-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
A biztosító kér friss számlát? Ez fura... Csak vadiúj dologban bekövetkezett villámkárt térítenek? Hogy van ez? Nem tudom elképzelni, hogy ne legyen jó az eredeti számlája, nem hinném, hogy azt szeretnék, hogy valami számlagyárnál szerezz egyet, ez abszurd... Nem lehet, hogy félreértettél valamit, amit mondtak?
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
néhány biztosító csak abban az esetben hajlandó fizetni, ha a javításról viszel számlát...valsz a te esetedben is ez történhetett
gondolom szeretne a biztosító egy mostani számlát, amin az új alkatrészek/javítás költségei vannak rajt
szvsz kérdezd meg a biztosító illetékesét...Read only...
-
horuszkutya
csendes tag
Hát nem tudom, ma hoztam el a kártyát, ugyanaz a típus. De sajna rohannon kellett a vonathoz, így nem volt időm csak a vonaton alaposabban megnézni És sajnálatosan vettem észre hogy a kártya bal oldalán lévő három csavar ami a hűtő műanyag burkolatát fogná a kártya lapjához, azok bizony szőrén-szálán hiányoznak. Szerintem ez nem nevezhető új terméknek.
-
shteer
titán
a rövid sztori:
egy garipapíron 3 év garanciás dobozos 8800gts 320mb videokártyát
vittem vissza memóriahibával az ecosoft-hoz
ők több mint 2 hónap utan egy használt/javított oem 8800gt-t
akarnak rámsózni 2 hónappal hosszabbított garanciával
állításuk szerint ezt küldte vissza az importőr, ők ezt tudják
csak adni, mert ők 1 év kötelező gari után csak az importőri
ingyenes garanciát intézik
tudtommal ez nem így van, én velük állok fogyasztói szerződésben
mellesleg rendkívűl arrogáns és kioktató volt a kolléga, telefonon
és személyesen egyaránt + 1x válaszoltak a leveleimre, amiben azt
állították, hogy az én vga-m érkezett vissza javítva
mindannyiszor nekem kellett telefonálni, hogy legyen már vmi a kártyából
nem kerestek, nem tájékoztattak
beírtam a vásárlók könyvébe ezt és állítólag a címemre már meg is érkezett
az elutasító válasz - csak ma kapom meg a leveletén azt a vga-t nem akarom elfogadni, főleg nem hosszabbított
garanciával
mit tegyek, mit tehetek azért, hogy egy normális garanciás vga-t (levásárlást,
vételárat)?mi legyen a következő lépésem?
..szerintem jónak tűnik
-
-
shteer
titán
ja igen, ez kérdés lett volna
de inkább leírom a konkrét esetet
2010-ben euronics üzletben vásárolt notebook + 15k-ért 5évre garancia kiterjesztés.
ez most meghótt (core2, 1gbram, 250hdd) és nem javítható, azonos típusra már nem cserélhetőilyenkor a noti bruttó árát lehet kérni vagy a garanciakiterjesztés is a vételár részét képezi?
..szerintem jónak tűnik
-
bullseye
addikt
Ha nem akarsz évekig pereskedni, akkor szerintem csak a notesz ára jár vissza, ha mást nem fogadsz el cserére. Végtére is a garancia kiterjesztés még működik de lehet, hoyg ezzel mellélövök erően...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
úgy tűnik akad valami alapja: http://www.nfh.hu/hasznos/szavatossag/szav_jogok/jogok_tartalma.html
"4. A Ptk. 306/A. §-a alapján a vásárló jogosult az eredetileg választott szavatossági jog helyett utóbb másikkal fellépni – pl. először kijavítást, majd annak sikertelensége esetén vételár-visszatérítést kérni. Amennyiben az áttérés indokolt volt, illetőleg arra a kereskedő magatartása miatt került sor (pl. nem készült el a javítással a vállalt határidőre), akkor a vevő nem köteles a kereskedőnek az áttéréssel okozott kárt megtéríteni. Egyéb esetekben azonban a fogyasztó köteles az áttéréssel okozott kárt megtéríteni." NFV vagy mifene oldaláról
persze ott van a törekedés a 15 napra, meg hogy a kereskedő alapból megtagadhatja a cserét az aránytalan többletköltség miatt (3 napon túl)
Viszont a vásárlónak...
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
-
asdf_
veterán
válasz shteer #12581 üzenetére
Ha az atveteli lapon jeleztek es te alairtad, hogy mondjuk 30 nap utan napi x forint, szerintem minden tovabbi nelkul (plane akkor, ha nem a boltrol beszelunk, ahol vasaroltad a termeket, hanem a kijelolt szakszervizrol, amely egy masik ceg, es jogi kapcsolatban egyaltalan nem allsz veluk, egeszen addig, amig a vallalasi felteteleiket elfogadva naluk adod le a termeket javitasra).
-
djculture
félisten
válasz shteer #14089 üzenetére
Mióta valami trógert vettek fel aki hónapokig nem csinált semmit majd robbant a bomba mert a facebook oldalukon több száz ember anyázott, azóta én se veszek ott semmit. Az a baj már egyre kevesebb az olyan webáruház ahol ha veszel valamit és bedöglik gariztatás is normálisan megy. Legtöbbnél addig vagy jó amig fizeted a cuccot és nem döglik be.
[ Szerkesztve ]
-
jbauer05
tag
válasz shteer #14089 üzenetére
Úgy 15 nappal ezelőtt azt mondták, hogy kiküldték a beszállítójuknak, hogy csinálja meg vagy adjon újat, Erre mondták, hogy ez 15 nap lesz. Szóval elvileg ez azt jelentheti, hogy benne vagyok a garanciában. Persze a 15 nap már múlthéten lejárt, az anyázó leveleim hatására persze ígérgették, hogy ők biza felgyorsítják a folyamatot és megpróbálják múlt héten elintézni az egészet. Persze, hogy nem jött meg az alaplapom, de ezt sejtettem mikor válaszoltak, kb ilyen bekamuzunk neked valamit, hogy neküldjé nekünk annyi anyázó levelet stílusban.
Persze a másik amire kíváncsi leszek, hogy milyen állapotba küldik vissza. Ugyan is alaplapom doboza nem volt meg, így kénytelen voltam a szg házamban felküldeni, mert annak megvolt a doboza hungarocellel együtt. A felesleges dolgokat kiszedtem belőle, de így is benne hagytam egy kavarót és egy sata kábelt. Kíváncsi leszek, hogy visszakapom-e azokat.
-
asdf_
veterán
válasz shteer #17010 üzenetére
Akkor viszont siman visszapattant volna nem egyezo gyari szam miatt (a garjegyen a dobozon levo gyari szam szerepel, az egeren meg attol egy szamjeggyel eltero, ergo ha csak az egerrel megy vissza, az ismeretlen gyari szam lesz, mivel sosem adtak el olyat), perpill pont jo, hogy megvan doboza, mert igy kiderul, hogy valaki osszekevert ket egeret -velhetoen- a gyarban.
-
ForRedGlory
félisten
válasz shteer #17010 üzenetére
Amikor megvettem, akkor a dobozon lévő kódot olvasták le és az van a garipapíron. Így, ahogy írták is, külön szerencse, hogy a doboz megvan, mert az egyezik a garilapon lévő S/N számmal.
Ettől függetlenül nagyon idegesít, mert ez pont olyan helyzet, amit szerintem 99.99%-ban mindenki beszív, hiszen, ha nem az átvétel pillanatában bontod ki a dobozt (amit miért is tennél egy bontatlan csomagolás esetében, hiszen azért az alapvető bizalom megvan, hogy az van a dobozban, ami a csomagoláson), akkor onnantól bármit mondhatsz, nem bizonyíthatod, hogy most tényleg nem te cserélted ki az egeret egy másikra.
(Persze szerintem a gyártónak is megvan a kötelező köre és kivizsgálási kötelessége, mert a gyártónak ki kell tudnia deríteni, hogy az én egerem párja merre jár. Ezért idegesít, hogy hónapokig tudnak ülni adott esetben a dolgon, amikor ez szerintem pont nem olyan nagy dolog, hogy egy adatbázisban megnézhessék a két S/N számnú egeret, hogy hol értékesítették vagy melyik raktárukban van, amivel simán tisztázható lenne a dolog.)
Persze nem kell hozzá egyetem, csak józan paraszti ész, hogy belássa az ember, hogy semmi értelme nem lett volna kicserélni az egeret, plusz azt mégis hogy? Hol talál az egyszeri felhasználó egy pont olyan S/N számú egeret, ami neki is van, kivéve az utolsó számjegyet, ahol az egyiken 8-as, másikon 9-es?
Számomra is egyértelműen a gyártó cserélhette össze dobozoláskor az egereket, mert nem életszerű, hogy én cseréltem az egeret. Lottó ötöst lehet hamarabb nyerem meg, míg egy olyan egeret találok, aminek az S/N számában egy szám eltérés van és az az egy szám is egymást követő két szám.
Ahogy írtam, így jártam a Logitech G900 egérrel is. Ott sokkal több volt az eltérés, de mint kiderült a Logitechnél így mennek a dolgok, nem foglalkonak vele, beveszik gariba és kész. Azért ezt bekértem tőlük e-mailben és meg is erősítették.
Részemről egyértelmű, hogy nem hibáztam, persze ez csak az én álláspontom és tuti Békéltető Testülethez viszem (aminek kb semmi értelme, mert csak javaslatot adhatnak, nincs jogkörűk), csak érdekelne az itt lévő okosabb emberek véleménye is, mert ilyen tekintetben a tudásom közel sem olyan mély, mint akik itt osztogatják a tanácsokat.
Itt jön képbe az is, hogy ha kiderül az igazság (ami felől amúgy semmi kétségem sincs, csak az elhúzódó ügyintézés idegel ki teljesen és szerintem 2 hónap várakozás után joggal pörgök rajta), akkor milyen jogaim vannak kártérítés ügyben? Visszaadhatom az egeret azzal a címszóval, hogy már nem kell, mivel hónapokig várattak, vettem közben másikat és semmi szükségem rá? Nyilván, ha kapnék újat, akkor azt el is adnám, hiszen semmi szükségem a G900 mellett egy tartalék egérre, ami ráadásul elég drága ahhoz, hogy porosodjon.
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz shteer #17044 üzenetére
kulfoldon vette igy ez nem all hanem az ottani joxabalyok. az is akkor ha a kereskedo megtalalhato es be lehet adni szervizre.
az itthoni samu sztem semmire nem kotelezheto, mivel jogilag nem all veluk semmilyen viszonyban. azaz barmit adnak az ajandek. ha javitjak az is.
sztem a nyomasproba az nem azt jelenti hogy vizbeteszik oszt nem sikerult... az orakat se igy tesztelik szervizeles utan, mert nem lenne tul gazdasagosBuy books not gear.
-
gabo91
aktív tag
válasz shteer #17052 üzenetére
Köszi megkeresem meglesem akkor.
Én nem akarom szétbontatni, működik rendesen, csak választ szeretnék arra, hogy így normális e, nem lesz belőle problémám későbbiekben. Keret van rajta, tokban van, az az 1mm es csík esztétikai szempontból egyáltalán nem érdekel, csak a rendeltetés szerű használat és tartósság.
Ha lehet kockázat nélkül (medence) tesztelni, és megbizonyosodni róla hogy jó akkor nem bontatnám meg, ez lenne a legjobb.gyártó vállalás: ha jól értelek akkor: Gyártó gyárt elad, kereskedő meg ha eltudja adni (a szart is) akkor ügyes, utána 0 felelősség, gyártó meg csak toldozgat foltozgat maximum? Aki kereskedő pedig partner ott lehetnek előnyös megkülönböztetések (akár csere stb) (nyilván nagyobb volument árul, többet hoz a konyhára mint a csipcsup banda)
-
Norbi46
aktív tag
válasz shteer #26890 üzenetére
Szia!
Akkor is ha fel lettek szerelve a tartó konzolok? Ugye ez azzal is jár hogy a lehegesztett csavaros tasakok fel lettek vágva! (illetve a műanyag öntapadós alátétek amiket már nem tudnék visszaküldeni!)
Tehát ha szét szerelem és vissza teszem a dobozába, a műa. alátétek nélkül vissza kell vegyék?
Tegnap előtt vettem át a csomagot.[ Szerkesztve ]
-
koby11h
aktív tag
válasz shteer #26904 üzenetére
Azt nem szabhatja meg, hogy mivel küldd vissza, csak azt, hogy hová. Tehát ha ő telephelyet ír, akkor nem lehet a közeli Foxpost, MPL, Packeta... automatába vagy postapontra küldeni.
De pl. nyugodtan használhatod a vaterafutar.hu-t vagy az MPL Elektronikus Címiratkitöltőt, ott olcsóbb, mintha simán bemész a postára feladni csomagként.
Bocs, nem válasz akart lenni és megelőztél.[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
Sliderxy
senior tag
válasz shteer #26907 üzenetére
Hú de sértődékeny valaki. Tudom hétfő van, szar ügy, ettől még lehet jó az ember kedve. Nem kellene minden apróságon befeszülni, de hát előfordult ez már mással is. Nem volt bennem rossz szándék, amúgy meg nem ismerjük egymást, honnan gondolod, hogy nagyfiú vagyok és nem nagylány? Ez diszkrimináció kérem. Egy jó tanácsot azért még itt hagyok neked, bár akkor gondolom ezek után ez is felesleges: Ha valahol, valamire válaszolunk, előtte érdemes elolvasni, hogy mire. Nagyfiú..
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest