-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
RCH663
aktív tag
válasz Cypresss #9604 üzenetére
Szokás szerint szellem a gépben effektus. Valahol valami valamiért valamivel össze akad. Tapasztalataim szerint ez megint valahol cpu limit, és Pci-e limit körüli probléma. Mielőtt elkezdenénk állítgatni, kicsit ássunk.
A fsx saját winyó gondja lehet befolyásoló tényező azon a szinten, hogy a leggyorsabb ssd-is megfogható a sata vezérlő oldaláról, ha túl sok adatkérés történik egy sata csatornán keresztül. És ha a rendszer, meg minden más egy sata csatornát izzaszt előbb-utóbb lefekszik.
Javasolt program: MooO System Monitor
Ezzel folyamatosan lehet nézni, mi a szűk kereszt metszett, és ki is írja. (rakás dolgot ki lehet pipálni, hogy miket jelenítsen meg)
Ezzel szűrd ki a hdd problémát. Másik gond az lehet, hogy a 7970-et etetni kicsit macerásabb. és driver probléma van, 12.4 béta telepítése próba ként.
Ha ezek nem segítenek akkor megyünk tovább.
[ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
válasz Cypresss #9610 üzenetére
nem teljesítmény probléma, hanem valami össze akadás. Szerintem ez a progi jobb folyamatos monitorozásra. Meg kell keresni hogy mi mire reagál. Lehet hogy az egyik T&l szál mondjuk valamiért 100%-on van a procin, mer rossz utasításokat kap a karitól, stb.. keresd hogy mi gyanús.
-
Ombi5
őstag
válasz Cypresss #9652 üzenetére
En nem pakolom tele minden szarral! :-)
De kitalaltam hogy mikent lesz. Van 1 60 GB Vertex 3-asom,azon oprendszer, vettem egy Agility 3 120 Gb ,ami csak FSX lesz es csak akkor dugom ra,mikor azt jatszom, a masik 120Gb vertex 2-esem, meg csak mas jatekokra lesz.....
Ebbe csak az a bokkeno, hogy szerettem volna csak kulon FSX-es Win 7-et, de igy nem fog raferni, meg hat fizikai meghajtora javasoljatok, mar igy is sokat koltottem ra, meg halom vinyom is van,de azokra csak filmek, meg egyeb sallangok mennek...
[ Szerkesztve ]
-
haky
senior tag
válasz Cypresss #9695 üzenetére
Megoldódott a probléma:
élsimítás minősége (driverben) alapból "teljesítményen" volt és áthúztam "minőségre"
Ezzel viszont drasztikusan csökkent az FPS aminek az orvoslása a következő:
1.: FSX-ben élsimítás kikapcs
2.: driverben élsimítás bekapcsdrivert értsd CCC-nek
Most már szép, jó és gyors.
[ Szerkesztve ]
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Korcsii
őstag
-
atys25
csendes tag
válasz Cypresss #9757 üzenetére
Helló!
Megcsináltam mindent úgy,ahogy javasoltad és ugyanaz van mint előtte. Az Aerosoft Zürich Airporton ugyanúgy megakad a kép az FSDT bglmanx.dll miatt. De csak annál az egy Aerosoft scenerynél! 5 sec-ig megy,utána 5 sec-ig megakad,aztán megint megy 5 sec-ig,utána megint megakad 5 sec-ig és így tovább...
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #9782 üzenetére
Valóban ez volt a kérdés és köszönöm a választ! Közben már magam is megtaláltam, csak kicsit jobban át kellett nézni az FMC-t!
Egy másik kérdésem viszont lenne! Itt a fórumban (sok-sok post-tal ezelőtt) olvastam, csak most nem találom, hogy érdemes használni valamit, hogy amit egy netes útvonal tervező ajánl, azt a repülő valójában le is repülje! Szóval, hogy tudja, hogy ezek a pontok pontosan hol vannak, mert talán ezek ha nem is túl gyakran (?), de változnak és az alap FSX-ben már nincsenek, vagy nem így vannak benne.
Szóval erre milyen program van? Pl tegnap is repültem, de mintha nem tudta volna pontosan, hogy merre is menjen a gép a beírt tájékozódási pontok alapján, bár a programozásnál elfogadta.A másik kérdésem (lehet, ugyanúgy emiatt), hogy a ha az utolsó útvonal ponton túl vagyok, akkor 'star' művelet van, tehát meg kellene közelítenem a repteret. De ha eddig a pontig nem kapok választ vagy nem érem el a repteret, akkor mi a teendő? Ha már tudom, hogy melyik pályára menjek ok, de ha ott véget ér az út, akkor nem igazán tudja mit is csináljon szerencsétlen gépem. Vagy csak heading alapján repüljek a reptér irányába, amíg nem tudok kapcsolatba lépni velük? De ekkor meg olyan furcsa útvonalakat kapok a leszálláshoz, hogy lenne vagy 40 perc mire a pályára találok!
Bocsánat, lehet ez is csak az én bénaságom, de ezzel most tényleg meg vagyok lőve.
Köszönöm előre is ha valaki veszi a fáradtságot, hogy válaszoljon! -
hhelikopter
tag
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #9809 üzenetére
Hm, gyorsan összecsaptam egy útvonalat, ground connections off, AP és AT be, rányomtam (arra a kis gombra kell a tolókar végén, ugye?), de semmi. Valószínűleg ennél okosabb a PMDG, hogy csak így nekiugorjon...
Azt akarom igazából megtudni, hogy ha derated T/O-t csinálok, akkor a gomb megnyomása után is maximum csak a tiltásig csinálja a tolóerőt, ugye?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #9815 üzenetére
Igen, azt tudom. Szuper, akkor ezentúl használni fogom. Megmondom őszintén, hogy eddig a karral toltam fel (nagyjából) addig az N1-ig, amit beállítottam.
Egy másik kérdés. Miért sötét nekem mindig a lower DU? Az érdekesség az az, hogy a gomboknál "INOP" van kiírva, tehát egyszerűen gyárilag mint ha le lennének tíltva. 747-ből kiindulva gondolom ott a légkondi, ajtók, üzemanyag, ilyenek jelennének meg, nem? De hogyan kapcsolom be?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #9817 üzenetére
Igen, jogos az ajtók fent vannak, de mindegy végül is, sejtem mi lehetne a lower DU-n. Természetesen a kapcsoló megvan, ezért mondtam, hogy ott "INOP" áll.
PFD/ND-re hol is kapcsolok át? Valóban EFIS/MAP módban állt a CTR feliratú gomb, most pl. APP-ban, de ott is csak "INOP" áll a 2 felsőn és C/R az alsón. Csak akkor jelenik meg rajta adat, ha a lower DU kapcsolót a PFD DU felett átkapcsolom, de akkor meg a főképernyőn alszik ki a fény...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #9834 üzenetére
Basszus, tényleg RTE, ahogy először írtam.
Az az igazság, hogy nekem az AS2012-ből csak az időjárás kellene, a grafika nem, merthogy van REX2. Lehet, hogy az első jobb, de kettő akkor sem kell... Írok nekik, hogy adjanak arra (az AS2012-re) valami kedvezményt. Vagy AS2012 csak a grafikai kiegészítővel együtt van?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #9809 üzenetére
Na, az ND-k hibája megoldódott, de csakis FSX újraindítással. Érdekes egy jelenség volt.
Viszont Cypresss, elmondanád nekem tömörem, hogy hogyan használom az TO/GA gombot? Most minden be volt lőve, indultam Libanonba és így sem csinál semmit a gomb, sőt, levágja az A/T gombot is. Minek kell benyomva lennie és minek nem?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #9852 üzenetére
Hm, ez érdekes. Majd megpróbálom hazaérkezés után megint. FMC-ben minden be volt állítva, V1, V2, VR belőve (ha valami nem stimmelne, ezeket nem is ajánlaná fel tapasztalatom szerint), mondjuk az AP gomb nem volt benyomva és a 40%-sem csináltam meg, mert azt hittem, majd ő fogja. Köszi akkor egyenlőre, kíváncsian várom a sikeremet.
Amúgy a másik témához csak annyit, hogy a REX2 szinkronizálása tényleg megfogja egy pillanatra a gépet, ilyet AS-ben még soha nem tapasztaltam. Bár, ahogy írtam, most már nem is szinkronizál a REX. Tényleg, AS-ben ilyet sem tapasztaltam még...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #9896 üzenetére
Hát akkor marad a sima 2D nézet, most nézegettem, hogy gusztustalan (nekem) a VC-je a 747-nek, de így akkor a 747-8i-t sem veszem meg, mert semmi értelme...
Írtam a REX-nek, egyszerűen ez a szemétláda nem akar nekem frissíteni időjárást...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
atys25
csendes tag
válasz Cypresss #9951 üzenetére
Helló!
Köszi,azóta már megtaláltam én is ezt a linket,viszont nem tudom,hogy a repaint-ek miért nem jelennek meg nálam FSX-ben. Csak a default "Aero" feliratú lépcsők,catering autók és pushback car van továbbra is. Nekem az AES 2.21 verzió van meg. Ezek a festések csak a 2.23 verzióban működnek? -
-
andorra
őstag
válasz Cypresss #10020 üzenetére
Nem mondtam, hogy tudnod kell, de egyébként a hozzászólásaimból tudható, főleg a nálad régebbi fórumtagok jól tudják.
A fórum nevét jól ismerem, ha különválik FS9 és FSX fórumra, akkor akár el is válhatnak az útjaink.
A linket köszönöm, de gyanítom, hogy a hozzáadott heliportokat ez sem tartalmazza.
Az ATI NVIDIA vitát nem érdemes lefolytatni, határozott ajánlás, több FS fórumon az NVIDIA. Egyébként a teljes képernyős futtatást ne vedd alapul, mert ott nincs annyi probléma az élsimítással.[ Szerkesztve ]
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #10027 üzenetére
Sziasztok!
He,he, beugratós kérdés ?
1. Lebegni 1,5 percig tud, vagyis tovább bírja "repülő" üzemmódban.
2. Nem tudom....
3. nem tudom....
Persze én csak egy "hülye szakács " vagyok, de ezt találtam:
" Leszálláskor maximális tolóerőt kell használni, ami igencsak igénybeveszi a hajtómű alkatrészeit. Ezért a gázsugárba vizet kevernek, amely elpárologva hűti azt. Mivel nem sok vizet tud a Harrier magával vinni, a leszállást lehetőleg másfél perc alatt véghez kell vinni. "
Bővebben: [link]
A többit, majd megírja az okosabbja
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #10030 üzenetére
Mondjuk, ha ugyan olyan tolóerővel megy, akkor elvileg egyszerre fogy ki. Hmm... akkor lehet hülyeséget írtam. Viszont akkor emelkedhet magasabbra, ergo a végén amíg levitorlázik, az plusz idő.
szerk:
Sőt, hogy is van? Magasabban ritkább a levegő, ergo lehet kevesebbet fogyaszt?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest