Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kenccsi

    tag

    Hali! Vásároltam még tavaly egy laptopot a Laptopszalon-nál, pixel garanciát is, hátha. Végül pixelhibás lett, vissza vittem és azt mondták javítják panelcserével. Viszont mondtam, hogy nekem még annó arról beszéltek, hogy ha veszek plusz pénzért pixel garanciát az azért jó nekem mert akár új gépet is kaphatok. Ezt nem igazán értettem miért éri meg nekik de örültem. Most mikor ezt említettem azt mondták ez biztosan nem így van, de idézem a weboldalukat: "A biztonság abban nyilvánul meg, hogy pixelhiba esetén díjmentesen kicseréljük a készüléked, vagy bizonyos szolgáltatások esetén a kijelzőt, amennyiben azon hibás pixelt, vagy szubpixelt tapasztalsz" illetve "Az átvételtől számított 31 nap áll rendelkezésedre a pixelhiba bejelentésére. A garancia vásárlás fejében mi vállaljuk a szállítás teljes költségét. Ebben az esetben a meghibásodott gép helyett egy új gépet szállítunk ki Neked." Nyilván én egy évre vásároltam, de a kérdésem arra vonatkozna, hogy akkor teljesen új laptop járna?! Köszi előre is!

  • kenccsi

    tag

    válasz Attix82 #19429 üzenetére

    Áhh, csak orrolok mert vontatott volt szegény lapi élete. Meg vettem, de meló miatt nem tudtam tesztelni 1 hétig. Kiderült, hogy valami nem oké, vissza vittem, mondták, hogy valóban, akkor 1.5 hónap szerviz, nyilván kicsit karcolódott itt ott, aminek tökre örültem. Még az nap mikor vissza kaptam, vissza kellett vinnem mert a probléma ugyanúgy fenn állt. Szerintük nem, de ha szeretném elküldik megint másfél hónapra. Mondtam hogy bármilyen jó is lenne megint, de már kellene dolgozni is rajta picit. Eltelt pár hónap mire felfedeztem a pixel hibát, mondták vigyem be kicserélik, 1 hét múlva szóltak, hogy nem megy mert speckó eszköz kell hozzá, elkell küldeni 1.5 hónapra a márka szervizbe. 1.5 hónap eltelt vissza kaptam, papíron javítva, ahhoz képest a pixelhibás ugyan ott csücsül, de legalább megint lett pár plusz karc a külsején. Az nap még vissza, hogy valami nem oké, aha tényleg, vigyem be meg csináljak helyben 2 óra kb. -De mondom a múltkor még speckó eszköz... -Haggyam csak ott. Na pár óra múlva hívnak hogy kell valami spéci eszköz... Hát mondom nem is gyanítottam volna.. :D Ezek miatt örültem volna ha kaphattam volna valahogy egy teljesen új készüléket, ha már több mint negyedmilliót elköltöttem én balga, legalább az új készülék érzést át élhettem volna.. :D

    [ Szerkesztve ]

  • kenccsi

    tag

    válasz Attix82 #19443 üzenetére

    Sorry a helyesírási hibákèrt csak nagy sietségben sétálva írtam, így átolvasva szúrja a szemem nagyon. :D

    Azèrt köszi! Szép napot mindenkinek!

  • kenccsi

    tag

    Hali!

    Visszatérve még picit lenne egy kérdésem. Sajnos sokat csalódtam az adott szervizben így már olyan ördögi gondolataim is akadtak (pixel hibás laptopom-ról), hogy majd jól nem olyan panelt kapok most meg bele, mint amilyen alapból van benne. De elhessegettem ezeket mondván, ilyet nem tehetnek. Gondoltam a biztonság kedvéért azért rákeresek a neten, hogy tudnék valami széria számát kideríteni a mostaninak, hogy majd mutogathassam, hogy "hát az új nem olyan stb." ha mégis megtörténne a dolog. Ilyen infókra sajnos nem bukkantam, hanem egy sztorira ami pont az alábbi helyzetet vázolta fel, méghozzá ugyanazzal a márkájú géppel (Lenovo), miszerint kapott új panelt, de furcsának érezte, mintha jobban fárasztotta volna a szemét, rosszabb lenne a betekintési szög, végül valahogy kiderítette, hogy igaza volt és IPS helyett TN panelt raktak bele és nem tehet semmit, mivel a Lenovo-nak van valamilyen kis garanciális vagy jogi (nem tudom sajnos miről fotózta be) papírosa amiben azt írják, ha nem tudnak ugyan olyat tenni bele mert nincs belőle raktáron, akkor a következő ahhoz legjobban hasonlítót teszik.

    Kérdésem, hogy ez bevett szokás?
    Mit tudok tenni, hogy ugyan azt kapjam?!
    Azt mondták a szervizben, hogy van nekik ilyen panelük, merjek hinni mert miért is érné meg nekik?!
    Vagy legyek frankó és hívjam fel őket, hogy szeretném megérkdelődni, hogy 100% ugyan ilyen panelt tennének-e bele, mert ha nem akkor inkább hagynám a dolgot?!

    Köszi előre is a meglátásokat! ;)

  • kenccsi

    tag

    1 éves laptopom pixel garanciával van szervízben, eredetileg azt mondták hétfőn elküldik pénteken kapom, azóta 3 hét telt el lassan, közben követtem a sztorikat itt, megragadt valami olyasmi, hogy valami hasonló szöveggel, mint, hogy jelentős kellemetlenség ér, vagy hátráltat a munkavégzésemben címszó alatt lehet próbálkozni, csere garanciával?! Ez létező dolog? Kezd már elegem lenni, az egy év alatt több mint 4 hónapot volt már szervizben szeretett kis laptopom.. tényleg kellemetlen már mert nem csak szabadidős dolgokra használom.

    [ Szerkesztve ]

  • kenccsi

    tag

    Hajhó,

    Tudom múltkor már írtam de megint eltelt egy hét és sehol a készülékem, kicsit jobban kifejtem, hogy nem a semmiért szeretnék genyózni velük. Hőn szeretett Lenovo laposom, most volt nyár végén egy éves, ez alatt az idő alatt több mint 4 hónapot töltött már szervizben, jelenleg is 3. hete van ott, holott "hétfőn behozod, pénteken viheted"-ről volt szó, plusz nem egyszer hazudták, hogy javítottak valamit aztán hazacipelve láttam, hogy hozzá sem nyúltak a problémához, illetve vigyázok rá mint a szemem fényére, kis tasakjába is beleteszem mikor nem használom hosszabb ideig (pl.: minden éjszakára :DDD ) ehhez képest minden egyes szervizeléssel jelennek meg karcok rajta amik "már rajta voltak mikor hoztad"... Egyszer egy ilyen 1+ hónapja tartó szerviznél megszánt a szervizes kollega és mondta, hogy X idő után van jogom csere garanciát kérni. Amit akkor meg is próbáltam de leráztak azzal, hogy hiába adtam le 30+ napja, nem onnan számolják ezt hanem onnan ahogy a boltbol a szerviz megkapta, ugyhogy ne pattogjak, ezután hirtelen vissza ért a gépem, javitatlanul... :D Egy szó mint száz isten ments, hogy minden alap nélkül akarjak cserekészüléket, de már bőszítő az egész herce hurca, kíváncsi lennék a véleményetekre, érdemes-e ilyennel próbálkozni, vagy ez nettó hülyeség, várjam csak ki és örüljek a karcoknak "amiket okoztam".. :D

  • kenccsi

    tag

    válasz V.Stryker #19524 üzenetére

    Hali,

    Köszönöm a válaszod. Megpróbálom, hogy leírom a sztorit nekik akkor, bajom nem lehet belőle szerintem. Viszont át nézegettem a Lenovo oldalát és nem találok olyat ahová lehetne írni, én vagyok csak béna ennyire? Ha esetleg van még annyi időd rám, egy linket tudnál esetleg dobni? Keresem tovább addig a megfelelő helyet én is, írok ha megvan.

    Köszi!! :)

Új hozzászólás Aktív témák