-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#41133696
törölt tag
Ez a kérdés talán itt jobb helyen lesz.
Volt már velük pár köröm. A webkamerás garjegyes email-emre nem is válaszoltak. Viszont 2008-ban a monitor cserét nagy nehezen megcsinálták, illetve meg is javították később, sőt a futárt is kitudtam belőlük csiholni, hogy ők küldjek le a hibás termékért. Más kérdés, hogy a fele utat egyszer fizetnem kellett.
Viszont most ezzel a vga-dologgal elbizonytalanodtam, mert akkor nem igazán foglalkoztam vele, eddig nem igen ment szét VGA-m és most sem a kártyának van baja hanem a hűtésnek. Szóval legrosszabb esetben veszek rá egy hűtőt.
Viszont ha nem cserélik ki, javítják meg, oldják meg a zörgő venti gondját, és belekötnek abba, hogy nincs garanciajegy amikor én azt nem kaptam meg, az a minimum, hogy soha többet nem vásárolok onnan. A fuvarlevélen az van, hogy a csomagot sértetlenül vettem át, a számlán pedig az én aláírásom rajta sincs, amit ugye alá kellene írni,hogy gar jegyet stb átvettem. Csak az ő részükről van aláírás és pecsét.
[ Módosította: philoxenia ]
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #8169 üzenetére
Gondoltam egyet, mert már nagyon zörög, és felhívtam őket - Edigital - 35 perc 53 másodperc után feladtam a várakozást. Email-t írok nekik inkább, bár volt már olyan, hogy arra sem válaszoltak.
Szerk: Afelől rendelkezik-e a fogyasztóvédelmi törvény, hogy egy olyan üzlethálózat esetében, ahol az országban szétszórva vannak boltjaik, a webáruházukból vásárolt terméket a vásárló leadhatja e saját akarata szerint a hozzá legközelebb eső boltjukban, mert a vásárlói érdekei ezt kívánják?
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Helló, lenne egy ilyen sztori: http://prohardver.hu/tema/re_lg_leon_4g_lte_nem_profi_de_teszi_a_dolgat/hsz_499-505.html.
Fogyasztóvédelemnél be lehetne őket fújni?
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #14603 üzenetére
A 14 napos elállási jogommal élhetek elvileg. Ilyenkor elég csak az üvegfóliát visszaküldenem nekik, becsomagolva?
Ugyanis két termék érkezett tőlük, az egyik a sérült üvegfólia, a másik pedig a TPU szilikon tok, ami viszont nem problémás. Szóval azt azért nem szeretném visszaküldeni, csak az egyiket.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Szerintem elég logikusan érveltem, hogy mivel a sérülés a sarkot érintette, tehát nem a kapacitív kijelző közepét, és nem volt kettétörve sem az üvegfólia, valamint nem volt itthon más amit ráhelyezhettem volna hogy védve legyen, és azt sem akartam, hogy a telefon a dobozában pihengessen, ameddig megy a kínlódás a postázással oda-vissza... illetve nem volt leírva, hogy felhelyezés után nem vehető vissza így ideiglenesen tettem fel. Mert gondolom ha nem helyezem fel, és úgy küldöm vissza, akkor sem adhatná el másnak törötten...
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #14607 üzenetére
Úgy éreztem, hogy nem megy hatalmas vállalkozás. Speedshop-ból fogok szerintem rendelni másikat, innen meg kb soha semmit, de azért még fogyasztóvédelemmel is felveszem a kapcsolatot
-
#41133696
törölt tag
válasz 313313 #14609 üzenetére
A kereskedő oldaláról én is megvizsgáltam korábban a kérdést, de én két másik vetületét néztem meg.
1. Mi bizonyítja, hogy nem a vásárló törte el felhelyezés közben? Nos nagyon bénának kell lenni ahhoz, hogy egy ilyen edzett üveget olyan erővel helyezzen fel valaki hogy ott lepattan.
2. Csomagolás. Nagy ész nem kell hozzá, hogyha valami törékeny (a hagyományos fóliák nem azok), akkor azokat NEM papírborítékban küldje az eladó. Itt követte el az első hibát, a másodikat pedig ott, hogy nem látta ezt be azután sem, hogy lefényképeztem a csomagolást, amit mellékeltem az emailhez. Nyilvánvaló, hogy szállításnál nem a sofőr ölében fogják eljuttatni a PPP pontig, hanem jó eséllyel több más csomag lesz rajta, akár egészen nehéz dolgok is.
3. A CDGalaxisból rendelni szoktam játékokat, mindig szabványos, biztonságos papírdobozban küldik.
4. Az általad leírt dologhoz annyit, hogy lehet nála sérült, lehet már sérülten vette át, lehet szállításkor sérült, de engem mint vevőt, csak az érdekel, hogy én már sérülten vettem át, bokszolja le a szállítóval, a nagykerrel vagy írja le tanulópénznek, nem igazán zörget.
Ha a 3K - ami nagyker ároon nyilván lényegesen kevesebb miatt rinyál - ekkor már éreztem, hogy mekkora is lehet a cég - akkor már csak azért is a fogyasztóvédelemhez fordulok, aztán meglátjuk mi lesz.
Az email okiratnak számít, ezért sem telefonon, hanem emailben kommunikáltam velük, nálam minden megvan, hogy időben szóltam, és hogy megindokoltam miért is helyeztem fel. Egyébként az LG LEON-nál nincs Demó fólia.
-
#41133696
törölt tag
-
#41133696
törölt tag
Azon megy a hiszti maximum, hogy üveget küldtek borítékban, nem tudom hogy miért nem érezhető az, hogy már itt bukott a dolog, hogy onnantól kezdve már nem is kellene tovább nézni a dolgot, ez is bőven elég. Ha lehet csámcsogni, a felhelyeztem e dolgon, ha az eladó részéről rendben lett volna a csomagolás.
Ezek szerint itt is páran a kristálypoharakat is borítékban küldözgetik?
Új hozzászólás Aktív témák
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs