Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    Őszintén mondom, hogy rég olvastam ennyi tömény ökörséget, mint amit itt összehordtatok akár a producer általánosságban vett szerepéről, akár a Gone Girl készítésével kapcsolatosan. Valószínűleg megint én leszek az okoskodó seggfej, de fel nem foghatom mire jó az effajta ordító tájékozatlanságot ilyen arcpirító magabiztosággal közszemlére tenni. Nem értem, hogy ha már ennyire nagy az igény a tájékozottnak látszódásra, akkor a valódi, tényeken alapuló információ birtoklásra/közlésre miért nincs? A kérdés költői, de kivétel nélkül mindenkire vonatkozik a vitázók közül.

    A Gone Girl jogait megvette a FOX (az üzlet része volt, hogy Flynn írhatja meg az első forgatókönyv-tervezetet) és a Regency-vel közösen finanszírozták, nem volt pénzember győzködés, sem Fincher emlegetése, aki akkor még sehol nem volt. Maga a produkció két executive producer vezénylésével készült egy társproducer közreműködésével, de egyikőjük sem a könyv írója volt, így az az állítás, hogy ő hozta volna össze az egészet és Fincher csak beleült a készbe, egyenesen röhejes. Itt muszáj megjegyezni, hogy a producerek választották Finchert, a főszereplőket és a produkció összes kulcsfontosságú alkotóját (ez általánosságban igaz a feladatkörre),ennyit arról, hogy a producernek csak ott a neve és nem jelent semmit. A rendezői befolyáshoz még annyit, hogy aztán Fincher kérésére lehetett Flynn a végleges forgatókönyv írója, ami meglehetősen szokatlan, tessék utánanézni, hogy hány filmnél szerepel forgatókönyv íróként az adaptált könyv szerzője.

    A topic hülyeséggel telehányása helyett inkább olvasgassatok, rengeteg jó és informatív anyagot található a neten a filmiparról és a produkciós folyamatokról...

    [ Szerkesztve ]

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

Új hozzászólás Aktív témák