Új hozzászólás Aktív témák
-
eattila
csendes tag
-
Sipi-
tag
(nem) sikertörténet: délelőtt fél 11 óta próbál az ügyfél egy oda-vissza NAT-ot beállítani. 3 portot kellene átengedni mindössze. Eddig még nem jött össze a VPN
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Samott
addikt
Ezuton szeretnek emlekeztetni mindenkit arra, hogy a nepszeru VPN szolgaltatasok is rejthetnek hasonlo buktatokat. Szoval ha csak arra kell hogy nezhess amcsi netflixet jo, de ha mast dolgot rejtenel nem biztos hogy jo otlet aron alul arult VPN szolgaltatast igenybe venni. Mert a kulonbozetet lehet hogy az NSA fizetni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
1 napig szoptam egy alap scripttel, hogy miért nem megy az adott júzerrel. Log sehol semmi, saját másik júzerrel kézzel futtattam az okés, ütemezett feladatnak baszott menni. Úgy 1+ nap után csak leesett, hogy azért nincs log mert a júzernek nincs joga oda írni, ahova kérném...
-
Jahno
őstag
Előző 3 betűsnél minden irodában elvileg ugyanaz lett volna a konfig, combos core switch, minden bele optikával. Erre paraszt nem tudta ráhúzni a szerver VLANt, így szerverek mentek a júzer oldali switchekbe... Ezzel szoptunk reggelig, de nem is értettem minek kellek hozzá. Eléri távolról, ami kell azt megcsináltam, aztán ott ment az idegbeteg makettkedés, hogy konzolkábel,kistököm, dugd ide, dugd oda. Csak tudnám minek? Bedugom, hagyom, élessze fel, van egy hétvége és majd ránézek. Extra poén: nyilván nem mentette el a konfigot és első újraindításnál valami köztes állapot búgott fel. Boldog voltam ott is, pedig másik kolléga Csicsó hálózatosból lett mellém téve niggernek, még poénkodtunk is Vele, hogy úgysem mentik el, mert ezt egyszer mindenkinek be kell szívni. Hát nem mentette el. És még én sem szívtam be, ebben legalább másik hülyeségéből tanultam :-D
Most haladó haver a BTnél van így, olyan alap dolgokat nem képesek megoldani és kérdezősködnek, töketlenkednek, hogy nem is érti. Az ellenőrzőlistás bürokráciába is bele lehet kavarodni, de csúnyán. Egyik eszközünk elvitte a vihar, állt minden, már annyira szar volt, hogy a füst sem jött ki belőle. Kis indián meg itt baszakodott, hogy egyeztessünk állásidőt, meg ez meg amaz. Baze, gyere BÁRMIKOR és csináld. Erre hajnal 2kor írt egy levelet, hogy 4 órán belül döntsünk, mennyire jó az időablak, ha nem döntünk akkor 72 órán belül lesz másik, 10+ napon túli kezdő dátummal, mert egyeztetni kell az állásidőről és jajj.
-
npera
újonc
fftopic:
Ma autót vezettünk. Szereztem 3 db BEV-et, aztán összecsődítettem pár rendszermérnököt HW és SW oldalról, lepapíroztam az engedélyeket, aztán mentünk.
Volt ID3 1st Edition, egy korai Model Y Long Range és egy Mercedes-Benz EQC.
Fogyasztás egy kábé 15 km-es körön nyugodt tempóban haladva a forgalommal együtt:
- Model Y: 146 Wh/km
- ID3: 165 Wh/km
- EQC: 247 Wh/kmAzt kell mondjam, hogy az ID3 kegyetlen jó autó, ha mint "autó" tekintünk rá. Elöl elképesztő mennyiségű hely van, mivel nincs középkonzol. A lábam jól elfér, semmi nem nyomott. A fejem elfért, a kormány teljesen jól fogható, a gombok rajta jók. Az irányváltó "bütyök" teljesen jó, tetszett. Van B és van D, semmi mást nem tudtunk állítani, bár lehet van valami eldugott menü erre is.
Az egész kocsi olyan, mint egy Golf, csak belülről Passat méretben. Az anyagok kábé Toyotások, de az ülés kényelmes, nincs nagy zaj, kellemes a pedál kalibráció, a kormányzás érzetre teljesen patent. A szoftver még nagyon nincsen kész, de a HW alatta eléggé ott van a szeren.
A UI borzalmas, a középkonzolon levő kijelzőn a menü idegesítő és logikátlan. De meg lehet szokni, aztán kábé tökmindegy. Hátul magam mögött teljesen jól elfértem, de a tetőbe beverem a fejem, mert túl alacsony hátul. Elöl semmi gond.
Az EQC egy vicces öszvér. ZF motor, ZF inverter és ZF offset váltó van benne, egy galvanizált csővől hajlított "bölcsőben", ami az első subframe. Láthatóan fogtak egy GLC vagy mi a neve kocsit, betaknyolták alá az akksit (ott fekete a kocsi oldalról, hogy ne tűnjön olyan magasnak az akksi miatt), aztán a hajtásláncot megvették az ZF-től és vélhetően turn key calibration alapon bepattintották.
A kalibráció kifogástalan. Elképesztően lágy és nyugodt kocsi, a regen a gázról leugorva is szépen folyamatosan épül fel, nem mint a Teslában, ahol megfejeled a műszerfalat kábé. Körforgalomban megküldve is szépen hintózik, de nem túrja magát, csak kanyarodik. Elindulni finoman ezzel lehet igazán.
A Model Y egy USA-model, kellett hozzá adapter is töltéshez. A panelek össze-vissza álltak, az első lökhárítóról pergett le a festék, valamint a kocsit nem volt szabad bezárni, mert akkor lehetetlen kinyitni és a Teslának kell tréleren elvinnie, hogy ők törjék fel. A kocsit mosni sem lehetett mosóban, mert leszakadnak róla a rendszámtáblák, csak kézi mosás volt engedélyezett.
A Model Y nekem nagyon bejön, mert 5-ajtós a kaszni, kényelmes ki- és beszállni, jól ülök benne és még a "gyenge" változat is odakeni az egyszerűbb sportkocsikat. Cserébe olyan hatótávja van, hogy ott már nagyon kell pisilni, mire lemerül.
A kalibráció elég furcsa, kábé nincs is. Olyan, mintha az a fajta kényelmi szemléletmód, ami az EU kocsik egyik alapja nem is lenne benne a filozófiában. A gázt benyomva kábé lineárisan válaszolva letépi a fejedet. Ha rugdosod a gázt, akkor az utasok harangoznak a fejükkel előre-hátra, hirtelen lerúgva a pedált olyan direkt módon indul meg, hogy megfejeled a háttámlát.
A regen is nagyon durván harap, egy RWD modellben ettől simán keresztbe áll a kocsi, gyakorlatilag a system safety területen ez nincs befejezve. Az overbraking hazard és az unintentional yaw simán megvalósul nedves vagy poros úton, hóban meg pláne. Az AWD persze megbocsájtóbb, de észnél kell lenni ha alacsony a mű.
Meredek emelkedőn tesztelve érdekes. A németek elég hamar behúzzák a hill holdot, a Tesla csak tartja magát nyomatékból egy fázist fűtve. És csak áll és áll és áll és áll. Az EQC kábé azonnal ráhúzza a féket, aztán kész.
A Tesla hajtáslánc egy csoda, a kocsi felette pedig egy furcsa egyvelege a high tech csodának és a kőbalta egyszerűségnek.
Ma láttam, hogy van egy Model 3 SR+ is, legközelebb azt is kiveszem. Meg van e-Tron 55 és e-Tron 55 S is. Meg BWM iX3 vagy mi a neve. Be is raktam featuret a PI boardra őszre...
-
Jahno
őstag
Nekem azt a Xiaot kicsit nehéz volt konfigni, hogy NASról olvasson, de leküzdöttem. Júzernek viszont nem tetszik én meg nem értem, mert tök jó rajt a családi Netflix profil meg minden. Nekem itt van az alap droidos klónja, néha nézegetem a begyűjtött vackaim aztán hátha akad törölnivaló... Netflix meg sallang nem is kell, legyen play gomb, heló.
-
zetor2000
senior tag
A Posta Ügyfélszolgálat szerint az elkavarodott csomagom a helyi póstán van. De szombaton ott nem szóltak, 16áig őrzik a kisasszonka szerint. Holnap rákérdezek a többi cuccomra, mert adott valami belföldi azonosítót, ami alapján a Pósta megtalálja.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
szelessav.hu , de már a múltkor isi írtam...
Utcaszintre megvan, ki hol mit szolgáltat. Telekom elvben országos lefedettséget nyújt (lehet, hogy közbenső szolgáltatót vesz igénybe, és nem lesz a legolcsóbb), és náluk volt valami nyaralós csomag. TVre meg a MindigTVnél akadt nyaralós előfizus kártya.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
Hölgyek/Urak,
ismerősbarát keres 7-800e Ft környékén megbízható, alacsony fenntartási költésgű kisautót javarészt városi használatra (első autónak). Ha valakinek van a családban eladó, ne habozzon megosztani a lehetőséget. Jahno, a te Seat-od kiesett, bocs.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
senior tag
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #98343 üzenetére
Ne is mondd, újabban jönnek ezek a találkozók. Ti olyankor mentek is valamerre, vagy csak ültök a kempingben és nézitek egymás autóját?
Mert itt a faluban nemrég ment át egy Golf karaván, meg egy "fosos dízel tuning" karaván is. (mondjuk jelentős volt a metszet! ).
Valahogy én nem tudom átérezni, hogy mi a jó abban, hogy megyünk egy tókört autóval...
-
Sipi-
tag
válasz zetor2000 #98374 üzenetére
A szelessav.hu jó lenne, csak baromira elavult. Olyan netcsomagok vannak az invitelnél szerinte, amik már évek óta nem léteznek. De egyébként lehet az invitelnél vagy tv vagy net, vagy adsl drágán, lassú. Vagy esetleg mikrós, de olyannal nem szórakoznék már 2021-ben, főleg időszakos netigénynél.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
zetor2000
senior tag
Régebben Telekom shopban hallottam, hogy Orange (Ausztriában is elérhető szolgáltató) mennyire olcsó. Van / volt nekik valami prepaid cucc, ami sok hívást, és sok sms-t tudott akkor, EUn belül is nagyjából rentábilisan - akkori árakon, perelt a Telekomos csajjal az ügyfél.
Lehet érdemes megnézni, hátha van nekik valami használható szolgáltatásuk. Igaz, ehhez ki kell menni megvenni/kötni a szerződést. orange.at
Vagy a Horvát(h)oknál ugyanez. Nem biztos, hogy a hazaiak a legjobbak...[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Bujdy81 #98382 üzenetére
Igazából, nagyon kevés autós talin voltam eddig, ha a lurdy-s pénteki estéket nem számolom.
E30-al voltam felvonuláson egy kisebb talin Baján, azt élveztem, hogy ugyanaz a típus van körülöttem. Most egy golfnál ez nem akkora kunszt, mert amúgyis látsz az utcán csomót belőle, de e30 az ritkább. E30-al voltam soltvadkerten is (legnagyobb bmw-s rendezvény), de ott a felvonulást kihagytam, mert az előző években zsinórban minden évben volt baleset.E39 talin voltunk asszonnyal Pásztón, az parkolós volt, de a bimmerfest meg e30-as bandához képest kicsit elitebb kör. Pl magasabb beugró volt, talán 5-10e fejenként, csak előregisztráció volt, aki nem jelezte előre, hogy megy és hány fővel, azt nem engedték be, ez is egy jó szűrés, és a bufében korlátlan fogyasztás volt ennyi pénzért + strand + valami bográcsos kaja is, amiből szintén lehetett korlátlanul fogyasztani. Maga a társaság is idősebb volt, nem volt egy hülyegyerek sem, meg gumiégetés meg ilyenek, inkább körbesétálsz, megnézed a többi autót, megnézed a "versenyeket", de semmi autómosós vonaglós picsa. (ebből is már kinőttem addigra, meghát asszonnyal mentem )
Meg akkor volt is 2-3 fórumos haver, akiket jó volt élőben is megismerni, volt akitől vettem matricát, alkatrészt, mittudomén. Pár órát eltöltöttünk. Ott is volt felvonulás, de az már csak később, azon nem vettünk részt,de odafelé már 4-5 E39-es konvojban verődtünk össze az M3-on.Szóval többféle rendezvény van, ha haverokkal megyek, akkor velük dumálunk, ha nem haverokkal, akkor többi autót végignézem, esetleg lehet beszélgetni tulajokkal, hogy fúúúmivanbenne.
Remélem megválaszoltam a kérdést -
Sipi-
tag
válasz Phülöp #98375 üzenetére
Konkrét autót nem tudok, de típusnak a Yaris jó lehet. Az első generációsat is dicsérik, az még olcsóbb is a kiszemelt keretnél. Azt hiszem 2006-tól jött a 2-es Yaris. Abból ne az 1 literest, mert az eszegetheti az olajat és nem is túl erős (69LE, 3 henger). 1.3-as már jobb, de olajfogyasztás abból is előfordulhat.
De típusajánlóban megemlíteném a Swiftet. Rengeteg van belőle és nem is ronda.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
blueboi69
csendes tag
Yaris jó tipp, de a swift-et nem ajánlanám. Mi is nézegettük, sokkal kisebb mint pl a yaris vagy a fiesta belül és borzasztó fapad belül. Már ha a 2es bakancs swiftrőb beszélünk, 2003 után (asszem). Amelyik picit újabb, az már simán 1M felett van. Legalábbis 1éve, amikor nézegettük.
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #98387 üzenetére
Lurdysakat mondjuk én sem értettem, nem volt egy értelmes hely, beültünk átlagon aluli kaját enni, kocsival nem lehetett sört inni, oszt 47 perc alatt vége mert záróra. Aztán akadt ahol több kreativitás volt, bár a klasszikus Transporter talis, meg amerikais oldtimeres autós egyebeket nehéz felülmúlni.
Többi nagyjából okés, történjen valami.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen processzort vegyek?
- Star Trek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...