-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Könyvelő9892
csendes tag
Sziasztok!
Interneten rendeltem egy controllert, személyes átvétellel. Hétfőn átvettem a terméket, csütörtökön visszavittem, mert hibás a termék. ( Controller analóg karok nyikorognak) Jeleztem az eladó felé, h elállnék a vásárlástól, nem akarom garanciáztatni a terméket. 3 napon belül vittem vissza a hibás terméket. Erre az eladó közli velem, h elküldi szervízbe, mert be kell vizsgaltatniuk. Ilyenkor jogosan jártak el?
Jeleztem a vásárlástól való elállási szandekomat, ha szervizben tartják a terméket 1 hónapig, akkor vissza se követelhetem a vételárat?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest