindegy te én más mit gondol. Csak azt kell betartani ami le van irva.
Csak ugye te is belemagyarázol mindent. Meg a bolt is majomnak néz miután otthagytad a pénzed.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
félisten
válasz Attix82 #18099 üzenetére
Tehát a gyártó csak azt garantálja, hogy átadáskor hibátlan, utána mossa a kezeit.
Bolt pedig vállal 1 év jótállást, utána örüljek, ha fogadják a köszönésemet.Csak arra nem választál még, hogy mi az a plusz két év?
A homály? Az alkonyzóna?(#18103) Attix82
Kb. 1 év és 8 hónap elteltével lett leadva a VGA a szerviznek.(#18105) Attix82
Mármint hogy vállalja a javítás / csere költségeit?
Jól tudom, cserénél újraindul a gari, és kötelesek új terméket a kezembe adni, vagy már ez sem él?[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #18103 üzenetére
LOL
Nem csak X teljesitményt vett. Mást ne mondjak hűtés és egyéb ficsőrök stb-stb.
Nagyon el vagy tévedve. Nagyon nagyon.
[link] ami a teljesítményt illeti.AxBattler: a csere termékre is van garancia (az egy év és a +) nem a régi holmi garija folytatódik (bár néhány bolt ezt szereti ellőni).
De a javitásra is van gari. Meg a beépített alkatrészre, elemre is. Persze ebben az esetben a termék garija folytatódik.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #18103 üzenetére
Tudjuk, hogy te a masik oldalon allsz.
Jelen user a 10-bol az a 2, aki mas alapjan tud azonosan hasznalhatonak tekinteni egy termeket. Amig nincs papir arrol, hogy a gyari csere szol arra amit ra akarnak tukmalni, addig egyertelmu, hogy trukkoznek, es a valodi cseret majd magasabb aron eladja. Ha 10-bol 8x bejon, akkor mit akadekoskodik annal a maradek kettonel, aki nem megy bele a kompromisszumba? Ez nem vilagos nekem. -
félisten
válasz Attix82 #18109 üzenetére
Végülis, ha vadiúj terméket kapok, újrainduló garival, az nem is olyan rossz, nemde?
Még ha 1 év is a jótállás..."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #18109 üzenetére
Ez nagyon szakmai volt. Ezt itt be is fejezheted. Mert a modkerbe fog kikötni.
Az 1+x garancia a magyar jog szerint nem azt jelenti, hogy egy év után ha a bolt úgy akarja és a szádba vizelj annak te örülj.Aqua oldalról: "5. Mennyi a jótállási idő? A jótállási időt minden termék bemutató oldalán feltüntetjük."
[link]
Kiemelem neked! Jótállási idő: 3 év"Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék. " Ez meg konkrétan vicc. Azaz az lenne ha nem átverés lenne.
"Amennyiben a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés"
Mi közöm nekem bármilyen szervizhez akikkel semmilyen jogviszonyba nem állok?
Amd - Radeon - Ryzen
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz Attix82 #18214 üzenetére
azért kérdeztem itt mert az egyik tag, 4db gpu-t akart venni egyszerre és a forgalmazó megkérdezte hogy bányászathoz kell-e, igennel válaszolt,ekkor közölték vele hogy akkor csak 1hónap a garancia meg egy nyilatkozatot kell kitöltenie hogy lemond a jótállásról,egy másik tag meg lefényképezte hogy a videókártya dobozán rajta van hogy kriptobányászat esetén a jogot fentartja a gyártó hogy érvénytelenítse a garanciát...
nos, az hogy berakják egy gépbe az csak egy ellenőrzés hogy a vga rossz-e vagy az ügyfél alaplapja... normális esetben független szakvizsgálatot csináltatnak hogy mi okozta a meghibásodást... pusztán bemondásra nem hinném hogy csak úgy cserélik...
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Attix82 #18400 üzenetére
Boltja válogatja milyen a hozzá állásuk.Én pont a napokban vettem egy páramentesítőtt praktikerből, el volt törve.Nem problémáztak azon,hogy mi törtük e el,azonnal cserélték.(aznap visszavittem)Persze vannak "kötekedő" boltok sajnos...
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
XuChi
addikt
válasz Attix82 #18610 üzenetére
"de egy adásvételi legyen az eladóval az a biztos és akkor lesz valóban a tied"
Ezt most hogyan is kell értenem ??? Ha nincs adás - vételi papírom róla akkor nem az enyém a kártya vagy mi van ???
Pécsi Gyerek: Jaah neeem bányát még hírből sem ismerik!! Mind megkímélt gamer kártya.
[ Szerkesztve ]
-
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #18766 üzenetére
Akkor be kellett volna kapcsolnia a tap rovidzarvedelmenek A tap es az alaplap tipusa (utobbinak eletkora is) valoszinu segitene, hogy melyik iranyba mutogasson ujjal az ember (de ugyis tap lesz, mert 15e kornyeke egy normalis tap, annyit meg nem szoktak az emberek kolteni ra).
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Attix82 #18822 üzenetére
Szerintem ez hülyeség úgy, ahogy van. Nekem most adott a Sony 4 év után (vettem a tv-re alap 2 éven felül 3 év kiterjesztett garanciát) csereutalványt, és a számlán szereplő összeget adta vissza a bolt. Egyébként a Samsung telefonokra 2 év a jótállás ha regisztrálod, gondolom beregisztrálta.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Rattanee
csendes tag
válasz Attix82 #19263 üzenetére
Szia,
Nem a lappal/proccal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni, hidd el, PC szervizben dolgoztam évekig, ráadásul mikor megállt, az ASUS supporttal amúgy is duplán megfutottam minden kört. 00 a diagnosztikai kijelző, meg sem próbál indulni vele a lap. Ez egy el-nem-ismert szériahiba, ha van kedved guglizd meg az X99-et meg a 00-ás diagnosztikai kijelzést.
DE... még ha valamit ki is felejtettünk volna az ASUS supporttal, akkor sem tudnék mit csinálni, mert a proci nincs nálam, nem tudom hogy hol van "szakszervizben", azt pedig pláne nem tudom hogy mit csinálnak vele már több mint egy hónapja, mert az Intel RMA nem tart ennyi ideig...A helyzet az, hogyha hétfőn írnak hogy itt a csere proci menjek érte, már akkor sem kell. Ilyen értéknél ne már a vásárló legyen a csicska, mert ennyi erővel nem vásárolok itthon semmit soha többet. A németeknél mindent olcsóbban megkapni és az esetek 80%-ában szállítanak közvetlen hozzánk, ráadásul ott nem szaroznak a garanciával sem. Ezek szerint márpedig külföldre kiküldeni is gyorsabb bármit mint itthon legaranciáztatni... siralmas...
[ Szerkesztve ]
-
#77646080
törölt tag
-
trichie16
csendes tag
válasz Attix82 #19310 üzenetére
Nehogy már ne minimum olyat küldjenek vissza amit rendeltünk. Nyilván utólag már rohadt okosnak lehet lenni, szerinted mi úgy képzeltük hogy ennyit tökölnek vele és ez lesz belőle?
Egyébként nincs duzzogás, annyi van, hogy egy megvásárolt termék már az érkezés napján hibás volt, most pedig ennyi csend és huzavona után egy másikat "felajánlanak" mert kurva rendesek. Gondolom azt is visszaküldte valaki aztán egy év múlva szarrá megy. Mi az akadálya akkor annak hogy egy ugyanolyat visszaküldjenek?
Egyébként sincs a fizetés a milliókban, ha valamiért keményen megdolgozol, akkor el is várod hogy megkapd, nem luxusnak kell az ASUS, mert hüdejó meg ilyenek, de ha építesz egy normális gépet, ráadásul érdekelt vagy a témában, akkor normálisan összerakod, azokból a komponensekből, amik tetszenek, megfelelnek. -
bullseye
addikt
válasz Attix82 #19310 üzenetére
MSI-nél van vagy 3 sorozat. Ha Gaming-et kapnának azt szerintem érdemes elfogadni (nekem is ilyen volt/van, csak más chipsetekkel), ha nem nagyon márkahűek, de Armort már nem hiszem, hacsak nem Asusból is valami vacakabb volt, mondjuk Expedition.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
gabro0
őstag
válasz Attix82 #19338 üzenetére
Köszi a gyors választ!
Érdekes a dolog, egy Dell UltraSharp monitor az eset tárgya. 2015-ben vásároltuk, de hibás (sötét foltos) volt. Végre idén augusztusban meglettek a papírok és elkezdtem intézni a cserét.
Az első csere be volt sárgulva, ezt is cserélték. A második csere még sárgább volt, mint az előző. Leadtam szervizbe (ügyfélszolgálat kérésére), ők bevizsgáltatták és azt mondják *határértéken belüli a dolog. Én ezt kétlem, de mivel második cseremonitor ugyanazt a hibajelenséget produkálja én szériahibára gyanakszom.*Erre van valami egységes határérték, vagy mondhatnak amit akarnak? Tényleg jelentős sárgulásról van szó, egy elvileg grafikai munkára tervezett monitornál.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Attix82 #19393 üzenetére
Te miről beszélsz? Ez benne van a jogszabályban, nem korrektség kérdése. Én személy szerint minden cuccomnak megtartom a dobozát évekig, általában abban mennek a kukába, amikor beszarnak.
Csak érted van egy bolt, aki ilyesmiken nekiáll szarakodni, hogy (meg, hogy eleve szarakodik), "a dobozon ne legyen egy hajsználrepedés sem" hát az biztos, hogy azért sem vinném vissza a dobozt....
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
op9
aktív tag
válasz Attix82 #19417 üzenetére
GIGABYTE GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 3GB a szóban forgó.
De miért kell gyári hibásnak lenni valaminek, ha 1 év után megy tönkre?
Volt már, hogy memória adta meg magát 1 év után, de még garancia időn belül, és mégsem kellett bizonyítanom semmit.How Bad Do You Want It?
-
kenccsi
tag
válasz Attix82 #19429 üzenetére
Áhh, csak orrolok mert vontatott volt szegény lapi élete. Meg vettem, de meló miatt nem tudtam tesztelni 1 hétig. Kiderült, hogy valami nem oké, vissza vittem, mondták, hogy valóban, akkor 1.5 hónap szerviz, nyilván kicsit karcolódott itt ott, aminek tökre örültem. Még az nap mikor vissza kaptam, vissza kellett vinnem mert a probléma ugyanúgy fenn állt. Szerintük nem, de ha szeretném elküldik megint másfél hónapra. Mondtam hogy bármilyen jó is lenne megint, de már kellene dolgozni is rajta picit. Eltelt pár hónap mire felfedeztem a pixel hibát, mondták vigyem be kicserélik, 1 hét múlva szóltak, hogy nem megy mert speckó eszköz kell hozzá, elkell küldeni 1.5 hónapra a márka szervizbe. 1.5 hónap eltelt vissza kaptam, papíron javítva, ahhoz képest a pixelhibás ugyan ott csücsül, de legalább megint lett pár plusz karc a külsején. Az nap még vissza, hogy valami nem oké, aha tényleg, vigyem be meg csináljak helyben 2 óra kb. -De mondom a múltkor még speckó eszköz... -Haggyam csak ott. Na pár óra múlva hívnak hogy kell valami spéci eszköz... Hát mondom nem is gyanítottam volna.. Ezek miatt örültem volna ha kaphattam volna valahogy egy teljesen új készüléket, ha már több mint negyedmilliót elköltöttem én balga, legalább az új készülék érzést át élhettem volna..
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Attix82 #19550 üzenetére
Nem hogy nincs adásvételim, de nem is attól vettem akinek a neve szerepel a számlán
De hamisítok egyet bármikor.
Kezdem azt érezni, hogy halál felesleges dolog a garancia. Nem is hiába nincs 20-25%-nál nagyobb felára a garis termékeknek hardveraprón.https://tinyurl.com/rasoapro
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #19622 üzenetére
Ez azert baromsag, mert ha a kezeben ott van a cucc, akkor a termek tulajdonosa megbizott benne annyira, hogy ne csak a szervizeles elott, hanem a szervizeles utan is a kezeben legyen, ergo az egvilagon semmi akadalya annak, hogy javitas utan ugyanaz kapja vissza, mint aki leadta, ergo fel nem fogom, hogy miert puposkodik ezen a tuloldal.
A termeket annak adom vissza, aki leadta, vagy akinek a kezeben van az eredeti munkalap es jon vele atvenni (amennyiben a leado ez ellen nem el kifogassal leadasnal). Totalis modon nem erdekel, hogy tulajdonjogilag kie a termek es sima javitas eseten erdektelen is (de amugy penzvisszanal is ugyanez az allaspontom). -
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #19622 üzenetére
Ha ott a termék és ott a számla akkor miről beszélünk?
Eddig még úgy van, hogy a boltos, szervizes nem kérhet személyit.
Egyébként természetes személy esetén nem személy függő a jótállás.
Valamivel igazolod, hogy onnan van a termék és kutya kötelessége a boltnak, szerviznek a szükséges dolgokat megcsinálni.Amd - Radeon - Ryzen
-
válasz Attix82 #19627 üzenetére
Nekem cseréltek már terméket, ami nem az én nevemen volt és új termék már az én nevemre került. Baromság amit mondasz már bocs... (és 255k-s termék volt)
Úgy néz ki boltja válogatja... (ki mit kér/kérhet?)
Jogszabályban nem tudom miként szerepel, de ha érintett lennék, tuti utána néznék ennek.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HP EliteBook / ZBook topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen