- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Marvel Snap
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Fallout 4
- EAFC 24
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #51747 üzenetére
Hehh ezt a képet akkor benéztem. Valóban faceliftnek már sajna a rácson van a Ford logó (az annyira nekem nem tetszik).
Akkor a te bejegyzésedet láttam egy angol fórumban.
Nálam ez csak hirtelen fellángolás, nem is biztos hogy lenne értelme 2. autónak a flottámba.⭐ Stella
-
[Prolixus]
addikt
válasz radi8tor #51752 üzenetére
Ha a https://www.focusstoc.com/-ra gondolsz, akkor igen, ott is aktív vagyok.
Hát, egy ilyen autót sosem azért vesz az ember mert erre neki *tényleg* szüksége van, racionális levezetés-osztás/szorzás után. Annyival nem nagyobb élmény mint egy sima 180 lovas 1.5 ecoboost Focus mondjuk, mint amennyivel többe kerül/többet eszik. Szóval mindenki fellángolással kezdi, csak van akinél ez nagyob beragad.
"Valóban faceliftnek már sajna a rácson van a Ford logó (az annyira nekem nem tetszik)."
Érdekes dolog ez, nekem fel sem tűnt amíg valamelyik sajtóanyagban vagy tesztben nem olvastam/hallottam, hogy ezt kiemelték. Mindenesetre a facelift nekem nagyon beütött külsőre, az alap formája mindig is jó volt az autónak, de az eleje valahogy nem állt össze. A facelift-es kicsit átrajzolt orr/lámpa/megnövelt hűtőmaszk ezt helyre tette, főleg ezekkel a drágább körbefutó fénycsíkos lámpákkal.I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
TommyX_
őstag
válasz [Prolixus] #51753 üzenetére
Belegondolva nekem is mondják az ismerősök, hogy felesleges ilyen autó, mivel én nem hajtom és nyomom neki ahogy kéne.
Amikor nem ülök benne, akkor gondolkodom el kéne adni és egy Fiesta ST kéne helyette venni, de miután beleültem, nem adom még sem.
Igen, a magyar utakra a gyári futómű keménysége is "sok" a peres gumi nem jó barát, de a "szépségért szenvedni kell" ugye a nyári felni miatt.Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
[Prolixus]
addikt
válasz TommyX_ #51754 üzenetére
Na igen, majd veszek én is egy 18"-as felnit téli guminak, de lehet egy újabb nyári gumi is arra kerül már, ha túl kemény lesz az autó 19"-os felniken. Bár azt mondják az MK3 ST azért keményebb mint az Mk4 ST, szóval lehet a vesekövem nem rázódik ki még a 19-eseken sem.
"Belegondolva nekem is mondják az ismerősök, hogy felesleges ilyen autó, mivel én nem hajtom és nyomom neki ahogy kéne."
Hát hatjsad neki jobban Csak nézni kell előre hol lesz az újabb traffipax razzia.
De komoly(abb)ra fordítva a szót: egyetértek az ismerőseiddel, játszós második autónak egy Fiesta ST logikusabb választás, konkrétan utcai vezethetőség szempontjából etalonnak tartják (versenypályán egy i20N azért jobb), olcsóbb, kisebb, könnyebb, játékosabb mint a Focus, jobban lehet úsztatni a fenekét, kevesebbet eszik jelentősen az a 3 hengeres 1.5-ös ecoboost, és még egy hengert le is kapcsol ha csak csorogsz vele. Szóval ezért is k*rva nagy kár hogy azt is megszűntette a Ford
Én is gondolkoztam rajta hogy inkább Fiesta legyen, gyakorlatilag amikor nézegettem, igaz használtan de az új Focus árának feléért lehetett volna venni valamit. De 2 "bajom" volt vele, ami miatt végül letettem róla:
- Nekem egyszerűen nem tetszik az autó, a kategóriáján belül is egy i20 vagy egy Renault Clio sokkal jobban néz ki szerintem. A Fiesta kicsit olyan nyominger valahogy
- Azért a Fiesta már tényleg kisautó, ami a csomagterén, hátsó lábterén is látszik, szóval leginkább tényleg csak második autónak tudtam volna elképzelni, ez a felállás meg egyelőre nem nagyon játszik nálam ugye. Egy kiránduláshoz már nem biztos hogy mindent el tudott volna nyelni például, még lehajtott hátsó ülésekkel sem.De teljesítményben tényleg egy Fiesta ST bőven elég, utcára, szerpentinekre de még autópályára is. Az MK8 Fiesta ST az 300-320Nm 200LE, de csak 1200kg. Ez olyan 16.6LE/kg arány. Az MK4 Focus ST ezzel szemben 19.5LE/kg...az már sok is.
Ha lenne egy valami 240LE/360Nm körüli Focus ST olcsóbban azt vettem volna, dehát nincs Ilyne szempontból a VW jól csinálja, mert a sima Golf GTI 245 lovas, a Clubsport 300 körül, az R meg még erősebb és az már összkerekes. De a sima GTI is elég mindenre igazából...
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz [Prolixus] #51755 üzenetére
Na már nem engedi szerkeszteni: A leírt "sweet spot" alapján adta volna magát, hogy MK3 Focus irányába nézelődjek, de az MK4-es jobban tetszik kívülről belülről is (főleg a facelift, ahogy írtam), nameg egy ilyen autót úgy már nem mernék beválllani hogy semennyi gyári gari nincs már rá.
De igen neked egy MK8 Fiesta ST is tökéletes lenne, második kocsinak. Aztán persze ha már hozzádnőtt a Focus, akkor tárgytalan az egész
Ha már itt járok a topicban:
Tud valaki esetleg egy jó fóliást Budapesten vagy környékán aki kicsi munkákat is elvállal? Konkrétan csak a hátsó spoilerét kellene majd lefóliázni az autónak feketére (a tükröt meg a tetőt lehetett feketében rendelni). Konkrétan nem tudom egy 1 órás melótól több lenne-e ez valakinek, szóval szerintem sokan szóba se állnak majd velem egy ilyen piszlicsáré munkával ha megyek.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
TeeJay
félisten
Ford Galaxy 2011-hez keresek motorháztető szigetelést. Van itt valaki aki kidobta és vett egyéb ragasztható motortér szigetelő anyagot? Lehet azzal jobban járok és stabilabb lenne?
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz molnarpeter #51758 üzenetére
Valamit azért hang és hőszigetelés céljából tennék bele
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz molnarpeter #51761 üzenetére
Oké De azért valamiért csak rakott bele a gyártó gondolom volt oka
30ezer körül írtak nekem Facebookon bontottat
Annyiért veszek kőzetgyapot táblát és fel ragasztomMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
Rendeltem egy ilyen csodát, meglátjuk mi lesz belőle: [link]
3-as focusba való, elég gyárias kinézetű.
Elvileg nem kell kormanyt, légzsákot, semmit sem cserélni. A légzsák kivétele után a helyét ki kell vágni a kormányon, (ha kívülről megnyomom a kormányt érzem a helyén a kikönnyítést. A csavarjainak a helyei is ott lesznek. A kábele elvileg a gyári csatiba megy bele, 2-3 vezeték lesz, amit a már meglévő, bekötött vezetékkel kell párhuzamosan kötni, ehez van rajta PIN is, illetve ami a gyári csatiban üres helyre megy ahoz is van PIN, utána diagon be kell aktiválni. Meglátjuk milyen lesz, csodát nem várok, működjön. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz troll81 #51766 üzenetére
Kicsit olcsóbb mint itthon volt, de ugye a távoli szállítás miatt nagyjából annyi lesz mintha itthon vettem volna meg. (60e)
Idén a bűzgolyóval próbálkozom majd. Nem akarok villanypásztort szerelni be, mivel nagyon sok nyitott rész van. Simán bejöhet az elektródák mellett.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
TommyX_
őstag
válasz [Prolixus] #51755 üzenetére
Nekem volt előtte egy 2013-as Fiesta ST és utána egy 2014-es Fiesta ST.
Amúgy nekem egy 2016-os narancssárga fényezésű 5 ajtós Fiesta lenne a jó, vagy a Fiesta ST200, MK8-as ST persze modernebb, led fényszóró nagy hifi, meg mód választok stb, de mégis az MK7-es ST jobban tetszik formára.Igen elég kemény a futómű, téli guminak 205/60/r16-os gumi van rajta, ott nincs gond, csak a csúnya lemezfelni "gond" amin van
Ez a baj, hogy sajnálom eladni, de mégis jó lenne valami, amúgy még a Puma ST is tetszene
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
rgeorge
addikt
válasz rgeorge #51696 üzenetére
Nem volt nagy baj, futóműállítás megoldotta a szerviz (Ford CarNet) szerint, most a biztosítóra várunk, hogy elindulhasson a javítás (vészhárító cserés, sárvédő javítható). Elvileg jövő hét közepére meg is lesz. Kedden lesz 20 éves pont...
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
TeeJay
félisten
2.0 TDCi Galaxy
60ezer körüli árat kaptam 18. ker üllői úton autószerelő műhelyben
Ford olaj 6liter (erre mondjuk unixból nézve 30ezret mondott máshol meg 16-18ezer)
Mann olajszűrő
Hengst levegőszűrő
Champion aktív szenes pollenszűrő
Hengst üzemanyagszűrőcserével együtt az jó ár azért gondolom, persze kapok kedvezményt mert vezérlést jövőhéten fogok cseréltetni náluk amikor lesz szabad nap
Ott Unix-ból SKF [link] vezérlést néztünk ez kompletten tömítés csavar mindennel
remélem az is kitart addig mint egy Gates vagy Ina vagy a drágábbakKét első lengéscsillapítót meg toronycsapággyal + porvédőgumival cseréltettem mert egyik oldal eresztette az olajat, a féktárcsát meg felszabályozzák a fékbetétet meg síkra csiszolja mert erősebb fékezéskor beremeg a kormány
Jakoparts lett rendelve gátlónak de lehet a drágább KYB kellett volna viszont Sachs szerintem túl drága és nem versenyzek a kocsival remélem nem szívom meg hogy az olcsót választottam...
Csinálnak még egy futóműbeállítást is meg megnéz valami szilentet mert jeleztem hogy kövér gázra kicsit balra visz a kormány amikor meg nagy motorfék van akkor meg inkább jobbra de mondta megnézi és jelzi ha valamit kell még cserélni.
Kíváncsi vagyok mennyi lesz a vége de így egyelőre egy ideig remélem menni fog a gépMár csak a motorháztető szigetelést kell kihajítanom és venni 10ezerért azt az öntapadós szigetelő lapot, meg ha már úgyis itt van tőlem pár sarokra az az autóhifi üzlet, megkérdezem mennyiért húz jobb hangszóró kábelt a fejegységtől mert a bal ajtó nyitáskor elmegy az ajtóban lévő hangszóró és ha becsukom újra jó. gondolom megtört a kábele.
[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ma megcsodáltam egy ilyen Bullitt editiont:
A felni nem gyári.⭐ Stella
-
A Zéé
addikt
Csak mert errefelé értékelitek az ilyesmit
Just a simple Lineman...
-
rgeorge
addikt
válasz radi8tor #51775 üzenetére
Szerencsére nem kellett a vészhárítót sem cserélni, csak piti kötőelemeket stb. A fényezést, munkaórát nem tudja avultatni a biztosító. Így most kb. 110.000 a vége (a teljes javítási összeg 636000, javhatár 590000 volt, így jön ki a matek). Lehetett volna rosszabb is. A futómű amiatt állítódott el, mert ki volt forgatva a kerék szinte teljesen balra, de pont emiatt nem sérült más annyira, hogy cserélni kellett volna. Időben sem nagy veszteség, eredetileg a műszaki is jövő héten lett volna csak meg.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ma voltam olajleeresztő csavarért MK1-hez és a szalonban állt egy Focus ST.
Bele ültem. Nagyon adja kívülről-belülről.⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Szemüveges topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Notebook hibák
- Ez a mondat angolul?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Robot fűnyírók
- Politika
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen