-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14435 üzenetére
Egyszer találkoztak olyannal, aki hallott már olyanról, aki látott olyant, hogy valami izét rálocsoltak az izére, és akkor utána jó volt.
EBBR témához:
Az "immediate takeoff" lehet hatásosabb "felszólítás" lett volna, az irányító csak annyit mondott nekik, hogy 3 mérföldre van a másik gép, majd hogy "start rolling now". Aztán az ukránok figyeltek már mindenre, csak az irányítóra nem (nyilván ez az irányító utasításának nem követése), szerencse, hogy az irányító rögtön ki is fordította az érkező gépet, valószínűleg a vertikális szeparáció kitartott addig, mire kiért a horizontális körből.De emlékezzünk, amikor a Sólyom először át akart húzni, akkor is kapott talán egy kisJumbo vagy valamelyik CRJ immediate takeoff-ot, aztán ott malmozott 31L pályavégen addig, amíg végül 1-2000ft környékén tudott csak áthúzni/átstartolni a Sólyom.
Ki van centizve az ilyen, lehet biztosabb lenne ilyenkor várni, csak az a várakozó járatnál +1-2 perc járatidő (ki tudja, lehet késében vannak), a reptérnek meg kapacitáskiesés (biztos? egy go-around talán még rosszabb).
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14442 üzenetére
Én is tartok tőle, hogy mire kijön a PMDG 747 v2-3, addigra már csak a "Classic Fleet" részeként kap helyet BAW színekben.
Amúgy szeretem a típust. Filmekből is ez rémlik elsőként még a régi időkből (no meg talán a 707). Épp múlt héten gondoltam rá, hogy mennyire fun lenne egy 747 home cockpit - csak persze nem sok értelme lenne, mert nem sok 1-2 órás utat repülnek vele irl, egy 10 órás út alatt amíg az autopilot viszi addig mindek az a rengeteg gomb.
[ Szerkesztve ]
-
czakof1946
tag
válasz Cypresss #14451 üzenetére
Üdv!
Hát én ennyire nem tudom. A gép hátuljában egymás alatti csatlakozás van.Külön-külön csatlakozik. az egyik VGA csatlakozó a másik, soktűs és egy vizszintes valami Hogy-hogy milyen módba van állítva? Ma pl. simán áttudtam húzni mindent.. Szerintem talán a sorrendel lenne gond?
A fő monitoron van az FSX, a másodikra betöltés után automatikusan felteszi az FSC-t. És azután kezdem áthúzni. Ma sikerült.
Ha elöször áthuzom és utánna indítom az FSC-t, akkor az FSC eltakarja az áthúzottakat.
Azt sem értem, hogy amióta 2 monitorral repülök, ha csak a fő monitort kapcsolom be és indítom az FMC, nem jelenik meg, csak ha bekapcsolom a második monitort és azon jelenik meg.
Remélem érthető, amit írtam.
Kösz -
Korcsii
őstag
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14457 üzenetére
Végre.
P3D v3.3-ban változott az SDK és a SimConnect is, nem beszélve a rendering engine-ről. Valószínűleg használtak olyan megoldásokat, amelyek csak az új verzióban érhető el, ezért a korlátozás. Mondjuk ez egyben azt is jelentheti, hogy lényegesen eltér a két szimre szánt verzió.
Kíváncsi leszek rá, de az FSX/P3D licenc/árazási politika még mindig nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
válasz Cypresss #14471 üzenetére
- cabin temperature modeling based upon electrical equipment operation, internal lighting operation, supplementary heating sources (foot/shoulder/windshield air use) the number of passengers onboard and their relative distribution throughout the cabin, solar heating of areas such as windows and exposure to direct or indirect sunlight, the state of cabin doors.
Ez már egy kicsit beteg.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
senior tag
válasz Cypresss #14483 üzenetére
Nem tudom...
Én nem akarok ünneprontó lenni, de nekem az ocsmány torz B737 még mindig jobban tetszik mint ez!
Egyszerűen nincs meg az a varázs, ami a kisöcsbe meg van!
Ha azt upgradelnék és kapna egy arányos szép textúráju cocpitot valamint kijavítanák az a pár kis buggot akkor boldog lennék és minden pénzt megadnék érte...
Ezért biztos nem adok egy fityinget sem...[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
válasz Cypresss #14492 üzenetére
bátorkodom egyet tippelni:
ha jól tudom ez az első magyar repülőgép replikája a Hungarocontrol aulájában /Ferihegyen. A helyszín nem biztos mert a gépet sokszok költöztették.
Úgy tudom Adorján János Libelle gépe volt az eredeti.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
sheep
addikt
válasz Cypresss #14499 üzenetére
Hú, az nagyon jó lenne ha hivatalos formában is lehetne itt fórumozni az X -plane-ről!.
Meg is változtatnád a topik nevét is ennek megfelelően?
Én nagyon örülnék neki!MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14499 üzenetére
Eléggé más a két platform, mint szoftver nem sok közös dolog van bennük. Akkor már inkább nevezzük át FlightSim/Repülőgépszimulátorokr, de az url-ben maradni fog az FSX. Legjobb lenne nyitni neki egy új témát, de két emberre meg minek.
A 17 órás repülés biztos kellemes lehet turistaosztályon. Ebből gondolom legalább 1 óra csak a szél miatti plusz - bár lehet közben pont vált hátszél és szembeszél között.
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14516 üzenetére
Inkább a PMDG portolja X-Plane 64bitre
747 v3? Épp pár napja láttam talán avsimen a 747 v3 és a VAS szavakat egy fórumtéma címben, de egyelőre nem aktuális, így nem néztem bele. Talán majd adnak ki frissítést, ami ezt is rendezi.
P3D v3.4 azért akármennyire is nem 64 bit, de tartalmaz már elég szép foltozásokat VAS kezelésben, így felszálláskor még főleg nem illene crashelnie.
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14521 üzenetére
Épp tegnap kezdtem bele a BAV-nál a WWinter Ops Refresher 2016/17 tréningbe, ahol nem kevés szó volt a ködről. Amúgy faszán megcsinálták a tréningközpontot, vannak oktatóvideók, leírások és a fejezetek végén egy rövid kvíz.
P3D költözéssel nem várjátok már meg a v4-et akkor? Vagy az FSX időközben kiharcolta magának az uninstall-t?
-
senior tag
válasz Cypresss #14598 üzenetére
Közben megfejtettük a magassági eltérést...
Egyébként csont üres géppel voltam, nem is útvonalat repültem, csak (pályabejárás volt ) a megközelítéseket nézegettem.
Az lett a vége, hogy itt a ILS egy segítségként felsugárzott adalék a megközelítéshez ami egy sima LOC-DME
lenne csak sokkal meredekebb 3.77 fokos a normál 3.0' képest...
Ez a PAPI meg 3.5 fokos tehát soha nem fog stimmelni a kettő.
A felvetéseid jogosak, de mint említettem nem útvonalat repültem, csak feszegettem a határaimat LOWI felett, mert egy kicsit más ez mint a JustSim, amit eddig használtam. Egyébként ez már a második megközelítés volt, mert előtte egy LOwPass már befigyelt .
Azt gondolom, hogy célszerű pont ilyen helyeken gyakorolni a megszakított megközelítést ill átstartolást, mert egy lapos területen ott bárki össze meri az emelkedő gépet. Itt azért jó ha képben vagy. Nappal van amikor órákat eltöltök itt és útvonalat meg éjjelente szoktam repülni. Egyébként szerintem az egyik legszebb régió P3D ben. -
senior tag
válasz Cypresss #14605 üzenetére
Meg volt az oka! Az, hogy a másodpilcsi úgy beszart, hogy fogta a majrévasat és imádkozott...
Nézd meg, hogy majd nem egy percig emelkednek mikor 1:17 érzi, hogy nem elég a tolóerő... A hajtóművek le vannak padlózva, de a sebi nem akar nőni . Akkor elkezdi keresni a hibát! Meg is találja... -
cintula187
addikt
válasz Cypresss #14605 üzenetére
Erre a kommentekben azt mondták az okosok, hogy:
- avval csak időt veszítenek
- meg, hogy ha behúzzák a kereket avval is nő esetleg a drag? Ill. ez mondjuk airbusnál igaz. Nemtom. Vagy tényleg cifrafosás volt vagy ez a procedure.Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz Cypresss #14634 üzenetére
Neked is és a többieknek is akik utána néztek. Az mondjuk amint linkeltél meglepett, hogy AP -t bekapcsolva kell hagyni.
Egy nyári közös szimulátoros repülés valamikor?Tudom múltkorin se voltam, de most épp kedvem van.
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
czakof1946
tag
-
Lambda
tag
válasz Cypresss #14666 üzenetére
Tényleg jó az FSLabs, de nem használható szerintem mindennaposan úgy, hogy fullos élményt adjon, mert összekombinálva más addonnal letérdel a PC. Még egy fél millás konfig is összerottyantja magát, ha egy Orbx NA + vector + reptér felett elrepülsz az FSLabs Airbusszal és akkor még nem is a VAS-ról beszélek, csak az FPS-ről. Scenery-k nélkül viszont a valaha készült legkidolgozotabb repcsi rendszerileg, mert a vizuális megjelenítés azért sok sebből vérzik az Aerosofthoz képest.
-
LWhite
tag
válasz Cypresss #14678 üzenetére
Esetleg néhány tippet adhatnál, hogy mely értékeket érdemes módosítani VFR repülés esetén, az ahhoz tartozó beállításban. Persze nagyjából tudom, hogy mit szeretnék részletesebben látni, de hátha nem figyelek valamire (és másoknak is jól jöhet). Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Cypresss #14701 üzenetére
Ez valóban nem rossz!
A fények és a betöltések gyorsasága is tetszik!
Ellenben a grafika szerintem csapnivaló! A növényzet az kb 15 évet megy vissza a múltba...
Egyébként azt néztem, hogy mikor elkezded telepakolni és felrángatod a grafikai csúszkákat, akkor itt is elő jön a laggolás és esik az FPS! Szóval csodák nincsenek. -
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14704 üzenetére
Jó olvasni a hozzászólásokat, mindenki ki van éhezve a komplexen kidolgozott utasszállító jetekre.
Elvileg azt írják, hogy a béta kicsit olcsóbb lesz, lehet benevezek (első jelentősebb XP addon vásárlás lenne). Vagy meg kéne várni már az év végét, hogy lássuk a másik két új szimet is.
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #14713 üzenetére
Erről a "részeg Orosz bányász" videó jutott eszembe
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- EAFC 24
- Autós topik
- Motoros topic
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED TV topic
- Rendszergazda topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen