-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
vasi89
addikt
Hello!
Egy régóta tartó huzanova van folyamatban a kedves céggel. Röviden, január 2.án közöttünk szerződést technológia váltásra, tegnap 4. alkalom után végre sikerült bekötni... Lényeg h januárban a szerződéskötéssel együtt rendeltünk 1 TV-t aminek az ára mostanra felment és mikor tegnap személyesen bementem akkor közölték ismét 1 óra várakozás után hogy ja a tv-t nem fogják kihozni mert drágult és amíg nem hívnak fel minket ez üggyel kapcsolatban nem tudnak semmit tenni. A tv ára amúgy már jó ideje magasabb szóval ismét képtelenek voltak telefonálni. Lényeg h írtam 1 reklamációt h igen is kell a tv de azon az áron amin megrendeltük hiszen ők voltak kretének. Kérdés, hogy ha nem hajlandóak ideadni azon az áron amin megrendeltük az elég már a fogy védelemhez? Sok minden hibázik itt a történetben részükről de ezt már nem vagyok hajlandó benyelni..