-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
shteer
titán
meghibásodott az alaplapom a gépemben (Abit IC7), gari már nem volt, csak a tápon
szerviz bevizsgálás megtörtént: túláram-villámkár
így meglévő lakásbiztosításunk (ne kérdezd milyen, nem tudom) fedezné az alaktrészt, DE nem jó nekik az eredeti számlája (ráadásul nem is az én nevemre szól)... hanem ''friss'' számlát kérnek, mert ''jelenlegi áron'' térítenek - ez viszont lehetetlen, ki ad nekem csak 1 számlát?
1. valakinek volt már hasonló ügye?
2. ha más fajta alaplapot veszek, arról viszek számlát, godolom az nem jó..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
nos a mai napon elfogyott a türelmem az ecosoft-tal szemben. ment nekik a felszólító levél, így 53 nap után azt hiszem jogom van megemlíteni a jogaimat és felnyitni a szemüket a paraszt ügyfélkezelésükről
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
válasz horuszkutya #5381 üzenetére
így van. ugyanazt (új alkatrészek felhasználásával) javítva vagy ugyanolyat köteles vagy elfogadni, ezek után már csak elfogadhatod a felajánlott terméket
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
a rövid sztori:
egy garipapíron 3 év garanciás dobozos 8800gts 320mb videokártyát
vittem vissza memóriahibával az ecosoft-hoz
ők több mint 2 hónap utan egy használt/javított oem 8800gt-t
akarnak rámsózni 2 hónappal hosszabbított garanciával
állításuk szerint ezt küldte vissza az importőr, ők ezt tudják
csak adni, mert ők 1 év kötelező gari után csak az importőri
ingyenes garanciát intézik
tudtommal ez nem így van, én velük állok fogyasztói szerződésben
mellesleg rendkívűl arrogáns és kioktató volt a kolléga, telefonon
és személyesen egyaránt + 1x válaszoltak a leveleimre, amiben azt
állították, hogy az én vga-m érkezett vissza javítva
mindannyiszor nekem kellett telefonálni, hogy legyen már vmi a kártyából
nem kerestek, nem tájékoztattak
beírtam a vásárlók könyvébe ezt és állítólag a címemre már meg is érkezett
az elutasító válasz - csak ma kapom meg a leveletén azt a vga-t nem akarom elfogadni, főleg nem hosszabbított
garanciával
mit tegyek, mit tehetek azért, hogy egy normális garanciás vga-t (levásárlást,
vételárat)?mi legyen a következő lépésem?
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
válasz Gyuri27 #5456 üzenetére
bebibiztem volna én is az orrát szívesen. megmondta elvégre, hogy 320bites vga nem létezik, mert az nem a 2 hatványa
én is
ide telefonáltam
azt tanácsolták jegyzőkönyvet vetessek fel és azzal forduljak békéltető testülethez[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
amennyiben valamelyikőtöktől a garanciaidő alatt bevizsgálási díjat kérne bármelyik kisker (akár hibás, akár tesztOK eredménnyel) akkor tessék ezt a kinyomtatott lapot adni fizetségként
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
-
shteer
titán
-
shteer
titán
még mindig kérhető a pénzvisszafizetés ha nem javítható ill azonos típussal (azonos árban azonos tudásúval sem) pótolható a hibás termék (jelen esetben egy notebook)
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
ja igen, ez kérdés lett volna
de inkább leírom a konkrét esetet
2010-ben euronics üzletben vásárolt notebook + 15k-ért 5évre garancia kiterjesztés.
ez most meghótt (core2, 1gbram, 250hdd) és nem javítható, azonos típusra már nem cserélhetőilyenkor a noti bruttó árát lehet kérni vagy a garanciakiterjesztés is a vételár részét képezi?
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
-
shteer
titán
van joga egy boltnak tárolási díjat felszámítani egy garanciába leadott alkatrészre?
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
hali!
"A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel"
ez ugye még érvényben van? melyik jogszabály rendelkezik erről?
köszi!
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
válasz jbauer05 #14066 üzenetére
PCX aljas tróger banda! beadtam egy lapot gariba, aki átvette perceken keresztül vizslatta, átnézte tüzetesen cpufoglalattal együtt. majd kb 2 hét után visszaadták azzal, hogy garivesztes mert a szervizük karcokat talált valahol a pci foglalat körül. persze, mert csináltak rá. ez még nem lezárt ügy.
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
válasz Pszihonaranc #16958 üzenetére
esetleg a gyártóval veheted fel a kapcsolatot
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
válasz ForRedGlory #17003 üzenetére
Miért kellett a doboz? Nem feltétele a garanciának a megléte. Ki is dobhattad volna, nem?
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
válasz gabo91 #17049 üzenetére
nemrég volt Magyarósi Csaba egyik napi vlogjában nyomáspróbázni, én nem emlékszem ott vízre
nem ígértek akkor többet mint amit be is tudnak tartani a gyártó vállalása alapján - ilyen esetekben általában akkor van csere ha a gyártó ad csereutalványt
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
A megadott hiba (A videókártya hűtőventilátora/hűtőventilátorai csapágyasak. Vélhetően a középső.) nem számít rendeltetészerű használatot akadályozónak a beszállító szerint
Tehát ha nem vagy hibásan működik a hűtés, nyugodtan használjam a Vga-t? Köszi ezt nem tudtam....szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
válasz Tikakukac #26851 üzenetére
Az ügy végül február 1-i határozott hangvételű (volt még hárítási próbálkozás a részükről, de a nem rendeltetésszerű használat vádja kicsapta a biztit) levélváltással a 70. napon zárult - így ügyvédi beavatkozásra nem került sor pedig már készen állt a meghatalmazás.
Levásárlás és visszafizetés kombinációját választottam, a mai napon ez meg is történt...szerintem jónak tűnik
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- Vicces képek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest