Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
Oda is húzhatjuk Új-Zélandot a megfelelő helyre, szerintem csak pár pilótát meg hajóskapitányt zavarna össze.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #98851 üzenetére
Néztem sok DutchRC Adventures videót és kezdem
elfogadnikevésbbé eretnek dolognak tartani 2 db akksi soros kapcsolását.Lehet, hogy ebben segít, hogy korábban az Avant X3 Evón 2 db 3S 450 mAh akksit kapcsoltam párhuzamosan, hogy legyen belőle 900 mAh 3S.
Erősen készül egy Excel lista egy 3" géphez, ami freestyle jellegű és 250g alatti, de 6S. Miért ne kapcsoljak 2 db 3S1P combosabb áramot leadni tudó pakkot? Ha odakenem, akkor nem egy 6S akksit nyírok ki, hanem vélhetően csak 1 db 3S-t. Tölteni macerásabb, mert 2x annyi.
Kell erre is csináljak egy Excel táblát szerintem....
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #98853 üzenetére
Éppen ezért gondolkodom erősen a 4S 3"-on, mivel már az Avant is elég combosnak tűnt 3S-en a 1306-os motorokkal. Ha ennél könnyebb gépet rittyentenék 1506-os RCinpower motorokkal, akkor az alighanem sakál lenne. És akkor a 2S toothpick akksikkal is tudnám "etetni".
A lista szerint 183 grammnál járok 4S 500 mAh akksival. Persze pár csavar, draut és pánt még megdobja, de ha 200 gramm alatt lennék mindennel IS együtt, akkor az már nem teljesen kutyaütő.
Ezek az akksik a potenciális kandidátok.
és
-
npera
újonc
válasz Grillo #98857 üzenetére
Ebben nincs Szent Kvarcóra, a miénk MY15. Az utána jövő facelift más színeket kapott, meg lett benne stop-start és a kormányon a gombokból több van. Meg abban már asszem van valami korlátozott városi biztonsági vészfékezős asszisztens is.
A középen levő műszercsoport elsőre picit feszélyezett, de aztán rájöttem, hogy ez egyben műszer és HUD, mert annyira fenn van. Alig kell mozgatni a szememet, látok mindent. Mármint a váltóasszisztens egyik nyilát annyira nem, mert ahhoz túl magas vagyok, de azt pont letojom, a saját magam ritmusára váltok hangra építve. Inkább pörgetem picit többet, mint hogy túl alacsony fordutan túl magas vibrációval nyektessem. 2000/min alá csak akkor ejtem a fordulatot, ha már minden meleg és hosszabb időn keresztül lehet majdnem semmi nyomatékigénnyel krúzolni. Tipikusan 70-es utakon ötösben. Ott a hatodikhoz még nincs szívem. Az a minimális fogyasztás a jobb kenés és nem olyan hamar döglő kettőstömegű kedvéért belefér.
-
blueboi69
csendes tag
És lámpánál is 2ezren pörgő motorral várod, hogy zöld legyen?
-
Phülöp
addikt
válasz Grillo #98860 üzenetére
Nálam városi 50-hez 4-es, 60 körül 5. sebesség, 80-nál jön be a 6.
Bár múlt héten kipörgettem kettedikben, 6200 rpm és 96km/h volt az a határ, ami fölött már nem akartam tovább kínozni.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz Grillo #98860 üzenetére
Ez egy elég vagány formaterv, igazából tetszik. A hátsó lámpák nagyon jók, a vonalvezetés oldaról bejön, az első lámpák is tetszenek. Ha jól sejtem ebben a kormány közepe fix, csak a pereme forog.
Én pont ezt nem csinálom, hogy túl alacsony fordulaton igénylek nagy nyomatékot. Inkább forgatom. A leszabályozás kábé 6200/min körül van, kettesben a 90-et pont 6000-es fordulaton adja.
4000/min alatt teljesen nyugodt karaktere van a motornak, ha kell komolyabb (he-he) dinamika, akkor a 4-6000/min tartományban mozgok. De ritkán kell. Nem az a célom, hogy minél több büntetést és pontot gyűjtsek
A lendület fontos dolog, azt én is kedvelem
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #98868 üzenetére
Miért jársz a 8ker gettós részén? Vegyél inkább rendes bontóban alkatrész a BMW-hez, nem kell guberálni!
Amúgy ez valóban nem sofőrbarát. A sofőrbarát az az, ami nekünk van, a 'panoráma tető'. Megállsz a lámpa alatt és látod.
Amúgy már alakulsz, kezdesz rájönni a kocsiban nem az a fontos, hogy hogyan néz ki, hanem az, hogy kik ülnek benne! Meg hogy minél kényelmesebben elvigyen A-ból B-be. Minden más csak resztli.
-
Sipi-
tag
válasz blueboi69 #98878 üzenetére
Vagy nem kell idegeskedni, csak elfogadni, hogy nem 70 perc az út, hanem 100-120 perc. Mi ezt szoktuk, meg csak este 7 után indulunk, ha vasárnap megyünk. Indulás előtt még megvacsorázunk, így nincs idegeskedés, hogy a gyerekek éhesek lesznek az úton.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
veterán
megjött az email, kész a kétnyelvű oltási papír. praktikus népek ezek, hétfőn-kedden-szerdán az igényeket fogadják, csütörtökön és pénteken átadási nap van. azon meg se lepődök, hogy sorbanállás van
szerk: megkaptam. előtte még a kinyomtatott eredeti oltási lap hátára lediktálták, hogy átvettem zseniális.[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
npera
újonc
Nekem jött a tracking, hogy a Prusa küld 2 csomagot. Most bepánikoltam, mert még sehol nincs a Bondtech Upgrade Kit..... Áááááááááááá.....
Azt vártam, hogy majd július közepére-végére talán. Ez így túl gyors, nem készültem még fel lélekben.....
-
Sipi-
tag
Nálam meg a német DHL átadta a csomagot a Postának. Most vagy elvesztik a csomagot vagy ülnek rajta egy hetet... Pedig ide elért 6 nap alatt Kínából.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
őstag
Minden elismerésem azoké a bicajosoké akik a Szépvölgyin felfelé hajtanak. Csak ennyit szerettem volna mondani. Én meg városnéző túrát nyomok...
-
blueboi69
csendes tag
Lehet meg is lesz a leendő köv autó. Ha minden igaz hétvégén megyek Gyulára megnézni.
Gyakorlatilag minden paraméternek megfelel.
2.2L TDCi -
zetor2000
senior tag
Hétfő reggel Balaton - Budapest M7esen szerintem felejtő, mert az ingázók jönnek a városba.
Olyan 8-9 felé még szoktunk látni dugót befelé a városba. Szerintem kicsit később 10-11 felé már járható. De reggel vagy nagyon reggel, amikor még nincs senki az utakon, vagy inkább délelőtt jönnék fel.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
zetor2000
senior tag
Megküldte a kínai a cserekijelzőt a 7ikről kiesett készülékre. Volt vagy 20 perc kicserélni, mert 1-2 ragasztó elég erős, meg egy csavar feltapadt a panelra, és kerestem, hogy miért nem megy vissza a helyére a nyák. Maga a csere annyi, hogy régi telefon hátlap le -ez patentes, ~10 csavart ki kell tekerni, az akkut, az ujjlenyom olvasó kábelét le kell pattintani, illetve a hátlapi két kamerát tartalmazó modult is le kell pattintani. Alul, a töltőcsatit egy műanyag elem takarja, ezt le lehet pattintani - le is kell. Ha ezek megvannak, akkor a komplett panel kijön. Ki kell szedni alul a vibramotort, felül meg a ki/bekapcs+hangerő panelt is, de én ebből vettem újat, mert a 7ikről a becsapódást nem élte túl. Ha kinn a panel, akkor a régi házból ki kell műteni az előlapi hangszórót, meg egy kicsi panelt, amin asszem valami szenzor lakik (közelségérzékelő talán?), ezeket át kell tenni az új házba. A panelt be kell csavarozni, alul a műanyag takarót fel lehet helyezni, akkut ki kell műteni, áttenni az új házba, csatlakozókat a helyükre kell pattintani (akku+ujjlenyomat olvasó), a hátlapi kamerákat vissza, és kábé be lehet kapcsolni a telefont. Leírni tovább tart, mint megcsinálni.
Kérdeztem a postás nénit, hogy hol lehet kínai trackinget magyar postaira konvertálni, de még nem tudta megmondani. De ideadta a kijelzőt tartalmazó dobozt.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- Toshiba Satellite Pro R50 C-sorozat , Intel Core i5-5005U 2,00 GHz, 4 GB, 500GB eladó!
- Fanatec ClubSport Pedals V3 + brake performance kit
- Homage automata óra eladó
- Acer TravelMate P2 P253-M- Intel Core i3 i3-3120M Laptop (15.6") 4 GB
- Sony PS4 Slim 1TB,1 gyári kontrollerrel,hibátlan állapotban,kábeleivel,tökéletes működéssel!