Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trichie16

    csendes tag

    Sziasztok! Egy másik topicban már feltettem a kérdést, ide lettem irányítva, hátha nagyobb sikerrel járok. Szóval:
    Üdv!
    Egy ismerősöm még Július 12.-én rendelt egy gépet iPon-ról, amely hosszú várakozás után csak Július 25.-én jött meg. Persze kicsomagoltuk, rendben mindben, Windows telepítés, és hoppá a képernyőn vertikális csíkok, meg még miegymás.
    Garanciára bejelentés, ők is úgy látják hogy a videókártya a hibás, de ugyebár ki tudja, ezért a komplett számitógépet elvitte a garanciafutár július 30.-án.
    Augusztus 5.-én újabb e-mail feléjük, hogy megérkezett-e vagy valami, bármi információ, erre válaszul következő nap, hogy tényleg a videókártya bizonyult hibásnak és "leadtuk a beszállítónak,átlagosan 15 munkanap után várható eredmény javítás vagy csere formájában"
    Ezután Augusztus 30.-ig semmi, akkor már rákérdeztünk e-mailben megint hogy mi van..Válaszul elnézést kérnek, valamint a beszállitónak átadta és ő sajnos még nem rendezte a dolgot valami okból kifolyólag..e-mail végén azt irják, hogy kérnek róla felvilágosítást hogy mégis mi történik és majd értesítenek..

    Azóta megint csak csend. Szóval kiküldenek egy hibás Asus RX580-at ami azért nem 20ezer Ft, és utána még mi várunk rá 2 hónapot, úgy hogy kb egy büdös szót nem szólnak róla, és könyörögni kell a legkisebb információért is? A gép egyébként sem olcsó, mellette egy Ryzen 5 2600 minden pontot eléggé tiptop gép, összesen 360ezer.

    A végső kérdés az, hogy lehet-e azt mondani nekik, hogy akkor vége ne küldjék vissza a gépet, mi visszaküldjük a hardverek dobozait (gépösszerakást kértünk, pont azért hogy ne legyen probléma, működött :C ) és akkor egy refundot kérni az egészre?
    Elég frusztráló, hogy előrefizetéssel kifizettél közel fél milliót, és 2 hónapig nem látsz belőle semmit, és még azt sem tudod hogy mi lesz belőle, ha lesz egyáltalán, pláne hogy azóta már pár alkatrész ára lejjebb ment, stb..

    Előre is köszönöm(jük) a segítséget, lehet kicsit hosszú lett, de úgy éreztem fontos, hogy minden világos legyen.

  • trichie16

    csendes tag

    válasz LuckyL #19302 üzenetére

    Magyarul haverom jobban jár, ha kivárja míg visszaküldik a gépet..mondjuk ki gondolta volna, hogy ez ennyi időbe telik, pláne hogy még megpróbálják megjavítani (wtf?). Vicc azért az egész..Persze gondolom bármit megtehetnek a pénz már náluk van, a fogyasztó meg b*ssza meg. :(((

  • trichie16

    csendes tag

    válasz Rattanee #19308 üzenetére

    Update van: Pár napja küldtek egy e-mailt, hogy "A meghibásodott ASUS vga a helyett a beszállító egy MSI RX580 8GB GDDR5 3év garanciás terméket ajánlott fel, amennyiben megfelelő úgy még a mai napon beszereljük a gépébe. Várjuk válaszát."
    Megirtuk nekik, hogy nem ezt nem kérjük, hiszen alapból sem ezt rendeltük, ráadásul ez nem is tetszik, nem is annyira jó, meg egyébként is mit képzelnek..Erre visszairtak, hogy ha mást kérünk, akkor abban az esetben visszaadják a pénzt, és különbözeti számlával megcsinálják, rendelhetünk másikat. Ez már jobban tetszett, rákérdeztünk, hogy mégis ez hogy fog lezajlani, miképpen valósitható meg ez az opció. Most kapjuk az e-mailt, hogy hát ezt csak személyesen tudjuk elintézni, ezért fel kellene menni Pestre, és az átvételi lap ellenében tudják ezt biztositani.
    Na most a kérdés, ezek hülyének néznek minket? Vagy úgy egyébként mindenkit? Mi az, hogy felajánlottak egyet. Baszki, nem tombolázunk ezekkel. Most mi a szar legyen? Igy most úgy állunk, hogy ezek szerint vagy elfogadjuk az MSI videókártyát, vagy..ja várjunk más opció nincs. Sajnos Zalából nincs arra lehetőségünk, hogy csak ezért utazzunk több száz km-t..
    Előre is köszi a segitséget!

    (békéltető testület?)

    Ui. Egyébként haverom már úgy van vele, és nem is csodálom, hogy az egész gépet vissza a picsába nekik, aztán húzzák le a wc-n. Kár, hogy erre már valószinüleg nincs lehetőség.

    [ Szerkesztve ]

  • trichie16

    csendes tag

    válasz Attix82 #19310 üzenetére

    Nehogy már ne minimum olyat küldjenek vissza amit rendeltünk. Nyilván utólag már rohadt okosnak lehet lenni, szerinted mi úgy képzeltük hogy ennyit tökölnek vele és ez lesz belőle?
    Egyébként nincs duzzogás, annyi van, hogy egy megvásárolt termék már az érkezés napján hibás volt, most pedig ennyi csend és huzavona után egy másikat "felajánlanak" mert kurva rendesek. Gondolom azt is visszaküldte valaki aztán egy év múlva szarrá megy. Mi az akadálya akkor annak hogy egy ugyanolyat visszaküldjenek?
    Egyébként sincs a fizetés a milliókban, ha valamiért keményen megdolgozol, akkor el is várod hogy megkapd, nem luxusnak kell az ASUS, mert hüdejó meg ilyenek, de ha építesz egy normális gépet, ráadásul érdekelt vagy a témában, akkor normálisan összerakod, azokból a komponensekből, amik tetszenek, megfelelnek.

  • trichie16

    csendes tag

    válasz bullseye #19317 üzenetére

    ROG Strix T8G volt, MSI-t pedig csak Armort találni iPon-on, szóval gondolom azt küldenék. De mondjuk ezt ia közölhették volna.

Új hozzászólás Aktív témák