-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Solad
őstag
válasz Intruder A 6 #13351 üzenetére
Normál elállásnál elvileg 30 napja van visszajuttatni a vételárat. A szállítási költség a te sarad.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
bullseye
addikt
És ez nem elállás volt ha jól sejtem, hanem garanciális ügyintézés.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Thusor
őstag
Abban kérnék tőletek némi információt, hogy vásároltam az edigitaltól egy tabletet. Sajnos mindig ugyanazzal a hibával kellett szervizeltetni, összesen 3 alkalommal. Negyedik alkalommal a szervíz úgy döntött hogy nem javítja meg a készüléket hanem cserekészülékes papírt állít ki. Én közben vettem egy új tabletet, más típust mert munkaeszközöm, nem tudtam nélküle dolgozni. Az edigital ragaszkodik ahhoz, hogy a cerepapírral Ők csakis cserekészüléket ad, én ezt nem szeretném és levásárolni sze retném, a pénzt szeretném visszakérni hiszen a készüléket nem tudják javítani. Ebben az esetben, ha nekem már nem érdekem cserekészüléket kérni akkor kérhetem vissza a vásárlás összegét az elállási időn túl de még ugye a garanciális időn belül?
[ Szerkesztve ]
AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)
-
Griff55
senior tag
Ha a kisker már továbbította a vga-mat garanciális cserére a beszállítónak, akkor kb menyi idő alatt kapom kézhez az új kártyát?
PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256
-
Topikgazda
Sziasztok!
Mivel/hol érdemes próbálkozni először abban az esetben, ha egy webshop a 14 napos pénzvisszafizetési kötelezettségének határidő lejárta előtt nem tett eleget és emailre nem válaszol/telefont nem veszi fel?
-
jerry311
nagyúr
válasz Superhun #13364 üzenetére
Vagy csak simán egy fizetési meghagyás.
Ha valaki nem fizet határidőre, akkor nem feltétlen kell nagyon kedvesen tovább kérlelni, hogy ugyan adja már vissza a pénzed.[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
Lehet, de inkább az eladó ideje és pénze menjen rá ne az enyém. Inkább fizetek 9500-at kb. biztos megtérüléssel, minthogy eltelefonálgatok, esetleg utazgatok 5000-et, amit aztán soha nem kapok vissza.
Ha betartottam a kötelezettségeim, a másik fél pedig nem, akkor ideje élni a jogaimmal is. -
Topikgazda
Köszi a válaszokat srácok.
Asszem először csak egy újabb email lesz, kicsit durvább hangnemben. Ha arra 1-2 napon belül nem érkezik válasz, akkor tértis levél, majd fizetései meghagyás lesz. Fogyvéd szép dolog, de volt már velük dolgom és nagyon sok időbe telik, míg érdemben csinálnak valamit... Nagyon túl vannak terhelve. Persze lehet, hogy náluk is jelentem a dolgot, ez a trágyadomb webshop meg is érdemel egy fekete pontot...
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #13374 üzenetére
Kuldj egy sms-t, 2*160 karakterbe egy teljes jogi rizsa is belefer. CC-zed magadat (ezt jelzed is nekik) igy bizonyithatoan megkaptak. Hivd fel figyelmuket, hogy a fizetesi ido lejart, ha adott datumig nem fizetnek, akkor kovetelt osszeg+kozjegyzoi dij ertekben fizetesi meghagyast allitasz ki ellenuk.
Vagy email, benne kezbesitesi es megerkezesi jelzes, cc magadnak es az nfh-nak -
=Mentor=
őstag
Ma vettem egy Asus Transformer pad 103CX tabletet az Edigitaltól, pontosabban a régi Prestigio Pro Duo 7.0-mat (36 900) ami javíthatatlan beszámították az új árába így csak 18 ezret kellett fizetnem. Az első furcsa dolog az volt, hogy a fóliába bugyolált készülék kijelzője poros volt, ujjlenyomat ugyan nem látszott rajta... Amikor bekapcsoltam egyből a kezdőképernyő fogadott tehát már valaki beüzemelte a készüléket, ráadásul az akku időnél "11 nap 6 óra stb akkumulátorról" állt, a Wifi hálózati listán is szerepel egy olyan ami arra utal, hogy a Wifit használták... Pixelhiba is van a kijelzőn... Hozzám vágtak egy kiállított vagy más által visszavitt darabot? Szabályos ez így?
-
D@ve89
tag
válasz =Mentor= #13378 üzenetére
"Hozzám vágtak egy kiállított vagy más által visszavitt darabot?"
Éljenek azok, akik a hibátlan termékeket visszaküldözgetik ilyen-olyan okoknál fogva , élve törvény adta jogukkal. Szerinted ezeket a termékeket bezúzzák?
Amúgy ha nincs baja, lényegtelen, hogy már volt-e bekapcsolva vagy se, hiszen teljes 1 év jótállást kaptál rá, nemde?
[ Szerkesztve ]
-
Drever
csendes tag
Sziasztok!
Egy nagy Problémában szeretném a segítségeteket kérni.
Van egy Asus Transformer Trio gépem, amit nem képes megjavítani a szerviz.
Ez az egész ügy úgy kezdődött hogy miután megvettem a gépet tavaly júniusban 10 napra rá már a szervizben volt dokkoló hibával. Akkor utána 1 hónapig nem tudtam használni ugye. Ezek után amikor megjött megint ugyan olyan hibával kellett visszaküldenem kemény 3! nap után, szerintem nem is csináltak vele semmit. Na ez a 2. szervizelés szerencsére csak 2 hétig tartott és ki is cserélték a dokkoló részt. Ez a szervizelés augusztus végén volt. December végére megint tönkre ment a dokkoló. Most január 9.én feladtam a gépet a GLS-nek akik elvitték a gépet FixDirect-nek. 14-én kaptam egy emailt hogy elkezdték csinálni a gépet. Én az utóbbi hetekben folyamatosan kérdezgettem hogy mi van a géppel de nem adtak érdemi választ. Tegnap kipróbáltam a Chat szolgáltatását az Asus-nak hogy megtudjam mi van a géppel. Azt mondták hogy alkatrészre vár és hogy igényelhetek kártérítést amiről elvileg ma vagy holnap(03-04) e-mailt kapok . De ugye elvileg a javítás 2-19 napig tarthat és tegnap volt 19.nap ... És most nem tudom hogy mit tegyek. Ma is írtam a Chat-en nekik de most meg azt írták hogy vagy igényelhetek kártérítést ( már tegnap is mondtam hogy azt szeretnék) vagy megvárom a február 26-ot mert elvileg akkor talán visszakapom a gépet. Nekem már teljesen elegem van az Asusból így szeretnék kártérítést igényelni, de a kártérítéses email azóta se jött meg.. Esetleg ti tudtok ebben segíteni? Mármint úgy értem hogy nem tudjátok esetleg milyen jogszabályok vonatkoznak a szervizelésre ? Mert most már nagyon arra fele hajlok hogy felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel.[ Szerkesztve ]
SE K300i>Alcatel OT-S853>SE V630i>Samsung SGH-I550>Nokia 5800 Navigation Edition>Samsung Wave2>Samsung Wave>Google Nexus S>Samsung Galaxy SII>LG PRADA 3.0>Samsung Galaxy S3 LTE>Galaxy S4>Sony Xperia Z Ultra
-
optikus
senior tag
válasz Drever #13382 üzenetére
nem tom ugy latszik ez a karterites valami varazsszo az asusnal
persze senki nem kap semmit de legalabb varja a sultgalambot.
sztem egyszeru a dolog allj el a vasarlastol. hivatalosan irasban jelzed csatolva az eddigi szerelgetesek doksijat es hogy mennyi ideig nem tudtad hasznalni.
ezek utan nem csere nem utalvany nem levasarlas nem ertekcsokkenes stb, siman penzvissza.Buy books not gear.
-
negroo
aktív tag
Nekem a T-mobile vett iphone 4S gariztatni akkartam és október 28-án vett készülék követő év 23-án akartam gariztatni akkumulátor problémámra, de azt mondták lejárt a garancia! Mondom ott a papír, hogy nem is forgalmazták 28-a elött. 3 nap utána járás után asztal borogatás után sikera. Be a mammutba és elismerték, hogy javítás, de akkoriban csak cserélték és értesítenek, ha érkezik. Természetesen bevizsgálták. 3 nap után sms gó be, el kérik a régit hátra megy megint és 5 perc után vissza jött, hogy garanciám repült, mert egyik indicátor halványan piros volt. Írtam egy panaszlevelet, de arra egy levél sem érkezet. Ezzek után én léptem a t-mobil 13 éves multamtól. Soha többet és nem első szemétségük volt. Zsebbők kifizettem akksi cserét így jártak.
ui: A web shopon keresztül elő rendeléstől számították a garit, mely jogtalan volt és ezzel bosszúlták meg szerintem. Én ezzek után nyertem
[ Szerkesztve ]
-
somnia
őstag
Sziasztok!
Ha itt Magyarországon vásároltam egy terméket, amire az amerikai gyártó élettartam garanciát vállal, akkor meghibásodás esetén itthon is érvényesíthetem? -
somnia
őstag
válasz Attix82 #13387 üzenetére
Köszi, most éppen itt tartok.
Cirka másfél éve vettem és vagy ötszöri használat után megadta magát.
A boltos is csak lesett, mint a légy, mert ő ilyet még nem látott, de szerinte is szemmel láthatóan gyártási hiba, ami most derült ki.Utána már neked kell az amcsikhoz küldeni.
Ezt konkrétan nem értem, mert nekem az amcsikhoz semmi közöm, szerintem intézze ő, ahogy tudja!
Neki van beszállítója, bokszolják le egymással, vagy nem jól gondolom.
Véleményem szerint az importőr is life time warrantíval kapja, nem?[ Szerkesztve ]
-
-
optikus
senior tag
válasz somnia #13388 üzenetére
nem fog leboxolni semmit. itthon 1 ev a kotelezo. azon tul adott barmit ra a forgalmazo? ha nem, akkor vagy magad probalkozol vagy kuka. ha adott akkor is valoszinuleg eroteljesen korlatozottat, ami soxor nem fedez minden koltseget es inkabb az orulhetsz ha csinalnak valamit kategoria.
Buy books not gear.
-
asdf_
veterán
válasz jerry311 #13393 üzenetére
Jellemzoen a termek eletciklusat jelenti, tehat amig kaphato a termek. En csak ott futok syntax errorra, hogy ha van egy cumo, amit mondjuk 6 evig arultak, en a 4. ev 10. havaban megveszem, akkor a forgalmazasi 6. ev 2. havaban (1 ev 4 honaposan, tehat az 1 ev kotelezo lejart) bedoglik a cumo, akkor igy jartam, mig ha a termek bejelentesekor egybol raroppentem, es ahogy kijott, a 2. honapban megvettem, akkor 5 ev mulva azzal meg mindig jo voltam egy garira, mert akkor meg kapni lehetett?
-
jerry311
nagyúr
Jellemzoen a termek eletciklusat jelenti,...
Jellemzően...
Ezért kérdeztem rá, hogy az adott gyártónál mit jelent. Le szokták írni, hogy mit is értenek ők élettartam garancia alatt, mert ugye ez már a törvényi kötelezőn felüli szolgáltatás, tehát kb. az van benne amit akarnak. -
somnia
őstag
válasz jerry311 #13396 üzenetére
Ez egy Ridgid termék és mióta létezik a cég, mindenre élettartam gari van, ami náluk azt jelenti, hogy ingyen javítják vagy cserélik.
"Should your tool ever malfunction from defects in workmanship or materials, we will repair or replace the tool free of charge. Warranty coverage ends when the product becomes unusable for reasons other than defects in workmanship or material. RIDGID branded products are built with reliability, dependability and durability and are covered by a Full Lifetime Warranty against defects in materials or workmanship."
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz somnia #13397 üzenetére
Két sorral lejjebb:
How Long Coverage LastsThis warranty lasts for the lifetime of the RIDGID tool excluding electrical and electronic components, which are covered for a period of one year from date of sale. Warranty coverage ends when the product becomes unusable for reasons other than defects in workmanship or material.
Tehát elektromos részekre csak 1 év gari van, a többire meg örök gari ha az anyag vagy gyártási hiba.
How to Obtain Service
To obtain the benefit of this warranty, deliver the complete product via prepaid transportation to Ridge Tool Company, Elyria, Ohio, or any authorized RIDGID Independent Service Center. Pipe wrenches and other hand tools should be returned to the place of purchase.
Tehát saját költségeden kell beküldeni USA-ba vagy bármelyik szerződött szervizükbe.
Csőkulcsokat viszont oda ahol vásároltad.De ugye ez mind az USA törvényeknek megfelelő eljárás és területileg is USA-ra vonatkozik.
Szerintem vedd fel velük a kapcsolat:
https://www.ridgid.eu/gb/en/contact-us -
somnia
őstag
válasz jerry311 #13398 üzenetére
Köszönöm már írtam nekik.
Egyébként egy gázdetektorról van szó, aminek nem az elektromos része halt meg, hanem a flexibilis csöve jött ki a helyéről. -
bara86
csendes tag
Sziasztok!
Korábban már írtam egy másik topikba, de látom ez lesz a számomra megfelelő.
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Vásároltam egy SAPPHIRE 11222-06-20G R7 260X 2GB GDDR5 PCIE videó kártyát 2 év garival, ami kb. 2-3 hónapig működött normálisan.
Visszavittem a boltba, ahol vettem, mivel állandó fagyásokat, képernyő szétesést és csíkozódást produkált kb. fél-egy óra használat után.( gondolom ram hiba lehet )
Azóta eltelt egy hónap és a bolt szerint még állítólag semmi hír nem érkezett a nagykertől, hogy mégis mi az isten van a kártyával. Állítólag írtak a nagykernek e-mailt, de arra sem érkezett válasz. Az volna a kérdésem, hogy a jogszabályok szerint mennyi idő után reklamálhatok, illetve milyen lehetőségeim vannak, hogy mielőbb visszakapjam a videó kártyámat vagy érvényesíttetni tudjam a garanciát.
Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Crypto Trade
- Okos Otthon / Smart Home
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- További aktív témák...
- nVidia RTX 3080 Ti 12GB Founders Edition + GARANCIA
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest