Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
csendes tag
Én Look rendszert használok, ami ugye majdnem az SPD-SL.
Meg karbon talpú cipőt.
Meg nekem vastag a lábfejem. Nagyon.Szóval én mezítláb járok ilyenkor, amit vázoltál, mert csak egy nagyon vékony, szintetikus zokni férne a cipőben, azt meg utálom. Meg így gyorsabb a depózás is!
-
Bujdy81
csendes tag
válasz ncc1701 #62963 üzenetére
"Jelzem, h egyszerre húzni a két féket, illetve irányt is jelezni már 3 kezes művelet. Nem igazán életszerű."
Mondjuk önmagában az nem életszerű, hogy nem verseny körülmények között és nem vészhelyzetben egyszerre kelljen húzni mind a két féket. Ott már valaki rossz tempót választott...
-
-
veterán
kreszben van olyan, hogy bringaútra vonatkozó sebességkorlátozó tábla? ha oda ki lenne téve egy 10-es, az már lehet segítene.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #62927 üzenetére
Jajj, elsőbbsége lett volna, de jön zuhanórepülésben ahogy szoktak és kb. fellöki az autóst aztán pattog. Autóval is akad pár hasonló kereszt a városban, meg gyalogosként mikor könnyű egy kevésbé fénysebességű bicajos elé lépni.
-
npera
újonc
válasz qnadam #63006 üzenetére
Kerékpár sebességhatár részletezése10 km/h a maximum sebesség határ a “járdán” és „Gyalogos övezetben (zónában) miközben a gyalogosokat nem veszélyeztetjük.20 km/h a maximum sebesség határ a „Gyalogos és kerékpáros övezetben (zónában)”, de ez a sebességhatár ezen belül a kerékpáros útra vonatkozik, melyet út burkolati jellel vagy eltérő színű burkolattal különítenek el. Lakó-pihenő övezetben is maximum 20 km/h a megengedett.30 km/h a maximum sebességhatár a kerékpárúton.40 km/h a maximum sebességhatár lakott területen kívül az úttesten (ennél a sebességhatárnál még nem kötelező a fejvédő sisak) és lakott területen belül az úttesten.50 km/h a maximum sebességhatár lakott területen kívül az úttesten de csak abban az esetben, ha a kerékpáros fejvédő sisakot visel és utast vagy gyereket nem szállít. Vagyis most már mindenképp érdemes beszerezned egy bukósisakot, ha száguldozni szeretnél.
-
Phülöp
addikt
-
ezittketto
csendes tag
válasz qnadam #63013 üzenetére
viszont van benne egy S, hogy a bringásnak lassítania kelljen (és az autónak legyen ideje meglátni
Szerintem meg: 'viszont van benne egy S, hogy a bringásnak lassítania kelljen (és hogy mindkettőjüknek legyen ideje egymást meglátni)
A bringás is egy vak fasz volt, de én inkább arra tippelek, hogy szándékosan/tanító jelleggel ment bele a kocsiba..[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ezittketto #63017 üzenetére
szerintem csak simán azt hitte, hogy meg fog állni. de nem látunk a fejébe, így ezek csak sima feltételezések.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
válasz ezittketto #63019 üzenetére
nem látunk a fejébe, így ezek csak sima feltételezések.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
npera
újonc
válasz qnadam #63013 üzenetére
Ez irányváltás, mivel a fizikailag kanyarodó kerékpárútról kanyarodik az átjáróra. Fokozott figyelem, megfelelően megválasztott sebesség, irányváltási szándék jelzése időben, et cetera, et cetera.
Ne a fizikai kanyarulatot nézd a kerékpárúton, hanem a forgalmi helyzetet.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Samott #63008 üzenetére
Google Maps utcakép alapján nyilatkozom most csak.
A kerékpárút nyomvonalán haladt tovább. Amennyiben balra kanyarodott volna fizikailag, akkor lemegy a kerékpárútról és a gyalog és kerérpárúton halad tovább. Ez alapján azt gondolom, jogilag nem kellett volna jeleznie.Ráadásul a kerékpárúton 30-cal mehet legálisan, szerintem nem ment gyorsabban.
Tehát megint ott járunk, hogy jogilag nem volt szabálytalan, emberileg viszont egy suicid fasz. Tényleg nem tudom, hogy autóval menve ott még mit lehetett volna tenni...
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #63017 üzenetére
Youtubeon sok olyan bicajost látok aki elkerülhetőbb dolgokat is inkább kiprovokál, hogy aztán kirakja a videót és anyázhasson, hogy az autósok mennyire gyökerek.
-
Samott
addikt
válasz Bujdy81 #63023 üzenetére
Nezd meg a videot, nem tudott egyenesen haladni mert ott szalagkorlat volt. A zebra is meroleges a jardara amin a biciklis jott. Elmeletben lehet hogy kanyarodo fout (de akkor meg mindenkinek jeleznie kellene, aki nem a zebra fele fordul hanem tovabbmegy.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Sipi-
tag
válasz zetor2000 #62990 üzenetére
Igen, satuztak, én is, de a kocsi meg csúszott. Előttem fehér volt, előtte a BMW. Megtoltam a fehéret, aki már kicsit ferdén állt addigra, hogy ne érje el a BMW-t. Én segítettem neki elérni
A Picasso-t buktam, Casco adott rá valamennyit, de a közel 1 milliót kellene befizetnem, hogy ne változzon a bonusom. Hát, inkább változzonhttps://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Gabibácsi
tag
válasz ezittketto #63028 üzenetére
Olyasmi volt mint az oroszok, hogy direkt nem kerüli el a balesetet, aztán mehet a szukábljáty
[ Szerkesztve ]
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #63024 üzenetére
Én ezt vitatnám. Szerintem (aztán lehet tévedek) a kanyar ivében haladva tovább lett volna az "egyenes", aztán az átkelőn átkelés az irányváltás.
És innentől kellett volna jeleznie és lassítania időben.
Igazából jó lenne olvasni róla utána, miután a rendőrségi eljárás lezárult. Mert remélem lesz belőle eljárás. Walking away
-
npera
újonc
Főleg, ha a bringa annyit ér, mint a kocsi és még a mögötte kettő. Meg kiszakad a 3700 SEK-es Castelli nadrágocska...
-
Jahno
őstag
Autósnak kint van a bicajútra vonatkozó elsőbbségadás tábla, no de most akkor a másik verzió amin ilyenkor matekozik az ember, hogy mikor meddig próbáljak saccolni? Az érkező valójában merrefelé folytatja az útját?
Nekem is kanyar íve lett volna az egyenest. Az is bicaj út. Na nem mintha felfognám, ha jobbra kirakja a kezét vagy láttam volna már olyat aki azzal integetett.
-
npera
újonc
Én már nem tudom hányszor voltam úgy, hogy haladok kocsival, látom a kerékpárost közeledni egy átkelő felé. Csak kóvályog, nem lehet egyértelműen látni merre fog menni. Aztán vagy kivágja a karját a kanyarodás megkezdésével egy időben (egyik kedvencem) és mégis kanyarodi. Vagy csak bekanyarodik és kész (másik kedvencem).
A legdurvább az elektromos kerékpáros. A legtöbb nem "képzett" kerékpáros, csak mennek maximális rásegítéssel 25 km/h-val mindenen IS át. Relatív gyorshajtás egyfolytában, ha a képességeiket tekinti az ember. Se fékezni, se kanyarodni nem tudnak.
-
Sipi-
tag
válasz ezittketto #63035 üzenetére
Én azért rendőrt hívtam volna, ha én vagyok az autó sofőrje. Maximum hozzávágnak még 15ezer büntetést meg 2 pontot az elsőbbségadás meg nem adása miatt.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
válasz ezittketto #63042 üzenetére
Ázsiában a mopedesek csinálnak elképesztő dolgokat. Ott vannak olyan dashcam videók, ahol a kocsin van kábé 9 kamera. Nem viccelek, a tető irányából érkező mopedet kivéve mindent IS vesznek a kamerák.
És kell is, mert a mopedesek úgy mennek, mint a megveszekedett állatok. Egyszerűen mindenbe IS belemennek nyélgázon.
Meg nagyon sok biztosítási csalós próbálkozás is van.
-
hobizoli
nagyúr
-
Gabibácsi
tag
válasz hobizoli #63048 üzenetére
Igen, ott vannak hegesztve, és olyan szilárdságúra ahogy a mérnökök megálmodták
és a négy fődarab sem igaz, ahány gyártó annyiféle, meg annyiféle szilárdságú acélt használnak
amúgy pont az oldalát vágta szét ahogy én is mondtam, és az egy darabból vanHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Házimozi belépő szinten
- Wise (ex-TransferWise)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Robogó, kismotor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 4
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...