-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz jerry311 #13278 üzenetére
A jog szerint -maganszemely eseteben- el az elallasi lehetoseg neten rendelek, szemelyesen veszem at eseteben, az, hogy a boltok mit mondanak, az meg ezugyben lenyegtelen, ugyis a torveny erosebb.
Az, hogy vevokent az 50 meterre levo boltbol netesen rendelni, majd elallni nem eppen tunik etikusnak, korrektnek, az szinten teljesen masik kerdes.[ Szerkesztve ]
-
Dexter-2000
őstag
válasz jerry311 #13280 üzenetére
sziasztok sajnos olyan helyzetbe keveredtem amit nem tudok már hogyan kezelni ezért hozzátok fordultam
ipontól vettem egy monitort.
előreutaltam, kihozták, kibontom. Tesztelem (mer ilyenkor az az első hogy VAN-E rajta pixelhiba)
észre is vettem nem 1 db ot! kb 15 db volt egy helyet igaz nagyon aprók, és egy elszíneződést is.
( mondom nézd már ott a kisgöncöl! )még aznap írtam nekik egy levet, hogy kéne vele valamit kezdeni, rá két napra jött is a futár.
most ott tartunk hogy csak az elszíneződést vették észre!!! nem igaz ha már ilyen helyen dolgoznak akkor vegyenek szemüveget ha nem látják (küldtek egy képet a monitorról hogy karikázzam be hol találhatóak, persze az is megvolt.)
azt írták utoljára hogy a gyártó nem vállal garanciát arra az 1 db ra mit láttak (és szerintük az pixelhiba)
de a beszállítóval még egyeztetnek.most akkor mi legyen?
netes rendelés esetén ügyebár 14 napon belül visszakérhető a pénz.
most akkor utaltassam vissza és rendeljek újat? ehhez nincs kedvem, se türelmem...Szépnapot!
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz jerry311 #13283 üzenetére
Tevedes. Attol hogy automata kuldi azt hogy megerkezett a neten rendelt cucc az akkor is egy visszaigazolas. Igy ebben az esetben is lehetseges az elallas ha szemelyesen mesz. Ez mar szerzodesnek szamit. Szemely szerint csak szemelyesen vasqrolok mindent de amit lehet azt elotte a neten megrendelem pont ezert hogy ha megse tetszik vissza tudjam vinni. Ez mar nem egyszer jol jott. De az uj szabaly szerint csak maganszemelyre es csak 10eft feletti termekre vonatkozik az elallas. Udv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Lovi24
senior tag
válasz jerry311 #13320 üzenetére
Köszi a segítséget. Nem gondoltam volna,hogy eddig fajul a dolog. Sajnálom,hogy nem fényképeztem . Mindazonáltal amikor átvette a bolt a tápot,ők sem írták rá a papírra,hogy sérült a matrica.
A képen látható,hogy hol van az az átok matrica és hol a videókártya kábele. Nem egy jó minőségű kép,de a lényeg látszik rajta. Egy viszonylag kicsi htpc házban volt.Nem fogok szellemi harcot vívni azzal, akinek nincs meg a megfelelő fegyverzete!
-
Lovi24
senior tag
válasz jerry311 #13326 üzenetére
Valóban nem mindegy a hozzáállás,ennyi idő után meg főleg.
Pont azért vettük a tápot helyben Szolnokon,hogy ha valami gáz van ne kelljen postázgatni, egyebek.
De ezek után mindegy,hol vásárolok,garifutár egy csomó helyen van már.... Itt mindenesetre már nem nagyon fogok.
Azért még reménykedek a pozitív végkifejletbenNem fogok szellemi harcot vívni azzal, akinek nincs meg a megfelelő fegyverzete!
-
Teki1986
tag
válasz jerry311 #13332 üzenetére
Tudom hogy náluk így van, ezt is mondták, én az egyéb lehetőségek után érdeklődtem mivel az MM szolgáltatásáról lecsúsztam. Valóban 2 év van rá, bár nem rossz, de kevésnek érzem, ugyanis ha elromlik akkor kb. 60e Ft-ot kell fizetni a javításért.
i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950
-
-
asdf_
veterán
válasz jerry311 #13393 üzenetére
Jellemzoen a termek eletciklusat jelenti, tehat amig kaphato a termek. En csak ott futok syntax errorra, hogy ha van egy cumo, amit mondjuk 6 evig arultak, en a 4. ev 10. havaban megveszem, akkor a forgalmazasi 6. ev 2. havaban (1 ev 4 honaposan, tehat az 1 ev kotelezo lejart) bedoglik a cumo, akkor igy jartam, mig ha a termek bejelentesekor egybol raroppentem, es ahogy kijott, a 2. honapban megvettem, akkor 5 ev mulva azzal meg mindig jo voltam egy garira, mert akkor meg kapni lehetett?
-
somnia
őstag
válasz jerry311 #13396 üzenetére
Ez egy Ridgid termék és mióta létezik a cég, mindenre élettartam gari van, ami náluk azt jelenti, hogy ingyen javítják vagy cserélik.
"Should your tool ever malfunction from defects in workmanship or materials, we will repair or replace the tool free of charge. Warranty coverage ends when the product becomes unusable for reasons other than defects in workmanship or material. RIDGID branded products are built with reliability, dependability and durability and are covered by a Full Lifetime Warranty against defects in materials or workmanship."
[ Szerkesztve ]
-
somnia
őstag
válasz jerry311 #13398 üzenetére
Köszönöm már írtam nekik.
Egyébként egy gázdetektorról van szó, aminek nem az elektromos része halt meg, hanem a flexibilis csöve jött ki a helyéről. -
sussa
csendes tag
válasz jerry311 #13433 üzenetére
Ennél jobbat nem tudsz mondani? Mert ami biztos,hogy az ellenkezőjét sem lehet bizonyítani!
És nem akarom bizonygatni az igazamat.Főleg nem parttalan vitákba belemenni!
Nem mellékesen megjegyezném,hogy persze nincs külsérelmi nyom. Valaminek kellene lennie,repedés,karcolás...stb
[ Szerkesztve ]
-Mester mi lehet a boldogság titka? -Ne vitatkozz idiótákkal.-Én nem hiszem,hogy ez lenne a titok.-Igazad van-mondta a mester.
-
sussa
csendes tag
válasz jerry311 #13438 üzenetére
Közben azért érdeklődtem,és a Dell szervízben dolgozik kettő ismerősöm aki mondták,hogy nem feltétlenül kell külső hatás az lcd ilyen fajta sérüléséhez,főleg hogy egy szál repedés,törés,karcolás stb nem volt a kijelzőn! Azt is mondták,hogy sokat ne várjak tőlük mert ismerik a központi szervizeseik hozzáállását a dolgokhoz.
Nyílván való lesz a végkifejlete az ügynek,a hiba a vásárlóban van,mert hát ezek súlyos pénzek amiből egy szervíz él/ tisztelet a kivételnek/"Egyébként egy LCD törés nem feltétlenül jár külsérelmi nyommal. Simán engedhet annyit a váz és külső borítás, hogy az LCD előbb elpattan."
Ezt azért egy picit furcsának tartom,ha ez így van akkor nyílvánló,hogy a szakvélemény csak azt fogja taglalni,hogy a kijelző sérült,de azt nem fogják mellékelni,hogy adódhatot gyári hibából..... bizonyára ennek meg vannak az okai, anyagi okai. Szóval nagyjából lehet igazam,de mégsem. Vicc.
Persze teljesen nyílvánvaló számomra,hogy a jogi lehetőségekkel tisztában vannak ezek a cégek,és még akkor is megteszik/most már gondolhatom én is ezt/ ha nekem van igazam,tudják,de nem ismerik el mert esetleg azt gondolják,hogy az ember úgysem fogja ezt a procedúrát végigcsinálni. 22-es csapdája. És,mivan ha mégis?
Mert azért ezek az összegek amikről itt beszélgetünk ahhoz elég magasak,hogy ne nyelje le a vásárló.-Mester mi lehet a boldogság titka? -Ne vitatkozz idiótákkal.-Én nem hiszem,hogy ez lenne a titok.-Igazad van-mondta a mester.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ford topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Vicces képek
- sziku69: Szólánc.
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Óvodások homokozója
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest