Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
Bocsanat, loptam, de aktualis:
milyen lenne
ha nem a foci körül lenne ekkora kultusz, hanem mondjuk a cirkusz körül? a zsonglőrök meg a bóhocok ilyen félistenek lennének, milliárdokért igazolnának társulattól társulathoz, gecinagy százezres cirkuszok épülnének mindenhol, államférfiak nyilatkoznának arról, hogy az országuk számára civilizációs teljesítmény kérdése a cirkusz, lennének cirkuszmagazinok és cirkusz tévécsatornák, és minden kisgyerek bűvész vagy artista akarna lenni. konkrétan azt a képet látom magam előtt, hogy miközben a porondon éppen egy kis nyuszit varázsolnak elő egy cilinderből, körben a nézőtéren százezres tömeg tombol, állnak ilyen kopasz egybenyakú férfiak, ütik a mellüket és üvöltenek, hogy höj höj höj, mocskos főrvárosi nagycirkusz, meg lobogtatják a molinókat, hogy MEGBASZUNK ZOLI BOHÓC, aztán előadás után hazafele szétbasszák teljesen a 72es trolit. másnap a tumblren meg hosszú threadekben elemzik férfiak azt a félbevágós büvésztrükköt.
kibaszott röhejes lenne, mi? na nekem ugyanilyen a foci is.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
őstag
Gabibácsi figyelmébe:
[link]Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-igu-
addikt
válasz Bujdy81 #98700 üzenetére
Lukat mindenbe lehet fúrni :)
Sarki maszek megoldja 5 perc alatt, bár, ha ez tényleg titanium, akkor fog pislogni, mert ahhoz szerszám is kell.
Nem tudom megmondani, mennyire fog elgyengúlni tőle, vagy mi az a falvastagság, ami alá nem kéne menni.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-NoVa-
addikt
Félreértitek a foci fontosságát, nem a sport meg az érdekesség a lényeg. Átpumpálja a szerencsejátékból, és adóoptimalizáló támogató cégektől beeső pénzeket a baráti építőipari, őrző védő, és üzemeltető cégekbe. Minden más lényegtelen, az sem gond hogy a nézőszám folyamatosan csökken.
-
zetor2000
őstag
válasz eattila #98711 üzenetére
De a sikeresebbeket se nézed... vagy igen?
Kajak-kenu, vízilabda, öttusa, kézilkabda, úszás (ezt de érdekes nézni...), szinkronúszás (ebben legalább csinosak a lányok)?Én sem nézek már egy ideje TVt se, se sporteseményeket.
Max ilyen okosságot, hogy a szlovák gyerek félpályáról gólt lőtt. De kinek, mikor? azt nem tudom.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
-
Samott
addikt
Lazan kapcsolodik: First Try - Yoke Steering Wheel - Plaid Model S
Szerintem elirtak mert igazabol nem Yoke hanem Joke.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
őstag
válasz Samott #98720 üzenetére
Ez a megoldás, hogy nincs "irányváltó" kezelőszerv és a kocsi kitalálja, hogy merre akarsz elindulni elég érdekes. A szoftveres része ennek valami elképesztően komplex terület, hogy milyen monitorok milyen ASIL integritás mellett felügyelik, hogy egy launch a megfelelő irányba történjen. A nyomaték leadása a megfelelő irányba és mértékben egy rendszerbiztonsági kérdés, ha a választás lehetőségét kiveszed a sofőr kezéből, akkor az igen merész dolog. Majd fél év múlva lesz több az utakon, kíváncsi leszek a fejleményekre.
A kormány számomra egy gigantikus probléma lenne, mivel kanyarban nem tudok rendesen ráfogni, valamint az index vele pörög együtt, ha jól értem, ami kifejezetten zavaró lenne számomra. A kezem a kormányon szokott siklani, amikor tekeredik visszafelé, ez meg a formája miatt arra nem alkalmas.
Rendes kormánykerékkel és bajuszkapcsolókkal kéne. Lehet másik ülés is kéne bele, mert a mai Model S és Model X ülés fejtámlája a gerincemet nyomja tarkó magasságban még a legmagasabb állásban is, túl pici az állítási lehetőség rajta.
-
Samott
addikt
Eleinte azon ment az okoskodas, hogy ez a kormany sebessegfuggo lesz (talan a 911-esnek van ilyen) es attol fuggonen eleg kis forditas is rajta a nagy kitereshez. De ez a korbeforgo megoldas katasztrofalis...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-igu-
addikt
Ez a fejtámla dolog érdekes, nekem még sose sikerült használnom. Akárhogy állítom, ha hozzáér a tarkóm, akkor az autó mennyezetét látom. Ha merdekebbre állítom az ülést, akkor meg annyira kényelmetlen, hogy ihaj.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
őstag
Ez vicces. Ma megjött a breadboard forrasztós áramköröm, amit a benggúd visszafundolt, mert hogy nem tudják leszállítani. Alighanem valami komolyabb gebasz volt a rendszerükben.
Az a szolgáltató hozta ki, akik újságot kézbesítenek kora hajnalban meg kisebb csomagokat. Mondjuk gyógyszertárból. Hogy kínai csomagokat is kihoznak az új számomra.
-
npera
őstag
válasz Samott #98722 üzenetére
Szerintem ez veszélyes. Ha olyan dinamikus áttételt tesznek rá, hogy kábé Forma-1 kitérés elég a fullos kerékszöghöz, akkor abból az átlag sofőr vicces fail compilation videókat fog alkotni.
BMW-ben volt asszem először sebességtől függő áttételű kormányzás, az E60 szériában. Az teljesen jó volt, próbáltam. De ott nem volt olyan drasztikus az áttétel változása. Itt kevesebb, mint 270-fokról lenne szó, hogy ne kelljen átfogni rajta. Az brutális változás az átlag sofőrnek.
Arra kíváncsi vagyok, hogy ha mész vele egy nyílegyenes úton, megállsz, majd álló helyzetben nyomsz egy kickdownt, akkor merre fog elindulni. Ha nincs sem előtted és sem mögötted semmi akadály, amihez tudná viszonyítani a predikciót, hogy szerinte merre akarsz menni.
Ezt mindenképpen kipróbálom majd, ha megérkezik a Plaid. Mondjuk filmezni nem tudom majd, mert tilos.
-
npera
őstag
Én nem használom úgy, hogy azon pihentetem a fejem. A célja számomra az, hogy ne legyen whiplash ha megtalálnak hátulról. De ha konstans nyomja a gerincemet a tarkómnál olyan üléshelyzetben, amikor a kormányt jól fogom és a pedálokat és jól érem el akkor ott ergonómiai gebasz van. A Model 3 és Model Y ülése jó.
-
npera
őstag
válasz Samott #98724 üzenetére
A kínai pénzes polgárok vezetnek úgy, hogy durván ledöntött ülésen "fekszenek" és a háttámla és a fejtámla közé be van rakva egy kis díszes selyem párnácska, amin a fejüket nyugtatják. És félig alszanak. Mindezt valami tipikusan 3,5-literes V6-os Buickban vagy Teslában. Na, azt élőben látni ijesztő. Mert ez a recept arra, hogy bealudjál és utána baleset
-
-NoVa-
addikt
Fokozódó izgalom, ma van a posta határideje, hogy kitegye az új ASZF-ben a vámkezelési díjakat... Egyelőre még nincs frissítve
Mivel tényleg extrémen felgyorsult mostanában a kítani szállítás, még a hó elején az április közepe óta ki nem nyitott konténeres eartipjeim helyett rendeltem újat, hátha az átjön. Meg új párnákat a Bose fejhallgatómra, és 2 beryllium drivert fülhallgatóépítgetős játszós elfoglaltságnak (10x annyi fillérért ha csak kicsit jobb, csodás lesz). Ház az már van hozzá kéznél:
Szóval 3 csomag versenyez a határidővel, és az ígérettel, hogy olcsó dolgoknál lényegesen alacsonyabb lesz a díj.
-
zetor2000
őstag
válasz -NoVa- #98730 üzenetére
Pont reggel volt a rádióban ilyen ajánló, hogy felhívnak egy illetékest, magyarázza el, mileszhogyan, és ki kinek kell, hogy fizessen. RetroRádió, Bochkor... De gondolom, ha megjelenik a rendelet, minden nagyobb híroldal / TV / rádió elmeséli, mi merre változik.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
válasz Samott #98735 üzenetére
Jajj vaze, portálok is folyamatosan nyomják mindenféle konkrét paraméter nélkül az ijesztegetést, hogy "csúnyán ráfázhatunk" "brutálisan drágulni fog", de se füle se farka nincs az írásnak. Esetleg leírják egymás után kétszer, hogy mi VOLT a múltban, de ez már majd nem lesz érvényes...
-
Samott
addikt
Tudod mi a megviccesebb? Hogy meg azt se irjak le jol. Mert megy az okoskodas hogy eddig 22 euro alatt nem kellett afat fizetni, holott ez soha nem volt ennyi mert az a szabaly huzta a hatart hogy: "a termékbehozatal során általános forgalmi adó fizetési kötelezettség keletkezik, amely összeget az ügyfélnek nem kell megfizetnie akkor, ha a kiszámolt – és így az ügyfél által fizetendő – összeg a 10 € értéket nem haladja meg."
Szoval nem volt soha 22 euros hatar, kb. 40 dolcsis hatar volt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
veterán
válasz Samott #98738 üzenetére
Most ott tartunk, hogy 150 Euró a mentes határ, de ezt sem értem teljesen, aztán ÁFA mindenre van és kérdés mi lesz az ügyintézési vagy egyéb díjakkal. Estére kiderül. 100 eurós cuccot ezer éve nem rendeltem, lehet nem is fogok. Kis baszok ÁFÁzva is gazdaságosak, vagy szükség van rá, nagyobb baszt meg egyebet majd átgondolunk. Estére már kiderül, lehet lesz egy alap díj, +% esetleg sávosan valami megoldás. Bármit kitalálhatnak.
-
-NoVa-
addikt
Drágább dologgal szemezgetek, FiiO M11 Plus LTD vagy A&K SR25 már egy ideje wishlisten áll, de ott az alapár is elég elrettentő, nem a vámáfa a tétel. Nem kapkodom el, előtte hallani akarok egy jobb DAP-ot, hogy megéri-e az upgrade.
Viszont ez az az árkategória, ahol a helyi garancia jobban megéri, mint a kínai ócsóság.
-
eattila
őstag
Akkor nem egy hétre vállalnák a szállítást szerintem. Vagy a fene tudja. A lényeg, hogy megérkezzen. Szarv-markolat kombót rendeltem.
Kínából még várok óraszíjat, meg lámpát. Minden más már itt van. Utóbbiaknak frissült a kézbesítési ideje is, mert valamivel megcsúsztak. gondolom a Szuezi csatorna bekavart.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-
-
Jahno
veterán
Pista kiadta a táblázatot: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude E5440 - i3-4GEN I 6GB I 320GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 3540 - i3-4GEN I 8GB I 240SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i7-3GEN I 8GB I 128SSD I NVIDIA I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- i5 10400 + RTX 3060 + 16GB DDR4 Igényes GAMER PC
- Bomba ár! Dell Latitude E6440 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest